Sivuja: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5651612 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5850 : 24.01.2009 01:12:48 »


 Niinpä tuleekin,SYNTTÄRIT! Cheesy

Tupa avattiin muuttobuumin jälkeen ja pian ollaan vuosi asuttu jo "uusissa" kodeissa.
Joku kenties ehtinyt muuttaa senkin jälkeen.

                       ELÄMÄNILO! Cheesy

Laita synt.kaupungiksi Salo vaan,sillä ajatus syntyi siellä.
Numerologisesti ainakin hyvä luku 17=Tietäjän tähti = 8,eli RUNSAUS! Cheesy
Mutta voitko päällisin puolin kertoa,miltä se ennuste näytti,jos vaikka jotain uutta aloittaa vielä konkreettisemmin.
Tosin tapahtuu nyt jo koko ajan niin valtavan paljon,etten kovempaa kyytiä kaipaa.Näin on hyvä. smitten

Hei "Chandra"ja muut Ystäväin

Laitampa tähän tämän AP-kartan.
Viisaammat antakoon tulkintojaan.


 smittenElämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5851 : 24.01.2009 03:51:28 »



                                                   Cry

             Elämänilolle. Ettei vain tuo vauhtisokeus yllättäisi ?


                                      :Smiley

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5852 : 24.01.2009 13:12:53 »


Hei "Chandra"ja muut Ystäväin

Auringon Paluu kartta = AP-kartta
- kartan vaikutus alkutushan alkaa
3 kk ennen kartan vaihtumista
ja 3 kk kartan vaihtumisen jälkeen
.
- olenko ymmärtänyt oikein


Laitan tähän vielä yhdistetyn
AP-kartan sekä Natal-kartan


 aurinko kalat  askendentti vesimies  kuu  kaksoset

****************

1.  Huone= persoonalliset valmiudet ja minäkuva
2.  Huone= henkiset voimavarat, raha, omaisuus
3.  Huone= kommunikaatio, naapurit, sisarukset
4.  Huone= syvin alitajunta, koti, perhe, turvallisuus
5.  Huone= henkinen luovuus, esiintyminen, lapset

6.  Huone= työ, velvollisuudet, terveys
7.  Huone= ihmissuhteet, parisuhteet, rakkaus
8.  Huone= sisäinen uudistuminen, yksinäisyys, kuolema
9.  Huone= tietoisuus, filosofiat, uskonto, matkustaminen
10. Huone= kosminen tehtävä, ura, ammatti
11. Huone= vallankumous, uudistukset, riippumattomuus
12. Huone= itsensä voittaminen, salatut asiat, uhrautuminen


kuu Moon = Kuu,
Sisäinen turvallisuus, lapsuus, alitajuiset muistot ja käyttäytyminen, reaktiot

 aurinko Sun = Aurinko,
Ilon ja rakkauden energia,luovuus, lapsuuden olosuhteet, isä

 merkurius Merc = Merkurius,
Kommunikaatio, puhuminen,tiedon välittäminen, valehtelu

 venus Venu = Venus,
Sisäinen nainen, sisäinenarvomaailma, kauneus, rakkauselämä

 mars Mars = Mars,
Sisäinen mies, tekemisenmotiivit, itsensä puolustaminen, innostuminen

 jupiter Jupi = Jupiter,
Ympäristössäolevat mahdollisuudet, menestyminen, laajentuminen, opiskelu

 saturnus Satu = Saturnus,
Ulkoinen karma, voimavarat,itsekuri, vastuu itsestä, sairaudet, vaikeudet

 uranus Uran = Uranus,
Uudistuminen, vapaus, riippumattomuus,kapina, yksilöllisyys

 neptunus Nept = Neptunus,
Alitajunta, intuitio, herkkyys,kuvitelmat, itsepetokset, taiteellisuus

 pluto Plut = Pluto,
Sisäinen transformaatio,yksinäisyys, kuolema

 kuunsolmu Node = Kuunsolmu,
tämän elämän päämäärä ja edellisten elämien haitalliset tottumukset

 keskitaivas Midh = Keskitaivas,
joka kuvaa uraa, ammattia sekä toisaalta kotia ja perhettä

 askendentti Asce = Nousumerkki,
joka kuvaa persoonallisuutta ja ihmissuhteita

*****************


 smittenElämänilo  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.01.2009 13:27:31 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5853 : 24.01.2009 16:15:28 »

Uh-huh... Shocked
Lainasin kirjastosta Nikulan Astrologian ihmiskuvan ja täytyy sanoa että tieto lisää tuskaa tai ainakin että pieni pää menee pyörälle kaikesta tästä tiedosta...  :Smiley

Hyvältä kirjalta vaikuttaa kun vaan pystyis sisäistämään...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5854 : 24.01.2009 23:21:49 »



                                    angel

          OHHOH, ja herrmmakiesus, puhetta on, ja kyllä piisannut.


                                        smitten

 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5855 : 24.01.2009 23:33:16 »




                                                   coolsmiley

              NIIN, ja ihan alkaa haiskahtaa siltä, että nuo jokapäiväiset ja samantekevät

                tiedotteet jonkunlaisesta hereilläolemisesta, tai ainakin, pyrkimyksestä

                   arkipäiväisyyden tietoisuudentilaan on kaluttu loppuun kuin luu.

                      Heräänkö, vai enkö tee mitään vastaavaa kysyäkseni!


                                                     angel




                                                   
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5856 : 25.01.2009 10:22:38 »

itse kirjoitan suurimmaksi osaksi asiaa ja filosofisista kysymyksistä, muuten en tiedä miksi kirjoittaa. tietty astro VOI toimia juoru/ seksiterapia ymv palstana. kun olen itse tänne tupaan jotain vaikeaselkoisempaa heittänyt, joko joku hermostuu tai sitten ei kommentoida. niin, kannattaa elää elämää välillä eikä ihmetellä... muu elämäni ei oikeastaan sisällä astroharrastajia ollenkaan, siksipä sitä vain peilaa että onko tähdillä joku vaikutus, mutta kuten Seppo sanoi.. varo astrohurahtaneita.. hehe
joku sanoi jossain että
jousimies suhtautuu huumorilla rahaan JA seksiin, mikä voi olla esim ravulle kauhistus ja ties mille merkille, mutta niin se vaan nyt on. ehkä ennen toisella tavalla.

 Your Weekly Horoscope
The big event is a Solar Eclipse in your communication zone. Eclipses create a state of flux as realities seem to shift and slide around you. This Eclipse is like a turbocharged New Moon. It's all about new beginnings, but something may have to end in the process. This is the week your computer could die, leaving you to buy a new one that may be much better for the kind of work you have to do. Whatever the scenario, don't make any decisions for a week or so until you know how the land lies.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2009 11:07:56 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5857 : 25.01.2009 20:52:56 »


 No,eiköhän se alkuperäistarkoitus ollutkin kirjoittaa jokaisella kulloinkin ajankohtaisesta aiheesta.
 Ovat ne sitten arkipäivän asioita tai henkisempiä,rakkaus juttuja,seksielämää,iloja ja suruja.

 Ei tämä nyt mikään viisasten kerho olekaan,siihen voisi sitten aloittaa ihan uuden topicin,johon minulla
 tuskin olisi juurikaan mitään kirjoitettavaa.

 Totta on,että jotkut asiat ja aiheet ärsyttävät ja toiset ilostuttavat.Ketä mikäkin ja milloinkin.
 Henkilökemiat eivät aina kohtaa,mutta niinhän se on joka päiväisessä elämässäkin.
 Luojan kiitos olemme kaikki niin erilaisia ja myös kiitos siitä ykseyden tunteesta,joka syntyy tiettyjen
 ihmisten kanssa heti.
 Samalla aaltopituudella kulkemista ja ymmärrystä,mistä toinen puhuu. smitten

 Kun en jaksa olla sillä tuulella,että lukisin,en avaa tätä sivua,on niin paljon muitakin vaihtoehtoja.
 Ja sitä samaa suosittelen niille,jotka ärsyyntyvät välillä.
 Hyvällä tuulella jaksaa taas enemmän.
 Mutta jatketaan samaan malliin.Kyllä tänne kaikkien ajatukset mahtuvat ja opitaan plokkaamaan! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5858 : 25.01.2009 23:33:52 »

 Grin Grin Grin

ahahahah..

Puhelu exexän kanssa:

"minä: *Tikahtumista nauruun ja repeilyä ihan totaalisesti koko ajan kaikelle..tsihihihihi Grin *
exex: No mikä sua nyt oikeen vaivaa??  idiot2
minä: No sorry! mutta kun mulla oli jo ennen tätä puhelua tää kauhee RIPULI!!! Siis eikun hepuli!!!2funny uglystupid2 2funny  Cheesy Grin

Joo joskus senojen sakasin meneminen on vaan NIIIN hauskaaa..
Varsinkin jos on jo ennestään ripuli................ Grin 2funny



(siis mulla ei oikeesti oo ripulia)


Joo anteeksi tämä, ja hyvää yötä!!!  smitten

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5859 : 26.01.2009 09:02:37 »

Huomenta tupahan  smitten
Elwyn -saako liittyä seuraan?
Olin tuossa viihteellä vk.nloppuna ja edellisesta kerrasta taitaa olla sellaiset 3v., kun tyttösten kera ollaan kuljettu. Hauskaa oli ja paljon vanhoja tuttuja näkyi... paitsi, että nyt sitten kiertotietä kuului, että ihan lumppu olen kun kuljen kylillä vonkaamassa  Shocked vaikka on omakin mies...
Ei kertakaikkiaan jaksa...  buck2
Se siitä hauskasta ja seuraavaan menee taas varmasti se vähintään 3v.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5860 : 26.01.2009 14:22:07 »

Noh, mä käyn baarissa nykyään 2-4kk:n välein, ja kaverit ihmettelee ... Sanovat että en ikinä kohtaa ketään, jos en ikinä käy missään. No se on ehkä ihan totta? Toisaalta uskon jollain kummalla tapaa siihen, että jos minun tosiaan on tarkoitus löytää joku - niin se kyllä tuodaan mun elämään tavalla tai toisella..

Viimeksi baarissa, mitä mä sieltä sain? Juttelin kahden erittäin ärsyttävän tyypin kanssa ja yhden sellaisen, joka oli niin kännissä, että hyvä kun sai puheesta selvää.

Kaverini yrittää kovasti saada minua ja hänen poikakaverinsa kavereita tutustumaan. Niinpä! Ne eivät katsoneetkaan minuun päin, noh, sellaiset jotka ovat nähneet mut jo ainakin 5 kertaa niin saattavat jo sanoa moi ja hymyillä. Eikä ole kyse siitä, että minussa olisi jotain vastenmielistä  Grin täällä päin vain ei olla niin sosiaalisia. mitäs sitä tustustumaan uusiin ihmisiin, kun on entisiäkin kavereita?
Sellasia jurottajia ja möykkyjä ne on  knuppel2 että eipä pahemmin kiinnostakkaan...

Uskomatonta vaan oli se, että mä ja tämä mun kaveri tehtiin iso palvelus niille bändin pojille, myymällä 150€lla niiden paitoja. Mä olin siinä hommassa mukana, kun mun kaveri pyysi, bändin tyypeistä tiedän entuudestaan vaan yhden. No, ne soitti loppuillasta mun kaverille, että tulkaa tänne takahuoneeseen..
Ja ne kiitti sitä mun kaveria, halas sitä ja tunki 20€ sen käteen, että kiitos tosi paljon kun myit niin hyvin!
Ja olin siinä vieressä hiljaa ajatellen, että ihan yhtälailla mäkin olin niitä myymässä...?  uglystupid2

Just tällasta dissausta täällä on kun ei haluta ottaa kontaktii vieraisiin ihmisiin.. Juuri niin, että niille aletaan sanoon moi, sitten kun puolen vuoden ajan ollaan liikuttu samojen ihmisten seurassa..

Mä haluun niin pois täältä, missään ei oo näin sisäänpäinlämpenevää porukkaa!  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5861 : 26.01.2009 16:28:06 »

en kerro enää mitään<;  Grin Grin Grin Grin  PAITSI että menossa Suomi-ja Pohjola-tyytyväisyys päivä kun töissä menee hyvin> projektia vaikka lampaat söis ja vertailen taas 2 firmaa international.. ja tutkin parin vuoden kuvamatskua; selvisin kummallisesta XP ongelmasta.. ja sapattini varmistuu myös.

muistakeehan nyt alkeet; se joka ärsyttää sinua, paljastaa niitä puolia itsessäsi joita pitää kehittää; eiks se jotenkin näin mennyt.. tms..  Grin 
 
« Viimeksi muokattu: 26.01.2009 16:39:34 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5862 : 26.01.2009 16:51:23 »

Jesssssh! Saan taas ne helevetin lääkkeet jotka rauhottaa ja piristää mua jotenki.. Emt mitä ne on, mut kuulemma aggressioita lievittämään ne on tarkotettu..?  idiot2 Mul on joskus enneki ollu sama lääkitys, lopetettii puolen vuoden jälkee ku tehot loppu eikä käyttöö enää ollu. Stressi saa mut aggressiiviseks. Ja tyhmät ihmiset.. Vittuako ne mun tielleni aina änkee ku on kiire!

Okei, moon vähä sekasi.. Pinna kireel ja sillee.. Helevetti.

En uskaltanu mennä tänää kouluu ku en ollu nukkunu yöllä yhtään ja aamul hajotin kaks lautasta heti herättyäni. Vitutti. Pakko päästä koht radalle purkaa tätä vihaa ja turhautumista..

Mä vihaan tätä oloo ku en voi tälle mitään. En oikeesti haluis aiheuttaa ongelmia tai satuttaa ketään, mut mul vaa lähtee lapasest ku joku sanoo jotai väärin.. Velipoika saa usein kyytiä ku mul on tällane fiilis, samoin pari kaveria. Ne ärsyttää mua tahallaan ku ne näkee et mä oon vähän hiljasempi ja puren huuleni verille, puristan käsiä nyrkkiin rystyset valkoisina ja kiroan hiljaa itekseni koko maailmaa jonnekki kauas..

Tää olo on jotai niin helvetillistä, etten toivo tätä kenellekkää.

Jatkakaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5863 : 26.01.2009 17:40:35 »



muistakeehan nyt alkeet; se joka ärsyttää sinua, paljastaa niitä puolia itsessäsi joita pitää kehittää; eiks se jotenkin näin mennyt.. tms..  Grin  [/size] 

Hmm, elikkä minun pitäisi panostaa enemmän siihen, miten kourin ihmisiä julkisesti 2 promillen humalassa ja huohotan niiden korvaan pervouksia? Okei.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5864 : 26.01.2009 17:48:54 »

no eikös minulle itselleni noin vastattu kun kestin narsistin käytöstä.. kunnes poistuin tietystä seurasta.. hyvä on filosofoida, mutta jos ihmiset eivät ole samalta planeetalta, miten voi puhua jostain "peilaamisista"..

ei vaan; jos annat toisen tehdä mitä vaan, se tekee. tämä voisi sopia?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: