Sivuja: 1 ... 847 848 [849] 850 851 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644095 kertaa)
0 jäsentä ja 32 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #12720 : 06.11.2010 03:06:00 »



                                             Kiss

                     Ottaapi olutta ja miettii niitä jos tai näitä.


                                               smitten




Tästä sun tyylistä mie oon aina tykänny.... 2funny* satiirinen nauru*

vaikka kaikki ei ymmärrä...

tosin se on oma ongelmansa....



Itse kullekkin.
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12721 : 06.11.2010 13:11:17 »

Helvetin talitintit vandalisoimassa, nokkivat p*rkele ikkunaverkon hajalle. Angry

Eikä meinanneet häipyä vaikka menin sanomaan niille asiasta. Yrittävät sisälle kämppään, mullahan on ollut jo pulu ja pääskynen.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12722 : 06.11.2010 13:13:16 »

Täällä kanssa talitintit koputelleet koko aamun ikkunanpieliä ja partsilla pyörivät kuin kotonaan  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12723 : 06.11.2010 14:16:24 »

Hyvää pyhäinpäivää ja Uutta kuuta kaikille tasapuolisesti!

Uusi kuu ja oma kuun paluu samaan aikaan, jännää!  Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12724 : 06.11.2010 21:44:00 »

Tänään on ollut kumma päivä. Leikin kodin hengetärtä ja hääräsin köökissä ihan urakalla. Meillä oli sitten kunnollinen Pyhäinpäivän lounas, tosin omintakeinen sellainen.
Mistä näitä kummia ideoita oikein tulee?  Shocked

Vielä meinasin tänään askarrella ja tehdä jotain muutakin hyödyllisen hyödytöntä.  Smiley

Ihme päivä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #12725 : 06.11.2010 21:49:49 »

Helvetin talitintit vandalisoimassa, nokkivat p*rkele ikkunaverkon hajalle. Angry

Eikä meinanneet häipyä vaikka menin sanomaan niille asiasta. Yrittävät sisälle kämppään, mullahan on ollut jo pulu ja pääskynen.

Joku feidaa sun elämästäs.

Tai sitten edesmenneet läheiset käy moikkaamassa.


Tai sitten niillä tinteillä on vaan nälkä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12726 : 07.11.2010 00:24:57 »



                                             Kiss

                     Ottaapi olutta ja miettii niitä jos tai näitä.


                                               smitten




Tästä sun tyylistä mie oon aina tykänny.... 2funny* satiirinen nauru*

vaikka kaikki ei ymmärrä...

tosin se on oma ongelmansa....



Itse kullekkin.
 smitten

                                                    smitten

                 Kiitos ja IHANAA, että uskallat kaikesta huolimatta osallistua!

                        Elämähän on juuri niin " ihanaa ", kuin sen luomme!

                           Se vaan meiltä MEINAA unohtoa ihan päivittäin.

                                           I T S E  L U O M M E.

                                       oman todellisuudemme
                                               joka hetki


                                                    smitten




tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #12727 : 09.11.2010 12:41:57 »

Heissan Tupahan  smitten

Kummaa aikaa... minulla on aikaa  idiot2 Tämä viikko on aikaa tehdä vain pakolliset duunit ja nekin pyörivät omalla painolla, ei tarvi prässätä. Ja opiskelussa on huokauspaussi  Cheesy
Muuten ihan ok, mutta mitä ihmettä teen  crazy2

Joku on ollut oravanpyörässä kauan ja nyt ei osaa ottaa rennosti... suorittamispaineita  2funny

No, täytyy vaan pyrkiä nauttimaan... tämä on valheellinen vaihe, hetkessä ohi ja taas mennään, jotta rapina käy  Shocked

Kiva piipahtaa täälläkin katsomassa mitä muille kuuluu  smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12728 : 09.11.2010 18:21:23 »

Onneksi mun kämppä ei ole kylän ainoa sisätila minne nuo tiitiäiset tunkevat, meni kahvit väärään kurkkuun lukiessa juttua metrolla matkustavasta pulusta, ja tintistä joka meni kauppaan syömään pähkinöitä. On se taloustaantuma raskasta noille elukoillekin.

Tosin metrotunneleissahan asustaa kokonaisia puluparvia, siellä ne lentelevät iloisesti maan alla. :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12729 : 10.11.2010 00:34:20 »

Hitsi minkälaisen kuvan sain päähäni metrolla matkaavasta pulusta....  Grin

Pakkohan niiden pulujen on maan alle mennä, kun naakat vie niiden elintilan. Tuleeko puluista lintumaailman "gangstoja"?  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12730 : 11.11.2010 19:52:33 »

Tuntuu että siellä on joku porukka joka kattoo aina että ketä on uusia rekisteröityny ja heittää heti omat tarjouksensa kaikille. Että jos nyt ees joku tarttuis..  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12731 : 11.11.2010 20:35:02 »

Kuka tahansa saa miljoona vonkausviestiä jos pistää ilmoituksen jonnekin seuranhakujuttuun... Meillä töissä yks vanha kotka leuhkii niillä, yöks... Tongue
Ite en viihtyny kovin kauaa siellä suomi24:ssä kun ei sieltä mitään järkevää löytänyt, kävin kaksilla maailman kajahtaneimmilla treffeillä (siis kahden eri tyypin kanssa) sieltä päin ja sen jälkeen katos profiili kuin pieru saharaan, ja hetkeks menetin uskoni täysin siihen että on olemassa myös normaaleja miehiä.  2funny

Musta tuntuu että kukaan muu ei oo kiinnostunut musta paitsi skorppari, mutta eipä se nyt kovin paljon haittaa... Grin

Meidän suhde käy läpi taas jotain uudelleen rakastumista (siis rakastuneitahan tässä koko ajan ollaan mut ehkä ymmärrätte mitä tarkotan).. Ihan kutkuttaa kun näkee toisen töiden jälkeen eikä mihinkään voi lähtee ilman pusuja ja kaikki mitä toinen tekee on söpöä ja ihanaa...
Mun pitää kirjottaa sille vielä rakkausruno ennen kun se tulee iltavuorosta.  laugh
(hyi ällöö siirappia  Grin )

Mun vauvakin on alkanut potkimaan. Terkkuja vaan ja kunnon monotukset teillekin!
En tiedä yrittääkö se tulla pylly edellä tosta mahan läpi ulos vai mitä se sielä möyrii.
Raskaus on nyt puolivälissä. Isot ajat edessä niin henkisesti ku fyysisesti..
Musta on vaan mukavaa ku masu kasvaa ja ekaa kertaa elämässäni tunnen että ou jeah, mulla on tissit ja lantio - pientä vaihteluu siihen lautamalliin.  Grin

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12732 : 11.11.2010 20:49:08 »

Ihanaa  smitten smitten
Ihanaa lukea onnellisia juttuja.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12733 : 11.11.2010 21:35:50 »

No jos yhellä saralla menee hyvin niin toisella huonosti.  2funny
Mutta otetaan onni irti siitä mikä millonkin on hyvin.  Smiley

Mie kaipaisin rinnalleni ystäviä. Yhtäkkiä huomaan ettei mulla ole paljon ketään kelle soittaa.
Se saa miettiin mikä mussa on vikana. En voi katsoo kun peiliin ja miettii mitä oon tehnyt - jättänyt jälkeeni kaikki ne ihmiset jotka olivat mielestäni jollain tapaa epäluotettavia.

Oliko ne oikeesti epäluotettavia vai pelkäänkö vaan että NAISET pettää mut kerta toisensa jälkeen, eikä hyväksy mua tällaisena?

Mä haluun vaan sielunSISKON kenen kanssa voin olla lapsellinen, nauraa mahan kipeeks ja ymmärtää pelkällä katseella mitä toinen ajattelee!

Mulla on töissä pari sellasta ihmistä kenen kanssa on tosi hauskaa ja mukavaa töissä ja puhutaan maat ja taivaat - mut en tiiä miten voisin pyytää että nähtäiskö joskus vapaa-ajalla..... Mulle on tuhatmiljoonakertaa luontevampaa pyytää ihan ketä vaan miestä treffeille, en jännitä sitä niin paljoo  Tongue

Jokainen tarvitsee ystäviä...


Meissä kaikissa asuu sellanen ilkikurinen vajaapäinen ääliö, joka haluis päästä valloilleen saman henkisten kanssa häpeämättä MITÄÄN...

Skorppari on mun paras ystävä, mutta tiedän tarvitsevani myös muita, eikä oo "oikein" vaan ripustautua toiseen niin, en haluu sellasta taakkaa toiselle..

No joo, on mulla pari ystävää, mut ne ei oo viime aikoina hirveesti vastannu puhelimeen  Angry
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12734 : 11.11.2010 22:57:56 »


Hitto näitä miehiä. Onko teistä kukaan nettideittailussa saanut lukemattomia seksi/rakastajatar/salainen suhde tarjouksia? Mua oksettaa, miten miehet tyrkyttää itseään!
Kuinka joku voi edes kuvitella, että varattu mies olisi kiinnostavampi kuin vapaa mies?

Tuttua on...  Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 847 848 [849] 850 851 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: