Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huomioiko joku muukin?  (Luettu 28502 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« : 08.04.2007 05:07:13 »

 Undecided

Tässä sitä ollaan taas valvomisputkessa.Viikon verran jo herätys kolmen jälkeen ja joskus viiden-kuuden välillä saa uudelleen unta. Angry

Eilinen päivä oli energioiltaan hyvin voimakas.Oliko se vain jokin minun oma juttuni,vai tunsiko joku muu samoin? Huh
Oppaat olivat aktiivisia koko päivän.Kruunuchakran kohdalla ikään kuin pyöriteltiin hiuskiehkuraa pitkin päivää.

Valoenergia aurassa voimakkaasti näkyvillä.Samoin aurojen värit.
Hoidot itselle,myös kaukohoidot,tuntuivat erityisen voimakkailta.

Niin että,mites muilla? Huh  smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 08.04.2007 13:51:47 »

Undecided

Tässä sitä ollaan taas valvomisputkessa.Viikon verran jo herätys kolmen jälkeen ja joskus viiden-kuuden välillä saa uudelleen unta. Angry

Eilinen päivä oli energioiltaan hyvin voimakas.Oliko se vain jokin minun oma juttuni,vai tunsiko joku muu samoin? Huh
Oppaat olivat aktiivisia koko päivän.Kruunuchakran kohdalla ikään kuin pyöriteltiin hiuskiehkuraa pitkin päivää.

Valoenergia aurassa voimakkaasti näkyvillä.Samoin aurojen värit.
Hoidot itselle,myös kaukohoidot,tuntuivat erityisen voimakkailta.

Niin että,mites muilla? Huh  smitten

Kyllä jotain samanlaista on ilmassa...  :Smiley Eilinen oli minullekin hyvin erityinen päivä... Omakin oppaani hyvin läsnä...  Wink Huh  Cheesy  smitten angel Ja minulle kävi juuri, oliko se nyt toissayönä niin että heräsin joskus ennen viittä enkä meinannut saada enää unta, vaikka olin mennyt nukkumaan vasta yhden aikoihin...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.04.2007 13:57:41 »

On ollut kauhean rauhaton olo.

Olen yrittänyt meditoidakin ja saanut hyvin helposti ystävän 'lähelle', jonka kanssa olemme sopineet kaukoyhteydestä.

Mutta heti kun rauhoitun, alkaa koko keho kuplimaan kummasti. Niinkuin vesi poreilisi sisällä. Sitten tulee kuuma. Mitä se on? Ehkä se on vain näitä naisten juttuja! Tuo kuuma varsinkin, mutta poreilu on minulle outo ilmiö.

Kyllä uni siinä karkaa heti.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #3 : 08.04.2007 14:11:01 »

Undecided

Tässä sitä ollaan taas valvomisputkessa.Viikon verran jo herätys kolmen jälkeen ja joskus viiden-kuuden välillä saa uudelleen unta. Angry

Eilinen päivä oli energioiltaan hyvin voimakas.Oliko se vain jokin minun oma juttuni,vai tunsiko joku muu samoin? Huh
Oppaat olivat aktiivisia koko päivän.Kruunuchakran kohdalla ikään kuin pyöriteltiin hiuskiehkuraa pitkin päivää.

Valoenergia aurassa voimakkaasti näkyvillä.Samoin aurojen värit.
Hoidot itselle,myös kaukohoidot,tuntuivat erityisen voimakkailta.

Niin että,mites muilla? Huh  smitten

Kyllä jotain samanlaista on ilmassa...  :Smiley Eilinen oli minullekin hyvin erityinen päivä... Omakin oppaani hyvin läsnä...  Wink Huh  Cheesy  smitten angel Ja minulle kävi juuri, oliko se nyt toissayönä niin että heräsin joskus ennen viittä enkä meinannut saada enää unta, vaikka olin mennyt nukkumaan vasta yhden aikoihin...

... aivan samoin - ja  jonain näistä öistä... "näin silmistä unta"...että "joku tai jokin" Taivaallinen Olento tuli luokseni ja sanoi, että" muistan silmäsi - ne ovat niin kauniit ja täynnä valoa... angel ..... ja unen jälkeen löysin viestisi jossa oli sinun RV tyttäresi silmät....ja vielä ihmeellisempää kävi kun seuraavan kerran kirjauduin foorumiin...niin aukeni valkoinen sivu...jossa oli sen topicin numero jossa oli tyttäresi silmät ja tämä kuva....ei mitään muuta....ja yleensä nämä kuvat eivät edes aukene koneellani...että tällaisia "pääsiäisen ihmeitä"...mitä rakkaudella saakaan aikaan smitten

...ja laitannpa tähän yhden lempparibiisini sanat - vuooosien takaa - vaan sopii hyviin näihin sinun ja Chandran kuin omiinikin tunnelmiin - ja kokemuksiin...RAKKAUTTA ON ILMASSA  smitten...ja runsaasti onkin..

mikko kuustonen :
 ONNENTYTTÖ
Onnentyttö hiljaa hymyilee
Hän on yksin mutta kuuntelee
ja jossain portti aukenee
Onnentyttö hiljaa hymyilee

Onnentyttö näkee pimeän taa

ja saavuttamattoman tavoittaa
Hän menee eikä malta odottaa
Onnentyttö näkee pimeän taa

Hän kuulee naurun enkelten
ja siihen nukahtaa
ja kyynelistä jokaisen yöhön unohtaa
ja lentää siivin hopeisin
taivaaseen ja takaisin

Onnentyttö tanssii aamuisin
Joka päivä uusin askelin
Ne sanoo se on "elämästä sekaisin"
Onnentyttö tanssii aamuisin

Hän kuulee naurun enkelten
ja siihen nukahtaa
ja kyynelistä jokaisen yöhön unohtaa
ja lentää siivin hopeisin
taivaaseen ja takaisin

Tiedän toisinaan hän laulaa oudoin sanoin
suurempaa maailmaa hän oven avaa silloin

Hän kuulee naurun enkelten
ja siihen nukahtaa
ja kyynelistä jokaisen yöhön unohtaa
ja lentää siivin hopeisin
taivaaseen ja takaisin

...ja valoisaa pääsiäis-sunnuntaita...ja tervehdys Esmiralda...huomaan että sinulta on tullut kirjoitus - samaan aikaan kun tätä omaani täällä "rustaan"....samoissa fiiliksissä ollaan...mukavaa kun näitäkin voi taasen jakaa Kiss

ja Wink kuvaa - "se herää"...
« Viimeksi muokattu: 08.04.2007 14:13:58 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #4 : 08.04.2007 14:15:24 »

Kiitos Onnen tyttö-sanoista...
Juuri tuota tarvitsin...


 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 08.04.2007 14:29:19 »

Undecided

Tässä sitä ollaan taas valvomisputkessa.Viikon verran jo herätys kolmen jälkeen ja joskus viiden-kuuden välillä saa uudelleen unta. Angry

Eilinen päivä oli energioiltaan hyvin voimakas.Oliko se vain jokin minun oma juttuni,vai tunsiko joku muu samoin? Huh
Oppaat olivat aktiivisia koko päivän.Kruunuchakran kohdalla ikään kuin pyöriteltiin hiuskiehkuraa pitkin päivää.

Valoenergia aurassa voimakkaasti näkyvillä.Samoin aurojen värit.
Hoidot itselle,myös kaukohoidot,tuntuivat erityisen voimakkailta.

Niin että,mites muilla? Huh  smitten

Kyllä jotain samanlaista on ilmassa...  :Smiley Eilinen oli minullekin hyvin erityinen päivä... Omakin oppaani hyvin läsnä...  Wink Huh  Cheesy  smitten angel Ja minulle kävi juuri, oliko se nyt toissayönä niin että heräsin joskus ennen viittä enkä meinannut saada enää unta, vaikka olin mennyt nukkumaan vasta yhden aikoihin...

... aivan samoin - ja  jonain näistä öistä... "näin silmistä unta"...että "joku tai jokin" Taivaallinen Olento tuli luokseni ja sanoi, että" muistan silmäsi - ne ovat niin kauniit ja täynnä valoa... angel ..... ja unen jälkeen löysin viestisi jossa oli sinun RV tyttäresi silmät....ja vielä ihmeellisempää kävi kun seuraavan kerran kirjauduin foorumiin...niin aukeni valkoinen sivu...jossa oli sen topicin numero jossa oli tyttäresi silmät ja tämä kuva....ei mitään muuta....ja yleensä nämä kuvat eivät edes aukene koneellani...että tällaisia "pääsiäisen ihmeitä"...mitä rakkaudella saakaan aikaan smitten

Uskomati-ti-tonta!  Cheesy Aivan kuten Tiikeri sanoi eräässä Nalle Puh jaksossa.  smitten Elämä on ihmeitä täynnä.  angel Jäin nyt kovasti miettimään, että kukahan tuo taivaallinen olento oli ja miten kaikki liittyy tyttäreeni ja minuunkin...  :Smiley Kerrohan, jos "aukenee" vielä jotain lisää, kun sinä selvästi nyt minulle jostain syystä monenlaista viestiä saat.  Wink Kun tässä vielä itsekin saa yhtä jos toisenlaista viestiä. Pää pyörällä, mutta jalat silti maassa.  Cheesy
RAKKAUDELLA TODELLAKIN SAA SITÄKIN MITÄ EI EDES OSAISI KUVITELLAKAAN.  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #6 : 08.04.2007 14:53:20 »

Uskomati-ti-tonta!  Cheesy Aivan kuten Tiikeri sanoi eräässä Nalle Puh jaksossa.  smitten Elämä on ihmeitä täynnä.  angel Jäin nyt kovasti miettimään, että kukahan tuo taivaallinen olento oli ja miten kaikki liittyy tyttäreeni ja minuunkin...  :Smiley Kerrohan, jos "aukenee" vielä jotain lisää, kun sinä selvästi nyt minulle jostain syystä monenlaista viestiä saat.  Wink Kun tässä vielä itsekin saa yhtä jos toisenlaista viestiä. Pää pyörällä, mutta jalat silti maassa.  Cheesy
RAKKAUDELLA TODELLAKIN SAA SITÄKIN MITÄ EI EDES OSAISI KUVITELLAKAAN.  smitten

 Cheesy ...homppupomppuhyppypyppykoikkaloikkanen.... Cheesy sanon minäkin.. ja kyllä tuon Tikrun tuominen tähän viestitysketjuun oli aika oleellinen...nimenomaisesti...ilo..vilpitön ilo...ja hyppyyn tarvitaan kuitenkin "maan voimaa" eli ponnistus tapahtuu maasta ja voimakkaat jalat myöskin - ynnä rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta    (   TARVII MUUTEN TUO ONNENTYTTÖKIN - vahvat jalat ja ponnistusvoimaa ja siivet jotka kantaa JA ERITYISESTI tämä - siivet jotka taivaaseen ja TAKAISIN....)    - ja sitähän on lapsissa yllin kyllin yltäkylläisesti - aivan tässä ja nythetkessä elämisen MESTAREITA ovat he kyllä - ja itse olenkin tämän energian puhtaimmillaan kokenut ja siinä elänyt juuri lasten ja erityisesti näiden omien lastenlasteni kanssa - vilpitöntä, innostavaa, puhdasta - ihana" sattuma" tapahtui  näin...He olivat täällä luonani kiirastorstai-iltana ja "tapansa mukaan järjestelivät täällä kotonani energioita"...minulla on keittiöni pöydällä ollut viime aikoina - sellainen "symbolinen energianäyttämö" johon aina tuon erilaisia symboleja joita tunnistan omassa elämässäni paraillaam esm. Pikky Myy Nuuskamuikkunen, Niiskuneiti, Delffiini, kiviä paljo, Enkeleitä... ja sitten niitä järjestelen ja kuulostelen - että mitä olossani tapahtuu....NO NIIN...lapsosilla on ihana tapa järjestellä näitä kotini energioita uusilla ja yllättävilläkin tavoilla...ja kiirastoestai-iltana nuorempi heistä (3.5v.tyttö) katseli vähän aikaa " tätä symbolinäyttämöä" - kohta siihen tuli veljensä( 5v.) otti yhden enkeleistä ja sanoi " että tämä pitää viedä takaisin olohuoneeseen...kuulosteli vähän aikaa ja siirsikin sitten enkelin ikkunalaudalle...no eilenaamulla istuin siinä keittiöni lattialla ja rapsuttelin Metsistä  Cheesy,,,ja katseeni osui ikkunalaudalle siirrettyyn lasiseen enkeliin jolla on kyyhkynen käsissään - ja aivan ihana valo heijastui enkelistä - ihana kirkas piste... angel ...miten nyt lensi ajatuksiini " että kirkas piste - onnenpiste"... Cheesy että kuulostellan lisää...
 Wink...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.2007 17:39:56 »

KIITOS VASTAUKSISTANNE!!!! smitten

Taas voi levollisesti olla rauhatonkin,kun muutkin samoja olotiloja tuntevat. Cheesy
Tänään olen ollut nimittäin hieman levoton,kuten Esmiralda eilen.Hykerryttävän odottava tunnelma.Mitäkös odotan? Huh
En tiedä mutta jotain uutta ja ihanaa se taitaa olla,kun sen koko keho tuntee. smitten

Ja Rakkaudenliekille kiitokset Mikon laulun sanoista.Luikautin laulaa sitä mielessäni,kun sanoja kertasin.
Tuttu laulu,jota olen myös paljon kuunnellut. smitten
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #8 : 08.04.2007 19:13:52 »

Mulle on uni kyllä maistunut (ihmekö tuo kun pikkuneiti vääntää hampaita ja heräilee sata kertaa yössä....  Sad ) Mutta onhan tällä viikolla tapahtunut yhtä sun toistakin, eikä vähäisimpänä tuo toisten ihmisten aistimisen muutos. Aika pelottavaa toisaalta  Undecided
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.04.2007 19:36:35 »

Minulla on nyt taas ollut todella vaikea vaihe. Varsinkin viime viikolla. Jotenkin menneisyyteni kauheudet ovat nousseet haudoistaan ja vainoavat minua, en ole saanut nukuttua kunnolla ja on ollut paha olo koko ajan. Kaikenlaista on sattunut ja lääkärissä olen monta kertaa joutunut viime viikolla juoksemaan pahan oloni takia. Tänään on taas hirveän levoton olo, pää leijuu ties missä. En tiedä johtuuko tämä juuri näistä jostain energiamuutoksista, vai mistä, mutta olo on ollut hirveä. Ehkä tämä energiamuutos tuo sitten nämä vanhat huonot jutut esille. Monilla läheisilläni on ollut samanlaista oirehdintaa, menneisyys nousee ylös jostain syvältä ja sitten ollaan ihmeissään, että mitä tapahtuu kun masentaa ja itkettää, eikä saa nukuttua. Hmm. Vaikeaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #10 : 09.04.2007 01:54:01 »

Sama mulla *katsoo kelloa* 01:51?  Undecided eikä nukuta yhtään, sit kun meen sänkyyn pyörin ja nukun korkeintaan pari tuntia, mun unirytmit on niin sekasin että huhheijakkaa buck2 muutenkin olo on tosi takkunen kuin junnais paikallaan ilman määränpäätä ei ajatuksia mihinkään suuntaan nyt vain kirjamellisesti OLEN Mitehä kauan tätä kestää, ennekuin taas liikahtaa, en koe että masentas tms en saa vaan saa mitään aikaseksi, onkohan tää tarkoitus tjn  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.2007 02:02:00 »

Välillä elämään tulee tällaisia kausia. Elämä ei koskaan ole tasaista taivallusta, vaan eteen tulee mäkiä ylös ja alas, sekä täydellistä suossa kahlaamista - matka ei edisty ei niin yhtään (mikä ainakin koettelee minun kärsivällisyyttäni! knuppel2)

Sanoisin kuitenkin, että on parasta mennä virran mukana. Jos esiin nousee käsittelemättömiä asioita, ne on parasta käsitellä - jos et käsittele niitä nyt, ne hyökkäävät jossain vaiheessa kahta kauheammalla voimalla päälle, kunnes ne on joko a) käsitelty tai b) niiden alle on murruttu täysin. Samoin jos on unettomuutta, mutta siitä huolimatta tuntee olonsa virkeäksi ei minusta tarvitse huolehtia. Wink Siitä vain sitten yökukkumaan ihan kunnolla! Cheesy

Kirjoittelinkin tuonne "Energian nostatustako?" ketjuun viestiä siitä, miten tämän vuoden energiat tuntuvat olevat erittäin vahvat ja voimakkaasti eteenpäin työntävät, kuitenkin hyvällä tavalla. Emme voi ikuisesti jumiutuia samoihin uriin tai samojen ongelmien/käsittelemeättömien asioiden alle, koska emme kasva emmekä opi siitä mitään uutta. Se on suorastaan Minuutemme todellisen potenttiaalin ja sen tuomien mahdollisuuksien hukkaan heittämistä! Shocked
Jos emme itse tee asialle mitään, viimeistään voimistuva energia pistää meidät tekemään jotain.

Näkisin itse, että kaikki tämä on meidän valmistelua vuoden 2012 Maahan saapuvaa energiaa varten. Jos kaikki tämä energia päästettäisiin tänne kerta laakista, me ihmisparat varmaan kuolla kupsahtaisimme kaikki siihen! Jos emme psyykkisiin oireisiin niin sitten kroppamme sanoisin täydellisen tenän.

« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 02:04:28 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #12 : 09.04.2007 02:10:23 »

Olen nyt selvemmin todennut, kuinka energioiden törmäyksessä muodostuu neutraalin välitilan muodostamia "taskuja".

Niihin on helppo mennä. Riittää, että hyväksyy sen, mitä tapahtuu, tapahtuipa sitten mitä tahansa.

Energiataskussa - vanhan ja uuden kohdannon keskellä - on näkyvillä ihmisen todellinen elämänsuunta menneisyydestä tulevaisuuteen.

Energiatasku on voimakkaasti tässä ja nyt. Eikun mars eteenpäin.

Niiden, joista "aika jättää", kokemukset noista energiataskuun menoista ovat ehkäpä paljon, paljon positiivisempia kuin heidän kohtaloaan pohtimaan jäävillä.

Suorastaan ikionnellinen!  Shocked

Näin uskon - ja tähän "onnenkantamoiseen" väkevästi luotan.

 smitten
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 02:12:18 kirjoittanut Iskariot » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 09.04.2007 02:22:00 »

Energiatasku! Siinäpä erittäin mainio sana tälle "odotus" ajalle, jolloin siirrytään vanhasta uuteen ja odotetaan uuden sadon kasvamista. Ryhdynkin tästä lähtien itse viljelemään tätä samaa sanaa Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #14 : 09.04.2007 06:06:25 »

Huomenta taas täältä energiataskun pohjalta. Grin
Sain nukkua oikein ruhtinaallisen tunnin kauemmin,elikä viiteen.

Selventäviä ja hyviä kommentteja AthaMaaritilta ja Iskariotilta.
Näin myös asian koen.Mutta kun aina pitää varmistaa,onko yleisemmin tällaista liikennettä. Undecided

Tämä on sikäli uusi tilanne minulle,että päivisin pääsen sieltä taskun pohjalta pois ja hyvinkin energiseen oloon.Aijemmin olen siellä rypenyt sitten vrk:t ympäri.

Harmittaa vaan nämä jatkuvat heräilyt tähän aikaan,kun en aamuihmisiin lukeudu. tickedoff
Pitää koettaa vaan päästä tästä kiukkuamisesta ja sopeutua siihen,että näin on nyt.Paljon parempi tämä,kuin se jatkuva tiskirätti olotila. buck2
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: