Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1669474 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1350 : 31.12.2011 16:24:13 »

Hyi helvetti mikä olo!!!!!
Sappi oireilee, ruoka ei maistu, flunssa jatkuu ja oon alkanut saada jostain ihmesyystä KUUMIA AALTOJA  idiot2
Het tiistaina labraan ja tutkimukset käyntiin. Niin kovasti toivon tervehtyväni vihdoin
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1351 : 01.01.2012 02:27:02 »

Tässäpä erikoinen perheriita.En vaan ymmärrä,että jos perheeni kutsutaan loppiaisen jälkeen sukulaisia tapaamaan niin  miksi sinne ei voisi  mennä?Sukulaisia kun tulee nähtyä niin harvoin.No eihän sinne nyt voi mennä,kun minähän tahraan äitini maineen pelkästään siksi kun olen työtön!Suutuin tästä ja todella.Äitini kun väittää,että isäni sukulaiset haluavat höpöttää vain pelkästään tutkinnoista ja rahasta.Kyllä se mun mielestäni menee niinpäin,että se on oma äitini jolle ns.hyvän kulissin pitäminen ulospäin on tärkeämpää kuin isäni sukulaisille.Sitä paitsi voin ihan hyvin kekkereissä, vaikka valehdella kaikki kuulumiseni.Ei se muille kuulu mitä teen. Nyt kun asun yksin niin jatkossa taidan sitten viettää kaikki uuden vuoden juhlat ja joulut joko  yksin tai kavereiden kanssa.Omia vanhempiani en vaan jaksa enää. buck2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1352 : 02.01.2012 16:52:40 »

Homeoireilen edelleen vanhassa kodissa käydessäni ja sinne pitäis muuttaa tällä viikolla. Voi jeesus mikä tilanne taas vaihteeks!!!!!!!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1353 : 03.01.2012 13:22:32 »

Ota se positiivisesti, niin sehän on ihan mukava juttu vaan soma  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1354 : 04.01.2012 10:36:34 »

Voi eeeei marie.
Tsemppiä!

Itse kauhulla oottelen mitä nuo jullikat äidilleen keksivät sitten kun sen aika on :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1355 : 04.01.2012 13:59:50 »

Että semmosta menitkin pyytämään  Grin Grin
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1356 : 09.01.2012 12:42:44 »

Katselin televisiota, kun tuli taas sellainen "tunne olosi p*sk*ksi" -mainos. "Tässä on Adele", tai uugibuugi tai joku Afrikan lapsi. "Hän on vakavasti aliravittu." Sitten oli juttua siitä kuinka miljoonat kuolee ja kaikki kärsii ja sellaista, ja juuri sinä voit auttaa.
   Heti perään tuli: "Mitä jos voisit säästää ainakin puolet jostain jota haluat - joka päivä?" Hirveää epäsuoraa kerskakulutuksen kannustusta Facediilin kautta.

Jotenkin muutamaksi minuutiksi loppui usko ihmiskuntaa kohtaan.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1357 : 09.01.2012 14:44:23 »

On sitä tuota kärsimyskukkaa tippoinakin, vois olla vielä ärtsympää  Wink   Grin   smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1358 : 09.01.2012 14:52:31 »

*Marie*, saithan myös samalla aikuista seuraa, jota toivoit.  Wink

Pakolainen, minullekin tulee välillä mainoksista ihan **ska olo, toisaalta olen jo hyväksynyt sen maailman mitä ne edustavat. Ristiriitaisia viestejä, joiden kaikkien pohjimmainen tarkoitus on - osta jotain! En jaksa enää ahdistua moisesta vaan tuhahdan kaikille mainosten epäloogisuuksille.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1359 : 09.01.2012 23:43:43 »

Olen kyllä, Lizzy, sisäistänyt, että suuri osa maailman ilkeydestä on silkkaa bisnestä. Esim. luomumaito on meijerimaitoa, joka lypsetään lehmistä, joiden elämä ei käytännössä eroa muutoin muiden meijerilehmien elämästä kuin että ne saavat hifistelyheinää. Toisin sanoen rima ylitetään millillä.
   Se vain, että niin keskityin vihaamaan ensin sitä "vihaa itseäsi" -Unicefin-mainosta, ja sitten tuli jotain ihan muuta "nauti materiasta" -juttua.  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1360 : 10.01.2012 22:13:05 »

 2funny
Voi maailma!

Eikun noi on karseita noi "tapa ittes niin kärsivät saa sen mitä suhunkin menis"  mainokset.
HUH.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1361 : 10.01.2012 23:26:01 »

Mä en oo nähnyt tuollaista tapa itses mainosta  Cheesy Grin Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1362 : 10.01.2012 23:28:09 »

Hyvä Cheesy
Taisit poistua sieltä facebookistakin just ajoissa, kun siellä niitä pyöri.
Unicefinkö ne on vai minkä järjestön?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1363 : 11.01.2012 13:04:58 »

 Shocked siis todellista?! Hih, luulin että toi oli joku vitsi. Voi pyhä jysäys!  buck2
Toivottavasti ei ole paljoo mainoksen uhreja!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1364 : 11.01.2012 13:14:12 »

Kai munkin tarvii ihan asiaa tänne kirjottaa, eli purkaa.
Ahdistus on nyt ystävä tänää, rintalastaa puristaa, on pakko puhallella ja keskittyy hengittämiseen ihan toden teolla.
Naperon hammas-angsti on tässä olotilassa mulle vähän liikaa ja se että se lähtee vaipanvaihdossa karkuun ja hirvee itkupotkuraivari ku joudun sitten väkisin piteleen aloillaan et saan sen vaipan laitettua! Ei se mitään jos se ois vaan kerran päiväs, mut se on joka kerta sama henkinen ja fyysinen taistelu kun sitä vaippaa aletaan vaihtaan.
Tuli huono omatunto ku teki mieli luovuttaa ja sit tiuskahdin vauvalle kun se oli siinä puoliks alasti ilman vaippaa kierimässä lattialla, et ei sitten laiteta sitä vaippaa! Kuseskele sit ympäriinsä, mä en jaksa enää!  Sad
Mä en koskaan tiuski vauvalle enkä sano muutenkaan mitään ilkeetä tms, mulla on tosi pitkä pinna sen suhteen ja pysyn aina rauhallisena, nyt vaan napsahti... Ei kai toi ollut lähelläkään pahinta mitä äiti voi tehdä, mut mä en halua olla tuollainen. Heittäytyy itse uhmaikäiseks tai olla millään tavaa ivallinen/syyllistävä.
Alkaa vaan keinot loppuu kun se vastustelee siinä vaipanvaihdossa niin paljon, ja auta armias mikä sotku saattaa seurata jos siellä vaipassa on jotain muutakin ku pisut. No, kai mun pitää koittaa ottaa tää vaihe ihan huumorilla, koska ei tätä ikuisuutta kestä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: