Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä olen -messut Espoossa 7.-8.2.2009  (Luettu 21359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« : 09.01.2009 10:59:25 »

Diana Cooperin yhteydessä tästä tapahtumasta jo mainittiinkin, mutta laitan tänne vielä linkin:

http://www.minaolen.com/messut2009/

Kävin messuilla viime vuonna ensimmäisen kerran ja tykkäsin kovasti. Varmaan Seppokin joukkoineen on taas mukana  Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 11:38:02 kirjoittanut Minerwa » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 13.01.2009 16:25:33 »

Kiitos Minerwa, täytyypä laittaa ajankohta taas kalenteriin! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2009 20:23:07 »

Hei Ajatus, viestitellään vielä noista messuista tarkemmin - josko vaikka nähtäisiin siellä tänäkin vuonna! Minulla on tuolloin taas opintoja (kuinkas muuten), joten olen vielä vähän kahden vaiheilla... miten ne aina osuvatkin juuri näihin viikonloppuihin?!  idiot2 Grin

Mutta katsotaan... Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 15.01.2009 11:54:05 »

Minäkin olen menossa.  angel
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2009 16:24:16 »

Kiva, toivottavasti näemme tuolloin ainakin Minerwan ja RV:n kanssa! Onkos muita foorumilaisia tulossa?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
julyette
Vieras
« Vastaus #5 : 16.01.2009 07:29:58 »


Voi harmi etten varmaankaan pääse.  Sad  Tuo Ohashin itämainen diagnostiikka olisi kiinnostanut kovasti.
Ja tuo Kuun vaikutukset ihmisessä ja luonnossa, jo ihan näin astron näkökulmastakin.  Smiley

Messuilijat, pliis, kertookaa sitten vähän tunnelmia täällä, minkälaiset messut olivat.  Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #6 : 16.01.2009 21:28:48 »

Minäkin vielä pähkäilen...  crazy2
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.01.2009 19:45:33 »

Minä olen tulossa Vesimies-ystäväni kanssa molemmiksi päiviksi. Lauantai kuluu osin töissä messuilla, sunnuntai on varattu pelkkään "huvitteluun". Joten Ajatus, Minerwa, Rakkauden valo ja muut, nähdään messuilla!  Smiley

Vesimies-ystävälläni oli muuten hauskasti tr. Jupiterin minuutintarkka yhtymä natal-Auringolle juuri samaisella kellonlyömällä kun soitin ja ehdotin messuille menoa. Eli Vesimies-ystävälleni, jos kenelle, messujen luulisi olevan hyvin merkittävä, tietoisuutta, ajatusmaailmaa ja maailmankuvaa totaalisesti muuttava tapahtuma. Ehkä hän sananmukaisesti palaa sieltä aivan uutena ihmisenä ja niin varmaan osaltaan me kaikki muutkin (vaikka transiitit eivät olisikaan noin upeat), on siellä niin upeaa ja tietoisuutta avartavaa ohjelmaa.

Julyette, oletko lukenut Ohashin mahtavan kirjan? Eihän se livenä näkemistä ihan korvaa, mutta on silti aivan mainio kirja täynnä itämaista diagnostiikkaa. 
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 19:59:26 kirjoittanut May » tallennettu

julyette
Vieras
« Vastaus #8 : 18.01.2009 11:02:37 »



May,  kiitos vinkistä  Smiley
Kai se tuo perääntyvä Merkkari vaikuttaa aivotoimintaan, kun en älynnyt guukkeloida hänen kirjojaan.   Cheesy Täytyy akateemisesta tutkailla, heillä on joskus yllättäviä kirjoja valikoimissaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 03.02.2009 14:22:02 »

Minäkin olen näillä näkymin menossa messuille ystäväni kanssa sunnuntaina... Minua saa sitten tulla "nykäisemään hihasta" ja jututtamaan jos satutaan törmäämään.  angel Tai sitten voi lähettää yv:tä jos haluatte treffata ihan sovitusti...  smiley6600
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #10 : 03.02.2009 19:56:52 »

Näyttäisi ikävästi siltä, että joudun sittenkin jättämään messut väliin... On sen verran tiivistahtinen viikonloppu tulollaan  buck2  MUTTA jos tulen, yritän kyllä nykäistä hihasta kaikkia tuttuja. Sunnuntaille se minullakin menee, jos menee  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #11 : 04.02.2009 17:40:54 »

Hommiin mennään.  smitten
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #12 : 05.02.2009 14:21:00 »

Näyttäisi ikävästi siltä, että joudun sittenkin jättämään messut väliin... On sen verran tiivistahtinen viikonloppu tulollaan  buck2  MUTTA jos tulen, yritän kyllä nykäistä hihasta kaikkia tuttuja. Sunnuntaille se minullakin menee, jos menee  Wink

No voihan harmi. Itse olisin näillä näkymin menossa lauantaina, joten tylsää jos mennään myös RV:n kanssa ristiin. No, Mayn varmaan sentään onnistun bongaamaan! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 05.02.2009 14:58:13 »

Näyttäisi ikävästi siltä, että joudun sittenkin jättämään messut väliin... On sen verran tiivistahtinen viikonloppu tulollaan  buck2  MUTTA jos tulen, yritän kyllä nykäistä hihasta kaikkia tuttuja. Sunnuntaille se minullakin menee, jos menee  Wink

No voihan harmi. Itse olisin näillä näkymin menossa lauantaina, joten tylsää jos mennään myös RV:n kanssa ristiin. No, Mayn varmaan sentään onnistun bongaamaan! Smiley

Harmi... Mutta jospa pääset sitten sinne miittiin, minne olen myös menossa.  Wink
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #14 : 05.02.2009 15:05:02 »

Harmi... Mutta jospa pääset sitten sinne miittiin, minne olen myös menossa.  Wink

Toivotaan! Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: