Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5623342 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2220 : 08.07.2008 13:03:38 »

Onneksi olkoon Rakkauden valo!!! Hieno ammatti, sen kautta pääsen varmaan tekemään hyviä asioita!

Mää jorisen vähän aikaa, tuntuu sydämessä siltä, et nyt tartten etäännytystä itestäni, ettei lähe kopan lepakot lentään liikaa.
Äh ja puh, sydänala on vähän kipeä, oikeestikin ja symbolisesti. Tein eilen illalla chakrojen puhdistukset ja oon koittanut miettiä, että mikäs ihme tyhjyyden tunne muhun tuli?
Pitkin kuukautta olen ollut ihan satavarma, että nää jalat menee sinne minne pitääkin, mä tahdon ja tunnen ja kohtelen itseäni paremmin kuin ennen. Ja nyt mä sit olen koko ajan sillä rajalla, että sairastun. Flunssaan tai väsymykseen. Haluaisin vaan maata ja lukea ja nähdä unia koko ajan. Sieltä tulee nyt, tuolta alitajunnasta niin paljon kamaa, että en ehdi käsittelemään, tää tietokone piippaa jo. Näin unta jossa mut oli kaapannut joku mies ja se pakotti mut ruokkimaan supertisseistäni lastani, jota en halunnut. Ja viime yönä jahtasin isäni kanssa superkäärmettä, jonka silvoin veitsillä.
Mulla on sellainen olo, etten saa mistään kiinni, tiedän, että voin tehdä tota ja tota, kun vaan oikeesti haluan, mutta kun en tiedä mitä haluan. Äh ja mäh. Jään ähisemään tänne. Kiss Olen töissä ja täälläkin on niin hiljaista että... idiot2


indiima nou hätä - ihan samoissa vaihtuvissa fiiliksissä ollaan - kohokohtana juuri tuo ETTÄ ei saa mistään kiinni - itsekin tein eilenillalla aurapuhdistuksen ja hengittelin ja visioin ... ja unet ovat minullakin olleet  buck2 crazy2 milloin puree karhut tai toissayönä menin SHAKTI~SHIVA portaalin läpin - huikea kokemus sekin ... ja välillä olen ollut sotajoukoissa  ja koettanut selvitä elävänä ja selvisinkin yms yms...

Tämä kanavointi antoi taas ymmärrystä - että missä mennään ja mikä maa Wink

Rakkaudella sinulle Aaviisunen - ja pai tö vei - silloin kun oikein tyhjyys iskee niin alan tehdä jotain , jotain mikä kiinnittää eli maadoittaa vaikka tiskaan tai jotain ... pääasia on ollut etten ala keskittyä siihen tyhjyyteen sillai että huolestun vaan pikemminkin sivustaseuraajan elikäs tarkkailijan lailla kuulostelen sitä JA totean että jaahas - että tämmöset fiilikset  Cry 2funny Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2221 : 08.07.2008 14:15:07 »

Kiitos Aaviisuinen tuosta linkistä ja kommentista ylipäätään  smitten smitten!
Sen lukeminen rauhoitti kummasti, "oireet" olisi ihan hyvin voineet olla mun päiväkirjan sivuilta... On tää jännittävä maailma. idiot2
Tuntuu kauhean hyvältä, että voin kirjoittaa tänne, että olen ihan irtonainen, eikä kukaan huolestu kuoliaaksi  Smiley Maadoitustamaadoitusta ja vielä vähän Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2222 : 08.07.2008 14:24:49 »

Kiitos Aaviisuinen tuosta linkistä ja kommentista ylipäätään  smitten smitten!
Sen lukeminen rauhoitti kummasti, "oireet" olisi ihan hyvin voineet olla mun päiväkirjan sivuilta... On tää jännittävä maailma. idiot2
Tuntuu kauhean hyvältä, että voin kirjoittaa tänne, että olen ihan irtonainen, eikä kukaan huolestu kuoliaaksi  Smiley Maadoitustamaadoitusta ja vielä vähän Cheesy

Itsellesi myös - ihan sama täällä tapahtuu kun kuulee " että muillakin  Shocked "  ja nyt muistin että muistatkos sinä Huh kun kirjoiteltiin siitä happoemäsaineesta - niin MINÄ olin aiheesta sinulle vastaamassa MUTTA salamaleikum eli ukkonen sotki suunnitelmani - eli oli suljettava kone - talletin johonkin sen mitä ehdin kirjoittaa - palataan aiheeseen - eli otetaan kiinni elämästä vaikka " happoemästasapainon kautta "  Wink 2funny joo huumoria kehiin  smitten t. Aaviisunen


http://www.youtube.com/watch?v=q8UMdzv_1wY&feature=related
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2223 : 08.07.2008 14:36:31 »



.. On tää jännittävä maailma. idiot2
 

Aivan , ja :
http://www.youtube.com/watch?v=oA8UEWLUkd0&feature=related
Afro ja toinen peukku on sitten kaiketi minulle  Wink että Afro Afro
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2224 : 08.07.2008 14:48:59 »


että olen ihan irtonainen, eikä kukaan huolestu kuoliaaksi  Smiley Maadoitustamaadoitusta ja vielä vähän Cheesy

indiima jos oikein irtonaiseksi menee olo niin kunnon bootsit jalkaan niin et lähde lentoon - vaikka kenkien " nimi onkin MOON- Shoes "  2funny
http://www.geekalerts.com/u/moon-shoes.jpg ja ei hassummat nämäkään ole http://www.webwombat.com.au/entertainment/humour/images/70shoes.jpg  Wink  tuli nyt mieleen tämäkin  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2225 : 08.07.2008 15:03:23 »

Kahvia kiitos!!!!! Tongue

Kävimme Vaa'an kanssa ostamassa uudet huonekalut viime viikolla uuteen kaupunki-asuntoomme
ja nyt odottelen terassin sohvaa
-ovat myöhässä pahemman kerran, 5 h jo! Angry

Vaaka soitti sinne, että ei kenelläkään ole koko päivää aikaa odotella päivystämässä,
(hän on loistava tekemään valituspuheluita!)
ja he pahoittelivat, että olivat luulleet, että he tuovat sen vasta iltapäivällä,
vaikka lapuissa lukee selvästi, että olemme sopineet sen tuomisesta aamulla klo 8:00-8:30. knuppel2

No nyt se kuitenkin on tulossa. Smiley

Koko viikon tulee jotain; keskiviikkona olohuoneen sohva ja torstaina musiikkikeskus,
jolloin pääsemme kiusaamaan naapureita ja terassin ja olohuoneen pöydät toivon mukaan perjantaina
ja parin viikon päästä terassin tuolit.
Matot ostimme viikonloppuna ja kärräsimme ne kotiin saman tien.
Vitivalkoiset paksut villamatot tummille puulattioille. smitten

Ensimmäinen kotimme, jonka sisustamme yhdessä. Smiley
Makumme on hyvin samanlainen; tummat puulattiat, valkoiset kalkkiseinät,
valkoiset paksut matot, sohvat ja tummat uus antiikkiset pöydät ja tasot ja raikasta lasia.
Tykkäämme molemmat luxuksen näköisestä. smitten

Molemmilla meillä pitää olla raikkaan ja hengittävän näköistä,
vaikka kontrastrit ovat isot. Smiley

Meillä on ainoastaan Onnen Bambuja kasveina isoissa korkeissa neliön muotoisissa kirkkaissa lasisissa
lattiavaaseissa vedessä, kun kummallakaan ei ole aikaa/taitoa hoitaa ruukkukasveja.

Ainoastaan omassa asunnossani, jota nykyisin pidän ateljeenani, jossa teen taulujani,
kirjoitan kirjaani ja nukun välillä, kun en jaksa katsella Vaakaa,  Grin minulla on Orkideoita
ja tietenkin niitä Onnen Bambuja kulhoissa. Smiley

Vaaka rakastaa olla viikonloppuja ateljee-asunnossani,
se niin boheemi ja romanttinen ja keskellä puistoa, kun taas kaupunki-asuntomme on kliinisempi
ja luxumpi. Smiley

Tosin hän omistaa koko talo-yhtiön tontteineen, missä asuntoni on,
joten on usein siellä usein jo senkin vuoksi, että rakennamme naapuritontille uutta taloamme. Smiley

Vaaka ja Kaksonen... aina kaksi puolta~elämää vähintään. Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2226 : 08.07.2008 15:04:38 »

Onnee RV.  smitten Sinusta tosiaan tulee erilainen diakoni - bra!  Wink

Mulla tuli eilen sellainen kaaoskohtaus illalla, mikä loppujen lopuksi pisti monta palikkaa kohdalleen.
Sanotaan nyt näin että näin vilauksen siitä missä olen viiden vuoden päästä ja se oli hyvin kaunis näky..
Siis näin ihan oikeasti itseni kuvassa, josta tunnistin kaupungin, tajusin että minun oli siinä kuvassa hyvä olla, tein työtä joka sopi minulle ja ihmissuhteeni olivat kunnossa. Kaikki oli valoisaa.

Mutta sitten aloin HUOLESTUA että miten pääsen siihen pisteeseen ja hermostuin että elämä täytyy elää jakso kerrallaan ja yksi johtaa toiseen, yli ei voi hyppiä... Olen kiitollinen siitä että saan noita näkymiä, mutta joskus ne vaan herättävät sellaista stressiä, että onko tuo mahdollista ja miten siihen pääsen.  idiot2

Jotenkin vaan tuli vahvana sitten päätös että muutan täältä Hamptonista valmistumisen jälkeen heti kun on mahdollista ja tiedän jo minne muutan ja miksi.. Ihan uuteen kaupunkiin, jossa mulla asuu vain yksi ennestään tuttu ihminen, isosisko (niin joo, en ole kyllä kysynyt siltä vielä lupaa saanko tulla samaan cityyn  2funny).. Ja mä tiedän jo mitä haen opiskelemaan ja mitä alan harrastamaan ja mistä hankin töitä...
Mutta siihen kaikkeen on vielä aikaa! Nyt olen jo rauhoittunut sillä uskon että tuo kaikki tulee tapahtumaan.. Smiley

Ja sain lisämotivaatiota kituuttaa tää sh-koulun loppuun (5kk) VAIKKA en tule näitä töitä tekemään, niin tämä on erittäin hyvä pohja sille mitä tulevaisuudessa teen..!!

Jotenkin tuntuu että kohtalo johdattaa mut ja mun siskon yhteen ja meillä on jokin yhteinen tehtävä tai muuten vaan annettavaa toisillemme. En ole eilistä ennen miettinytkään tosissani, että muuttaisin sinne, mutta nyt se tuntuu jotenkin kaikista parhaimmalta ja ehdottomasti oikealta ratkaisulta.
Kiitän enkeleitä! Olen nyt taas monena iltana PYYTÄNYT johdatusta ja merkkejä.. Nyt sitten tuli!
smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2227 : 08.07.2008 15:36:28 »

Olen muuten ihan sairaan väsynyt,
kun mulla on ollut kahden viikon aikana vaan kaksi vapaapäivää,
eikä nekään ollut edes peräkkäin...

Nyt olen onnellinen kun pääsin aamuvuorosta ja on peräti kolme vapaata putkeen! Olen sen ansainnut!

Tämän väsymyksen kyllä huomaa,
olin töissä vähän hajamielinen ja tuntui että tavaratkaan ei enää pysy käsissä.

Ja sitten töiden jälkeen .... 2funny 2funny...
Menin kävellen ruokakauppaan ja kun tulin takaisin,
nousin tämän oman talon rappusia ylös kauppakassin kanssa  Grin
(en tiedä miten tämä on mahdollista)
...niin vähän kompuroin.... ja kaaduin siihen rappusiin  Grin Grin Keskellä päivää ja selvin päin.....!!

Hirveä kolina kävi vain ja se oikein kaikui rappukäytävässä!  crazy2 Grin
Nousin äkkiä ylös ja juoksin hirveetä vauhtia kämppääni
ennen kuin kukaan naapuri tulee katsomaan mikä se meteli oikein oli!

Ihme muuten että ne ostokset eivät levinneet ympäriinsä..

Sisälle rynnittyäni menin parvekkeelle tupakalle ja sain ihan hillittömän naurukohtauksen
ja nauroin oikein kunnolla ääneen yksistäni ihan kippurassa ja vedet silmissä.. Cheesy
...Kunnes huomasin että naapurin nuori pariskunta pienen poikansa kanssa leikkii siinä
talon takapihan nurmikentällä ja katsovat minuun päin...  uglystupid2 2funnyCheesy

Liekö pohtivat että mitä mitä polttelen
kun sillä tavalla nauran.. No samapa tuo mitä ajattelivat.. :Smiley

Vähän sormeen sattui kun kaaduin, muttei sen pahempaa...
Mutta vaikka mikä olisi murtunut niin olisin silti tehnyt äkkilähdön siitä,
koska ensimmäinen reaktio oli että kukaan ei saa nähdä!  Embarrassed
Voi hyvänen aika, en ole ikinä tuntenut itseäni näin kömpelöksi!!  uglystupid2 Grin Grin 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2228 : 08.07.2008 15:51:19 »

Ah...! Cheesy Terassin sohva saapui! Cheesy
Oli siinä Interion pojilla kantamista taloyhtiön ylimpään kerrokseen
ja sitten vielä kolmanteen kerrokseen asuntomme sisällä katto terassille! Grin 2funny

No kerrankin ne joutuvat tekemään kunnolla töitä kotiinkuljetusmaksun eteen! Cheesy

Hyvältä näyttää! smitten
Vaaka soitteli toimistolta, että sitten illalla vihimme sen käyttöön proseccolla ja alastomilla bodyilla
kynttilälyhtyjen valossa. Tongue

Tuskin maltan odottaa! Cheesy

Kaylee-Tigru, ei muuta kuin rohkeasti sinne, minne nenä osoittaa ja siellä se onni jo odottaakin. smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2229 : 09.07.2008 11:36:03 »




Piipahdin tuomaan tämän kuvan ..

http://i146.photobucket.com/albums/r253/pjbaker_2006/LOVE/heart.jpg

ja tän iki-ihanan biisin ~alkoi soida eilen korviini polkiessani tuolla joen rantatietä - ja täytyy sanoa että  Cheesy Kiss http://www.youtube.com/watch?v=lubZMxsMqtg meinasi mennä jalat solmuun polkimilla - oli ilmeisesti just " sellainen fiilis" että musiikki  ja etenkin nämä sanat ... "Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine  .." valui korviini kuin hunaja  Wink


http://www.completealbumlyrics.com/lyric/131328/Ville+Valo+-+Summer+Wine.html

~Aaviisuinen , joka näistä Kahvitupa tunnelmista singahtaa taas pyykille  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2230 : 09.07.2008 13:24:48 »

Olipas tänne tullut vielä paljon onnitteluita... Kiitos vielä kaikille.  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2231 : 09.07.2008 13:26:31 »

Ooh, ihana biisi, ja todella "tunteita" herättävä Valo. I saw the light.... "Ville Valo: Jo vuosi ilman seksiä." Mä voisin olla sille avuksi.  :Smiley
Jep, moonkengät ei lähe liitään. Lauluopeni käyttää sellaista maadoitusmielikuvaa, että kuvittele olevasi sementoitu vyötäröstä alaspäin. Se ainakin pitää maanpinnalla  Wink Sain hirnua ihan iloisesti noista moonshoesseista  Grin

Sashan kämppä kuulostaa oikein tyylikkäältä, ihanan visuaalista kuvailua, ei tartte nähdä, kun elokuva jo pyörii nassun edessä.

Elwyn, mulle käy aina silleen, että kun olen vannonut itselleni, että no niin, tän kanssa loppu nyt, niin enköhän jonkun korttelin kulmalla just tähän ihmiseen sitten törmää ja sitten mennään taas vuoristoradalle niin kovaa, että järki ja hiukset lähtee päästä.  uglystupid2
Oli tuttuja noi sun kuvailut tosta
On joo Elwynkin sekaisin.. narahdin työkaveriin tänään  buck2 Tongue  Entinen sellainen siis ja jostain syystä (ties mistä) hyvinkin puoleensa vetävää tyyppiä. Sattumalta kaupungilla tuli vastaan ja kyllä vain tämän emännän polvia alko kummasti heikottaa Grin Samoin sydän heitti parit ylimääräiset tykytykset väliin.

Ei tuommoista kiitos kun koko äijä on ihan menneisyyttä.. ei sitä näe eikä mitään muutakaan. Tuskinpa edes uskaltais alkaa mun kanssani mitään olemaan Grin Mutta sen mä ottaisin jos joku täältä pitäis valita smitten

Seuraavaksi voisi alkaa pohtimaan että mikä juttu siinä on niin ihmeellistä..
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2232 : 09.07.2008 14:09:53 »

HEI HALOO.  Cheesy ilimotusluontoonne asiia:

Käykääpä veripalvelun sivuilla http://www.veripalvelu.fi/asp/system/empty.asp?P=2&VID=default&SID=586681733251342&S=1&C=18755

Ja katsokaa veribarometria!
Tällä hetkellä sanotaan seuraavista veriryhmistä A+ A- O- B- ja AB- että

Veriryhmäsi verta tarvitaan pikaisesti, sillä verivarastot ovat pienentyneet huolestuttavalle tasolle. Tulethan heti lähimpään veripalvelutoimistoon tai liikkuvan veripalvelun tilaisuuteen. Riittävällä verivarastolla taataan, että yllättävissäkin tilanteissa, kuten onnettomuuksissa, Veripalvelu pystyy välittömästi tukemaan sairaaloita potilaiden hoidossa.


Itse olen B- mutta saan mennä seuraavan kerran luovuttamaan vasta 2kk:n päässä, naisilla suositeltu väli kun on 3 kuukautta..

Elikkä olitte sitten mitä tahansa veriryhmää niin verta tarvitaan AINA. Tämä on tärkeä asia!
Ei mikään sellainen että tarvitsisi olla menemättä kun joku muu menee, jos ei ole siis esim. terveydellistä perustetta minkä takia ei kykene luovuttamaan verta.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että se on nopea ja helppo toimenpide.
Ainoa asia mitä pitää ottaa huomioon on että parina seuraavana päivänä juo tarpeeksi ja sattaa sen muutaman päivän olla hieman tavallista väsyneempi, mutta se kyllä korjaantuu!  Smiley

Eli nyt ei enää mitään selityksiä!!!!!  knuppel2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2233 : 09.07.2008 14:13:30 »

Sydämestäni toivon että tuolla palopuheella edes YKSI teistä menee nyt ensimmäisen kerran luovuttamaan verta ja alkaa sen myötä vakituiseksi luovuttajaksi.  smitten

Ja tiedän ja uskon että teistä löytyy ennestäänkin jo säännöllisiä luovuttajia. Jatkakaa samaan malliin! 
smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2234 : 09.07.2008 14:31:03 »

Onkohan tuo veri minulle jotenkin sydämen asia kun mulla on 10. huoneessa eli ammatin ja uran huoneessa  pluto skorpioni, verihän liittyy pluton symboliikkaan... Olen aina tykännyt kanyloimisesta ja verinäytteiden otosta, minulla ei ollut mitään kynnystä niihin edes ensimmäisiä kertoja kun harjottelimme koulussa ja olin aina myös vapaaehtoinen harjoituskappale toisille. Mulla onkin hyvin näkyvät pinnassa olevat suonet...


Sitten muuta asiaa. Tänään on pyjamapäivä, en voi liikkua ulos asunnostani koska mulla on oliiviöljyä päänahassa ja tukassa  Grin ja annan niiden imeytyä nyt vielä muutaman tunnin ennenkuin pesen poies..
Rasvaletti... Sinkkuna on mukava pitää näitä päiviä... 2funny

Ja vaikka aamulla suunnittelin että kun on kerran 3 vapaapäivää en tee tänään mitään, siivoan vasta huomenna niin kas kummaa, olen tässä tiskaillut, keräillyt roskia, lajitellut pyykkejä, järjestellyt ihan huomaamattani kämpän melkein siihen pisteeseen että on imuroimista ja lattianpesua vaille siivottu... Smiley

Mun uusivanha imuri pääsee huomenna neitsytajelulle tässä huushollissa. Sain sen vanhalta koulukaverilta, joka osti uuden imurin itselleen.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: