Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vilun väreet koko kropassani  (Luettu 4243 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eitu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 09.01.2011 09:06:32 »

Näin tai pikemminkin tunsin unessani ex anoppini kuolleen.
Menin johonkin huoneeseen ja avasin oven, mitään en nähnyt mutta tunsin todella kovan vilun väristyksen koko kehossani ja samalla tajusin että ex anoppini oli kuollut siis unessa.
Heräsin tähän väristykseen.

Mitä mahtanee tarkoittaa sillä tällainen uni jää kyllä mietityttämään.
(mainittakoon että suhteeni ex anoppiin on hyvä  Smiley )

Kiitos hänelle joka osaisi edes hiukan kertoa uneni merkitystä.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2011 14:07:34 »

Nousee mieleen että hän ois jotenkin "tunnekuollut" tms.. henkisesti .. tyhjä? tai voi huonosti..
Tunnekylmyyttä.. Tai enneunikin on mahdollinen, näetkö paljonkin unia? Jospa joku muukin vastaisi vielä tähän sulle.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
eitu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2011 15:24:23 »

Nousee mieleen että hän ois jotenkin "tunnekuollut" tms.. henkisesti .. tyhjä? tai voi huonosti..
Tunnekylmyyttä.. Tai enneunikin on mahdollinen, näetkö paljonkin unia? Jospa joku muukin vastaisi vielä tähän sulle.. Smiley


Kyllä aika usein näen unia ja suht paljon ns. etiäisiä muutenkin.
Esim. jos joku ihminen tulee yhtäkkiä mieleen ja mietin mitä mahtaa kuulua niin kohta tapaan hänet jossain aivan yllättäin ym ym.
Mutta maailma on ihmeellinen ja etenkin unimaailma.  :Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #3 : 09.01.2011 23:24:09 »

Ok.. oliko uni muuten "tunteeton", paitsi ne kylmät väreet.. Muistatko huoneesta mitään? Kaikki yksityiskohdat on tärkeitä. Smiley Mulle jäi kyllä olo enneunesta, että voit vähän valmistautua.. tai syystä tahi toisesta. Kun etiäisiäkin saat. Mutta olen epävarma. Odotellaan että nää muut hyvät tulkkaajat täällä vastaa sulle.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 10.01.2011 00:51:02 »

Itse ajattelin myös heti enneunta...  :Smiley
tallennettu
eitu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #5 : 12.01.2011 20:58:46 »

Kiitos vastauksista.
Muistan vain sen oven mistä menin sisään, se oli ovi jossa oli kaksi lasi ikkunaa.
No viime yönä näin unta että joku ojensi minulle kätensä ja jotenkin vaistosin että se oli kuolema koska samat väreet kulki läpi kehon.
Menin tuota kättä karkuun, niin pelottava se oli.

Ette usko kuinka olen noita unia miettinyt ja pohtinut mistä tuollaiset tulee uniini.
Muutenhan elämä on ihanaa ja rauhallista.

Että tällaista lisää.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: