Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielujen eri ikävaiheet  (Luettu 77559 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #60 : 13.08.2006 10:03:39 »

Ooh, Asterix, minusta tuntuu että sinä saat kicksejä siitä että ymmärrät ihmiset tahallasi pari milliä pieleen, niin että pääset agitoimaan ja olemaan väärinymmärretty  2funny!

Mietin tuossa just suihkussa, että kun minusta siis se läsnäolo on valaistumista, ja seksillä (varsinkin sillä mestaritason  Wink) pääsee juuri sellaiseen (hurmoksellisen rukouksen omaiseen) syvään läsnäolon tilaan, niin olen varmaankin monessa mielessä samaa mieltä kuin Asterix.

Minusta ylipäätään nuo sieluntaso-jutut (vaikka varmaan paikkansa pitävätkin, ja auttavat tavallaan ymmärtämään ihmisiä paremmin) ovat tarpeettomia. Ei niitä miettimällä pysty olemaan läsnä, silloin keskittyy mieleen. Toisaalta taas seksikin on vain ohimenevää läsnäoloa, se sama pitäisi pystyä tuomaan muuhunkin elämään, olemaan läsnä hetkessä muuallakin kuin pehkuissa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 13.08.2006 10:09:41 »

Asterix, mene ja nai.. mitä sinä täällä kuohuat tai puhut politiikkaa.. mene ja nai niin että naksuu. Mitä sitä muille selittelemään. Ihmiskeho hakee nautintoa, konstit ei ole uusia. Tee mitä himottaa. Olet niin hirveän monta kertaa sanonut että sama se mitä ihmiset ajattelee. No tiedätkö niin se on minullakin, mutta en hae muiden reaktioita pikku seksipaljasteluilla täällä enää, varsinkin kun asia ei kiinnosta nyk. niin paljon.

Jos seksi joskus sinulla tippuu pois, se on sen ajan juttu ja silloin aukeaa mahdollisesti muita asioita (ts jos seksin osuus vähenee heh heh). Seksi ja kuolema ON skorpparin juttuja, niistä ne jaksaa aina vaan (no ehkä myös oinas, leijona, härkä saattaisivat keskittyä seksiin), vaikka lopultahan kyse on seksissä yrityksestä voittaa kuolema, siksihän laji jatkuu seksin kautta, pieni minä kuolee, elämä voi periaatteessa syntyä. Kokeile mennä siihen pisteeseen asti jos siitä tulis jotain uutta kerrottavaa. Lihan hankaaminen eri kuvakulmissa toinen toistaan vasten on, usko pois, moneen kertaan koettu täällä, ei se ole niin ihmeellistä, oli mieli ja ruumis minkä malliset tahansa ja ihmiset kuolee ja syntyy uudestaan, kunnes kaikki on siirtynyt sanotaan nyt vaikka korkeammalle tasolle.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 10:18:56 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #62 : 13.08.2006 11:53:19 »

Asterix, mene ja nai.. mitä sinä täällä kuohuat tai puhut politiikkaa.. mene ja nai niin että naksuu. Mitä sitä muille selittelemään. Ihmiskeho hakee nautintoa, konstit ei ole uusia. Tee mitä himottaa. Olet niin hirveän monta kertaa sanonut että sama se mitä ihmiset ajattelee. No tiedätkö niin se on minullakin, mutta en hae muiden reaktioita pikku seksipaljasteluilla täällä enää, varsinkin kun asia ei kiinnosta nyk. niin paljon.

 

Minuakin on taas alkanut himottamaan pitkästä aikaa ja se on niin ihana tunne  Cheesy Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #63 : 13.08.2006 12:05:12 »

Seksi ei missään nimessä ole vain fyysinen suoritus, vaan myös henkinen.

Aivan.  angel

Lainaus
Henkiseltä kannalta ajattelen ehkä vielä niin, että seksi, jos se on fyysistä suorittamista, sitoo meitä tänne maanpäälliseen elämään ja hidastaa kehitystämme. Puhtaalla seksuaalienergialla on meille myönteisiä vaikutuksia, mutta se edellyttää, että molemmat puhaltavat yhteen hiileen yhtä puhtaasti, ettei käy niin, että toinen yrittää seksissä huomoida toista ja mennä henkisen kunnioituksen mukaan ja toinen hakee pelkkää fyysistä nautintoa.

Niinpä, jos se on pelkkää fyysistä suorittamista...  angel

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #64 : 13.08.2006 13:33:15 »

Ooh, Asterix, minusta tuntuu että sinä saat kicksejä siitä että ymmärrät ihmiset tahallasi pari milliä pieleen, niin että pääset agitoimaan ja olemaan väärinymmärretty  2funny!

Hmmm.. Onneksi se on vain sinun tunteesi. Smiley

Minä en edes ajattele tietoisesti,
onko joku henkilö väärässä vai oikeassa.

Minä olen ihminen joka lukee ja ymmärtää, niin kuin on kirjoitettu ja kirjoitan, niin kuin ajattelen.

Jos joku ajatus, ideologia, uskomus tai muu tahansa ei kestä
tarkentavaa  tutkimusta ja kysymyksiä,
niin ei se silloin voi kovin pitkälle kantaa. Smiley

Välillä minä en edes ymmärrä, miksi joistain sanomisistani
ja kysymyksistäni nousee aina niin kova häly. idiot2

Minä en edes ole kovin viisas ihminen
ja minun kysymykseni ja kommenttini tekisi lapsikin. Smiley



Mietin tuossa just suihkussa, että kun minusta siis se läsnäolo on valaistumista, ja seksillä (varsinkin sillä mestaritason  Wink) pääsee juuri sellaiseen (hurmoksellisen rukouksen omaiseen) syvään läsnäolon tilaan

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Minusta ylipäätään nuo sieluntaso-jutut (vaikka varmaan paikkansa pitävätkin, ja auttavat tavallaan ymmärtämään ihmisiä paremmin) ovat tarpeettomia. Ei niitä miettimällä pysty olemaan läsnä, silloin keskittyy mieleen. Toisaalta taas seksikin on vain ohimenevää läsnäoloa, se sama pitäisi pystyä tuomaan muuhunkin elämään, olemaan läsnä hetkessä muuallakin kuin pehkuissa...

Hyvin sanottu.  smitten
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #65 : 13.08.2006 15:05:27 »

Minä olen ihminen joka lukee ja ymmärtää, niin kuin on kirjoitettu ja kirjoitan, niin kuin ajattelen.

Välillä minä en edes ymmärrä, miksi joistain sanomisistani
ja kysymyksistäni nousee aina niin kova häly. idiot2


Niin siis minusta sinä et aina lue niin kuin on kirjoitettu (kuten esim sitä Lillin tekstiä johon kommentoin). Eikä minusta sinun jutuista ole tässä jutussa noussut hälyä. Tässä on vaan ihmisiä, jotka ovat asioista eri mieltä.

Mutta tämä nyt on asian vierestä, ja muutenkin epäolennaista!  Cheesy
Eikä lainkaan läsnäolevaa  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 13.08.2006 16:53:58 »


Ok, ok VE!...

Väännän rautalangasta, mitä tarkoitan. Smiley


Vanha nymfomaani vastaa Asterixille: ei ole. Jotkut valitsevat kasvun seksuaalisuuden kautta ja niin minäkin olen tehnyt. Nyt on kuitenkin muut asiat alkaneet kiinnostaa seksiä enemmän. Minut on varusteltu vahvoilla vieteillä, joiden takia olen vetänyt sitten puoleeni karmisia suhteita ja tällaiset suhteet väsyttävät ja vievät burn outiin sitkeämmänkin sissin.
 

Jokainen, joka menee äärilaidasta toiseen, voi kysyä itseltään,
miksi näin on. Smiley



Minä en esim. ole nyfomaani, vaikka jotkin ihmiset virheellisesti sotkevat
rakastelusta nauttimisen nymfomaniaan, kuten jotkin syyttävät varsin virheellisesti naisia, jotka puhuvat avoimesti seksuaalisuudesta,
seksihulluiksi tai nymfomaaneiksi.


Minä en myöskään ole koskaan ollut mikään totaalikieltäytyjä. Smiley

Nymfomaaninen nainen on erittäin seksuaalisesti halukas,
mutta ei saa tyydytystä ja usein häpeää ja katuu tekojaan jälkikäteen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyperseksuaalisuus

http://www.tohtori.fi/?page=6625671&search=nymphomania

Minä saan tyydytyksen, varsin helposti,
eikä minua ole koskaan kaduttanut
tai hävettänyt mikään seksuaalinen tekoni. Wink
Minä en ole myöskään riippuvainen seksistä,
voin olla hyvin erossa miehestäni,
ilman että minulla olisi pakonomainen tarve saada seksiä.

Tosin nautin olostani huomattavasti enemmän,
kun minun ei tarvitse olla ilman rakastelua. Smiley


Kukapa ei nauttisi..?  Wink



Senkin sanon, että seksistä ei kannata tehdä itseisarvoa. Tähän pätee sama ajatus kuin sanontaan "Tuli on hyvä renki mutta huono isäntä".

Avoin keskustelu rakastelusta ei tee siitä vielä mitenkään itseisarvoa.
Tieto voi lisätä tuskaa. Smiley

Ymmärrän kyllä, että lisäämällä näennäistä yhteiskunnallisesti hyväksyttyä "standartisoitua" häpeilyä ja piiloilmaisuja puheisiin,
tekee samasta asiasta jo paljon hyväksyttävämpää. Wink


Tuttavapiirissäni on runsaasti ihmisiä, jotka yletön seksillä mässäily on turmellut melko pahasti.

Turmellut..? idiot2 Yletön seksillä mässäily..? idiot2
Kuullostaa hyvin fundakritityltä näkemykseltä.

Kuka tai mikä kukaan on sanomaan, kuka on turmeltunut?

Oman näkemykseni mukaan liika hengellisyyteen keskittyminen,
vie ruumiin epätasapainoon
ja ruumis hakeutuu väistämättä tasapainoon.
Sama toisin päin.
Jos ihminen keskittyy liikaa ruumiillisuuteen,
niin sitten saadaan taas joku tosi funda-hengellinen tyyppi,
jolle kaikki ruumiin luonnolliset toiminnot ovat kauhistus
ja joka polttaa itsensä jälleen kerran
loppuun alta aika yksikön. Smiley

Hengellisen ja ruumiillisen YingYang pyrkii luonnostaan tasapainoon.

Sitä voisi verrata vaikka ruumiin kahteen jalkaan.
Jos toinen jalka on kipeä,eikä sillä voi kunnolla astua,
niin terve jalka väsyy ja kipeytyy myös, koska sille kohdistuu
enemmän kantamusta ja rasitusta. Wink




Toinen kasti on taas se (miehiä ja naisia), jotka ovat pistäneet kaiken energiansa seksikokemusten hakemiseen ja samalla menettäneet kunnioituksen vastakkaista sukupuolta kohtaan. Tässäkin on kyse esineellistämisestä, mutta myös siitä, että on nähnyt liikaa ihmisten petollisuutta ja eläimellisyyttä eikä rakkauden tunteen valtaan sitten uskalleta antautua. Tässäkin tapauksessa henkinen kehitys estyy. Jos tällaisessa tapauksessa haluaa päästä eteenpäin kehityksessään, asenteita on yksinkertaisesti tarkistettava tai sitten ajautuu kriisiin.

Kysymyksiä, joita olen aina halunnut tehdä kaikille niille,
jotka valittavat rakkaudessa "petollisista" ihmisistä;

Onko tämä kriisi enemmän sinulle, kun ehkä et ole saanut rakkautta joltain toivomaltasi ihmiseltä tai olet tullut petetyksi?

Voisiko mitenkään olla niin, että sänkyyn on hypätty liian nopeasti ja liian kevyin perustein ja sitten onkin
jälkeenpäin herätty tietoisuuteen,
että tämä ihminen ei ole minua varten,
jolloin jätetty osapuoli selittää sen itselleen
ja muille jättäjän hengellisestä pysähtyneisyydestä,
keskenkasvuisuudesta, seksillä mässäilystä jne?


Rakastelu on jumalainen ja hengellinen kokemus, vaikka sen tekisi kaksi
toisilleen tuntematonta ihmistä.

Rakastelussa mennään toisen ihmisen sisälle,
siis enemmän kuin Auran sisälle.
Aurathan yhdistyvät rakastelun aikana ja siitä jää jälkiä
ihmisen auraan.


Siksi mielestäni sänkyyn ei pidä hypätä kenen kanssa tahansa,
eikä kovin nopeasti, ennen kuinon varma sen toisen aikeista
ja kiinnostuksen lajista.


Olen itse hyvin tarkka, kenet päästän koskettelemaan auraani ja shakrojani.
En edes anna kaikkien hierojien, energiahoitajien tms. sekoitella niitä,
niin saati sitten rakastella kenen kanssa tahansa tuosta noin vain. Huh



Kysymys pohdittavaksi rakastelusta ja rakkaudesta;

Jos sinulla olisi nälkä, eikä rahasta olisi väliä...

niin menisitkö syömään pikaruokalaan, jossa saat ruuan nopeasti,
tosin maku voi olla keskinkertaista ja sinulla olisi nälkä
uudestaan jo parin tunnin päästä,
mutta saat pahimman nälkäsi pois siihen asti
kun ajattelet seuraavan kerran syöväsi jotain kunnon ruokaa

vai...

menisitkö oikeaan tasokkaaseen ravintolaan, jossa joudut nälissäsi
odottamaan kauemmin ruokaa, mutta saat kun saat sen eteesi,
niin se on todella maukasta ja nautinnollista syödä
ja olet kylläinen ja tyytyväinen pitkään..?



Minusta Asterix, sinun ei pidä loukkaantua siitä, että olet about kolmekymppinen ja seksi on sinulle NYT maailman tärkein asia. So shall it be.

Tämä on minua lokeroiva ja tuomitseva kommentti. Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 17:04:23 kirjoittanut Asterix » tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #67 : 13.08.2006 17:39:21 »

Nooh, rautalangasta vääntämisestä huolimatta minä näen tuon "lukee miten on kirjoitettu" asian erillä tavalla, mutta sillähän ei oikeasti ole mitään merkitystä.

Mitä tuohon itse käsiteltävään asiaan tulee, niin olemme pitkälti samoilla linjoilla. Ja minusta suhteesi seksiin/seksuaalisuuten/rakasteluun kuulostaa varsin terveeltä!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 13.08.2006 17:50:25 »

Onko tämä koko sielujen ikävaiheet keskustelu ollut seksistä?

Jos sielut ovat alkulähteestä, niin miten ne voivat olla eri ikäisiä, koska silloinhan ne kaikki ovat saman ikäisiä?

*Tuo kysymyksenasettelu kiinnostaa enemmän.. periaatteessa kaikki saavat kokea sitä sun tätä tai olla kokematta mitään, mutta eri tasoisilta sielut vaikuttavat ja saattavat kohdata hetkeksi verratakseen yhteisiä kokemuksiaan ja sitten sinkoutua ihan erilaisiin elämäntapoihin, esimerkiksi. Se on hassua.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2006 17:52:35 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #69 : 14.08.2006 09:30:09 »

Lainaus
Yritän hirveesti ponnistella että joku olis edes seksikkään tuntuinen saati että menisi sieluun tai sydämeen.. hauskaa

Ihan sama täällä. Joku voisi pitää sitä nirsoiluna, mutta jos ei tunnu mitään yhteyttä toiseen henkisesti, niin ei se seksuaalisestikaan jaksa säväyttää (ai miten niin hankala tapaus? laugh)

Olen seksistä Asterixin kanssa samaa mieltä juuri sen suhteen, että jos seksi kiinnostaa niin hyvänen aika - antakaa mennä! Kunhan se on vain terveellä, rakentavalla pohjalla ja ymmärtää myös seksin ja seksuaalisen henkisen luonteen voimakkuuden, niin mitä sitä itseään kieltämään. Jos teet jotain, tee se Rakkaudesta - myös seksin kohdalla.
  smitten

Itse en tosin ole näitä, jotka pystyisivät kokemaan ja ilmaisemaan seksuaalisuutta ihan kaikkien kanssa/puoli tuttujen kanssa, minun kohdallani se vaatii jo syvemmän sieluyhteyden, mutta se ei tarkoita, että MINUN tapani olisi ainoa oikea ja muiden tapa väärä. Minun tapani on oikea vain ja ainoastaan minulle. Minä en ole sen enempää oikeassa tai väärässäkään kuin yksikään muukaan astroilija täällä ^_____^

Sieluntasojen pohdiskelu on minulle osa itsetuntemusta ja muiden ymmärtämistä. Tällainen ajatusmalli ei tietenkään sovi kaikille, joku tulkkaa itseään ja kanssaihmisiään paremmin vaikka astrologian, numerologian, auran, uskonnon, kulttuurin, psykologian, filosofian ym. avulla. Jokaisella on keinonsa sompailla täällä eteen päin ja tehdä havaintoja elämästä coolsmiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #70 : 14.08.2006 10:24:16 »

Just niin! Sä oot sitten fiksu likka!  smitten

Ilmankos ootkin moderaattori.  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #71 : 14.08.2006 10:35:40 »

Kiitos kiitos! *HALAUS*

Välillä vaan tulee sellainen olo noin elämässä ylipäätään, että kun fyysistä ikää on vain 23 vuotta tähän mennessä kertynyt, vanhemmat ihmiset katsovat alakanttiin tyyliin "Tuo mistään tiedä mitään, kun on noin nuori! Mitä se meitä tulee neuvomaan!" (vaikkein neuvokaan vaan kertoilen omia ajatuksia, jokainen ottakoot niistä neuvoja jos itse tahtoo). Tongue
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #72 : 14.08.2006 10:36:52 »

Kyllä Asterix näytät lukevan tekstejäni kuin piru raamattua. :Smiley Et ole näköjään ymmärtänyt mitään, mitä olen yrittänyt tässä sanoa.

No, joka tapauksessa

Lainaus
Onko tämä kriisi enemmän sinulle, kun ehkä et ole saanut rakkautta joltain toivomaltasi ihmiseltä tai olet tullut petetyksi?

Voisiko mitenkään olla niin, että sänkyyn on hypätty liian nopeasti ja liian kevyin perustein ja sitten onkin
jälkeenpäin herätty tietoisuuteen,
että tämä ihminen ei ole minua varten,
jolloin jätetty osapuoli selittää sen itselleen
ja muille jättäjän hengellisestä pysähtyneisyydestä,
keskenkasvuisuudesta, seksillä mässäilystä jne?

En puhunut tässä itsestäni. Olen katsonut vain vierestä useampaa tapausta ja kuunnellut tilitykset.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #73 : 14.08.2006 10:47:14 »

Pluto - piruilu - ilkeys -

Menkääs muuten mielen virkistykseksi lukemaan tuota "Maan päällisten menneiden elämien aika ohi?" keskustelua. Nimittäin siellä on oikein kunnon tuoksintaa minkä huvikseni ja hyödykselle nostin esiin. Sanoin siitä tässä, koska tekin mietitte sielullisia kehitysvaiheita.

Hahahah elämää se kaikki vain on ei sen enempää. Sanottu että saamme ne kokemukset mitä tarvitsemme, vai? Vaikka kiistat, hylkäykset, torjunnat, ja vinoilut? ko?

AthaMaarit? mistäs saat muuten sen sielunyhteyden tunteen? Ja minnekäs se katoaa suhteen jälkeen vai katoaako?
« Viimeksi muokattu: 14.08.2006 10:57:25 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #74 : 14.08.2006 10:57:03 »

Kiitos kiitos! *HALAUS*

Välillä vaan tulee sellainen olo noin elämässä ylipäätään, että kun fyysistä ikää on vain 23 vuotta tähän mennessä kertynyt, vanhemmat ihmiset katsovat alakanttiin tyyliin "Tuo mistään tiedä mitään, kun on noin nuori! Mitä se meitä tulee neuvomaan!" (vaikkein neuvokaan vaan kertoilen omia ajatuksia, jokainen ottakoot niistä neuvoja jos itse tahtoo). Tongue

Ihmettelinkin kuinka sua likaksi kutsuin, et ole ollenkaan ikäisesi oloinen kirjoitustesi perusteella. Tiedän kyllä mitä jotkut sunikäiset juttelee, vaikka saattaahan sekin olla vaan jotain roolipeliä, sisimmässä voi silti liikkua vaikka mitä syvällisiä juttuja.  Wink

Mullekin on tuttua toi ikäongelma, olen joutunut kertomaan ajatuksiani vanhemman ikäpolven keskellä ja alkoi tuntumaan siltä, että mitä nuorempi on sen fiksumpi on. Lapset siis ovatkin niitä neroja oikein!  smitten *HALI*
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: