Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 64632 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 29.06.2006 21:15:37 »

Niinpä Artemis, näyttää siltä että Skorpionin maine intensiivisenä ja intohimoisena rakastajana vetoaa..


Oh yeah...!  smittenTongue :Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drooling3.gif)

Kehittynyt Skorppari on kuin uljas kotka, joka nousee siivilleen, kuin fenikslintu Cheesy

Oh yeah...!  smittenTongue :Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drooling3.gif)
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #16 : 29.06.2006 21:33:41 »

Asterix,

Varoppa ettei mene kieli poikki  2funny

Laav smitten
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #17 : 29.06.2006 21:40:58 »

Olen koko ikäni pitänyt haasteista, oinaita ja leijonia on saanut mukavasti kesytellä... coolsmiley
Kumpikin täysin erilaisia, mutta silti samaa löytyy... smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 29.06.2006 23:37:38 »

Tässä vähän vielä pohdintaa...

Vaaka on liian tasapainoinen minulle, liian "me"-ihminen, kuten joku täällä jo mainitsikin. Tällä hetkellä minulla on jotain viritystä  aurinko vaaka  askendentti  leijona  kuu  harka kanssa ja eipä tästä taida mitään pidempää juttua tulla. Voiko laiskempaa ihmistä olla olemassa?  tickedoff Koko ajan saa olla paapomassa ja hoivaamassa - no sehän sopii omalle  kuu  rapu, mutta kyllä tuo itsenäinen ja oma-aloitteellisuutta ja yrittämistä ja ponnistelemista tukeva  aurinko  kauris kyllästyy pidemmän päälle tuollaiseen laiskotteluun ja paapomiseen! Miestä on kiva paapoa ja helliä, mutta silti pitää löytyä oma-aloitteisuutta.
Kalat tuntuvat olevan ihan liian persoja tupakalle, alkoholille ja huumeille.  Cry En halua yleistää, mutta näin kaikkien tapaamieni kalojen kanssa. Ovat myös ihan omassa maailmassaan, joten sellainen ei ehkä ihan sovi maanläheiselle merkkirivistölleni.
Kauris - mies mahtaisi olla liiankin samanlainen. Veikkaan, että tulisi paljon riitoja ja voisi olla, että kaurismiehen sulkeutuneisuus ja "harmaus" saattaisi kyllästyttää (usein tuntemani kaurismiehet eivät tosiaankaan tee haloota itsestään) ja ovat liiankin itsenäisiä, niin tämä  kuu  rapu ei pääse ihan valloilleen...
Leijonat ovat usein omaan makuuni liian pinnallisia ja pröystäileviä. Tietyssä mielessä se on ok (itsekin omaan näitä piirteitä), mutta kyllä pari leijonaa joihin olen tutustunut olen tavannut heidät - yllätys yllätys - pröystäilemästä peilin edessä salilta.  2funny Myös tämä nykyinen viritykseni, jolla on  askendentti  leijona pitää kyllä kovasti rannalla lihasten esittelystä (joita on treenannut hela talven  2funny ) mutta myös kotona peilin edessä minulle.  :Smiley Ihmeellinen tyyppi, en kyllä kestä tuollaista yhtään. Grin
Oinas paras ystäväni on Oinas ja usein menee kyllä päät ihan vastakkain, mutta silti tulemme hyvin toimeen. Minun on silti tietyllä tapaa vaikea kuvitella oinasta itselleni. Taitaisi tulla liikaa tahtojen taistelua, kun kumpikaan ei olisi valmis joustamaan. Tulisuutta kyllä oinaasta löytyisi tosin...
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 23:39:47 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #19 : 30.06.2006 00:04:42 »

Jostain syystä Vaaka miesten me-henkisyys kieroutuneella tavalla vetoaa minuun. Kuten myös se, että he osaavat aina huomioida minut. Olen siitä aivan otettu. Tietävät yleensä taiteista ja heidän kanssaan on miellyttävä keskustella.

 smitten

Kuu merkeistä... Vesimiehistä pidän kovasti. Itsenäisiä pohdiskelijoita ja maailmanparantajia, mutta kuitenkin ryhmähenkinen ja sopivan viileä kuu. tasapainoittamaan omaa vettäni...

Ah, mutta eipä sille Skorpionin charmille voi mitään... Eikä myöskään Härkämiesten. *huokailee ja yrittää olla pökertymättä*

 smitten

tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #20 : 30.06.2006 00:16:49 »

Hm, onpas kummallista kun Härät vaikka Venusvetoisia ovatkin eivät tätä tyttöä innosta... Kerran oon seukannut ja sen vaan sanon että ärsytyskynnys oli todella matala ja molemmat sekä hän ja minä hirveitä jääriä niin koitapa siinä sitten. Härät ovat ehkä liian perinteisiä makuuni, merkistä tulee nimittäin ensimmäisenä mieleen.. perinteisyys, jääräpäisyys, hitaus, aistillisuus (ruoka!) -Sekä sukupuolista vielä että naiset feminiinisiä ja miehet hyvin miehekkäitä.. Olenko oikeassa? Minuun vetoaa se että tyyppi on jotenkin outo ja vaikka lähentelee androgyynisyyttä, oi sellaisia miehiä jotka tunnustavat sen feminiinisen puolen itsessään, oi oi!

Juu, missähän se mun Veskari/Skorppari luuraa.. smitten
« Viimeksi muokattu: 30.06.2006 00:18:29 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 30.06.2006 07:40:19 »

Stareyes, ehkäpä olen tavannut tuon kaltaisia mies skorpioneja muutamia. Itselleni kun sellainen oma vapaus on tärkeää ja jotkut mies skorpionit joita tunnen ovat melko hmmm.... tukahduttavia. Ystävinä loistotyyppejä mutta parisuhteessa en osaisi olla.
Mutta ystävilläni on skorpioni miehiä ja heille se sopii.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #22 : 30.06.2006 10:16:05 »

Hm, onpas kummallista kun Härät vaikka Venusvetoisia ovatkin eivät tätä tyttöä innosta... Kerran oon seukannut ja sen vaan sanon että ärsytyskynnys oli todella matala ja molemmat sekä hän ja minä hirveitä jääriä niin koitapa siinä sitten.

Hehheh...  Grin

Oma mies on härkä ja nouseva leijona. Jääräpää on, ja on sitä leijonamaisen suurieleisesti... Meillä tosin molemminpuolinen jääräpäisyys ja räjähdysalttius on johtanut siihen, ettei riidellä ollenkaan, se kun ei johda mihinkään... Kummasti ollaan molemmat opittu diplomaattisuutta ja joustavuutta.

Härkämiehet ovat kieltämättä aina herättäneet miellyttäviä mielleyhtymiä miehisyydellään ja aistillisuudellaan. En kyllä aiemmin olisi kuitenkaan vakavissani ajatellutkaan, että voisin pystyä oikeaan suhteeseen härkämiehen kanssa. Ja leijona-miehet ovat saaneet omahyväisyydellään meikäläisen niskakarvat nousemaan pystyyn.
Aurinko-oinaat on kyllä aina kolahtaneet. Tunnistan usein oinasmiehen jo kaukaa. Siihen nousu-kaksonen lisäksi...
tallennettu
~Aina~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #23 : 30.06.2006 13:28:13 »

  aurinkorapu  askendentti skorpioni mies on paras! smitten Tai ainakin minulle. Smiley Eipä tosin muista ole juuri kokemusta, enkä kaipaakaan. Tasapainoisuutta löytyy ainakin tästä rakkaasta Ravustani sopivasti minun tunnekuohujeni vastapainoksi. Molemmat ollaan kiinnostuneita henkisestä kehityksestä, mutta minusta tuntuu, että puuskutan usein kaukana hänen takanaan ja märehdin samoja ongelmia, kun taas hän ei jää pitkäksi aikaa murehtimaan asioita, maailman lyhytvihaisin ihminen. Mutta jos hän huomaa, että asioissa, jotka eivät ole kohdallaan ei tapahdu muutosta, hän pysyy järkähtämättömänä ja vaatii muutosta. Hän on erittäin tarkkanäköinen ja taiteellisesti lahjakas, mutta haluaa oppia asiat itse syvemmän kokemuksen kautta, eikä pidä juurikaan kouluopetuksesta, missä hänen mielestään sullotaan valmiiksi pureskeltua tietoa ihmisten päähän.

Tässä Rapu-miehessä on hyvin paljon feminiinisyyttä, mistä pidän. En kertakaikkiaan kestäisi machoilevaa miestä. Myös maskuliinisuutta löytyy, mutta se on semmoista oikeanlaista, aitoa miehekkyyttä ja rohkeutta.

Vesielementteinä sovitaan hyvin toisillemme. Maa- tai Tulimerkin kanssa voisi olla vaikeampaa tulla toimeen elämänkumppanina. Jos nyt ihan elementillisesti ajatellaan.
tallennettu

aurinko kalat  askendentti leijona
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #24 : 30.06.2006 14:14:08 »

Härkämies ja nousevamerkki kauris...
Härkämies on turvallinen ja hemmetin hyvä sängyssä!  smitten Grin
Sen kanssa voi puhua mistä vaan (taidan vaan puhua yhdestä henkilöstä) ja voi olla oma itsensä. On erikoinen eli siis juuri sellainen mitä haluan!
Nousumerkki kauris niin aiettä... ! Olen ihan rakastunut eikä kukaan tiedä enkä ole tehnyt asian eteen mitään  Lips Sealed Argh!
Mutta härkämies!
tai rapu...

AUTTAKAA MUA!  2funny
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #25 : 30.06.2006 18:07:44 »

Kaksonen ja Jousimies ansaitsivat ruksin. Kaksosiin tunnen älyllistä vetoa, hurmaavat minut puhumalla nokkelasti, vikkelästi ja ironisesti. Tämä kommentti siis huimalla kahden ihmisen otannalla, tilastollinen varmuus lähes aukoton.  laugh

Jousimiehissä viehättää jokin kummallinen... Vapautuneisuus. Itse olen Vesimies, joten sinänsä eivät lainkaan yllätä nämä valinnat, eivät mitään takertujia, sillä sellaisesta menee maku välittämästi. Toisaalta nousevana Rapuna ja kartalla Kalaa omaavana on hieman itsetuhoista etsiä aina mahdollisimman sitoutumiskyvyttömimmät ja arvaamattomimmat tyypit.  Huh Kaksosten kohdalla tulee aina sellainen ei-helvetti-kyllä-mun-pitäis-paremmin-tietää-ja-eihän-tästä-mitään-hyvää-seuraa -mutta-se-vaan-on-niin-ihana -fiilis.  Wink

Unelmamiehellä olisi  aurinko merkurius tuli-ilma -akselilla,  askendentti kuu  keskitaivas vesi/maa -merkeissä. Mars  skorpioni jousimies kaksoset  tai leijona, Venus  vesimies jousimies  harka tai skorpioni. Ei olisi liian outo tai itseään täynnä ensinäkemältä, mutta paljastuisi jännittäväksi ja älykkääksi keskustelun alkaessa. Kuitenkin olisi jalat maassa ja sydän paikallaan oikeissa asioissa.     
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #26 : 30.06.2006 19:15:34 »

Ruksin Kalat ja Rapu, jotenkin kokemuksen perusteella tuntuu että näiden kahden merkin kanssa jutut menevät lähestulkoon aina yhteen  :Smiley

Toisaalta Kaksonen kiehtoo puhelahjojensa vuoksi suunnattomasti, mutta kaksosta en silti ottaisi....tuntemani kaksoset ovat melkoisia pelureita ihmissuhteissa  buck2
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #27 : 30.06.2006 19:56:16 »

Hei Aina Minerva, onko meillä sama mies  Grin
tallennettu
katariina*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #28 : 30.06.2006 20:39:35 »

mä ruksin ainoastaan skorpionin (tapoihin kangistunut Cheesy)
skopu seksuaalisuuden vuoksi...tunnustan suoraan,
mitä sitä kierteleen Smiley

mä olen joskus kuvitellut olevani skopu,tykkään samoista asioista,
väreistä,elämäntyylistä.ja samalla (joidenkin) skopujen elämä
tuntuu todella vastenmieliseltä..

well..elämä opettaa Shocked
tallennettu

aurinko, mars,parsfort.,MC  kalat
 kuu, jupiter, saturnus, pluto  vaaka
 askendentti, ceres  rapu
 merkurius, venus  vesimies
 uranus, neptunus  jousimies
 vertex, juno,lilith  skorpioni
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #29 : 01.07.2006 00:00:02 »

Minun elämässäni merkittävimmät miehet ovat olleet Leijona ja Kalat. Tosin Leijonan tulisuus meni sitten jossain vaiheessa yli minun hilseeni ja Kalat vaikutti aina välillä olevan melkoisesti muissa sfääreissä. Kalatmies kiehtoi minua näppäryydellään ja nopeilla hoksotimillaan, luovuudellaan ja sillä taiteilijan asenteellaan. En sitten tiedä, kuinka pidemmässä suhteessa olisimme onnistuneet, kyseessä oli melko lyhyt ja intensiivinen juttu.. Valitettavasti. Sad
Ja skorppionin fyysistä vetovoimaa en minäkään voi vastustaa. Tälläkin hetkellä eräs skorpionimies pyörii kuvioissa ja pahasti vetää minua puoleensa..  Embarrassed
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: