Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten olet kokenut enkelit?  (Luettu 30409 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 30.08.2009 11:26:51 »

Arkkienkelin autonkorjausta
 
Jottemme kanna huolta siitä, että auton korjaaminen on arkkienkeli Mikaelin ajan tyhjänpäiväistä haaskaamista tai ei ole hänen arvolleen sopivaa, nämä tarinat osoittavat, miten tällainen asioihin puuttuminen pelastaa henkiä ja palauttaa rauhan - muun muassa. Selvästikin Mikael osallistuu korjaamisen osana maapallotehtäväänsä suojella meitä pelolta - se että hän toimii niin nopeasti ja vaivattomasti, on vain bonusta, kuten tulette lukemaan.
 
Koska maailmamme on riippuvainen kuljetuksesta, Mikael korjaa paljon autoja. Rajattomana enkelinä hän voi auttaa ääretöntä määrää ihmisiä ja autoja samanaikaisesti, joten ei tarvitse tuntea, että hänen korjaustyönsä on pois keneltäkään. Hän vastaan iloisesti avunpyyntöihin - usein hänelle luonteenomaisen huumorin kera, kuten Jenny Bryans havaitsi autonsa hajotessa.
 
Yksi Honda Accordini "akkutolpista" oli syöpynyt, joten auto pysähtyi usein tai ei käynnistynyt ollenkaan. Eräänä päivänä oli matkalla asioille, kun se yhtäkkiä sammui.
 
Ajoin kadun sivuun ja avasin konepellin. Asun pikkukaupungissa ja tavallisesti jonkun seistessä tien sivussa, kaikki pysähtyvät. Tuona päivänä ei kuitenkaan kukaan pysähtynyt. Useita autoja meni ohi eivätkä ajajat edes näyttäneet huomaavan minua. Aloin soitella ihmisille, jotka saattaisivat pystyä auttaman, mutta en saanut ketään kiinni.
 
Onneksi tämä tapahtui erään kirkon edessä ja menin toimistoon löytääkseni apua. Valitettavasti ovet olivat lukossa eikä ketään näkynyt. Seuraavaksi kokeilin kirkon pyhättöä. Olin nähnyt ihmisiä tulevan ulos rakennuksesta ja parkkipaikalla oli useita autoja, joten ajattelin, että joku voisi antaa minulle virtaa. En kuitenkaan löytänyt ristinsielua.
 
Menin ulos sateeseen ja päätin, että minun oli ajateltava jotain muuta. Muutama viikko aiemmin olin ollut Doreenin kurssilla Torontossa, missä hän oli opettanut, että arkkienkeli Mikael tunnettiin myös nimellä "Herra Korjaa-se".
 
Kutsuin häntä korjaamaan akkuongelman kerta kaikkiaan. Vedin syvään henkeä ja kävelin takaisin autolle. Minua opastettiin istumaan sisälle ja lähettämään energiaa moottorille. Tehdessäni niin, näin sieluni silmin Mikaelin seisovan moottorin päällä. Hän jopa näytti olevan haalareissa tehdessään taikoja! Muutaman minuutin kuluttua tunsin opastusta auton käynnistämiseen. Moottori käynnistyi ongelmitta.
 
Kiitin Mikaelia ylenpalttisesti ja valmistauduin toimittamaan loppuun asiani. Katsoin kirkkoon päin, minkä nimeen en ollut aiemmin kiinnittänyt huomioita. Kyltissä luki: Pyhän Mikaelin kirkko. Hymyillen synkronismille siitä, että olin pysähtynyt tuon nimisen kirkon eteen, jatkoin tielle.
 
Auton akussa ei ole ollut ongelmia tuon päivän jälkeen. Nyt aina kun jokin reistailee mekaanisesti, pyydän arkkienkeli Mikaelia korjaamaan sen. Hän on parempi ja halvempi kuin kukaan toinen mekaanikko tai insinööri.
 
Jumala ja enkelit ovat rajattomia olentoja, joten he voivat auttaa jokaista ihmistä samanaikaisesti. Jotkut ihmiset väittävät, ettei ole oikein pyytää enkeleitä tekemään pyyntöjämme, koska heillä on tärkeämpääkin tekemistä. Kuitenkin aina kun kysyn Jumalalta ja enkeleiltä tästä, kuulen aina vakuutuksia heidän rajattomasta rakkaudestaan ja käytettävyydestään. He haluavat meidän olevan rauhallisia ja onnellisia, aivan kuin kuka tahansa rakastava vanhempi toivoisi omille lapsilleen.
 
Kun siis pyydämme arkkienkeli Mikaelia korjaamaan elektronisia laitteita tai kodinkoneita, se on osa Jumalan rauhansuunnitelmaa. Lopulta, miten se vaikuttaa sinuun (ja ihmisiin ympärilläsi), kun hermostut jonkin vekottimen toimimattomuudesta? Eikö maailma olisi rauhallisempi, jos tällainen stressi vähentyisi tai loppuisi? Tästä syystä Mikael on niin taitava auttaessaan meitä kaikkia saamaan harmonisemman elämän - myös suhteessamme elektroniikkaan, mistä on tullut niin merkittävä osa jokapäiväistä elämäämme.
 
Ote Doreen Virtuen kirjasta "The Miracles of Arcangel Michael".
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #61 : 30.08.2009 20:10:36 »

Smiley

aivan ihana tarina  Grin

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: