Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644168 kertaa)
0 jäsentä ja 47 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2970 : 09.08.2008 23:56:38 »

mä salaa toivon, että sinne kylille ei tarvi kävellä mut.. saa nähä!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2971 : 10.08.2008 00:16:30 »

mä kuhnailen myös...
ei oikein uneta vielä, eikä tuolta töllöstäkään tule mitään intoistavaa
ehkä vaan tulen kuuhulluksi idiot2 aikani kuluksi. aivotörähdys. tööööööööööööt.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2972 : 10.08.2008 00:48:30 »

Kuhnurit  knuppel2

Mul olis nyt niiiiiiin hyvä inspis päällä sitä novelli-vai-mikä-onkaan varten, muttaku pitää taas riehua noitten jätkien kanssa. Pitää karata tällee salaa koneelle tallentamaan nää ideat ja sitten takas tonne, missä pelataan vuoron perään korttia ja sitten hakataan pleikkaa. Ja kitataan kaljaa, of course. Mut mä en jaksa juua. Ei tee hyvää kun ollu kuumettaki vielä tänään, tai siis eilen. buck2

Mmmhh.. suklaatia tekiskin mieli.. Pistän noista pojista selvimmän hakemaan mulle huoltsikalta askin röökiä ja levyn suklaata.  Grin Tai voishan sitä mennä itekin, jos siellä vaikka olis vuorossa se hyvä myyjä jol on ihan ihme läppää aina..

No mutta kone pitää kuulemma sulkea, joten hyvät yöt munkin puolestani, arvon kuhnurit.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2973 : 10.08.2008 09:34:07 »

tajusin juuri mikä itselleni on täydellisyys.. työ ja bisnesmenestys, matkoja tapahtumia, lapsen asiat ok ja suhde joka toimii JA ON HAUSKA. missä ajassa tämä tapahtuu? kaikkea tuota vähitellen, laajenevasti + sopivasti auttamista.. matkoja tiedossa (yllättäviin paikkoihin, mietin koska Alpit ja vaikka Unkari tms), jne eikä suhteelle omasta puolesta esteitä, mutta hitaasti.

siinä se kai sitten on ja sitten hommeli koettu vai. angel

ohhoh.

no kai se on yhtä yksinkertaista kuin olla täällä ja sitten taivaaseen ja se siitä, tms. jos tosiaan haluaa kokea tarinoita vielä, jää tänne. muuten voi tietty pyrkiä yliaistilliseen olotilaan, jossa ei tarvitse edes ihan kaikkea yllämainittua.

tai sit henkimaailmaan.

kumpi on kiinnostavampaa?
« Viimeksi muokattu: 10.08.2008 09:52:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2974 : 10.08.2008 11:31:00 »

Hei  ja huomenta
mitenkäs ton oman syntymäkartan tuolta astro.fi/itsetuntemuksesta saa liitettyä näihin viestihommiin? Kun sen avaa, niin ei anna tallennusmahista. Oonko tosiaan näin käsi?  Sad  KYLLÄ. Jeesatkaas te enemmän tietävät=tietävämmät. *kompastuu äidinkieleensä, muttei äidin kieleensä.*

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2975 : 10.08.2008 11:33:39 »

Tigris-miau... mie kans  smitten Jo pitkään on tunne ollut, että uuden kynnyksellä on oltu  :Smiley Sitten vaan yks kaks, yksi lause ja olen kynnyksen yli  angel takaisin en mene  police

Niin, huomenta  angel Kuinka kaunis onkaan aamu sydämessäni... tuo pihalla oleva ilma onkin sitten ihan toinen juttu  Grin En tiedä mitä on tapahtunut, jos analyyttistä ajattelua pitäis harrastaa... ehkä kuppini tuli täyteen ja valui yli  :Smiley Irtipäästämisen tuskasta kun irroitti, euforinen olotila laskeutui  angel
Joku voisi sanoa, että;" niin mitä muuttui?"  Huh Jotakin sisälläni, ei muuta... ei suurta, mutta silti aikas tavalla merkittävää  Cool

Toivon teille muille myös virtuaalikännäämisen jälkitiloihin kaikkea hyvää ja kaunista  Cheesy Grin Wink
Nyt uppoudun taas anatomian ihmemaahan... on tää omituinen vehje, tää ihmisen kroppa  Cheesy

PS.tallenna omalle koneelle ensin kuva, indiima  Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2976 : 10.08.2008 11:39:48 »

Jep, onnistuin jo, ja ihan aivojakin käytin Cheesy nyt sattuu. :Smiley
Kuulostaa kyllä tosi ihanalta Jaspis-Kide toi sun olotilasi smitten
Mä heräsin tänään ihan eri tavalla kuin yleensä, koska olen yleensä pirun kiukkuinen herätessäni. Tänään olin silleen, että jaahas, no, se vaihe ja tunne meni siinä, enkä onneksi ehtinyt käymään ketjussa tänään olen surullinen, koska sit se muistuttaisi mua aina siitä tyhmästä olosta, jolloin en löytänyt mitään kiitollisuuden aihetta tai kaunista ympäriltäni.
Tarjoan ihania, vihreitä omenoita ja aamukahvia (kofeiinitonta tosin) Enjoy!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2977 : 10.08.2008 11:57:33 »

Sinulla oli siis sellainen OFF-olotila?  :Smiley
Mitäs jos sinua "päivitettiin" ja joskushan se tarkoittaa koneen sulkemista, jotta uudet asetukset voidaan ottaa käyttöön  Cheesy

Älkööt ihmetelkö, tuosta uudesta nimestä tipahtaa tässä joskus etuliite pois  angel Se on nyt kulunut minusta ulos, mutta näin ehkä ketään ei hämmenny "uudesta" "naamasta"  2funny

Symboliikkaa... jaspis on kvartsin hyvin pieneksi puristunut, pallomaisen mineraalitason omaava kivi. Nyt en enään taida olla pieni, enkä huomaamaton massamainen  Wink löysin kulmia, särmiä... jotka tuntuvat kivoilta  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2978 : 10.08.2008 12:03:19 »

Just tolleen laugh: uusi ja itsensä - mahtava, nyt sun tarvitse olla pieni, luonnollisen suuri- oikean kokoinen? Iloitsen sun puolesta ja kanssa, oikein tunnen sen, että miltä puhkeaminen uuteen muotoon tuntuu. Makealta Wink tai sitten kuvittelen Grin

ehkä olen ollut vähän off. ainakin ihan toisissa maailmoissa ja tiloissa, niin että kaikki arkinen aherrus ja asiat ovat tuntuneet TODELLA vastenmielisiltä buck2
Luulen, että se liittyy noihin muuttuviin energioihin, kun olen herkkä heilahteluille, ikuinen moody blues  idiot2

mitäs väki aikoo tänään hommailla?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2979 : 10.08.2008 12:04:45 »

Vitsi että väsyttää.. reissu heitetty ja  jousimies miehen kanssa asiat suunnilleen selvitetty..
itkettiin(tai mä itkin),naurettiin,juteltiin.. ja pakko tästä on nyt vaan jatkaa eteenpäin vaikka pahaa
tekee vieläkin (oli ehkä virhe mennä sinne kun entiset tunteet nousi pintaan).
Sanoin itselleni paluumatkalla että "olen vahva,ja selviydyn tästä" ja aina
kun mieleni valtaa epätoivo niin palautan tuon lauseen mieleeni. angel

Olis jo syyskuu,mun 18v synttäri/tupari partyt lähestyy. Cheesy
Hmm.. mitähän sitä loppupäivän tekis,ei viitti nukkumaankaan mennä.. jos soittais  leijona kaverille
ja keksis jotain kivaa tekemistä ja unohtais kaikenmaailman murheet. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2980 : 10.08.2008 12:08:00 »

Hyvä meiningggi, Kidesmitten

Noniin, oon mä vähän edistynyt, kävin jo yli tunnin lenkillä...

Katson nyt uudelleen tätä simpsons movieta..

Mua jaksaa ihan sikana naurattaa tuo kohta kun Springfieldin päälle laitetaan sellasta kupua joka eristää sen muusta maailmasta, ja kun ihmiset juoksee ulos katsomaan mitä tapahtuu, niin se kohta kun Moen baari ja kirkko ovat vierekkäin ja kummastakin juoksee porukka ulos, katsovat taivaalle, kauhistuvat ja sekoavat ja kirkosta tullut porukka juoksee baariin ja baarista tullut porukka kirkkoon... Grin

Noilla kirjoittajilla ei ole puutetta mielikuvituksesta, tuollaisia pikkujuttuja joka välissä...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2981 : 10.08.2008 12:11:10 »

Mua jaksaa ihan sikana naurattaa tuo kohta kun Springfieldin päälle laitetaan sellasta kupua joka eristää sen muusta maailmasta, ja kun ihmiset juoksee ulos katsomaan mitä tapahtuu, niin se kohta kun Moen baari ja kirkko ovat vierekkäin ja kummastakin juoksee porukka ulos, katsovat taivaalle, kauhistuvat ja sekoavat ja kirkosta tullut porukka juoksee baariin ja baarista tullut porukka kirkkoon... Grin

 Grin naurattaa luettunakin  Grin Grin oi joi, kyllä ne jonnekin mustan huumorin suoneen on iskeneet  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2982 : 10.08.2008 12:17:28 »

Huooooomenta..

Ketuttaa. Minut herätettiin tänään liian aikaisin ja väärällä tavalla  tickedoff ja nyt on mentävä kotoolta lainaamaan tuo simpsons movie kun tuli (mistähän johtuis) yhtäkkinen tarve katsoa se  Grin Ja illemmalla sukuloimaan. Tää on tokavika lomapäivä  Shocked Cry Cry Cry
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2983 : 10.08.2008 12:43:04 »

Virtuaalisynttärit.. Ihan paras idea!  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2984 : 10.08.2008 12:56:25 »

Sydämelliset onnen toivotukset ja halit päälle syntymäpäiväsanhkarille  smitten Kiss smitten
Käväisen noutamassa seonneesta juhannusruususta tuvan pöydälle muutaman huumaavan tuoksuisen ruusun ja lahjana voisin antaa tämän...
http://www.youtube.com/watch?v=XqJsaqykhLo&feature=related
SUUREN idolini yksi parhaista yuotube pätkistä... mielestäni... tuijotan aina yhtä haltioituneena  smitten

Indiima -miulla oli saman sortin fiilarit ja tuossa to-pe oli todellinen pohjanoteeraus  buck2
Hyppää imuun, kyllä se siitä taas  smitten
Kiitos Tigris-miau  Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: