Sivuja: 1 ... 10 11 [12]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti Arkkienkeleiltä,tai pyhimyksiltä ja enkeleiltä,,  (Luettu 70651 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
savannah
Vieras
« Vastaus #165 : 06.07.2008 20:28:26 »

 Voitko nostaa kortin, Arkkienkeli,mikähän on viesti minulle?
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #166 : 09.07.2008 22:01:48 »

Hei Chandra !

Olen ainakin kerran aiemmin pyytänyt Sinua nostamaan minulla kortin ja sain siitä lohtua. Kiitos siitä. Smiley smitten

Nyt on tullut takapakkia melko lailla ja pyytäisinkin SInua uudestaan nostamaan minulle enkelikortin. Mitä viestiä ja viestin kautta tukea enkelit haluaisivat minulle viestiä ?

Kiitos  smitten

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #167 : 10.07.2008 23:54:02 »


Tänään tuli tunne ja aika istua ja keskittyä viesteihinne. Smiley

Ensimmäisenä nostin SAVANNAHILLE. smitten

Sinulle nousi viesti Arkkienkeli Azraelilta:HELLO FROM HEAVEN. angel smitten

Läheisesi siis kulkevat kanssasi ja tuovat näin sanomaa.Käy lukemassa vastaus #145,muutamaa sivua aijemmin.Löydät sieltä tarkemman selityksen kortille.

Hyvää kesän jatkoa sinulle! angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #168 : 11.07.2008 00:02:23 »


Elwyn!  smitten  Grin

Jatka sitten vaan edelleen irti päästämistä ja turhaa vastaan taistelua.
Sitä nimittäin tehdään täälläkin yhä ja yhä. Grin
Sinulle nousi viesti Quan Yiniltä ja sen sanoma on LET IT GO!
Tämän vastauksin muistinkin nousseen juuri äskettäin (itselleni sama tänä aamuna).
Kiinnitti huomioni koska tätä irtipäästämistä on nyt kosolti ilmassa ja moni työstää sitä.
Mutta kohtapa sitten saat uusittua kaiken,kun vanhasta on luovuttu.Sen kodinkin! Wink

Tulinta löytyy sivulta 11,vastaus #164
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #169 : 11.07.2008 00:25:25 »


astrofriikki! smitten

Sinun kysymykseesi tuli vastaus suojelusenkeliltäsi. angel

Guardian Angel:PRAY

The answer to your question involves prayer.You're being guided to pray about the situation in order to elicit answers and assistance.Your guardian angels pray with you,asking for Divine intervention to help you and your loved ones.
Your life purpose involves prayer as well.
Your entreaties are strong and powerful,and the world needs them.Your guardian angels ask you to amplify the volume and rate of your supplications for this situation.Prayer is extremely effective,so by engaging in this practice,you're making a tremendous contribution.
Take the time right now to stop and pray from your heart.The words that you use aren't important compared to your sincere desire to connect with the Divine.
Be open to a response appearing different from your expectations-and know that your prayers are heard and answered.

Toivon että sait vastauksen,joka lohduttaa sinua. angel
Rukouksen kauttahan me voimamme saamme itse kukin ja sinulle sitä nyt erityisesti viestitään.
Huomio henkilöt ja asiat,niin saat avun heille/niillekin.

Rukouksen kautta uneen menen nyt minäkin ja lista on pitkä tänä iltana.Hyvää yötä! angel smitten
tallennettu

astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #170 : 11.07.2008 10:35:13 »

Kiitos Chandra smitten 

Rukous on osa ihan jokapäiväistä elämää, varsinkin iltaisin. Tosin välillä alitajuntaisesti taidan jutella ylöspäin päivisinkin  Smiley Smiley Jotenkin nämä Sinun nostamat kortit osuvat kohdalleen ja antavat paljon.

Tuntuu hyvältä tietää, että suojelusenkeli pitää huolta.  smitten smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #171 : 13.07.2008 00:10:40 »


Olkaa hyvät vain Elwyn ja astrofriikki!  angel smitten

Kyllä vain.Suojelusenkelit ja muu "seurakunta" ovat kanssamme niillä ypöyksinäisilläkin hetkillä. Smiley
Suruissamme emme aina ole niin vastaanottavia herkkyydelle tuntea heidät.
Mutta mukana ovat! angel  angel  angel

Enkeleitä kesäänne! angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #172 : 19.07.2008 12:29:07 »

Nyt kaipaisin korttia tähän parisuhteeseeni. Kiitos.  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #173 : 19.07.2008 21:36:01 »


Hei Rakkauden Valo! Kiss smitten

Olin ensin hämmentynyt enkelten vastauksesta. Huh
Mietin,miten tämä kortti nyt sopii kysymykseen.Mutta koska en heidän viestejään kyseenalaista,niin kirjoitan sen sinulle. angel
Mieleeni tuli oma suhteeni,joka oli pari kuukautta taivaallinen,mutta muuttui melko pian ja koen sen näin jälkikäteen "harjoitteluksi".Tiedoksi,mitä todellinen rakkaus on,kun henki on siinä mukana. smitten

Tässä viestisi;
Practice,practice,practice,,,that's the message that your guardian angel has for you.
The way for you to achieve what you're asking about is to practice your craft regularly.
Your guardian angel will help you carve out the time in your schedule to allow for regular work.
This is a positive message for you to spend more time doing what you love.
Practicing a new skill helps you become more proficient and confident,which positively affects other areas of your life too.
This can also be a message for you to start up a private practice as a healer.Yet in the same way,you must work at your healing skills to ensure that they're honed to the highest degree."Practice makes perfect" is an old adage-but you don't need to perfect your skills;you just need to practice them.

Toivon että löydät tästä jotain vinkkiä.Onko ehkä tuo tärkein tehtäväsi,jonka takia olet tänne maan pinnalle halunnut tulla jäänyt vähemmälle tämän suhteesi varjoon? Huh
Tiedäthän sinä,miten voimallinen auttaja olet ja työsi on hyvin tärkeää jo täällä foorumillakin.
Tuosta muusta suhteesi saamasta varjosta tuntuu,että menetät energiaa.Onko näin?
Toivotan sinulle ONNEA JA RAKKAUTTA,joko tässä,tai siinä seuraavassa suhteessa,johon kuuluu myös uskollisuus.Sillä itse katson että se on toisen kunnioittamista,ei rajoittamista.
Olet ansainnut juuri niin paljon rakkautta kuin itsekin annat ja ,,,jatketaan vaikka privana. Grin

                                                      angel smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #174 : 19.07.2008 22:47:14 »


Hei Rakkauden Valo! Kiss smitten

Olin ensin hämmentynyt enkelten vastauksesta. Huh
Mietin,miten tämä kortti nyt sopii kysymykseen.Mutta koska en heidän viestejään kyseenalaista,niin kirjoitan sen sinulle. angel
Mieleeni tuli oma suhteeni,joka oli pari kuukautta taivaallinen,mutta muuttui melko pian ja koen sen näin jälkikäteen "harjoitteluksi".Tiedoksi,mitä todellinen rakkaus on,kun henki on siinä mukana. smitten

Tässä viestisi;
Practice,practice,practice,,,that's the message that your guardian angel has for you.
The way for you to achieve what you're asking about is to practice your craft regularly.
Your guardian angel will help you carve out the time in your schedule to allow for regular work.
This is a positive message for you to spend more time doing what you love.
Practicing a new skill helps you become more proficient and confident,which positively affects other areas of your life too.
This can also be a message for you to start up a private practice as a healer.Yet in the same way,you must work at your healing skills to ensure that they're honed to the highest degree."Practice makes perfect" is an old adage-but you don't need to perfect your skills;you just need to practice them.

Toivon että löydät tästä jotain vinkkiä.Onko ehkä tuo tärkein tehtäväsi,jonka takia olet tänne maan pinnalle halunnut tulla jäänyt vähemmälle tämän suhteesi varjoon? Huh
Tiedäthän sinä,miten voimallinen auttaja olet ja työsi on hyvin tärkeää jo täällä foorumillakin.
Tuosta muusta suhteesi saamasta varjosta tuntuu,että menetät energiaa.Onko näin?
Toivotan sinulle ONNEA JA RAKKAUTTA,joko tässä,tai siinä seuraavassa suhteessa,johon kuuluu myös uskollisuus.Sillä itse katson että se on toisen kunnioittamista,ei rajoittamista.
Olet ansainnut juuri niin paljon rakkautta kuin itsekin annat ja ,,,jatketaan vaikka privana. Grin

                                                      angel smitten

Kiitos.  smitten Ja kyllä löysin hyvinkin siitä vinkkiä.  angel Koko elämähän on harjoittelua ja kun en ole vielä ihan täysin oppinut kaikkea, niin practice practice...  Wink Tämän koin myös viestinä siitä, että ei pidä ikinä luovuttaa vaikka kuinka elämässä välillä kompuroi ja erehtyy. Se kuuluu osana tähän elämän kouluun. Niin ja tuo practice on myös sitä kun aloitan kohta tuon opiskelun, niin taisi olla vinkkiä siitäkin että nyt on hyvä alkaa keskittää energiat siihen ja jättää nämä mieshuolet.  Grin Kyllä olen alkanut kokemaan, että hän jollakin tavalla vie tai ainakin yrittää viedä energiaani. Ei tosin tahallisesti, mutta kuitenkin... Nyt koen päässeeni kuitenkin taas vahvoille, sillä tänään tein päätökseni erosta, koska tämä ei kerta enää toimi ja tunnu oikealle yms. ja kerroin siitä hänellekin. Hän pyysi kuitenkin antamaan hieman aikaa järjestääkseen asiansa, koska käytännössä asui jo meillä. Hän pyysi viikon, pari aikaa ja suonen ainakin tuon viikon hänelle enkä sentään heti pihalle heitä, mutta tuo  1-2 viikkoa on kyllä ehdoton maksimi, sillä minun täytyy ajatella itseäni ja lapsiani, koska tämä ei ole hyväksi meille kenellekään. Ja kuitenkin tiedän ettei hän taivas alle joutuisi nytkään, vaan pystyisi menemään kaverinsa kanssa asumaan. Toki hän haluaa mielummin etsiä oman asunnon... Kuitenkin kunnioitan intuitiotani ehdottoman vankkumattomasti tässäkin asiassa ja jos vähänkään tuo "armonaika" käy liiaksi ahdistamaan tms. sitten minun on kyllä vain "kylmästi" sanottava, että valitettavasti sinun olisi syytä lähteä nyt. Mutta juu alkaa menemään yv:ksi.  smiley6600 Kiitos kuitenkin Chandra tosi paljon. Sinä se vasta mahtava auttaja oletkin. smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12]
  Tulostusversio  
 
Siirry: