Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2012: Mitä tapahtuu?  (Luettu 640410 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #180 : 06.06.2006 17:04:01 »

ai jestas, tulikin mieleeni viime talvelta sellainen "ufokokemus". Oli todella tähtikirkas ilta ja lähdimme kävelylle, kierreltiin tuolla Pyhäselän rannalla. Katselin tietty taivaalle ja huomasin, että yksi tähti oli huomattavasti suurempi kuin muut. Sanoin miehellenikin ja jäimme tuijottamaan sitä. Yhtäkkiä huomasimme, että sehän liikkuu ja tulee lähemmäs...Minua suorastaan pelotti, mutta jäimme vaan katsomaan. Siinäpä sitten toljotimme pitkään ja minä jo melkein isämeitää hoin, kunnes se lopulta paljastui lentokoneeksi. 2funny 2funny 2funny
Oli vaan niin kirkas ilma ja kun oli pimeää, se näkyi jo niin kaukaa, että ei se vaikuttanut lentokoneelta ollenkaan.
Hah, no mie jälleen kerran otin lapion ja kaivoin uskomukset ufoifin kuoppaan...

ANTEEKSI, meni ohi aiheen.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #181 : 06.06.2006 18:02:17 »

.............
Hah, no mie jälleen kerran otin lapion ja kaivoin uskomukset ufoifin kuoppaan...
..........
Voihan sitä uskoa vaik'ei itse näkisikään  Wink Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
selkälokki
Vieras
« Vastaus #182 : 06.06.2006 18:24:14 »


Voihan sitä uskoa vaik'ei itse näkisikään  Wink Cheesy

Toki, ehkä se ufo sanana tuo mieleeni jotain sellaista mihin en voi uskoa,
vaikka uskonkin, että maailmankaikkeudessa onkin muuta elämää tämän maanpäällisen lisäksi.
Ufosta tulee aina mieleen joku lentävälautanen ( Cheesy ), enkä vielä ole valmis kaikkeen sellaiseen ajatukseen...Avoin olen kuitenkin, ja pidätän vapauden mielenmuutoksiin angel Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #183 : 06.06.2006 21:51:06 »



 Smiley

    Smiley

       Smiley

              Uskoa, ei tietenkään perinteen mukaan

               tarvitse, vaikka olisi jotain muuta,

                kuin perinne ev. lut. uskossa

                  edellyttää !! ?  JOSPA

                    kuitenkin,, TUOLLA,, jossain

                      meitä tarkkailee vaikkapa

                       600 km. pitkä ALUS. ??


                              smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #184 : 06.06.2006 22:05:53 »



 Smiley

    Smiley

       Smiley

              Uskoa, ei tietenkään perinteen mukaan

               tarvitse, vaikka olisi jotain muuta,

                kuin perinne ev. lut. uskossa

                  edellyttää !! ?  JOSPA

                    kuitenkin,, TUOLLA,, jossain

                      meitä tarkkailee vaikkapa

                       600 km. pitkä ALUS. ??


                              smitten


Juu, jos on, niin onhan tuolla avaruudessa tilaa ajella, kaikin mokomin.
Ei minun uskomukset asioihin perustu ev.lut kirkon pohjalle, eikä minkään muunkaan uskontoryhmän tai ylipäätään minkään ryhmän ajatuksille. Jos minusta tuntuisi, että ufoja on ja uskoisin niihin, niin mikään ei estäisi minua sanomasta sitä.
Uskon moniin asiohin, mihin ei perinteinen ev.lut näkemys usko ja minulla on siihen oma vapaus, kuten kaikilla muillakin on.
Mutta tästä ufoaiheesta pitäisi kai aloittaa oma keskustelu, jottei tämä alkuperäinen keskustelu hautaudu tyystin. Sori...
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #185 : 07.06.2006 11:11:31 »

Olen pohtinut samaa, että avaruusystävämme astuvat 'julkisuuteen' tuolloin. Hehän ovat olleet täällä jo aikojen alusta auttamassa, ettemme nyt aivan täysin tuhoaisi ja turmelisi tätä kaunista planeettaamme. Mutta koska olemme kollektiivitietoisuutemme ansiosta pelkojemme kanssa työskenteleviä olentoja, on ollut viisaampaa toimia fyysisille silmillemme näkymättömänä. Ehkäpä mielemme ei osaisi yhdistää erilaisia olomuotoja rakkaudelliseen toimintaan, esimerkkinä mainitsen elokuvat, joissa opetetaan ottamaan välittömästi ase esille, kun jokin erilainen olento ilmaantuu näköpiiriin... Tästä vuosikymmenten uskomuksesta olisi jo aika päästä eroon.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #186 : 07.06.2006 11:20:52 »

Keitähän ovat avaruuden ystävämme, jos ketään muuta ei ole kuin se Yksi Luoja???  :Smiley
Sillä Valomme vain on jakaantunut moneen osaseen, joten sen takia siellä "jossain ulkona" on vain valokehollisien Olevaisuuksiemme "kuvia", jotka odottavat yhdentävää tekoa tähän ihmiseen.  angel
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #187 : 07.06.2006 11:28:02 »

Ja koska emme ole olleet valmiita näkemään ja hyväksymään erilaisia olemusmuotoja kollektiiviharhan ja egomme vuoksi, niin kaikki ei ole ollut vielä fyysisten silmiemme nähtävissä.  Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #188 : 07.06.2006 11:39:41 »

Kaikkihan me täällä maapallolla on juuri noi "avaruusolioita"..  Wink

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Keho
Vieras
« Vastaus #189 : 07.06.2006 11:45:00 »

Ja koska emme ole olleet valmiita näkemään ja hyväksymään erilaisia olemusmuotoja kollektiiviharhan ja egomme vuoksi, niin kaikki ei ole ollut vielä fyysisten silmiemme nähtävissä.  Wink

Fyysiset silmämme näkevätkin ainoastaan ja vain sen egomme luomuksen eli sen kollektiivisen harhan, joten nyt on mahdollista nähdä myös astraalitasojenkin ohi!  smitten
Ja siellä on PELKÄSTÄÄN VALOA!
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 12:05:35 kirjoittanut Keho » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #190 : 07.06.2006 21:18:35 »

Vuonna 2012 ihmiset käy töissä, kaupassa, uimahallissa, ajaa bussilla kotiin.. voi olla vähän eri merkkiset ja väriset tuotteet ja energiadrinkit.. angel angel angel angel Eräs tuttavani on visioinut aika paljonkin tätä mutta en nyt heti siteeraa. Hänellä näkemys siitä miten tuolla muualla eletään. 4d 5d planeetoilla.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 21:27:54 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #191 : 07.06.2006 23:03:59 »

Keitähän ovat avaruuden ystävämme, jos ketään muuta ei ole kuin se Yksi Luoja???  :Smiley
Sillä Valomme vain on jakaantunut moneen osaseen, joten sen takia siellä "jossain ulkona" on vain valokehollisien Olevaisuuksiemme "kuvia", jotka odottavat yhdentävää tekoa tähän ihmiseen.  angel

 Grin

   Grin

     Grin

       Eiköhän tuo taas ole ihan liian paksua puhetta.

        Jospa esim: Lada on aikojen alussa siroteltu

          sinne sun tänne ja osat JOKU voima kerää

           jälleen kasaan, niin ei niistä Erkki-

             kään saa Ferraria syntymään.   coolsmiley


                  2funny

             
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 23:06:48 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Keho
Vieras
« Vastaus #192 : 07.06.2006 23:43:29 »

       Eiköhän tuo taas ole ihan liian paksua puhetta.

        Jospa esim: Lada on aikojen alussa siroteltu

          sinne sun tänne ja osat JOKU voima kerää

           jälleen kasaan, niin ei niistä Erkki-

             kään saa Ferraria syntymään.   coolsmiley
             

Ainahan voin yrittää sitä Ladaakin korjata sellaiseksi kuin nyt tehdään sille egoillemme.  :Smiley Ja sen jälkeen aletaankin olla niin "ufoa" niin "ufoa" sen valokehomme teoilla, kun voidaan siirtyä taajuudelta toisella aivan milloin haluttaa eikä se näy kuin sellaisella tavalla, jota ajattuksensiirroksi sanotaan, koska on vain sen mielemme tekoja!  Wink Smiley

Mutta ne, jotka odottavat ufoja itseään "pelastamaan", saavat kokea yllätyksen omalla tavallaan.
Sillä kukaan "toinen" ei tule! Sorry vaan. Wink smitten
« Viimeksi muokattu: 07.06.2006 23:45:32 kirjoittanut Keho » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #193 : 08.06.2006 00:14:46 »

Vai oli se Lada silloin aikojen alussa, veikkaisin kyllä Ferraria tai Rolls Roycea.. hei muuten ihanaa.. just äsken tuli se olo että muutaman herran kautta sittenkin osaset tulee yhteen.. tosin, olen puhunut asioista heille jo niin monella termillä että on sanat ihan solmussa. En osaa enää varmaan ilmaista asiaa oikein, jos sanat kaksoisliekki, sielupari, mennyt elämä ymv eivät kelpaa.  Cool
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 09:05:18 kirjoittanut ***JupiterGirl*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #194 : 08.06.2006 14:39:08 »

sen valokehomme teoilla, kun voidaan siirtyä taajuudelta toisella aivan milloin haluttaa eikä se näy kuin sellaisella tavalla, jota ajattuksensiirroksi sanotaan, koska on vain sen mielemme tekoja!  Wink Smiley


 Grin

   Niimpä juuri, ajatuksen voimin, kyllä, mutta ehkä kuitenkin

   sitten, kun esim: On senverran voimaa, että pystyy muuttamaan,

   vaikkapa Tampereen omalla ajatuksen voimalla tasan tarkkaan,

   sellaiseksi kuin, vaikkapa New York  ihan kaikkine yksi-

   tyiskohtineen on. Silloin todella on valotyöntekijä, eikä

   pelkästään mietiskellessä lillu jossain valoisassa pumpulissa.


           smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: