Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisitko enkelikortin?  (Luettu 28301 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kunziitti
Vieras
« Vastaus #30 : 18.03.2007 13:58:44 »

Taivas Rajan kommentti Diana Cooperista on pöyristyttävä,
joka ei taatusti voi perustua mihinkään muuhun
kuin itsestä lähtevään negatiivisuuteen.

Sitä peilaa muissa sitä, mitä on itse. Wink

Henkilökohtainen kokemukseni hänestä ja hänestä säteilevästä
energiasta on mitä ihanin ja suloisin,
mitä nyt enkeliltä voi odottaakin. Smiley


Olet oikeassa, minussa on VALOISA puoli ja myös NEGATIIVINEN puoleni, jonka kautta kasvan, kun saan purkaa itseäni ajoittain. Kummankin puolen olemassaolo, mahdollistaa minulle tasapainon, koska en pelkää TUODA julki sellaista, kuka todella olen. Olen niin HERKKÄ mies, että joskus huomaamattani otan sellaista energiaa vastaan, joka sitten ilmenee kiukkuna, sekä negatiivisuutena.

Jos oman elämän suunta on hetkellisesti polulta sivussa, ihminen kokee huonoa oloa, eli NEGATIIVISUUTTA ja silloin katsotaan peiliin. Kortit jätän, jo tässä vaiheessa, omaan arvoonasa, jokainen kokee eri tavalla asiat ja onhan siitä jo aikaa, kun ENKELIKORTTIEN kanssa, olen ollut tekemisissä. Kirjoitin asiasta tuolla aikaisemmin, enkä siis tarkoituksella, halua mustamaalata ketään. Rakkautta sinulle smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #31 : 18.03.2007 14:00:53 »

Lainaus
taitaa mennä kyllä nyt hieman aiheen vierestä...

Ei suinkaan - keskustelkaa minun puolestani ihan vapaasti enkelikorteista (voisinkin muuttaa otsikon takaisin alkuperäisekseen, sopisi paremmin asiayhteyteen coolsmiley).
Sana on vapaa!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 18.03.2007 14:03:14 »

Ai no sittenhän kaikki on hyvin jos me saamme olla ilkeitäkin.  Wink Se on siis jumalallista. Bingo!

Saa nostaa kortin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kunziitti
Vieras
« Vastaus #33 : 18.03.2007 14:06:20 »

Kiitos kortista  smitten  smitten  smitten

Taivas Rajana kysynpä sinulta miksi haluat pelotella ihmisiä mustilla enkeleillä? Se hyvä/paha mitä ympärilläsi koet/näet on vain heijastusta itsestäsi. Se, että joku asia sinusta näyttää pahalta, ei tarkoita sen sitä olevan korkeammalta tasolta katsottuna. Ei ole olemassa mitään oikeaa/väärää, mustaa/valkoista; asiat vain ovat. Asian/kokemuksen luokitteleminen hyväksi/pahaksi perustuu yksilön henkilökohtaiseen näkemykseen.

Ei ole mitään syytä pelotella herkkiä ihmisiä kaikenmaailman möröillä, kun on mahdollisuus keskittyä valoon..  smitten

Kun selaat keskustelua taakseppäin SULA, niin VASTAUKSESSA 13:sta kerron, että en PELOTTELE ketään, vaan kerron omasta kokemuksesta, korttien suhteen. En puhu niistä enään, koska asia on tuotu jo JULKI. Rakkaudessa kuljetaan YKSILÖINÄ, se on minun ja JUMALAN sanoma sinulle smitten.
tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #34 : 18.03.2007 14:20:09 »

Sulan kanssa täysin samaa mieltä kaikissa meissä on vastakotia samoin kun ympärillä olevassa ympäristössämme...ja kun tämän ymmärrämme/tiedostamme niin huomaamme ettemme ole vain jotain yksittäistä asiaa vaan kaikea niistä jolloin voimme nousta noiden vastakohtien yläpuolelle niin että ne jossain määrin voivat menettää elämäsämme liian halittesevan merkityksen.

se jos jotain pelkäämme on mielestäni meissä sitä suurinta enkeleiden lähettämää elämän energiaa joka auttaa mietä menemään jossain määrin eteenpäin silloin kun emme siihen muuten siis ilman tätä pelon tunnetta ehkä pystyisi...tämän pelon avulla mielesäni enkelit kertovat meille olevamme elossa...

taitaa mennä kyllä nyt hieman aiheen vierestä...

Tunsin sinussa LASIMAISEN herkkää energiaa, myös silkkilankaa, joka on kaunis ja VIATON, mutta koskaa ei katkea, vaikka sinua kuinka potkittaisiin päähän elämässä. Kannat SISÄLLÄSI, niin suurta RAKKAUTTA, että VAISTOAN sen tänne asti. SULALLE sanoin, että vastauksessa 13:sta, kun kelaat taakseppäin keskustelua, tuon julki, mikä on kokemukseni korttien suhteen. En siis puhu asiasta enää, koska täällä on niin HERKKIÄ ihmisiä, joten joku voi todella pelästyä.

Jokaisella on oma SISÄINEN KAUNEUS, mutta ainakin minussa, myös PIKKUPASKIAINEN, joka joskus ränkyttää, sitä pahaa oloaan. Anteeksi tuo kirosana, mutta en pelkää tuoda sitä julki, koska OMA USKONI, ei ole KIRKKOUSKOA, koska siellä suorastaan pelätään kirosanoja, en tiedä miksi, kai sitä jokainen joskus pärrää heh. Minulla on henkilökohtainen SYDÄMEN usko ja silloin otan itse vastuun sanoistani. Siksi tuon HEIKKOUKSIANI julki, koska sitä kautta, ainakin minä kasvan yksilönä, JUMALAN kanssa yhdessä smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 14:24:55 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #35 : 18.03.2007 14:21:24 »

Lainaus
Ai no sittenhän kaikki on hyvin jos me saamme olla ilkeitäkin. Wink   Se on siis jumalallista. Bingo!

Kaikki on jumalallista, mutta jos nyt keskityttäisiin kuitenkin ilmaisemaan sitä jumalallista energiaa netiketin sääntöjen mukaisesti tällä forumilla Cheesy Grin
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #36 : 18.03.2007 14:29:40 »



Kiitos kortista ja viestistä AthaMaarit  smitten smitten smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #37 : 18.03.2007 14:34:14 »

Tännekin korttia kaipailtaisiin, jos vaan kerkeät. Ja vielä tarkennettuna rakkauteen liittyvään ongelmaan tarvisi enkelin ohjausta.  smitten
tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #38 : 18.03.2007 17:30:59 »

Kiitos kortista  smitten  smitten  smitten

Taivas Rajana kysynpä sinulta miksi haluat pelotella ihmisiä mustilla enkeleillä? Se hyvä/paha mitä ympärilläsi koet/näet on vain heijastusta itsestäsi. Se, että joku asia sinusta näyttää pahalta, ei tarkoita sen sitä olevan korkeammalta tasolta katsottuna. Ei ole olemassa mitään oikeaa/väärää, mustaa/valkoista; asiat vain ovat. Asian/kokemuksen luokitteleminen hyväksi/pahaksi perustuu yksilön henkilökohtaiseen näkemykseen.

Ei ole mitään syytä pelotella herkkiä ihmisiä kaikenmaailman möröillä, kun on mahdollisuus keskittyä valoon..  smitten

Kun selaat keskustelua taakseppäin SULA, niin VASTAUKSESSA 13:sta kerron, että en PELOTTELE ketään, vaan kerron omasta kokemuksesta, korttien suhteen. En puhu niistä enään, koska asia on tuotu jo JULKI. Rakkaudessa kuljetaan YKSILÖINÄ, se on minun ja JUMALAN sanoma sinulle smitten.


Minä en siltikään ymmärrä miksi tuoda julki noin ehdottomaan tyyliin oma (negatiivinen) kokemuksensa, tosin ei minun varmaan tarvitsekaan. Tällainen lisää ihmisten pelkoa ja sitähän ei rakkaudessa tarvita. Lietsomalla kaikenmaailman mörköajatuksia kohdennetaan energiaa pelon suuntaan, vaikka vastaavasti voitaisiin keskittyä kaikkeen positiiviseen ja eteenpäin työntävään. Eipä sitä tiedä, vaikka peilaisin omaa "toista puoltani" tässä  buck2

Minusta tämä mahdollisuus saada enkelikortin avulla jokin viesti, on vain niin suunnattoman suloista. Pieni viesti voi saada ihmeitä aikaan, kannustamalla viestin saajaa eteenpäin. Sanomanhan näissä on positiivista ja rohkaisevaa. Pieni (iso) juttu.  smitten  smitten
Juu, kyllä tarkoitus on kulkea rakkaudellisena yksilönä rakkaudessa, tähän lienee minullakin oikeus  angel
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 17:37:04 kirjoittanut Sula » tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #39 : 18.03.2007 17:50:45 »

Kiitos kortista  smitten  smitten  smitten

Taivas Rajana kysynpä sinulta miksi haluat pelotella ihmisiä mustilla enkeleillä? Se hyvä/paha mitä ympärilläsi koet/näet on vain heijastusta itsestäsi. Se, että joku asia sinusta näyttää pahalta, ei tarkoita sen sitä olevan korkeammalta tasolta katsottuna. Ei ole olemassa mitään oikeaa/väärää, mustaa/valkoista; asiat vain ovat. Asian/kokemuksen luokitteleminen hyväksi/pahaksi perustuu yksilön henkilökohtaiseen näkemykseen.

Ei ole mitään syytä pelotella herkkiä ihmisiä kaikenmaailman möröillä, kun on mahdollisuus keskittyä valoon..  smitten

Kun selaat keskustelua taakseppäin SULA, niin VASTAUKSESSA 13:sta kerron, että en PELOTTELE ketään, vaan kerron omasta kokemuksesta, korttien suhteen. En puhu niistä enään, koska asia on tuotu jo JULKI. Rakkaudessa kuljetaan YKSILÖINÄ, se on minun ja JUMALAN sanoma sinulle smitten.


Minä en siltikään ymmärrä miksi tuoda julki noin tuomitsevaan tyyliin oma (negatiivinen) kokemuksensa. Tällainen lisää ihmisten pelkoa ja sitähän ei rakkaudessa tarvita. Lietsomalla kaikenmaailman mörköajatuksia kohdennetaan energiaa pelon suuntaan, vaikka vastaavasti voitaisiin keskittyä kaikkeen positiiviseen ja eteenpäin työntävään. Eipä sitä tiedä, vaikka peilaisin omaa "toista puoltani" tässä  buck2

Minusta tämä mahdollisuus saada enkelikortin avulla jokin viesti, on vain niin suunnattoman suloista. Pieni viesti voi saada ihmeitä aikaan, kannustamalla viestin saajaa eteenpäin. Sanomanhan näissä on positiivista ja rohkaisevaa. Pieni (iso) juttu.  smitten  smitten
Juu, kyllä tarkoitus on kulkea rakkaudellisena yksilönä rakkaudessa, tähän lienee minullakin oikeus  angel


Miksi koet asian TUOMITSEVANA, se ei ole suinkaan asiani tarkoitus. PELKOJA olen kohdannut paljon POLKUNI aikana ja juuri niiden voittaminen, puhdistaa sisäistä MINUUTTA, koska jos ne HALLITSEVAT, niin ei pääse eteenpäin elämässä, tämä siis oma kokemukseni ja näkemykseni. Positiivisuus on kaunis asia ja RAKKAUS ehdottomasti PARAS elämänvoima ja niiden merkitykseen, onkin panostettava tulevaisuudessa PALJON. Yleensä, kun PELKÄSIN jotakin, se oli oma tunne, joka oli jäänyt kokematta LAPSUUDESSA, tai yleensäkkin elämässä, tai sitten olin ottanut vastaan vääriä värähtelyitä. Näihin asioihin, olen juuri RUKOILLUT ja saanut helpotusta paljon.

Palkkana tästä, tulee SIELULLINEN vapaus ja rentous, sekä YKSILÖLLISYYS. Aikoinaan tulkitsin TAROTKORTTEJA kolme vuotta ja käytin myös hetken ENKELIKORTTEJA, kävin VYÖHYKETERAPIASSA, KALEVALAISESSA KANSANPARANNUKSESSA, KIROPRAKTIKOLLA, INTIALAISESSA JOOGASSA, MEDITAATIOSSA, AKUPUNKTIOSSA ja kaikessa on tarkoitus avata sisäisiä lukkotiloja. Tulemme siis siihen tulokseen, että hyvin moni VAIHTOEHTOINEN hoitomuoto, kulkee samaa polkua pitkin, joten päämääränä on RAKKAUDEN löytäminen itsestä ja nähdä elämän ihmeet muissakin, samoin kuin luonnossa.Rakastetaan taas lisää smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 17:53:01 kirjoittanut Taivas Rajana » tallennettu
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #40 : 18.03.2007 18:02:15 »

Muokkasin sanaa mutta olit ehtinyt lainailla ennen.. Tosin en löytänyt vieläkään oikeaa sanaa mutta joku siinä vaan tökkii, sori.

Muuten pidin viimeisimmästä teksistäsi, paljon asiaa.  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #41 : 18.03.2007 20:19:02 »

Minulle on auennut merkillinen mahdollisuus, mitäköhän enkelikortti sanoisi?
Onko AthaMaarit sinulla aikaa katsoa enkelikortti miullekin?
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #42 : 18.03.2007 20:24:01 »

Liityn joukkoon kirjavaan odottamaan korttitulkintaa
ja kiitän mitä kauneimmin joe etukäteen.  angel
tallennettu
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #43 : 18.03.2007 23:15:33 »

 Cheesy Oi miten ihanaa, että on vielä näin vilpittömän ystävällisiä ihmisiä olemassa, jotka hyvää hyvyyttään auttavat muita. Muiskis! Ihana olet  smitten Hihii...kun nyt tälläinen tilaisuus tarjoutui niin kysynpä eräästä reissumiehestä, joka aina vaan tuntuu palaavaan elämääni " Onko parempi antaa olla vai jollain tavalla yrittää panostaa?" Mitäs kortti kertoo....?
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #44 : 18.03.2007 23:39:02 »

Hei "AthaMaarit"

Kurkkaatko minullekin kortin.

Illalla kävin äidin luona
- huolestuin, koska vointi mennyt eilisestä alaspäin

Kaksi kuollutta ihmistä on päiväunien aikana käynyt hänen luonaan
- mitähän tämä tarkoittanee



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: