Sivuja: 1 ... 883 884 [885] 886 887 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651891 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13260 : 14.04.2011 12:12:37 »

Hei Lizzy, minä muistan, kaipailinkin tuossa jossain vaiheessa!

Tervetuloa takaisin!  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13261 : 14.04.2011 20:19:45 »

Kuin myös kiva nähdä teitä tuttuja täällä.  smitten

Kävin sauvakävelyllä - ei olisi uskonut- ja nyt aivan poikki, joten tulin tänne kahville. On se keväinen ilta hieno.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13262 : 15.04.2011 13:53:42 »

Mä aloitin tämän päivän ratsastamalla ja nyt yritän keskittyä töihin - aika huonolla menestyksellä so far!

NIIN IHANA ILMA! Tuota ilmaa voisi syödä, juoda ja rakastella!
 
 smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13263 : 15.04.2011 14:09:20 »

Mitään ikkunanpesua ole ehtinyt ajatella. Sitäpaitsi tarvisin siihen ylhäistä yksinäisyyttä, ettei tarvitsisi sydän kurkussa pelätä, milloin jälkikasvu päättää kurkata avoimesta ikkunasta pihalle ja putoaa niskoilleen maahan. Meillä kun on isot ikkunat ja pudotusta maahan useampi metri.

Aurinko on aina ihana. Harmi ettei ollut tilaisuutta nauttia tuosta säästä ulkona.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13264 : 15.04.2011 15:23:20 »

Kiirettä pitää, mutta tänään annetaan aikaa tyttöjen illalle viimeistä kertaa ennen kuin kaikki lähtee kesäksi omille teilleen kesätöihin coolsmiley

Mun pitäis kyllä kans pestä kanssa ikkunat, mutta ku se on niiiiiin ikävää touhua Undecided Vieläki tulee siitä mieleen muistot kevään ikkunanpesu operaatiosta siivousfirmassa, jossa olin töissä joskus aikanaan... yök.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13265 : 16.04.2011 16:57:08 »

No johan, täällä on käynyt Elämänilo ja Lizzy, heipähei vanhat tutut...!  smitten

Kylllä kyllä...

Meille syntyi pieni poika 07.04. klo 21.11... Alatiesynnytystä oli kestänyt supisteluineen jo 20 tuntia ja olin melkein avautunut jo niin paljon että ois varmaan tunnin sisään päässyt ponnistamaan (8cm), niin sit yhtäkkiä vauvan syke alkoi laskea ja päädyttiin kiireelliseen sektioon, vauva oli siis 11 minuutissa pihalla siitä kun lääkäri teki päätöksen. Sain spinaalipuudutuksen tietty siinä ensin ja sit vaan maha auki ja vaavi ulos. No sykkeen lasku oli johtunut napanuorasta joka kiristi kaulan ympärillä... Vauva sai kuitenkin 9 apgarpistettä, eli hyvinvointinen oli syntyessään ja edelleen.

Koin siis tavallaan molemmat tavat synnyttää, siis ainakin ne jälkikivut oli jotain infernaalista. Loppu hyvin kaikki hyvin, mä oon ollut niin onnesta sekasin vauvasta että toi kipee leikkaushaavakaan ei paljo enää mun vauhtia hidasta...

Hän on  aurinko mars merkurius oinas askendentti vaaka kuu kaksoset venus kalat ja todellinen hurmuri... Syntymämitat 48cm ja 3160g. Lempijuoma maito ja paras nukkumapaikka isin syli.  Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13266 : 16.04.2011 17:01:33 »

Paljon Onnea koko teidän perheelle Tiigris!  smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13267 : 16.04.2011 17:13:30 »

Paljon onnea tuoreille vanhemmille ja tervetuloa pikkuiselle  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #13268 : 16.04.2011 18:52:00 »


Koin siis tavallaan molemmat tavat synnyttää, siis ainakin ne jälkikivut oli jotain infernaalista. Loppu hyvin kaikki hyvin, mä oon ollut niin onnesta sekasin vauvasta että toi kipee leikkaushaavakaan ei paljo enää mun vauhtia hidasta...

Hän on  aurinko mars merkurius oinas askendentti vaaka kuu kaksoset venus kalat ja todellinen hurmuri... Syntymämitat 48cm ja 3160g. Lempijuoma maito ja paras nukkumapaikka isin syli.  Smiley

Onnea Tiigris

Ihana asia, että jaksoit täällä käydä meitä informoimassa poika-vauvan syntymästä.
Voimia ja äitiyden ja isyyden hurman iloa koko perheelle.
 smitten

Elämänilo smitten
« Viimeksi muokattu: 16.04.2011 18:53:56 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13269 : 16.04.2011 20:20:44 »

Onnea Tiigris! Aurinkokin hymyilee tänään lapsen kunniaksi  Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13270 : 17.04.2011 21:30:57 »

Järkyttävää! Perussuomalaista pelon politiikkaa eduskuntaan!  Cry
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #13271 : 17.04.2011 22:06:07 »

Se on Soinin Karma kun yhtyy Suomen Jupiter (retro) kaksoset politiikkaan.
Männessä näkköö onko hänen retro Saturnuksella  vesimies kanttia kantaa vastuuta.

Ja Elwynin kommenttiin sanosin että niinhän tuo männöö pienissä piireissä kuin isommissakin.
Eikös noita huru-ukkoja riitä tällekin foorumille julkkisten kartoilla varustettuna ja sinisilmäsiä ja hyväuskosia kannattajiakin löytyy syränhymiön kera.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13272 : 17.04.2011 22:20:34 »

^Nimenomaan tulee mieleen Hitlerin nousu.
Mä olen ihan järkyttynyt!

Ainoastaan Soinin takia noita idiootteja (joo, sori) saadaan eduskuntaan. Vetää omasta vaalipiiristään ääniharavana 5 ehdokasta.

Mutta katsotaan vaan kuinka monta Tony Halmetta mahtuu mukaan...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13273 : 17.04.2011 22:26:45 »

No ei ne perussuomalaiset sinne minään yksinvaltiaina ole menossa, tuskin pahemmin saavat edes kovin montaa ideaansa oikeasti toteutettua. Tärkeintä tässä on se, että tulee uutta verta ja keskustelua politiikkaan, sekä vanhat isot puolueet saavat vähän näpäytyksen siitä ettei se valta aina ole niin saunassa sovittavissa..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #13274 : 17.04.2011 22:30:09 »

No en tiijä voisko verrata Hitlerin nousuun.
Hitlerin suuruudenhulluus, jumalasta seuraava  jupiter kuu kauris
on kuitenkin kvinkunsissa Soinin joustavan merkin  aurinko kaksoset.iin.
Toisekseen kansahan tässä on puhunut.
Vai onko se niin manipuloitavissa ettei tiedä mitä tahtoo?
Jos tämä oli keino saada aikaan muutosta, mitä hyvänsä?
Eihän ne siellä yksin ole.
Soinilla jääräpäisyyttä varmasti riittää  mars kuu  harka yhtymällä.
Saada jotain aikasiksi. -kin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 883 884 [885] 886 887 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: