Sivuja: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644038 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2790 : 04.08.2008 16:18:45 »

Lionheart.. Toivottavasti ne uskoo sua.

Joo, näin tämä mun lomani edistyy: eilen oli töitä, huomenna on töitä, ylihuomenna on töitä...
Olen siis oikeasti lomalla, työt piti loppua viikko sitten. Mutta ei tässä valittaakkaan auta,
sillä millä maksaisin kaiken jos vaan lomailisin, en millään...

Pitäiskö oikeesti muuttaa?  Smiley Vaikka heti, jos löytyis joku kämppä..
Nyt alan etsimään.. Tuli sellanen olo....
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2791 : 04.08.2008 18:31:55 »

Kyllä ne varmaan uskoo.. Pari krokotiilin kyyneltä ajaa luultavasti asiansa (taas kerran). Ja onhan mulla "todistajat"  Smiley Vähän jänskättää silti.. Ihan vaan niitten vakuutusten puolesta.

Mä mietin yks päivä, että mites sitten kun pitää oma kämppä hommata. Juttelin jellonan kans ja se sano et tietenki yhteinen, mut mä haluisin ehkä ihan ikioman pienen valtakunnan, jossa mä määrään.. Jellona tokas sit siihen, että samase missä mä asun ja kenen kanssa, mut mä määrään silti  :Smiley Loukkaus vai kohteliaisuus?  Grin Dunno, mut.. jooh.

Hmm.. Mihinkäs sitä matkustais.. Loppusyksystä vois lähteä kun yks kaveri pitää sillon lomaa ja pyys mut jo mukaan minne ikinä lähteekään (jos lähtee.. kova lupailemaan tyhjiä.. just like me). Onks tää matkakuume nyt sitä  askendentti jousimies.. Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2792 : 04.08.2008 18:47:54 »

Sitoutumiskammoisena sana "avoliitto" saa mut tärisemään.. Jos me jellonan kanssa asuttais yhessä niin seuraavaks se varmaan rupeis tekemään järjestelyjä saadakseen siihen sanaan "avoliitto" vielä i-kirjaimen.. Ja mä kun luulin olevani omistushaluinen  idiot2

Minnekkäs sitä vois matkustaa? Tekee mieleni lämpimään.. :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2793 : 04.08.2008 18:58:59 »

Soitin eräälle näkijä-ystävälleni ja hän kertoi että oli pari päivää sitten saanut tunteen että soitan pian. Hän oli nähnyt kissan, josta hänelle oli tullut mieleen edesmennyt kissani, joka kuulemma toimii tälläkin hetkellä henkioppaanani.  Smiley Minulla oli pääni päällä kumma tunne ja hän kertoi että se on se kissa joka istuu kruununchakrani päällä ja avaa yhteyksiäni siinä kehräten samalla. Puhelun jälkeen menin kävelylle ja päätin hetken mielijohteesta ostaa arvan. Ostin sitten luontoarvan jossa oli kissan kuva. Voitin 2€.

Hetkeä myöhemmin katsoin tarkemmin arpaa ja kohta jo naureskelin täällä itsekseni onnessani.
Kuvan kissa on pyhä birma ja tässä on runo kyseisestä kissasta, lukee siis arvassa:
Pieni Iris pörröinen, on ihana ja kultainen.
Askel hällä on tyylikäs ja kepeä,
silitysten pehmoinen niin lempeä.


Näin ne enkelit ja kissaoppaat johdattaa ja antaa merkkejä olemassaolostaan,
tuskin sattumalta ostan arpaa jossa mainitaan etunimeni... Smiley

Asc jousimies ihmisenä voisin sanoa että määränpää ei ole ikinä ollut niin tärkeä, kunhan tuntee olevansa menossa jonnekin. Eikä välttämättä niinkään konkreettisesti. Halu päästä eteenpäin ja etsiä, vaikka ei aina tiedäkään mitä etsii....
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2794 : 04.08.2008 19:22:52 »


Olen ihmetellyt useankin kohdalla, että miten hemmetissä voi olla
aikaa päivästä toiseen tuntikaupalla aikaa roikkua kirjoittelemassa,.....
.........
vai onko joidenkin sosiaalinen elämä siirtynyt kokonaan nettiin, kun ei enään uskalleta
kohdata aidosti silmästä silmään muita haavoittumisen pelosta? Huh(

Olen harmikseni huomannut samaa ilmiötä, varsinkin deittailu on tuntunut siirtyneen melkein kokonaan nettiin ja se on tosi onnetonta  Undecided  Minulta ei vain luonnistu nettideittailu, en ole kertaakaan kokeillut, enkä aiokaan kokeilla. Enkä ymmärrä noita Facebookeja ja muita ollenkaan. Miksi ihmeessä lätistä niissä ystävien tai puolituttujen kanssa, kun aito tapaaminen on kumminkin paljon antoisampaa. Ne vähät puolitutut joita minulla on, ovat kaikki Facebookissa ja siellä, mesessä ja blogeissaan hoitavat sosiaalisen elämänsä  idiot2


No näinpä. Undecided Olen parilla business verkosto-sivuilla, jotka toimii ihan samoin
kuin Facebookit, Myspace:it ja niin, paitsi että yhteen pitää saada sisäpiirin kutsu,
muta muuten sama periaate.

Oikeasti, nuo sivut on ammatillista verkostoitumista varten, mutta kuinka ollakaan,
en ole saanut ainuttakaan todellista ammatillista hyötyä parin vuoden aikana niistä,
mutta sitäkin enemmän deitti-kutsuja ja muita vapaa-ajan viihdykkeitä,
siis privaatti puolesta kiinnostuneita kontakteja. Grin

Joku on selittänyt sitä sillä, että noilla business-sivustoilla tapaa "tasoistansa" (miten kömpelö ilmaisu!) buck2
sakkia, eikä tarvitse tuhlata aikaa bimboihin ja luusereihin.

Tosin tuo ei mielestäni pidä paikkaansa, koska juuripa ne liikemiehet, jotka eivät oikeasti
ole menestyneitä, luuhaavat niillä sivuilla enimmäkseen todistelemassa pätevyyttään ja menestystään
ja taas siellä on paljon mega-bimbojen profiileja, jotka huokuu viestiä,
että tarvitsen elättäjän, kivan life-stylen ja apua kiivetä sosiaalisessa hierarkiassa korkeammalle.
-Tosin tällä huomiolla, siellä tosiaankin tapaa kaltaisiaan. :Smiley Tongue

Tuo business on vain sivuseikka, siis tekosyy ja ne ovat käytännössä treffisivustoja
niille, jotka eivät oikeasti kehtaa olla virallisilla deitti-sivustoilla kuvineen ja nimineen.  :Smiley

So... minulle on tullut mielikuva, että ihmiset pelkäävät kohdata toisiaan reali-elämässä
ja elämän normaaleja kolhuja, koska 95% jokaisesta saamastani viestistä miehiltä
noilta saiteilta on pelkkää "poor me, my ex did hurt me and left me even I was so good to her
and gived her everything what man can give to woman...
...and I never ever want to get hurted anymore...and I will give you everything what you want in life...
..if you just want me..."  ja blah-blah boring... Tongue buck2

Ja tosi elämässä esitetään niin viileitä ja kielletään kaikki inhimilliset tunteet
heti kun tulee yksi kärpäsen paska kädelle tai hyttysen pisto, että;
"En koskaan rakastu, en koskaan rakastanutkaan sinua ja blah-blah.."
vaikka sydän huutaisi särkyneisyyttään ja kännykän muisti vinkuisi tuhottoman monista
SMS:stä ja puheluista, kuinka hän voi nyt niin paljon paljon paremmin erossa, eikä kaipaa yhtään
ja kuinka hän nyt tapailee montaa tyyppiä, eikä tiedä kenet valitsi,
että sitten kuule olet ainakin tietoinen, prkle, kun sanoit yhden poikkipuoloisen sanan,
jota en kestänyt ja jonka pistin läskiksi heti, että ei sitten olla ollenkaan yhdessä!

(ja taas on netissä naaraamassa uutta tyyppiä elämänsä täytteeksi)


 :Smiley Tongue

Kieltämättä, tuossa on kuvattuna ihmisryhmä, jota en kerta kaikkiaan ymmärrä. idiot2

Kun minun sydämeni saa kolhun mieheltä, niin minä tulen surulliseksi ja saatan jopa itkeä kivusta,
enkä peittele tai häpeile sitä yhtään.
Se ei ole minun syyni, jos mies haluaa loukata minua, miehessähän se ongelma on,
mutta pahoitan mieleni siitä.
Ja kun mies sitten kysyy, että miksi/mikä teki minut niin surulliseksi,
niin kerron syyn, minkä itkulta pystyn.  :Smiley
Tosin se ei tarkoita, että jäisin roikkumaan tilanteeseen tai siihen toiseen,
kunhan vain ilmaisen suruni toisen sanoista/teosta.

Kerran Vaaka sanoi, että on välistä onnellinen kyyneleistäni,
koska sitten tietää, että tunteeni ovat aidot. Smiley

Jotkinhan ihmiset testailevat, siis minäkin välillä, toisen tunteita
ja jos siinä testitilanteessa alkaa pelaamaan, että olen niin cool,
niin kyllä se suhde on sitten siinä minun käsittääkseni
-ainakin on tullut aloittaneeksi jonkinlaisen kehän kiertämisen,
että kumpi on coolimpi ja loukkaa enemmän toista. Undecided

Siis kai netti palvelee sitä, että ei tarvitse tuntea sitä rakkauden tunteen koko kirjoa,
vaan se suojaa niiltä kyyneleiltä, mutta niin se taitaa suojata samoin aidolta rakkaudeltakin..? Undecided


tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2795 : 04.08.2008 19:28:34 »

Wooou Kaylee..  Smiley Jännää..

Juu. Äkkilähtö olis kiva.

Lenkkeily on jotain niin ihanaa joskus illalla/yöllä. Kuulokkeet korviin ja musiikki soimaan taustalle.. Hittoku ei saa edes lenkkeillä tän selän (ja käden) takia. (Lekuri nauro kun luetteli kaikkea mitä pitäs välttää ja mää sanoin että "ensin menee selkä ja käsi ja nytte multa kielletään kaikki huvitkin! Viekää kaikki, ottakaa pois..". Käski olla koheltamatta ni ei käy tällasia.  :Smiley Son hyvä lekuri, aina läppää heittämässä vaikka potilaan tila olis viis vaille kuolema. I like his style  Cool)

Sashan tekstissä oli monta hyvää pointtia, pisteet siitä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2796 : 04.08.2008 20:36:08 »

Hyviä linkkejä dawnchild!

Tää on ihan ku mulle tehty
http://www.argoth.co.uk/acatalog/burld07zebra.jpg
Se suorastaan huutaa mun nimeä.. Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2797 : 04.08.2008 20:45:48 »

"Terrierit on söpöjä mutta usein luonnevikaisia räksyttäjiä."  :Smiley

Aika kiva kun on nuo merkitykset selitetty. Sormusfriikkinä (ties montako sataa mä oon sormuksiin upottanu elämäni aikana  Shocked) mä diggasin kans.  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2798 : 04.08.2008 21:14:30 »

Ei loukannut  Grin

Täällä myös kaikkea silmää hivelevää, kukkaroa kuluttavaa..
http://www.emp.fi/
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2799 : 04.08.2008 21:30:20 »

Nätti koru  Smiley
Minul on tuolt tilattuna vaikka mitä, aina housuista sormuksiin.. Sain serkkupojalta tällasen tuossa vähän aikaa sitten
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=767&article=808315&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search
Pataässä on se mun juttu Wink Ajattelin jonku tatskanki ottaa missä kyseinen "kuoleman kortti" (idiot2 ) esiintyy. Jellona sano kyl, että se olis aika itsensä esilletuomista.. Ässä -> Ace = meitsin lempinimi  :Smiley Mistähän sekin tullu..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2800 : 04.08.2008 22:46:29 »

Mulla on perustylsän normaalin farkkutyylin lisäksi sellanen romanttinen hippityyli.... Ja maanläheinen...
Tykkään just kaikista hörhelöhameista, nyöreistä, ruseteista, kukkakoruista..
Mutta en vedä niillä ikinä överiksi, yksi efekti kerrallaan....

Joskus yläasteella olin enemmänkin hoppari ja lukiossa jotain vähänniinkun punkkari..... uglystupid2 2funny

Mutta mulla onkin uranus 1. huoneessa.. ja neptunus, mikä selittää nykyisen "herkän" ja yhen kaverin sanoin nukkemaisen tyylini..

Väreihin kyllä kiinnitän huomiota, rakastan kaikkia eri värejä.  Smiley
Esimerkiksi musta ei sovi ollenkaan vasten kasvojani...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2801 : 04.08.2008 23:01:17 »

Kehittyminen on yliarvostettua. Mä en aio koskaan kasvaa aikuiseks, enkä kyllä varmaan kasvakaan  Grin

Vaatteet ovat siinä mielessä hauska homma että niillä on helppo leikkiä coolsmiley Pitää kaikkea vaikka sekaisin tai nurinpäin = luovaa toimintaa.

Hah, tulipa mieleeni.. Koulussa kasiluokalla mulla oli sellanen aika törkeen makee laukku, mitä olin ite laittanu jnejne.. Viikon päästä joka toisella oli melkeinpä samanlainen  :Smiley Ainut mikä puuttu oli sellanen iso metallisolki ja pari ketjusysteemiä. Nii että yritä siinä olla omaperäinen kun kaikki tekee saman perässä  Grin Kieltämättä olin imarreltu.

Hmm.. Hittoku en osaa taikoo rahaa  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 23:10:35 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2802 : 04.08.2008 23:45:13 »

Mulla on perustylsän normaalin farkkutyylin lisäksi sellanen romanttinen hippityyli.... Ja maanläheinen...
Tykkään just kaikista hörhelöhameista, nyöreistä, ruseteista, kukkakoruista..
Mutta en vedä niillä ikinä överiksi, yksi efekti kerrallaan....

Kutakuinkin meillä on sitten aika sama tyyli.  Wink Tuossa kun tuli noita goottivaatel inkkejä ajattelin että hitsi onkohan missään sellaisia enkeli, keiju tms. "fantasia" vaatetusta. Jokatapauksessa jotain kaunista, "valoisaa" ja herkkää kun nuo mustat ja muutenkin goottityyliset vaatteet eivät oikein itselleni kolahda... Löysin pitkän etsinnän jälkeen aivan ihanan linkin: http://www.fairyflossbyronbay.com/ Ihunia vaatteita.  smitten Tässä toinen aika kiva: http://www.senjoclothing.com/
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2803 : 05.08.2008 00:27:20 »

Tuo Magic Forest Coat on.. makee  Shocked Woou..

Muutenkin kaikki pitkät takit on nam. Varsinki sellaset "raskaan" näköiset.. Heavy style :Smiley

Mutjooh, nukkumaanmenoaika. Aamupäivällä sitten asemalle  police Jippii  buck2 Näin muuten eräs yö sellasta unta, että jouduin vankilaan murhasta jota en ollu tehny  idiot2 Mut se nyt ei liity tähän mitenkään!  Grin

Sain äsken viestin faijalta.. Oli tykänny synttärilahjastaan  laugh Tuli vaan melkein tippa linssiin kun se sano kaivanneensa mua kotiin ihan kasvotusten laulamaan onnittelulaulut ja maistamaan kakkua.. Mut se tietää, että siellä missä mutsi on ei ole tilaa mulle. Noh, iskä lupas tulla huomenna asemalle mukaan henkiseks tueks. That's all I need.

Hyvää yötä.  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2804 : 05.08.2008 09:49:35 »

noh, minä en nyt jaksa puhua kuteista.

Mutta oletteko huomanneet miten kumma juttu on tunteet. Esim jos tunteilisin kuten ravut.. olisi se rasittavaa, heh. Kun suhtaudun viileästi esim rapusukulaisten juttuihin, hyvin menee. Jos menen draamaan mukaan.. yhdessä asiassa  rapu äiti on oikeessa, että pitäisi olla tasoisensa mies, jolla on tarjottavaa ( rapu nuorukaisella ei ollut, mutta oli huumori, herkkyys ja valo, sellaiset asiat, tosin loppu aika "mielenkiintoinen"). Revi sitten sellainen, jolla ei ole sitoutumiskammoa jne. No miten. Heh. Tähtitaivaasta ehkä.

Koen sukulaiset aika etäisiksi ja ajattelunsa on erilaista. Äidilläni on iso leikkaus tänään, joten suhtautuu siihen kai aika dramaattisesti. Eiköhän se hyvin mene, itselläkin meni. Mutta on ollut aika kireä siihen asti. Hänen tunnekehonsa on hänen, ei minun. Monilla teoillaan ihmiset kerjää huomiota. Varsinkin ne, joita on torjuttu kuten yksi exä ja äitini. Helpompiahan ne ihmiset on, joilla ei ole tunneongelmia jostain hylkäyksistä tms. Ja kun sukupolvien ajattelu vaan pysyy erilaisena, jos minulla esim rajaton ajattelu jne-

Se vain että miten draconisen kartan mukaan tehtäväni on rapumainen? Tässä pitää miettiä mitä uskoa..

eli, kun oppii (oliko se yksi ihmisen tehtävistä?) hallitsemaan tunnekehon (rupeamatta täysin tunteettomaksi) niin silloin skulaa asiat? Siltä se vähän tuntuisi. Suhde > mene tunteella mukaan > suhteen loppu > irrota tunne > (kokemus jää sieluun ja aikakirjoihin). Tunteet, tai suhteet tuottavat paljon enemmän harmia kuin muu, esim työ on aina vain työtä. Eikö?

Siis tietysti on hauskaakin, mutta kun alkaa ajatella, varsinkin joidenkin itselle hankalien tähtimerkkien venkuroita. No anteeksi kaikille ravuille. Hyvää heissä on herkkyys ja välittäminen, mutta kun ne sakset ja kuoret tulee esiin..
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 10:05:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 185 186 [187] 188 189 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: