Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemusta nettisivujen tekemisestä?  (Luettu 5002 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« : 04.12.2008 21:11:07 »

Moro!

Minua on alkanut kiinnostaa nettisivujen tekeminen ja kaipaisin vinkkejä minne suuntaan tästä lähtisin oppia hakemaan. Oletko tehnyt nettisivuja onnistuneesti? Millä ohjelmalla teit? Voitko kertoa hyviä ja huonoja kokemuksia eri ohjelmista? Suntuubi? Nvu? Joku muu?  Undecided Mikä olisi viisautta? Onko sinulle esimerkkejä toimivista ja kauniista sivuista?  Huh

Kun nyt ollaan astrofoorumilla, niin tähtien tuntijat voivat samalla keroa onko Merkuriuksen perääntymisen aikana järkevää lainkaan tehdä nettisivustoa? Mikä tähtimerkki tekisi toimivimmat ja samalla kauneimmat sivut? Onko noususkorpparilla mahdollisuuksia onnistua?  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2008 22:10:26 »

suntuubi on hallussa, mutta alkeistasolla.
Hyvä aloitus ohjelma mielestäni, jolla pääsee kokeilemaan eri juttuja  Wink
Suomenkielinen, ratkaisi paljon kohdallani  Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2008 22:14:13 »

Fotarilla oon tekemässä omia nettisivuja. Toki se ei ole sellaiselle (ei mitenkään kovin luovalle) henkilölle paras vaihtoehto. Toki mulla ne sivut on taiteelliset, että senkin puolesta ne sivut koostuvat, eli osittain piirroksistani jne Smiley

Lisäys: PhotoShop = fotari lempinimeltään on kaupallinen, kallis ohjelma. En sitä siis suosittele kotisivujen tekoon. Eikä se siis olekkaan nettisivujen tekoon tarkoitettukaan ohjelma, mutta sillä voi nekin väsätä.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2008 18:05:05 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 05.12.2008 22:24:20 »

Suntuubi on ihan hyvä ja kätevä.  Smiley
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #4 : 07.12.2008 21:51:09 »

Ihanaa, että täällä on näin monta vastausta.  smitten Dreamviewever ja fotari olivat ihan uusi tuttavuuksia. Pitää laittaa mieleen. Suntuubi tuntuu saavan kannatusta tällä foorumilla ensimmäiseksi kokeiluksi. Silläkö saa ihan monipuoliset ja kauniit sivut? Pitää ruveta surffaamaan ja etsimään millaisia sivuja sillä on tehty. Tunnistaako tietyllä ohjelmalla tehdyt sivut jostakin erityisominaisuudesta vai onko kaikki aina sivun tekijän omaa luomusta? Oletteko kokeneet sivujen tekemisen kovasti hankalaksi eli kannattaako ensin lähteä kurssille ja yrittää vasta sitten?  Undecided
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #5 : 07.12.2008 22:45:36 »

Minä oon tehnyt oman yritykseni sivut kotisivukone.fi -palvelun kautta. Tosin ovat maksulliset, mutta mielestäni laadukkaat ja helpot tehdä ja ylläpitää.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 28.12.2008 17:55:08 »

Olen väsännyt omani Optinetin kotisivukoneella (www.optinetkotisivut.fi) ja ollut tyytyväinen ohjelman helppouteen ja kuitenkin monipuolisuuteen. Systeemiä pääsee kokeilemaan ilmaiseksi Optinetin sivuilta.
Tosin aivan ilmaista kotisivujen tekeminen ei ole vaan kk-maksu on 9,50/kk. Rahaahan se on tuokin, mutta toisaalta voisi mennä moneen paljon turhempaankin.  Smiley
tallennettu

T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #7 : 28.12.2008 18:02:52 »

Tällaisän löysin: http://kotisivuni.org/
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28.12.2008 18:33:15 »

Kiitos, pitääpä laittaa nämä vinkin korvan taakse!

Asiasta kiinnostunut olen...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: