Sivuja: 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644219 kertaa)
0 jäsentä ja 32 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4470 : 20.10.2008 11:56:02 »

Syksyisin niitä alkaa sisälle tulla, vaikka vaan yksi kerrallaan  :Smiley
Vaikka loukku on raaka juttu, mielestäni myrkky on kans  Undecided ja loukusta saa raadon pois, kun myrkystä ne jää seinien väliin haiseen  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4471 : 20.10.2008 13:05:39 »

Joo..

jännä tuollainen minua 25 v vanhempi joukkarinainen joka saa uskosta paljon voimia ja on muuten motivoitu ja energinen. Jos häntä ja rapuhraa vertaa, ei  rapu tosiaan ollut uskosta tietoakaan, oli länsimaista tai itämaista. Kaikkea sitä oivaltaakin näin jälkeenpäin. Odotan sopivaa mielentilaa lukea hänen viestinsä - mitä ihmeen asiaa voi olla??

jos lisään miestoivelistaan ykkösenä uskon.. sielun.. tai pidän sitä ykkösenä.. vaikeex menee?

vetovoimahan ei riitä tai että joku muuten vain menestyy..

hmm..

saiskohan Amman tilaisuudesta hurmahenkeä tms..

heh
« Viimeksi muokattu: 20.10.2008 13:16:24 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4472 : 20.10.2008 13:58:53 »

*Kide*, yövalvominen johtui siitä että kroppa ja hermot kävi ylikierroksilla... Yritin lähtee eilen aamupäivästä lenkille mutta juostuani kilometrin tuli jotenkin huono olo ja palasin takasin ja tein jumppaa yhden DVD:n tahdissa 45min... Päätin sitten kuitenkin seitsemän aikaan illalla että lähdenpä juoksemaan, kun harmitti että päivän lenkki meni pilalle.. Juoksin sitten jotain tunnin ja kun tulin kotiin niin teki silti mieli tupakkaa vaikka luulin purkaneeni sen halun juoksemiseen.. Sitten tein ihan raivoissani hirveen treenin vielä käsipainoilla ja vatsalihaksia....

Lopulta mua vaan itketti kun kävin puntarissa ja huomasin että mun paino on noussut kaksi kiloa kaikesta tästä treenaamisesta huolimatta. Looginen ratkaisu siihen oli, että lähdin viereiseltä huoltsikalta hakeen mässäiltävää ja vielä yömyöhään keitin kahvit ja söin kääretorttua ja ajattelin, että jos mä kerran lihon niin lihotaan sitten kunnolla...
Siitä tuli vaan entistä paskempi olo.

Oli yksinäistä ja paskaa... Soitin mister Urakoitsijalle ja se oli tosi kireellä tuulella ja sano että vi**u sitä ärsyttää se et mä valitan jostain tupakanhimosta ja lihomisesta kun sillä tekee tiukkaa kun se on kuudetta päivää juomatta eikä sitä nyt muutenkaan kiinnosta puhuu mun kanssa.

Niin... Kuulostaa ehkä typerältä mutta viimeset päivät pyörineet taas sen ympärillä mitä syön ja miten liikun... Se johtaa siihen että joinain päivinä vedän hullun tiukkaa linjaa, joinakin mässäilen ja sit iskee katumus ja koitan liikkuu koko päivän niin että kulutan huomattavan paljon enemmän kuin saan energiaa ravinnosta.. Niinkuin se ois tärkeintä elämässä, mä tiedän että ei oo.. Se on vaan mun tapa toimia silloin kun oon stressaantunut.

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4473 : 20.10.2008 15:12:27 »


 Tervehdys vieläkin sairaalta otukselta. buck2
 Pikkupoikaa tuli juhlittua aamuviiteen ja lauantaina väänsin itseni viideltä illan suussa ylös.
 Muutama askel ja sohvalle. crazy2
 Kalaukko tuli myöhemmin illalla ja kolmelta yöllä tein itellein petiä sohvalle. Grin
 En osaa nukkua toisen vieressä ja tuskan hiki oli päällä.
 Alkoholi ei vaan sovi enää yhtään. Undecided
 Vieläkin on kumma olo ja nyt en taida ennen seuraavaa kertaa juoda.Joka toivottavasti
 taas jossakin hyvin monen vuoden päässä.

 Noista surufiiliksistä kun kirjoittelitte tuolla,niin tänään on yksi jos toinenkin kertonut itkeneensä paljon
 viikonloppuna. Huh
 Voiko olla jostakin vanhan irti päästämisestä kyse,vaikkei edes itse tajua mikä se on?
 Tunne vain,että jokin hajoaa käsiin lopullisesti.
 Onneksi oli se kainalo,sillä nyt oli kyllä tarpeen ja saapi tulla vastaisuudessakin. smitten
 Sain siirrettyä meedio-istunnon kotoani muihin tiloihin,eikä tarvii siivota!!!!! Cheesy
 Torstaina taas istutaan.Kiva kun näkee tuttuja ja on taas jotain mielenkiintoista odotettavaa. Cheesy
 
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4474 : 20.10.2008 15:12:31 »

Hei kuule, se paino nousee siks että reenaat  Kiss Mie kans laihdun jos en treenaa ja heti kun aloitan niin lihakset kasvaa sitä tahtia ettei paino voi kun nousta.  Undecided

No varmaan siitäkin (?) mutta kun mun aineenvaihdunta on toiminut puoliteholla sen jälkeen kun lopetti polttamisen, niin senkin takia on koko ajan jotenkin ihan pöhöttönyt ja raskas olo...
Se ei ole yhtään kivaa!!!

En kestä sellasta pöhöttynyttä oloa...... Ihan hirveetä.

En mä ehkä viitti laatia teille mitään taulukkoa mun suolen toiminnasta tai puhua siitä tän enempää..
(vaikka meillä töissä se on ihan normaali kahvipyötäkeskustelun puheenaihe, mut pitäs välillä muistaa ettei puhuis "normaalien" ihmisten seurassa ihan mitä tahansa paskajuttuja oli ne omasta mielestä sitten ihan yhtä luonnollisia puheenaiheita kuin sää)  idiot2 Grin

No joo, mutta jos kuitenkin ihmisellä olis luonnollinen rytmi käydä kolme kertaa päivässä
hmm.. hiekkalaatikolla.. Niin, jos se harvenee yhteen kertaan sen jälkeen kun on lopettanut
röökin polton, niin se tekee vihaseks... tickedoff

Jos se aamullinen jää vaan tulematta niin koko päivä on tuhoontuomittu.. tickedoff

Joo, eli näköjään kuitenkin tein selostuksen tästä asiasta,
suokaa vaan anteeksi......

Mutta miksei paskalla käymisestä muka sais puhua?  Grin Haittaako se jotakuta teistä?  idiot2
Tuskin kukaan on niin hieno leidi etteikö itse kävisi..... Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4475 : 20.10.2008 15:20:30 »

Chandra!  Smiley

Tiedän tunteen, rapelo on jotain sanoinkuvaamattoman käsittämättömän epämukavaa ja rankkaa nykyään, laskee energiatason nollaan ainakin kolmeksi päiväksi ja altistaa surkeille fiiliksille, itseinholle, masennukselle Cry Cry jajaja puhumattakaan fyysisestä väsymyksestä, siitä että menee maha ja kaikki muutkin elimistön toiminnot sekaisin.. buck2 Otan osaa!

Silloin kun viimeksi olin krapulassa jotain muutamia viikkoja sitten, niin luulin oikeesti kuolevani siihen tilaan.
En fyysisesti, vaan siihen hirveään saastaiseen synkkyyteen mikä valtasi mielen!!  Sad
Mikä morkkis!! ilman sen ihmeempää syytä.. pelkästään tietoisuus siitä että tuhosi aivosolujaan ja muutenkin myrkytti itseään niin julmasti...

Voi onpa tätä varmaan mukava lukea jos sinulla on vielä sellainen olo - anteeksi!!  2funny
Kyllä se siitä!  smitten

Kyllä se menee ohi, kun minäkin selvisin siitä silloin - ja satoja kertoja aiemminkin selvinnyt.  Grin
Eipähän tämänkään tytön tarvitse ainakaan muutamaan viikonloppuun tässä kuin tehdä töitä tai lojua kotona.. Ei paljon menojalkaa vipata.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4476 : 20.10.2008 15:35:07 »

Ei paljon menojalkaa vipata.

Mulla vipattaa niin pirusti.  :Smiley 2funny

Vipetivip! Just lähössä juhlistamaan maanantaita  Grin Ai että on ihanaa olla näin kamala.. Ja huomenna kuosissa kouluun..  :Smiley No se on huomisen päivän murhe!

Feel free to live just like u want.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4477 : 20.10.2008 15:58:14 »


  Grin

 Tigru!

Kolmas päivä ja hiki iskee hiusrajaan ja paha olo on vielä. buck2
Ja totuuden nimissä sanottakoon nyt,että oikeastaan tein koko homman tietoisesti.
Neljä viikkoa on ollut sellaista menoa ja meininkiä,että mietin tiltatakko nyt tällä keinoin koko homma. knuppel2
Sanon vaan sen verra,että Ahtisaaren sijaan,olisin ansainnut sen rauhan palkinnon. Grin
Puhelimet on soineet siihen malliin ja molempia osapuolia tyynnytellyt ja meinasi homma mennä ihan överiksi.
Vielä kun siinä oli läheinen ihminen mukana,niin johan rassasi hermoja.Tai useita läheisiä.
Nyt se on ohi ja laitoin viestiä jokaiselle osapuolelle,etten ole enää mukana ja en sekaannu koko asiaan.

Mutta aivan oikein tulkitsit olotilani. Grin
Jos en olisi tuota tarvinnut,jo ihan siksikin,että nukuin koko seuraavan päivänkin,niin olisi se morkkiskin.
Mutta sitä en nyt huoli,koska syyllisyytä en enää kaipaa.Kotona kun vain olin ja herra oli kanssani.Siis kalaherra.
Pikkuhiljaa sydän tyyntyy jumputuksestaan kun sitä hoitelen.Muita en nyt jaksa.Nyt on minun ihan oma nurture myself aikani! smitten
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4478 : 20.10.2008 16:02:15 »

katoin äsken peiliin ja totesin et läskistyn jos en pian ala tekeen jotain.

kokeilin kesällä kalorilaskuria mut se on ihan tyhmä, koska sinne saa syöttää painon joka päivä ja sit se tekee käppyrää. ilmanen kiloklubi on vissiin ihan samanlainen. sit taas keventäjät vissiin ainoa oikea, koska siellä punnitaan vaan kerran viikossa. ja keventäjissä se laskee ne sallitut kalorimäärät jotenki kivemmin ku mitä kalorilaskurissa, jossa joutuu päivittäin pistää aktiviteettitason..

aatelkaa, painan alle 60 kg ja mietin tommosia Cheesy Cheesy noh.. kohta otan uunista grandiosaa Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4479 : 20.10.2008 17:59:09 »

Mulle painolukemat ei sinänsä sano mitään... Tai lakkasin tuijottamasta painoo sen jälkeen kun hokastiin mun 10cm pitemmän ystävän kanssa että mä painan sitä kaks kiloa enemmän mutta näytän hoikemmalta..

Lihas painaa enemmän kun läski......... Cool

Läski olo johtuu vaan siitä pöhötyksestä, en mä lihonut varmaan sanan oikeessa merkityksessä ole.. Enkä aio, mut tarkoitus ei ole kyllä laihtuakkaan.... Näin on ihan ok. Oon terve.

Luin eilen joitain bulimikkojen ja anorektikkojen blogeja ja ... Ne herätti mussa ihan käsittämättömiä tunteita. Hyvät ihmiset järki käteen --- mitä ajanhukkaa on heittää elämänsä pelkkään ikuiseen painonhallintaan ja antaa sen hallita ihan kaikkea!!!! Doesn't make sense.. Kun ne ihmiset hakee sillä tekemisellään jotain, mitä ne ei ikinä tule saavuttamaan ennen kuin paranevat pakkomielteestään.. Se on helvetillinen päänseinäänhakkaamis-kierre... Mä ainakin ryhdistäydyn enkä tuhlaa elämässäni enää ainakaan montaa iltaa peräkkäin mihinkään turhaan kriiseilyyn (olkoon se sallittua vaikka PMS:n aikoihin  Grin).. Muuten pitää keskittyä rakkauteen ja hyväksymiseen! Kiitos luojalle kropastani, siitä että se on ihan omanlaiseni ja toimiikin vielä kohtuuhyvin ja on vahva... Miksi valittaisi?

Haluisin että kaikki peilin edessä itkevät normaalipainon rajoissa olevat "yhyy mä oon läski ja vihaan mun vartaloo ja mulla on liian pienet/liian isot/väärän muoroiset tissit, liian leveä/kapea lantio, liian pitkät/lyhyet jalat yms." pysähtyisivät oikeasti miettimään niitä kaikkia liikuntaelinvammaisia ihmisiä, esim. onnettomuuksissa halvaantuneita, että he vaihtaisivat kyllä toimintakyvyttömän kehonsa toimivaan ja arvostaisivat sitä, olisi siinä mitä ominaisuuksia tahansa!!

Niin joten olkaa kiitollisia!!!!!!!

Hmm mistähän tääkin palopuhe oikeen tuli  Huh
Noh tulipahan saarnattua.. Grin
En siis kohdistanut kehenkään, lähinnä itselleni puhun järkeä,
jäin itselleni kiinni typeryydestä.. Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4480 : 20.10.2008 18:14:47 »

Samaa mieltä, hyvä Tigrix että tulit järkiisi. Ei terveen ja normaalipainoisen ihmisen kannata kohtuuttomasti tuhlata aikaa ja energiaa olemattomien "läskien" miettimiseen.

Anoreksia ja bulimia on sairauksia ja niissä tosiaan se ajatuskuvio on ihan vääristyny eikä oo kyse mistään painosta, enää siinä vaiheessa kun ollaan sairaita. Mä sairastin jonkinlaisen syömishäiriön lukioikäsenä. Voi jessus sitä itseinhon määrää. En toivo sitä kenellekään. Itsensä rakastaminen on se avain pois siitä kaameudesta.  smitten

Dc, just ku pääsit kehuun niin vaihdoin.  Wink Se aikasempi oli tuolta taide aiheesta yhdestä linkistä. Hieno minunkin mielestäni. Tää nykyinen on kirjan kansikuva. Ihan upea sellainen!  ja sopivan skorpparimainen kun aurinko lähestyy  skorpioni :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4481 : 20.10.2008 18:32:10 »

Nanana naa na naa naa, nanana naa na naa!!! Joo ette varmaan tunnista biisiä, ei ollu nylon beattia.. 2funny

Nauroin tänään ihan hulluna töissä..
Kun kysyin mun työkaverilta kuultuani väärin että "niin anteeks mitä.. eikö sun koiralla oo autoa kun joudut kuskaan sitä joka paikkaan?" .. Se kyllä puhui koiran kuskaamisesta, liittyen ex-mieheensä, kun SILLÄ ei ole autoa.. (varmaan siis koiralla yhteishuoltajuus tai jotain, en ihan käsittänyt kun kuuntelin vain toisella korvalla)..

Hmmh, I've got a feeling että saan kuulla siitä vielä.. Cheesy Grin

Join sitten monta tuntia termarissa seissyttä kahvia ja söin ihan ihka oikeesti homehtunutta pullaa..
Vaikka mun käskettiin vaan napsauttaa ladattu pannu käyntiin ja odottaa uutta kahvia ja kuulemma joku oli sanonut mulle että ottaisin niitä uusia pullia siitä kärryistä (no sitä en kuullu).. Sit ne puhu mun selän takana et "turha sille on mitään sanoa, se vaan syö homehtunutta pullaa eikä oo moksiskaan.."

Sitten kun duunit loppu niin keittiötyyppi huusi mun perään että oonko omalla autolla vai tuleeks mun koira hakemaan mut.. VOI APUA MITEN LEVOTON PÄIVÄ... 2funny 2funny

No se on joskus sellasta 3 tunnin yöunilla..

Ihan hauska mennä sinne huomenna taas.. Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4482 : 20.10.2008 19:12:03 »

Kyllä on Kärkkäisen teos. Tosin en ole kirjaa vielä lukenut. Valitsin tuon kuvan ennen muuta esteettisistä syistä. Mutta kyllä tosiaan huomasin mitä aihetta kirja käsittelee ja jos siitä jonkinlaista kommenttia johonkin suuntaan pitää päätellä niin oon miettiny paljon viime aikoina miten tää koko kulttuuri ja nykymeininki on niin narsistista. Ihan uuvuttavaa.  buck2 Jokaisessa meissä on jonkin verran narsismia, mutta rajansa kaikella.
Narsismilla ei todellakaan ole mitään tekemistä terveen itsekunnioituksen kanssa. Jokainen meistä kokee elämässä pettymyksiä ja häpeää, huonommuutta, epäonnistumista. Tätä sanotaan narsistiseksi loukkaukseksi kun ei kykene johonkin mitä kovasti haluaisi. Jotkut hyväksyvät sen, pääsevät siitä yli ja kokevat että ovat kuitenkin hyviä ihmisiä siitä huolimatta. Narsisti taas ei ikinä pääse siihen vaiheeseen vaan jää jonkinlaiseen häpeän tilaan ja tätä häpeää hän sitten yrittää kompensoida alistamalla muita ja kuvittelee näin korottavansa itsensä ylemmäksi. Tasa-arvoisuus on täysin tuntematon käsite. Tämä taas johtuu siitä, että narsistilla ei ole rajoja. Hän ei tunnista mikä on sinua tai mikä minua vaan kaikki on minä.
Narsisti on usein kasvanut narsistisessa perheessä ja nämä vanhemmat taas sitä ennen... jne.  buck2

Tervettä narsismia, toisin sanoen tervettä itsekunnioitusta ja rajojen ymmärtämistä ja niiden kunnioittamista kaivataan lisää tähän maailmaan. Ainakin siis länsimaihin.  Tämä on tosiaan raskas aihe, mutta näitä rajoja olen paljon viime aikoina miettinyt.

Mutta siis Dawnchild ei todellakaan ollu kommentti sulle.  Huh  olit sitten millainen narsissi tahansa mistä minä tiedän.  Grin Mutta siis ei tuossa ole mitään henkilökohtaista kenellekään. Se on kaunis kuva. Kirjan aihe tosiaan sitten muuten herättää paljon ajatuksia. Törmäsin tuohon kun yritin etsiä googlesta Kärkkäisen astrokarttaa. Helmessä oli mutta pieni ja suttuinen kuva. Hmph.

Enkä nyt jaksa paasata enempää. Voin tulla sitten kirjoittamaan arvostelun kirjasta kun olen lukenut.  Wink



tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4483 : 20.10.2008 19:22:48 »

Minäkin olen lukenut Kärkkäisen muut kirjat, mutta en huomannutkaan tuota Jumalasta seuraavaa aiemmin. Pidän jotenkin Kärkkäisen tyylistä laittaa itsensä niin totaalisesti likoon kun kirjoittaa. Kuka muu olisi voinut kirjoittaa sellaisen kirjan omasta psykoterapiastaan kuin Kata. Huh. Tietysti siinä oli fiktiota mukana, mutta kuitenkin.

Yksi Hämeen-Anttila on minulla hyllyssä kotona, mutta en ole siihen kirjaan jostain syystä tarttunut. En tiedä kyllä hänestä mitään, siis hänen kirjoistaan. Mutta on tehnyt paljon yhteistyötä miehensä kanssa. Ainakin käännöksissä.

Ps. tuohon edelliseen viestiini vielä, että olen psykologian kirjani lukenut...  coolsmiley :Smiley buck2
Siksi minua kirjoissakin kiehtoo psykologiset aiheet.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4484 : 20.10.2008 20:20:12 »

Tigrix -aah, ymmärrän... ei ihme, jos uni jouksee karkuun  buck2 Koetahan nyt rauhoittaa illat ja muistaa, että lihakset painaa enemmän kun rasva ja jos riehut ylettömästi paino kasvaa... ja huonoa ilman palautumista riekkuminen tekee sen, ettei rasva pala  police Keho pitää kiinni siitä, kun kuvittelee karujen aikojen tulleen ja hengissä pysymisen keinot olevan vähissä  Shocked

Dawnchild - ok, vaikka enpä ihan sitä aatellu... kuhan nyt yleisesti vaan...   smitten *taas punastelee*  smitten
Jotakin ongelmaa (pientä) kehujen vastaanotossa (-kö?!)  crazy2
Mutta hatut, varsinkin stetson... JIHAAA ja sitten satulaan  :Smiley  Kiss Cheesy :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: