Heh, multa löytyy oikeestaan sporttisia, selkeitä, yksinkertasia vaatteita
..Lisäksi tyttömäisiä hepeneitä+businesstyyliä
..Lisäksi naisellista ja seksikästä
...Oikeestaan kaikkia muita värejä löytyy paitti "luonnonläheistä" vihreää ja murrettuja värejä...Mulle sopii voimakkaat ja selkeät värit: pinkki, punanen, turkoosi, lime, valkonen, sininen, vihreä, musta mutta myös vaaleenpunanen....Mulla tulee väreissä ns. kausia, ihan vasta oli voimakas turkoosi ja vihreä kausi, lisäksi ollut punanen, pinkki ja oranssi kausi yms...Alaosana mulla on yleensä leggarit tai farkut...Lisäksi tykkään nykyään käyttää vartalonmyötäisiä lyhyitä mekkoja, tuo muodot esille
Mutta ei nyt mitään mauttomia kaiken paljastavia siltikään...Tuo värien voimakkuus ja selkeys voi kertoa mun voimakkaasta, temperamenttisesta luonteesta ja ehdottomuudesta...Mulle sopii todella monet värit mutta nuo "mitäänsanomattomat hippi-värit" ei mulle sovi, toivottavasti kukaan ei ota nokkiinsa tosta mun vertauksesta
Pukeudun täysin mielialojeni mukaan, yleensä yliopistolle mennessä sujahtaa tuularit ja huppari päälle, joskus farkut ja joku hieno paita+korut...Vapaa-ajalla mekossa tai muissa hienommissa vetimissä..Mulla on tosi vaihteleva tyyli, ulkopuoliset voi saada ihan erilaisen ensivaikutelman riippuen siitä, millä vaate-tuulella olen...Ystävät on sanoneet, että mulla on nuorekas tyyli, hmm..välillä mutta en kuitenkaan luokittelisi itseäni "pissis"-tyyliin, en seuraa juurikaan muotia, mikä on in...Yhdistelen oman tyylitajuni ja mielialani mukaan..Nyt kesällä mulla tuli joku "rockkibimbo" villitys, sori en tiedä oikeita termejä
, tyyliin siis jotain bändipaitojen tapaista + pinkit korkkarit tai joku musta vaatetus paljon koruja ja saappaat..Meikkaaminenkin vaihtelee mielialojen ja asun mukaan, lukiossa en voinut edes kuvitella lähteväni kouluun ilman meikkiä mutta yliopistolla olen "taantunut" metsäläisen tasolle
Ehkä tuo mun yliopistolle laittautumattomuus viestii siitä, että mua ei paljon kiinnosta enää ne ihmiset tai se ympäristö siellä, lisäksi ei tule vihaisia katseita siitä, että sattuisin näyttämään paremmalta kuin muut..heh, joskus päätin piristää itseäni ja jätin tukan auki ja meikkasin hieman ja pistin nätimmät vaatteet niin enköhän saanut kymmeniä v-mäisiä mulkkauksia käytävällä (lähinnä naisilta
). Koruissa suosin myös selkeää linjaa: kello, käsirengas ja kaulakoru, ne on vakkarit ja hopeana! Nuo edellä mainitut muutamat voikin olla sitten isoja ja näkyviä...Korviksia mulla ei oo..Huh, tulipas vuodatus, mutta mukava omaksi ilokseen päivittää vähän omaa tyyliä