Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Askarruttaako tulevaisuus,terveys,ihmissuhteet? Selvänäkijä katsoo  (Luettu 389099 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sandres
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #195 : 16.10.2012 09:22:42 »

Huomenta Vexi,

kiitoksia hirmuisen paljon kovasti, että ehdit kiireiltäsi vastaamaan. Smiley Sinulla on varmaan paljon muitakin hommia.  smitten

Aurinkoista lokakuun loppua!

<3 Sandres
tallennettu
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #196 : 16.10.2012 09:58:16 »

Hei taas Vexi! En malttanut pysyä poissa, en tiedä onko addiktio vaanimassa vai mikä on... Kuitenkin ajattelin hieman valottaa sinulle tuntemuksia edellisestä vastauksestasi.

Kirjoitit, että paha olo johtuisi yksinjäämisen pelosta. Koen että tähän voisi vaikuttaa kovasti sellainen antautumattomuus ja pelko "antaa sydäntä pois". Näkisitkö mistä tämä voisi johtua, kun en itse oikein ymmärrä, mikä taustoissa tai muussa voisi tähän vaikuttaa?

Toukokuun kaksonen saa nyt jäädä taakseni, kiitos sinun!

Tämä Neitsytmies-juttu on todellakin kamala sotku. Vaikka nyt olemmekin hieman olleet yhteyksissä, niin tuntuu ettei kumpikaan ota mitään sellaista puheeksi, millä voisi väärinkäsitystä ratkoa. Muutenkin tuntuu että aina kun olemme ottaneet askeleita eteenpäin (joskin todella pieniä) niin samalla peruutamme reilusti taaksepäin. Jonkinmoinen mustasukkaisuuskin minua vaivaa, kun tiedän/koen että hänellä olisi ottajia jokaiselle sormelle. Ja jos ei niin varmasti on melkoisen flirtti-persoona. Tähän sotkuun liittyen... aiemmin hän reagoi erääseen tekstipätkään, jonka julkaisin sosiaalisessa mediassa, mutta tavallaan hän piilotti regointinsa myöhemmin. Teksti oli John Greenin sanoja:

"Maybe there's something you're afraid to say,
or someone you're afraid to love, or somewhere
you're afraid to go. It's gonna hurt. It's gonna hurt
because it matters."

Eli suomeksi: "On ehkä jotain, mitä pelkäät sanoa, tai joku jota pelkäät rakastaa, tai jokin paikka johon pelkäät mennä. Se sattuu. Se sattuu koska sillä on merkitystä."

Kysynkin, näkisitkö oliko näillä sanoilla jotain merkitystä juuri tähän meidän väliseemme... juttuun/asiaan/sotkuun?

Jos tässä nyt ei vielä kolmea ollut (pitää ottaa aina maksimaalinen hyöty Cheesy) niin minua on aina kiinnostanut edelliset elämät. Kysyin asiasta hieman yli vuosi sitten toisilta näkijöiltä saamatta kuitenkaan vastausta.

Tuleepa vaikea olo, kun huomaa, miten monimutkaisesti asioita selittää. Toivottavasti saat jotain selvääkin tästä ja kiitos jos vastailet! Smiley
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #197 : 16.10.2012 10:21:53 »

Olen yrittänyt vastailla kaiken kiireen keskellä kysymyksiinne, jos joku on jäänyt välistä tai ei ole vielä vastausta saanut, antakaa minun tietää asiasta, vastailen kyllä niin pian kun ehdin.
vexi
:Dminä yksärillä sulta kesällä kysyin  Cheesy, mutten enää muista  niitä kysymyksiäni.. Tongue..
« Viimeksi muokattu: 16.10.2012 10:23:38 kirjoittanut NiNNi* » tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #198 : 16.10.2012 11:57:34 »

Minullekin sitten kun kerkiää vaan. Smiley

Kiitokset sinulle, että jaksat auttaa ihmisiä! Smiley

Heips!

1. Miten raha-asiani tulevat menemään vuoden sisään?
2. Muutanko tässä vuoden sisään?
3. Mitäs loppuvuoden mieskuviot menevät?

Kiitos  smitten
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #199 : 16.10.2012 14:14:30 »

Hei vexi63,

Kysyisin parisuhteestani.  Tuleeko suhteemme paranemaan, eli kannattaako jatkaa vai tulisiko meidän lähteä eri teille?  Kaikki lämpö ja läheisyys tuntuu nyt puuttuvan ja elelemme lähinnä kämppäkavereina.  Lisäksi miehen alkoholiongelma huolestuttaa minua.  Tämä suhde ei ole sellainen kuin haluaisin, mutta en myöskään osaa tehdä mitään muuttaakseni tilannetta  Sad

Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #200 : 16.10.2012 17:02:35 »

Laitoin kyssärini yv:llä kait toissaviikolla..palautetta myös edellisestä.
Ei kiirettä jos on jonoa, mutta muistutan olemassaolostani  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
akleja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #201 : 16.10.2012 20:41:24 »

Lainaus käyttäjältä: akleja  link=topic=58494.msg357154#msg357154 date=1347179736
Hei Vexi63,

toivoisin vastausta seuraaviin kysymyksiin.

1. Pääsenkö eroon veloistani?
2. Mikä on seuraava askel henkisellä tielläni, mihin suuntaan lähtisin?
3. Onko minulle viestiä oppailtani tai poismenneiltä läheisiltäni?

Kiittäen etukäteen ja toivoen valoa tiellesi.

Olenko minäkin jäänyt välistä, toivon että ehdit vastaamaan.
tallennettu
Orvokki777
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #202 : 16.10.2012 21:47:38 »

Parahinta syksyä sinulle Vexi!  smitten

Kiitos kun jaksat auttaa ihmisiä täälläkin kaiken kiireesi keskellä!

Omasta kokemuksesta tiedän että muutama lause voi saada luottamuksen elämään takaisin,ja todella paljon omaa voimaa käyttöön. Joten kiitän sinua muidenkin puolesta!   smitten  Olet enkeli.  angel

Minä lähetin sinulle yksityisviestinä jatkokysymykseni joitakin viikkoja sitten,jos ehdit vastailla.  :Smiley Luottamuspulainen minäkin,toisinaan...  Undecided
tallennettu
Friadele
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


Profiili
« Vastaus #203 : 16.10.2012 23:56:20 »

Kiitos Vexi vastauksesta  Smiley
Jaksamista syksyyn kaikille smitten
tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #204 : 17.10.2012 19:23:00 »

Heippa!
Viikonloppuna vietin päivän ihanan miehen kanssa.  smitten Paraneeko suhteemme vai lähdemmekö eri teille?
Vastaa kun ehdit, ei ole kiire.  Smiley
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #205 : 17.10.2012 21:09:48 »

Hei vexi,
Pari kuukautta sitten tapahtui jotain todella omituista.Olen kokenut paljon selittämättömiä asioita, mutta tämä meni täysin yli hilseen ja oli luonteeltaan täysin erilainen ja sillä olisi voinut olla tuhoisat seuraukset. Haluaisin tietää mikä tuon tapahtuman tarkoitus oli, ja myös oliko jollain muulla -mahdollisesti jo edesmenneellä henkilöllä osuutta asiaan. Kiitos jo etukäteen
tallennettu
Ocariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #206 : 18.10.2012 09:28:35 »

Hei Vexi!

Eilen ilmaantui, täysin puun takaa, iso ongelma omaisuuteen ja rahaan liittyen. Kaiken piti olla täysin kunnossa. Näetkö miten asia selviää? Millaisella aikataululla mennään eteenpäin? Mitä ihmettä tässä pitäisi alkaa tekemään, mistä lähtä liikkeelle?

Kiitoksia jo etukäteen!

Ocariina  smitten

tallennettu

Aur, Merk, Venus Kauris huone 5
ASC Leijona
Kuu Jousimies huone 4
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #207 : 19.10.2012 10:55:19 »

Hei!  Ompa ihana kun pitkästä aikaa tulen tänne Astron sivuille niin löysin tällaisen mahdollisuuden Smiley

1. Mitä läheisilleni kuuluu.. tuonne taivaaseen?
2. Miten pärjäämme taloudellisesti?
3. Pärjääkö lapseni koulussa?
tallennettu
riksu85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #208 : 19.10.2012 22:39:24 »

Hei! Jos minulle voisit katsoa niin..

1. Mitä yleisesti minusta nousee?
2. Mitäs suhderintamalle näkyy? löydänkö vielä sen erityisen rakkaan?
3. Miten työkuviot? Tuleeko muutoksia?

Kiitollisena sinulle:)
tallennettu
assi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #209 : 20.10.2012 13:21:07 »

Kiitos vastauksista! Esittäisin vielä lisäkysymyksiä ihmissuhteisiin liittyen:

1. Mistä uuden kumppanini etäisyys johtuu? Onko se perääntymistä vai prosessia jota käy läpi?
2. Olisiko tähän tilanteeseen neuvoa, miten menetellä? Haluaisin vain saada selvyyden, jota minulle ei nyt tunnuta antavan.
3. Elämään on myös tuotu kuin puun takaa hyvin erikoisella tavalla uusi ihminen. Mikä tarkoitus tälle on?


Lämmin kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: