Sivuja: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5643990 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5190 : 01.12.2008 17:51:16 »

Näin -Dawnchild -olis jenkkien tutkimuksen mukaan. Siinä annettiin kohde ryhmien tuoksutella miesten paidoilla eri kuukautiskierron aikoihin. Ryhmiä oli kaksi, pilleristit ja natural neidit  2funny (anteeks, huonoa huumoria)
Natural leidit heitti kierroksille ovulaation aikaan aina oikean kaverin paidasta, kun taas hormooneja nauttineet osuivat "oikeaan" todella harvoin  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5191 : 01.12.2008 18:09:07 »

Joo, genetiikka oli tutkittu juttu tutkimuksen alussa. Kukaan ei vaan tiennyt toisistaan mitään, vaan annettiin naisten nenien toimia. "Heitti kierroksille" -ts. kastu housut, alkoi hormoonit hyrrään, tuoksui NIIIIN hyvälle että... vieläkö?  Cheesy
Ja tässä kokeessa ei edes ulkonäölliset seikat saaneet sekoittaa asiaa. Ihmisen pariutuminen on nyt tämän osalta ulosajettu juttu  buck2 Katsottiin vain, kuinka hyvin nainen haistaa (vaistoo) sen oikea parhainta mahdollista suvunjatkajaa varten. Se onko kaveri sellainen, jonka kanssa vois tehdä sen (konkreettisesti) perillisen, on ihan oma juttu  2funny Sillä ei ole mitään tekemistä tuoksujen kanssa, on liian monimutkainen ihmisellä ja taitaa vain mutkistua  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5192 : 01.12.2008 18:35:40 »

Juu, mullakin pillerit aiheuttivat vain harmia sillon kun niitä söin joskus kolme-neljä vuotta sitten muutaman vuoden.... Olin vain pöhöttynyt ja ne veivät kaikki seksihalut (eli hyvää ehkäisyä sinänsä)..
Harmittaa että suurin osa teineistä popsii muuten vaan pillereitä yhtään sen miettimättä mitä ne tekee..
Yläasteella jotkut söivät pillereitä kun äiti oli ehdottanut.. Vaikka ei ollut edes pahempia ongelmia menkkojen kanssa tai seksielämää.. crazy2

Mutta kieltämättä ehkäisy on aika vaikea juttu, esimerkiksi jos miehellä on lateksiallergia ja itse ei halua mitään hormonaalista. Nimimerkillä kokemusta on ja ei helvetti mitkä riidat aiheesta..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5193 : 01.12.2008 19:59:17 »

Katsos kehveliä, eilen alkoi siis eka  pluto aspect_sex pluto ohitus, tuleekohan tästä kiintoisaa aikaa kun kohta tulee myös  pluto aspect_con neptunus.. Tosin toimivatkohan nuo henkilökohtaisella tasolla niin näkyvästi? Plutoni on 10.huoneessa skorpparissa ja neptunus 1. huoneessa kauriissa..

Sopii aika hyvin tulevaan vuoteen siinä mielessä että alkaa taas yksi uuden todellisuuden etsiminen ja luominen,
koska haluan löytää sen mitä haluan ja sen, mikä on juuri minulle.
Missä on paikkani tässä elämässä? Ei ehkä siis mikään lopullinen paikka,
mutta seuraava merkittävä paikka..

Joku nimeltämainittava dawnchild tuolla toisaalla höpisi jotain ihmeellistä,
että enkeleitä sataisi.. Grin
Olenkohan negatiivis-sävytteinen tänään kun kirosin että paskaa sataa.......

Voitteko kuvitella, löysin tänään rakkauden kaaliin.
Kyllä, siihen rikkipitoiseen suht kovaan vaaleanvihreään juttuun,
mistä toisilla tulee ilmavaivoja.. Grin
Söin 1/4 keräkaalin raakana (tuli ihan hirveä himotus siihen),
eikä toistaiseksi ainakaan tunnu mitään ongelmien enteitä suolistossa...

Valkokaalissa on ihan hirvittävästi kalsiumia ja c-vitamiiniakin,
toisekseen hyvin vähän kaloreita... Oisko tää mun uusi pakkomielteeni,
jos vaihtais kaikki herkut kaaliin?  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5194 : 01.12.2008 20:07:44 »

nohh.. mitähän uutta sanoisin.. en tiedä.. rapu ei ole tauotta mielessä vaan työt.. työn määrä.. työn motiivi.. bisnesten.. minua kyllä tiimi kannustaa.. se on tosi.. etelään lähtöjä tuntuu ihmisillä olevan.. tuokin mies tienaa mukavasti jonka kanssa puhuin.. tosiaan.. poliisipäällikkö ennen! heh, puhuin siis poliisille.. jee.... hahahha

no se oli päivän eka nauru.. Cheesy

ehkä kerron ehkä en, ravun harrasteista.. eihän rapu tiedä. no ei, rapu pitäisi tavata muina miehinä kun se kerran kärtti sitä la yönä, se oli fun. olihan se. no en tiedä miten paljon sieluasiaa selitän sille vai puhunko tod. vain maailman kriisistä, taloudesta, sen työmahiksista, eri maista kuten se ehkä haluaisi.. tjaa..

hmm

jatketaan korkeiden vibojen muistelua, että mitä tulin tänne tekemään (menestymään ja pitämään hauskaa).. sekin vielä että ,, mitä? niin Maapallo saattaa olla siitä kiva paikka, että täällä voi myös hortoilla ja lorvia eikä olla 24/7 kunnianhimoinen.. oh dear..vai oliko koko hommelin idea arvaamaton seikkailu, sekin voi olla? se tosiaan voi olla niin.. eritoten jos sielukumppaneita ajattelee, niin aivan arvaamatonta. mut kiva jos niistä tulee edes huvia.. ei pidä perään katsoa.. vai mitä.. hm..
« Viimeksi muokattu: 01.12.2008 20:14:34 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5195 : 02.12.2008 00:25:06 »

Paskaa se silti on.



Mulla on tänään vähän pieleen mennyt olo... Kaikki on jotain.. Liian jotain tai liian vähän tai muuten vaan vääränlaista ja pielessä.. ja kyllä, olen miettinyt ulkonäköäni ja haluaisin vain haudata itseni elävältä kun ei tän näkönen voi kehdata elää maan pinnalla ainakaan valoisaan aikaan.

Okei, en sais olla näin ankara itselleni, mutta kun en vaan oo yhtään tyytyväinen.
Nyt on kyllä juuri se aika kuukaudesta kun mieliala heittelee, tulee muutama finni ja on niin pöhöttynyt että ku ois lihonut 5kg.... Itseasiassa vaaka näytti taas 2kg enemmän kun mitä tässä joskus.. Sad
Onkohan mun kavereiden raskauksien painonnousu siirtynyt mulle??

Hiuksetkin on ihan hirveet kun ne on kasvaneet ulos mallistaan, mutta en voi leikata niitä parempaan malliin vielä hetkeen, kun ensin pitää kasvattaa vähän... Kasvatusprosessi siis meneillään... Mikä vie aikaa, koska hiukseni olivat vielä syksyllä todella lyhyet ja kerrostetut päältä..

Pöh ja huoh ja voih, niin on vaikeeta olla turhamainen nainen!!!!!!!!!!  Undecided Sad Angry

 2funny 2funny (nauran itselleni) ((hävettävää kun aikuinen nainen ajattelee näin lapsellisesti))  2funny

Älkääkä kukaan nyt ottako tätä liian vakavasti, koska tämä on ohimenevä juttu,
ja yleensä päässäni pyörii muitakin asioita...
Ehkä nyt lohduttaa se, että ongelmani eivät kyllä ole yhtään vakavia ja pienellä treenauksella saan itseni taas kuntoon... Ja hiukset on ehkä jo puolen vuoden päästä inhimilliset.. Grin Kärsivällisyyttä siis...
Oon vaan hyvä kehittämään ongelmia vaikka samaan aikaan oon hyvin kiitollinen kaikesta.. idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5196 : 02.12.2008 09:54:06 »

Hehheh..

Äh... No se oli vaan joku eilinen kriisi... 2funny
Monen tekijän summa..
Ja sanoinhan ettei tarvitse ottaa vakavasti.  Tongue


Joo ja huomenta vaan kaikille, en valita enää... Grin
Ainakaan just nyt..!  2funny

Kaurapuuroa mustikoiden ja vadelmien kanssa aamupalaksi... Nam.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5197 : 02.12.2008 11:17:53 »

minusta oli jänskää se kun regressiossa taas tuntui, etten ole maan päällä mitenkään pakosta. ei olisi pakko olla täällä.

että tulin pitämään hauskaa.

hauskempaa se on jos on vapaata ja matkaseuraa.

näin jotenkin.

ehkä siksi valitsin  jupiter ja  venus kumppaneiksi. saapi matkoja ja lystiä. ja kaikkea on.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2008 11:19:33 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5198 : 02.12.2008 22:59:52 »


Hei Ystäväin

Joulukuun toinen päivä, missäs nyt mennään
- missä Chandra, Esmiralda, Maarit ....


http://www.astro.fi/joulukalenteri2008

Astron joulukalenteri = "Salainen Joulukalenteri

2. Vetovoimanlaki on maailmankaikkeuden vahvin laki.
Kaiken, mitä sinulle tänään tapahtuu, olet itse ajatellut elämääsi.
Moni väittää vastaan ja alkaa syyttää olosuhteita
tai muita ihmisiä ikävien tapahtumien aiheuttajaksi.
Jos sorrut samaan, olet hankkimassa itsellesi lisää vaikeuksia.
Elämäsi muuttuu paljon paremmaksi heti, kun otat kaiken vastuun itsellesi."


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5199 : 02.12.2008 23:03:08 »

Terve!

Täällä on tuttuja puheita finneistä, turvotuksista sun muista sterilisaatiota myöten.

Minulla oli nuorena finnejä, aivan hirveitä, eikä ollut sellasia lääkkeitä kuin nyt on. Nytkin on jotakin rokonarpia, mutta ei kuivata ihoa. Minua lohduteltiinkin sillä, että jos on nuorena rasvainen iho, siis finnejä, niin ei tule niin pian ryppyiseksi. Hah! Enpä tiedä.

Oikeastaan sterilisiaatiokin tehtiin, kun mies ei uskaltanut. Pelkäsi, että halut katoaa. En minä pelännyt että halut katoaa. Ei ne. Mutta joskus ajattelen, mitä me naiset tehdäänkään miestä miellyttääkseen. Uhhuh!

Mutta tulin nyt tänne torttukahvelle! Tarjoan. Kuka haluaa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5200 : 02.12.2008 23:05:17 »

Hei Elämänilo!

Saanhan halata! Niin harvoin tavataan! Käykö sinulle torttukahvit, vai otatko jotakin terveellisempää.

Kerropa sinä, Elämänilo, mitä sinä olet tehnyt miesten iloksi, mistä olet luopunut. Minä oikeastaan olisin halunnut vielä lapsia, yhden tyttären, mutta mies sanoi ei. Siis luovuin tyttärestäkin.

Eikö me naiset olla hulluja!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5201 : 02.12.2008 23:10:18 »

 Minä haluan!  angel smitten

Ihanaa "nähdä" teitä Elämänilo ja Esmiralda! smitten smitten smitten
Niin monia juttuja on yhdessä turistu.On naurettu ja välillä itkettykin.Rakastettu,erottu,sairasteltu ja tervehdytty,muutettu,vierailtu galakseissa,mietitty mitä kukkia tai kiviä oltaisiin.
Niin paljon yhteistiä ihania muistoja ja ystävien tukea.
Miten sitä tällä lailla virtuaalisesti voikin ihmiset ystävystyä. Huh smitten
Ja vaikken itsekään usein täällä enää piipahda,niin voi kun tietäisitte miten usein teitä monia muistan!
Nyt haukkaan happea näitten kolmen ihanan tortun jälkeen. Grin
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5202 : 02.12.2008 23:10:50 »

...
Oikeastaan sterilisiaatiokin tehtiin, kun mies ei uskaltanut. Pelkäsi, että halut katoaa. En minä pelännyt että halut katoaa. Ei ne. Mutta joskus ajattelen, mitä me naiset tehdäänkään miestä miellyttääkseen. Uhhuh!

Mutta tulin nyt tänne torttukahvelle! Tarjoan. Kuka haluaa?

Hei "Esmiralda"

Kiitos glögiä minulle.

Täällä kans yksi "steriloitu" Nainen.



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 02.12.2008 23:15:24 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5203 : 02.12.2008 23:14:32 »

*Huhuilee ja katselee ympärilleen* Onko täällä ketään? Sain kutsun Esmiraldalta tulla tänne illanistujaisiin, mutta taidanpa olla ensimäinen paikalle saapunut. Kiitos kuitenkin kutsusta, enhän voinut sitä vastustaa kun oli sopiva hetki tulla.  smitten Härkämäisesti olin täällä jo hyvissä ajoin, mutta nyt vasta kirjoittelen.  Grin
Mukava olla täällä taas pitkästä aikaa, ei ole paljoa kerinnyt. Elämässä on niin paljon kaikkea muuta, opiskelut ja kaikki. Aikansa kutakin... Kivasti on opiskelut sujuneet edelleen ja motivaatio säilynyt. Sama rakas tumma ja tulinen mieskin minulla on edelleen kuvioissa, nyt ollaan oltu kohta "jo" 10 kk yhdessä.  Kiss smitten
Olen huomannut että valojen itsestään syttymisten (nytkin joulukuusen yksi valo vilkkuu tasaiseen tahtiin) lisäksi tuollaiset selkeät ja fyysisin aistein havaittavat "yliluonnolliset" illmiöt ovat lisääntyneet entisestään elämässäni ja monesti jostain syystä juuri tuon rakkaani kanssa yhdessä ollessa tapahtuu "ihmeitä". Viimeksi kun olimme yhdessä ja suudeltuamme, sen jälkeen huomasin aivan selkeän ja ison sinisen valopallon.
vilahtavan lähellämme.
Minulla on ollut nyt useamman päivän sellainen outo palan tunne nielussa ja tänään kun katsoin kurkkuani peilin ja valon avulla siellä näkyi sellainen joku patti. Ei ole mikään rakkula tms., vaan sellainen kudosmainen ja pitkulaisen muotoinen uloke.  Shocked Kooltaan se on n. pikkusormen kynnen kokoinen. Ilmankos on tuntunut, kun siellä todella on jotain... Huomenna soitan varalta lääkäriin, että saa selvyyden mikä se on. Varmaankin ihan harmiton juttu, vaikka olen kyllä ollut jotenkin väsynyt, ruoka ei ole oikein maistunut ja välillä sellaisia kuvotuksen tunteita. No joo, mutta ei nyt kannata ajatella heti mitään syöpää tms.  Grin vaikka kaikki vaihtoehdot on käynytkin mielessä. Ja minähän olin se positiivisesti ajatteleva.  Grin No joo, kaikki selviää aikanaan...  :Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5204 : 02.12.2008 23:14:48 »

Hei Elämänilo!

Saanhan halata! Niin harvoin tavataan! Käykö sinulle torttukahvit, vai otatko jotakin terveellisempää.

Kerropa sinä, Elämänilo, mitä sinä olet tehnyt miesten iloksi, mistä olet luopunut. Minä oikeastaan olisin halunnut vielä lapsia, yhden tyttären, mutta mies sanoi ei. Siis luovuin tyttärestäkin.

Eikö me naiset olla hulluja!!!

Hei "Esmiralda"

Kiitos lämpimästä halauksesta.

Olen luopunut miehen vuoksi omasta elämästäni

ja hukkasin jopa oman autenttisuuteni

Olen elänyt aina muiden tahdon mukaan,
vaan empä enää tee niin.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 345 346 [347] 348 349 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: