Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Amalgaamin poisto?  (Luettu 30644 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #15 : 05.02.2006 23:25:07 »

May! smitten

Tapahtuneesta on jo aikaa ja olen asian kanssa sinut.Aikaa se tosin otti.
Minulle rakas tuo Reiki-energia.Se on tähän asti ainoa mihin luotan ja uskon.
Ehkä siksi,että olen saanut jakaa niin monen kanssa näitä nopeita paranemisia.

Jokainen meistä kai ottaa jonkun asian tärkeimmäksi muita,eikä ole yhtä ainoaa oikeaa.
Ehkä vaan nyt on aika miettiä uudestaan tuota silloin jyrkästi tuomitsemaani asiaa.
Ei saisi koskaan sanoa en koskaan. Grin
tallennettu

ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #16 : 06.02.2006 18:39:32 »

paikkojen uusimisesta vielä, olen kolmen vuoden aikana poistattanut viisi amalkaamipaikkaa paikkauksen yhteydessä yksityisellä lääkärillä aivan kosmeettisesta syystä oireita ei ainakaan vielä ole tullut mitään ei ollut ennenkään mitään. suojausta ei käytetty vitamiineja syön silloin tällöin kuuriluontoisesti kuulostelen mitä tarvitsen paikkaus oli todella kallista,mutta olen heidän työhönsä hyvin tyytyväinen toisin kuin terveyskeskus hammaslääkärin suorittamaan.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 06.02.2006 19:09:06 »

Minultakin on jo vuosia sitten poistettu kaikki amalgaamipaikat. En muista montako niitä oli, mutta varmaan jotain 5... idiot2
Minä kävin kyllä silloin jo muutenkin ns.'biohammaslääkärillä'. En muista käytettiinkö siinä siltikään silloin mitään sen kummempaa suojausta. Minulla ei ollut ennen eikä jälken mitään oireita, vaan muuten vain halusin ne 'rumilukset' pois suustani.
Olen myös poistattanut satunnaiset muovipaikat samaisella hammaslääkärillä ja tilalle on käytetty jotain saksalaista seosta, joka on osaksi keramiikkaa. Muovihan ei ole kovin hyvä vaihtoehto.
Itse katselin sillä aikaa elokuvaa, kun hammaslääkäri työskenteli. (joku hauska 'simulaattoori' silmilläni)  Smiley
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #18 : 06.02.2006 20:53:46 »

Heips kaikki ystävät! Smiley

Amalgaamipaikkojen vaikutus terveyteen on sekin yksilöllistä.
Toiset saavat enemmän oireita.Ja oireet saattavat tulla hyvin eri iässä ja eri tavalla.

Minultakin kysyttiin kauan sitten kun aloin oireilla paljonko minulla on amalgaamia suussa?
Mutta tosiaan vasta n.3v. sitten tehtiin saneeraus.Poistettin n. 10 paikkaa kahdella eri kerralla.                                                                           Nyt olen oikein miettinyt senjälkeisiä oireita, niin esim.2v. sitten alkoi yli kehon leviävä merkillinen ihottuma.
Sellaisia ei minulla ole koskaan ollut. Ihotautilääkärikin oli ihmeissään.
Oireita tahtoo tulla edelleen.

Nyt viimeinen oireilu tänä talvena suuhun, kieleen tullut ihomuutos, jota nyt tutkitaan.
Jotenkin itse epäilen sen amalgaamijutuksi.

Niinkuin Elämänilo edellä kirjoitti, myrkky poistuu elimistöstä ylen hitaasti.

Antioksidanttihoidosta haluan omakohtaisen kokemuksen lisäksi kertoa ystävättärestäni.
Hän on sairastanut yli 20v. sitten imusolmukesyövän. Parantui siitä ja on sen jälkeen elänyt terveenä antioksidanttihoidon ansiosta.
Hän kyllä sairastui viime vuonna uudelleen, mutta parantui nytkin oman kertomansa mukaan nopeammin ko. hoidon ansiosta.
Tietysti normaalit syöpähoidot ja lisäksi antioksidantit hevoskuurina.
Mutta syöpääkin on monenlaatuista.

Jokaiselle meille on tietysti annettu oma elinaikamme. Itse voimme vaan
yrittää elää niin terveenä kuin voimme.

Tämä on mahtavaa, miten suuri halu meillä on osallistua toistemme auttamiseen täällä.

             smitten   maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 06.02.2006 21:51:19 »

Hei vaan kaikille! Smiley

Edessäni jököttää nyt tuo Jaakkolankin opus.Oli avo-miehellä kiirettä kirjastossa,kun kirjatilausta puhelimitse sanelin. Grin

Melko monenlaisia ovat nämä mielipiteet ja kokemukset.Taidan valita kultaisen keskitien.
Tuo on kyllä hyvä huomio, jatkuvastihan niitä poistetaan,ilman mitään suojausta.
Niin eikös kaikkien sitten pitäisi olla jo myrkytystilassa?  Shocked  idiot2

Kiitos jälleen coolsmiley
Jokaisen mielipiteistä saa aina uuden näkökulman asioihin. smitten
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 06.02.2006 23:09:40 »

Moi Chandra! Kiva kuulla, että perehdyt asiaan perusteellisesti. Smiley

Pitää vielä korjata tuota sanomaani hintaa sen verran, että amalgaamien vaihdon hinta oli noin 500 euroa (ei 1500 kuten aiemmin sanoin). Amalgaamisaneerauksessa kanssani yhtä aikaa käynyt ystävättäreni korjasi tänään asian.  Smiley
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #21 : 06.02.2006 23:35:17 »

Pitää vielä korjata tuota sanomaani hintaa sen verran, että amalgaamien vaihdon hinta oli noin 500 euroa (ei 1500 kuten aiemmin sanoin). Amalgaamisaneerauksessa kanssani yhtä aikaa käynyt ystävättäreni korjasi tänään asian.  Smiley
Hihhih, tonni sinne tai tänne!  Cheesy 2funny 2funny 2funny

 smitten smitten smitten
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 07.02.2006 08:41:14 »

Hihhih, tonni sinne tai tänne!  Cheesy 2funny 2funny 2funny

Juu, kuka noita kaikkia pikkuhiluja muistaa, mikä on minnekin kulunut.  Cheesy 2funny

No, vakavasti puhuen, tuo tonnikin meni kyllä samaiselle hammaslääkärille, mutta ihan tavalliseen hammasremonttiin, ei amalgaamisaneeraukseen. Undecided
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #23 : 07.02.2006 12:49:45 »

Tuli mieleen korjata tekstiäni koskien Reiki-energiaa. smitten

Nopeilla paranemisilla tarkoitin näitä pienempiä juttuja.
Pitkäaikaiset sairaudet tarvitsevat kyllä useampia kertoja.Esim.en taida jaksaa reikittää niin kauaa,että nämä paikat tippuis pois,vaikka sellaista unta näinkin taannoin. 2funny

 
  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #24 : 07.02.2006 19:08:01 »

Kiitos Omnima! smitten

Hammaslääkärini mainitsikin,että hampaistani huomaa minun purevan niitä voimalla yhteen.Kysyi,olenko huomannut itse.
En kyllä,mutten tiedä mitä öisin teen.
Minulla on vaikeuksia nukahtamisen ja jatkuvan heräämisen kanssa.Yöunet todella katkonaisia ja siitäkin syystä kai tuota jatkuvaa väsymystä.

Ehkä leukojen kipeytyminenkin johtuu purennasta.
Kuvottava metallin maku kuitenkin tulee noista paikoista,ja vuosi sitten laitettiin uudet amalgaamit kahteen hampaaseen.

Kyllä olen ne päättänyt vaihdattaa,niin paljon haittaakin on.Ja tuo kosmeettinen puoli asiassa.Hymy kaunistuu ja nauraminenkin taas sallittu täysillä! Grin Grin Grin
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #25 : 08.02.2006 00:11:45 »

Kiitosta paljon smitten

Toivottavasti en sitten itke mitään seurausoireita täällä. Shocked

En kyllä vaineskaan,sen verran sarvipäinen olen! knuppel2 knuppel2

Eikä semmottia tule,kun niin päätän! tickedoff
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #26 : 18.03.2006 03:27:06 »

YES,YES,YEEEESSS!!! Cheesy

Nyt on sitten homma ohi ja olen niin tyytyväinen. smitten
Ei maistu metalli suussa ja kun annoin vielä valkaista tupakan ja kahvin aiheuttamat tummentumat,niin johan on hymy herkässä. Grin

Neljä tuntia kesti valkaisuineen ja koko kalusto tuli hoidettua.
Muita oireita en huomannut,kuin valkaisusta aiheutunut särky eilen.Senkin sanottiin kestävän pari päivää,vaan ei tänään enää mitään tuntunut.

Nyt tuli hieman jo motivaatiota tupakoinnin lopettamiseenkin. Huh
En haluaisi tummentaa hampaitani enää uudestaan. Cry

Ans kattoo nyt,en lupaile mitään edes itselleni vielä. Wink
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #27 : 18.03.2006 13:42:04 »

Onnea uudelle valkealle hymyllesi!  Grin

 smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #28 : 18.03.2006 14:18:58 »

Neljä tuntia kesti valkaisuineen ja koko kalusto tuli hoidettua.
Muita oireita en huomannut,kuin valkaisusta aiheutunut särky eilen.Senkin sanottiin kestävän pari päivää,vaan ei tänään enää mitään tuntunut.

Hei "Chandra"

Onnitteluni
- voitit pelkosi -

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/kisses.gif)

Jatkathan yhä antioksidanttien syömistä.

- kehosi puhdistuu vielä pitkään elohopeajäämistä
  - hitaasti imeytynyt ja hitaasti poistuvat

Pidä kirjaa voinnistasi


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/kisses.gif)


Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #29 : 18.03.2006 21:31:36 »

Kiitos vain Mi-Olea ja Elämänilo. Grin  Grin  Grin (hampaita teille näytän)

Oikeesti pitää kyllä tunnustaa rehellisesti,etten syönyt mitään muuta,kuin mitä normaalistikin.Eli VITACALSORIA.

Mulla myös tuo maitoallergia,niin pitää kalkista huolehtia.
Olen melko pitkään sitä käyttänyt ja sisältää myös esim.Magnesiumia,C-,B6-,K- ja D-vitamiineja.

Kaipa silläkin vaikutusta on,vai? idiot2  angel
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: