Sivuja: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644156 kertaa)
0 jäsentä ja 40 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4755 : 05.11.2008 15:43:29 »

No ei se silti ole hyvä kun ei jäänyt kauheesti  Undecided .. Mutta 15. päivä tulee sit mun palkka VIHDOINKIN..
Rahaa... smitten

Mä luulen että mut johdatettiin tänään kouluun tarkoituksella vaikka tunnit oli peruttu.. Me mentiin sen mun kaverin kanssa sitten tietokoneluokkaan ja mä tein sen opinnäytetyön tiivistelmän englanniksi tunnissa.. Grin Siitä hyvästä se maksoi mun ruuan. Säästin taas ja sain olla avuksi. Kummatkin hyödyimme!  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4756 : 05.11.2008 18:16:21 »

Tämä menee kohta minun yksinpuheluksi, mutta ....  Kiss

*VALTAVA TUULETUS*

Maanantainen lääkelaskujen uusinta meni läpi!!  smitten
Sen ansiosta sain 7 opintopisteen suoritusmerkinnän, jee!!

Olen tässä kolmesta asti tiskannut, siivoillut ja pessyt pyykkiä..
Nyt porisee kasviskeitto liedellä, eli kohta pääsee syömään soppaa.

Elämässä menee hyvin tänään.  Wink Afro
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4757 : 05.11.2008 18:22:05 »

jahas

seminaaripäivä, opetusministeri ja kaikki ja söpöjä kundeja liikkuu

menikö oinas hämilleen kun alan suostua , oli just sanonut että miksi juoksen pakoon.

odottelen hetken

heh

nauttikaa elosta
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 18:24:43 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4758 : 05.11.2008 18:44:07 »

vastustaja oli aika vanha pappa

jännä katsella tuollaista pressaa, varmaan aika eri kuin Bush, osaako hän taloutta?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4759 : 05.11.2008 19:36:24 »

olen mestari vaihtaan aina toiseen aiheeseen.. silloin kun minua kiinnosti politiikka, kaikki puhui itsestään. voi johtua venuksesta jousimiehessä kun nyt ei kiinnosta muu. kuin romanttinen seikkailu, joten luin oinaan 30 meiliä lokakuulta ja odotan lähtökäskyä. jos se on tavannut tuhansia naisia niin vertailukohteita on, mut niin on minullakin kun eilenkin oli tuhansia miehiä tilaisuudessa-

silleen ne planeetat heittelee  Cool mutta rakkaus kuulostaa pahalta, hellyys, kulta,  ja intohimo hyvältä- heh..

viime vuonna jätin yhden seminaarin ravun takia..

olinkohan poliittisempi menneissä elämissä?
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 19:46:18 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4760 : 05.11.2008 20:02:33 »

pirun venus, hus hus pois sekaamasta mun elämää Cheesy tai siis ois kiva jos se venus näkys tässä mun parisuhteessa, MUTTA KUN..

mun pomo on oinas! Cheesy  coolsmiley  :Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4761 : 05.11.2008 21:41:59 »

Hahhah.. Mulle tuli kuhmu otsaan!  2funny

Tämä tietenkin siitä, kun kurotuin katsomaan pesukoneen taakse tippuiko sinne jotain, ja pamautin pääni sitten siihen pesukoneen tulovesihanaan.. KOPS!

Oon huomannut aika ihmeellisen ilmiön ja se sattui taas.. Jos mulle sattuu jotain tuollaista niin sanon/huudan "juuri näin mun pitikin tehdä/juuri tätä mä suunnittelinkin!!" heti tapauksen jälkeen, sen sijaan, että kiroisin.. En tietoisesti ole opetellut tuota repliikkiä, mutta se tulee ihan automaattisesti.  Grin
Se tulee joskus vähän noloissakin tilanteissa, ja kun oikein huudahdan sen..
Viimeks kaupassa kun jotenkin onnistuin avaamaan rahapussin niin että varmaan jotain 15 kolikkoa levis ympäriinsä lattialle, niin heti "just näin mun pitikin tehdä!!" (olin siis yksin, ei ollu kaveria mukana) joten huomasin että lähellä olevia jotenkin huvitti..... crazy2 Siinä sitten lehahti kiva kuumotus kasvoille ja konttasin niitä arvokkaita hilujani ja hymyillen sekavin fiiliksin..

Oon jotenkin niin tottunut kyllä siihen, että onnistun sekoilemaan koko ajan ja joka puolella..
Toisaalta se on piristävää.  laugh
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 21:43:30 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4762 : 05.11.2008 22:29:09 »

> MIESSUHTEIDEN NIMET
> Huom!
> Kannattaa lukea loppuun asti
>
> HOITO
> Ihminen, jonka kanssa harrastetaan seksiä, mutta jota ei oteta vakavasti. Hoidot
> lentävät yli laidan, kun parempaa ilmestyy näköpiiriin. Yleensä hoito ei itse tiedä olevansa hoito.

>
> JUTTU
> Hankalaa säätämistä, kun osapuolet eivät ole yksimielisiä siitä, missä mennään.
>
> KIVA
> Adjektiivi ihmisestä, jolla ei ole mitään mahdollisuuksia.
>
> NÄKEMINEN
> Suhde, jossa ensimmäinen suudelma on vaihdettu. Suhteen seuraava aste on tapailu.
>
> TAPAILU
> Nähdään viikonloppuisin ja liikutaan vaikeilla vesillä. Uskollisuus ei ole pakollista,
> mutta vieraissa juoksemista ei katsota hyvällä. Suhteen seuraava aste on hengailu.

>
> HENGAILU
> Vaihe, jossa kummankin luullaan olevan yksiavioinen. Suhteen seuraava aste on seurustelu.
>
> SEURUSTELU
> Vaihe, jossa kesähäistä puhutaan tosissaan.
>
> ME-EILY
> Alennustila, johon monet vajoavat parissa viikossa. Puhutaan kaikesta monikossa tyyliin:
> "me tehdään sitä ja tätä..."
>
> KOLME
> Entisten sänkykumppanien määrä sillon, kun uusi partneri kysyy, kuinka monen kanssa olet ollut. Tästä ei lipsuta!
>
> KORVIKEMIES
> Sinkkumies, joka auttaa muutossa ja korjaa autosi. Mustasukkaisuus voi iskeä,kun mies alkaa kulkea jonkun kanssa. Pidä silloin pääsi kylmänä ja etsi uusi korvike.
>
> LUURIJUOPUMUS
> Humalan aste, jossa on pakko soittaa entiselle, nykyiselle tai mahdollisesti tulevalle poikaystävälle. Tätä tilaa vaaditaan laissa rangaistavaksi.
>
> PARTIONIMI
> Uuden deitin lempinimi, joka liittyy usein siihen, mitä mies tekee, esim. pizzapoika tai skeittari.
>
> PYRAMIDI
> Verkosto, joka muodostuu siitä, kuka lähipiiristäsi on ollut kenenkin kanssa.
> Muistuttaa turvaseksin tärkeydestä.
>
> SEKOILU
> Alkoholilla on yleensä tekemistä asian kanssa.
>
> VIIDAKKOPOIKA
> Lomaromanssi, josta sukeutusi täydellinen suhde, ellei mies asuisi vähintään 1000 kilometrin päässä.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 22:30:42 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4763 : 05.11.2008 23:24:14 »

Mulla on yhden KIVAN kanssa meneillään JUTTU..... Ja sen tyypin partionimi on OINAS!!  police

 Grin

Joo, mun käsittääkseni meillä ei ole juttua, mutta saatetaan mennä hieman eri kartoilla tämän suunnistuksen kanssa.. Oinaat näköjään on innoissaan silloin kun toinen on vaikea, mutta kun se ei tajua että en ole vaikea siksi että yrittäisin vaan siksi että OLEN!! Ja se johtuu taas siitä että minulla on pasmat sekaisin koko jutusta ja yritän vetäytyä tästä pois (niin ja silti soittelen hänelle joka toinen päivä - öhm, auttaa asiaa  Grin)

No joo.....


Tiedättekös tyttöset ja naiset ja miehet jos täällä sellaisiakin liikkuu, mulla on niin mahtava fiilis nyt elämän suhteen, että tajuan ja tiedostan miten KAIKKI on mahdollista  Shocked .. Sen todisti se että pääsin niistä sairaanfakingkipeenraastavan ihanista lääkelaskuistä läpi - ja ennen sitä jopa harjottelin laskemista yhtenä iltana ja iloitsin siitä, vaikka ennen olen ollut matikkavammainen (lue asennevamma matikkaa kohtaan, tosi pahat negaatiot)..

Kaikki on kiinni asenteesta ja ennakko-odotuksista!! Huomio huomio, ennalta tuomitseminen on varmin tapa epäonnistua kaikessa... Okei, en lähtenyt sinne matikkakokeeseen valloittamaan mount everestiä rinta pörheenä, en ajatellut mitään. En jännittänyt, en pelännyt, en ollut hermona, en toisaalta kyllä odottanut pääseväni läpi. Minä vain menin ja tein sen minkä osasin, laskin laskun kerrallaan vilkuilematta vieraisiin laskuihin.. Cheesy Ja kesken kokeen minut täytti flow-tunne ja siitä jotenkin arvasin että nyt tapahtuu jotain hienoa.  Smiley

Tämä kokemus nostatti itsetuntoani ja sai minut ymmärtämään että en ole ihan ladonseinästä repäisty idiootti, vaan päässäni saattaa tapahtua myös kaikkia loogista kaavaa noudattavia tapahtumaketjuja. Ja jos näin on, niin saatan valmistuakin joskus. Tästä sain innostuksen, minähän alan nyt purkamaan rästitehtävävyyhtiä ihan urakalla. Nyt kun sain uskon siihen, että pääsen eteen päin askel kerrallaan.

Hohhoijaa mitä tilitystä.

Noh tsemppiä kaikille. Afro smitten Ja rakkautta.

Rakkaudesta puheen ollen, en malta lopettaa. On niin rakastunut olo taas, rakastan elämää, rakastan kämppääni, täällä on hyvä ollamöllätä. Olen jopa siivoillut tänään sellainen ihme hurma päällä.  Grin Rakastan ystäviäni hyvin paljon.  smitten  Rakastan kaikkia maailman suloisia ja epäsuloisiakin eläimiä.  smitten Rakastan perhettäni. Rakastan rakastan rakastan.. tästä se taas lähtee!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4764 : 05.11.2008 23:38:25 »

hyvä, t...

mulle tulee hoidon kanssa tapailua, jos planeetat suo-  on ollut aika itsevarma ja posa olo eilen ja tänään, vaikka se hoito on vähän.. mutta laskin yhteensattumia ja syitä alkaa k o oinaan kanssa jtn ja jtn löytyi

kaikki on kyllä mahdollista, eri asia mitä tekee ajattelin kun kattelin opeministeriä

no huomenna spurttia bisneksiin

ja oinaille ja hoidoille sanotaan kyllä viileesti, että katotaan nyt tämä, muuten en enää vaivaudu, mielessä voi olla mitä nyt onkin, tai nautinto? HEI ONKO NYT JOKU oinasvaihe menossa, esim rakkauskeskustelussa ne on top 5. oinaat ON innoissaan kun toinen on vaikea ja kellistäminen kuulema sitä suurempi ilo. joo-

riippuu oinaasta että mitä sitten, tai minusta

joo ja nousuvaakavuonna sitä kuulema vetää pässejä puoleensa.. serkullakin..

« Viimeksi muokattu: 05.11.2008 23:46:23 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4765 : 05.11.2008 23:57:20 »

Nyt tuntuu kuin ois jossakin sellaisessa putkessa jossa käy oikein teho-imu..

*wwhoooossssssshhhhh*
(en nyt tiedä kuvasiko tuo sana mikä siitä imusta kuuluu, mutta what ever.  Grin)

Sitä voi kutsua myös maniavaiheeksi..


Näinä mun "mania"kausina joudun usein rahapulaan, oon ihan tolkuttoman tehokas, ajoittain erittäin itsevarma ja ylityytyväinen itseeni ja elämääni, hersyilevä.. No joo, täytän kriteerit, sen verran tullut tehtyä kaiken maailman testejä psykan tunneilla.. Enkä kyllä ollut meidän ryhmässä ainoa, vaan sieltä löytyi jos jonkinlaisia mielenterveyshäiriöisiä...

Mutta jostain syystä en pidä sitä sairautena, en välttämättä muidenkaan kuin itseni kohdalla, ennen kuin siinä tulee ulottuvuuksia joita pidetään todella epänormaalina olotilana tai käytöksenä..
Koen että pystyn kontrolloimaan itseäni joten no worries.

Vaikka tykkään tästä pohjattomalta vaikuttavalta energiasta, samalla tiedostan miten tämä riehuminen oikeasti kuluttaa itseni ja olen pohjimmiltani hyvin väsynyt siihen, että treenaan, opiskelen, teen töitä ja nukun useimmiten 4-6 tuntia per yö..


Ei tämä ihan normaaliakaan ole, tosin ei mitään tavatontakaan.

Mutta sitten kaikki saattaa loppua kuin seinään ja vajoan apeaan tilaan, jossa en halua poistua kotoa enkä saa mitään aikaiseksi ja möllään vaan ja olen tosi down. Tosin tuntuu että vuosi vuodelta osaan suhtautua masennuksiin aina vain helpommin ja osaan jotenkin käyttää hyväkseni ja edukseni ne ajat jolloin olen käpertynyt sisäiseen maailmaani. Jos voi sanoa niin, että jopa voisi rakastaa masennusta. Koska ymmärtää miten suureksi henkiseksi voimavaraksi sen läpikäyminen koituu. Miten paljon sitä taas oppii. Miten LÄHELLE pääsee niitä kohtia itsessään, jotka kaipaavat fiksaamista.

Mietin, että olenko ikinä normaali ja tasainen.
Ehkä nykyään yhä enemmän. En enää mene ihan yhtä laajaa ja vauhdikasta vuoristorataa kuin ennen.

No en haluais ollakaan mikään aina samanlainen tylsä tasapaksu muumio, mutta olisi ihan kivaa jos saisi hieman jotain tolkkua tähän rytmiinsä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4766 : 05.11.2008 23:59:50 »

Njaaaaaaah eikyn ölen hylly.. uglystupid2 Grin Kiss 2funny
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4767 : 06.11.2008 07:21:02 »

höhö, ei saa kirjottaa tänne jos ei oo juttua oinasmiehestä Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4768 : 06.11.2008 09:03:33 »

Oinaan rakkaus myöskään ei sammu, vaikka toinen tekisi mitä ja antaisi vaikka kuinka monet passit.
Se vaan ON niin.  smitten

 smitten Me  oinas ollaan ihania  smitten
Huomenta  smitten
Kopsahti silmään ja pakko napata matkaan, vaikka juttua on piisannut senkin jälkeen  angel
Jaakaaminen onkin ihan eri juttu, kuin sitten suhteessa se rakkauden kestäminen  Wink Se mitä noita  oinas ukkoja tuossa olen katsellut, niin liika saavuttamuus kasvattaa nälkää mutta se jää siihen. Eli kun palkinto on saatu, homma lopsahtaa nopeasti. Liian helppona ei kannata  oinas pitää, ihan vinkkinä vaan... '
...vaikka taidatte tietää jo...
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4769 : 06.11.2008 14:33:22 »

odottelen pässinpään siirtoa, nyt pallo on sillä. oli juuri syyttänyt  § MINUA saamattomuudesta näissä asioissa. olin just ajatella heittäytyä elämään psykologis-poliittis-taloudellisen tarkkailijan roolista---
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: