Sivuja: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5626422 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9165 : 27.04.2009 14:34:02 »

Saturnalia, järjetöntä lepyttelyä Grin

Neitsyt!? Kuinka ne niin vetävät puoleensa? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9166 : 27.04.2009 19:22:24 »

Mulla on sellanen olo, että nyt ohjat käsiin ja sinne suuntaan vaan minne sisin kompassi sanoo, eikä mitään ylimääräistä hötkyilyä.. Kylmä järki, selkeys, toiminta... Ei kompromisseja.
Mun ei tarvitse selitellä mitään kenellekään, jos teen omaa elämääni koskevat päätökset niin kuin teen, sen perusteella että olen ne itse valinnut jonkun aavistuksen ja tunteen ajamana.

Eikö näin.

Nyt vaan luotetaan elämään. Kyllä se suunta on edessä päin, kun sinne katsoo niin sen huomaa.  police

Katsotaan missä mä olen kuukauden päästä, sillä suoraan sanoen en tiedä vielä mitään.
Mutta jotenkin luulen että tässä tapahtuu jotain. Tai on melkein pakko tapahtua,
ettei jää tuleen makaamaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9167 : 27.04.2009 21:33:42 »

Onko kellään muulla sellasta oloa että
voi hurrrrja miten jännää tää elämä on.. Huhhuh, ihan kutkuttaa!
Siis kun ei tiedä mitä tapahtuu, mikään ei sinänsä ole varmaa,
mutta uskon vaan että kohta tapahtuu ihan rytisten kaikkia asioita.  laugh

Vai siis onko se tää mun  kaksoset jousimies -kombinaation positiivinen mielikuvitus?
Toisaalta jos mulla menee nyt tuplana  saturnus aspect_squ aurinko ,
niin luulis mun olevan ihan "maassa"...  Grin

Mjaa siis kyllä mä tiiän että tässä pitää hetken aikaa vielä hakata päätä seinään,
mutta SO WHAT, kerrankos sitä ihminen valmistuu ammattiin, ei siis meinaan ole ihan joka päiväistä tai jokavuotista ainakaan mun elämässä, JOTEN ihan mielellänihän mä itken vaikka kaksi viikkoa verta ja kyyneleitä sen eteen, että kohta tulee se stnan lappu kouraan!  police

Se merkitsee samaa, kuin vapaus!

Se merkitsee myös samaa, kuin lisääntyvä vastuu uusista asioista!

Mutta, on se silti kehitystä!!!!

Ja kyllä, mua pelottaa, mutta enemmänkin oon iloinen ja luotan että kaikki järjestyy..
On se tähänkin asti järjestynyt ja mitä JOS ei järjesty? Tai siis miten asiat vois olla järjestymättä, sehän on ihan sula mahdottomuus.. idiot2 Jos kaikki menee ihan epäjärjestykseen, niin mähän kuolen ja siinä tapauksessa mun ei tarvii enää stressata mistään.  2funny Joten kävi miten kävi, niin hyvä!  Smiley Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9168 : 28.04.2009 14:42:49 »

siinä sitten skandia ja latviaa..

http://www.spacegroup.no/index2.html

http://www.spacegroup.no/index2.html
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #9169 : 28.04.2009 17:43:49 »


Oho! Sullahan on juomat. Onkos hyvääkin? Wink Cheesy

Toki on, aito luonnon juoma. Parempaa kuin mehut ja limut  Smiley
Sopii vaikka vappubooliin  Wink


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9170 : 28.04.2009 22:01:06 »


Oon usein miettinyt omaa avuttomuuttani ja kyvyttömyyttäni hoitaa tietynlaisia asioita elämässä.
Ei se, ettenkö haluaisi pitää asioitani järjestyksessä vaan musta tuntuu,
että multa puuttuu joku rationaalisten asioiden ymmärtämis-lohko päästä..

Ehkä ylikuormittuneet hermot muutenkin..? ne on niin täynnä mielikuvitusta...!  2funny

Sitten on aina tullut joku joka sanoo
hei nyt soitat sinne verotoimistoon ja sanot että haluat freelancer-verokortin,
ja tällanen prosentti olisi sopiva sun tuloille

(joku muu tietää ja ymmärtää mun tulot paremmin kuin MÄ..)..  Shocked
Ja mä oon ihan että MIKÄ freelancer,
no okei mä soitan.  smiley6600 Kiitti kun kerroit!

Tämä oli vaan yksi esimerkki..

Ihmeen hyvä tuuri, sillä moni asia ois voinut mennä ohi mun silmien,
jos joku satunnainen lähimmäinen
ei olisi just sillä hetkellä vähän tönäissyt mua.

Siitä tulee aina sellainen olo että OHO,
mikä onni että tämä asia tuli hoidettua nyt, eikä päivää myöhemmin!  Shocked Shocked

En ehkä itse osaa arvostaa omia palveluksiani niin paljon,
koska ne ei ikinä liity mihinkään kovin järkevään,
mutta kai tässä maailmankaikkeudessa vallitsee jokin oikeudenmukaisuus?  uglystupid2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9171 : 29.04.2009 09:34:57 »

yksi freelancer neuvoi minua juuri y-tunnarin kanssa, että mistä ilmaiseksi, kun kaupparekisterissä se maksaa; siis verotoimistosta..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9172 : 29.04.2009 12:01:04 »

Lainaus
Oon usein miettinyt omaa avuttomuuttani ja kyvyttömyyttäni hoitaa tietynlaisia asioita elämässä.

Tuli ihan sama olo tuossa vähän aika sitten, kun tuttu( aurinko  harka tietty) selitti, että kannattaa hakea veronpalautusta matkakuluihin. Mä että  Shocked voinkos mä sellastakin saada. Yleensäkin nuo kaikki byrokraattiset virastot ja paperit saa aivot solmuun, ei niitä ymmärtäis millään!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9173 : 29.04.2009 14:30:03 »

Mulla on Saturnalia aivan samat ajatukset...
Koska jos mä huomenna johonkin lähden, niin siinä ei ainakaan ole mitään järkeä.

Tosin mulla on sellanen vaaleenkeltanen pitkä toppi, jonka päälle laittasin mustan topin jossa on sellanen jännä selkäpuoli ja siinä on vinot raidat paljeteilla...
Niiden kanssa tummanharmaat lyhyet shortsit ja mustat sukkikset ja tollaset jänskät saappaat..
Niin ja paksu kultainen kaulakoru, joka on ihan bling bling.. Olisin hei tosi mauton.. Grin
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #9174 : 29.04.2009 14:44:27 »

Vappu on perinteisesti työn juhla eli ihan loogista painua duuniin. Siinä sitä juhlaa on ihan kerrakseen. Jos työnantaja ei turvaa oikeeta vappua, niin voi kai sitä vaikka siivota kotona. Tai käykää siivoamassa mun kämppä, kun minä kerran ole töissä.  :Smiley    2funny    coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9175 : 29.04.2009 14:45:16 »

Ööh, en siis ollut ihan tosissani noiden vaatteiden kanssa.  Grin
Se oli ajatusleikkiä - jos eläisin maailmassa jossa voisin pukeutua juuri niin provosoivasti kuin haluaisin...

Mun pitäisi nukkua nyt viikko putkeen, kahtena yönä viiden tunnin unet, eilen puuhasin aamu viidestä yö kahteentoista, eka töissä sitten opinnäytetyötä koko loppupäivä. Tänään kanssa koululle heti aamusta.. Nyt oon kotona ja mun pää tuntuu kummalliselta.

Mä en ole varmaan ikinä tehnyt mitään niin paljon asioiden edistymiseksi kuin nyt viimeset puoli vuotta. Oon puolessa vuodessa kerryttänyt opintopisteitä puolentoista vuoden edestä. Tuntuu aika hurjalle. Siksi toivoisin joskus, että heräisin tästä unesta todellisuuteen, jossa kaikki on jo valmista, eikä tarvitsisi ajatella niin paljon..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9176 : 29.04.2009 15:41:27 »

Hei mä poistan ton vielä tänään! Koska tää menee vähän nyt astroilun ulkopuolelle ehkä liikaa.
Niin ja ignore my face and hair.

Mun mielestä toi toppi tekee musta ihan sika paksun näkösen kun se on löysä vyötäröltä ja noi shortsit on liian lyhyet baariin.... Sanokaa nyt hyvänen aika jotain.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9177 : 29.04.2009 16:30:51 »

Hahhah, kiva...
En mä edes ole treenannut koskaan mitenkään paljon, mulla vaan paisuu lihakset pienestäkin eikä ne lähde edes riuduttamalla pois, vaikka kaikki aina sanoo että jos laihduttaa väärällä tavalla niin se syö lihakset <-- ei oo totta.  Grin Mulla on yläosan kanssa aina ongelmia kun oon niin harteikas, pitäs keksiä joku juju millä huijata itseensä sirommaksi.

Luotan teidän arvioonne neidit, sortsit menee jatkoon.  Cool

Tosin en mä niitä varmaankaan uskalla pukee ennen kesää päälle.  Grin

Niin ja ne saappatkin oli kadoksissa!

Ja Saturnalia, jee. Afro Tosin facebookin kuvissa näytät mun mielestä sirommalta kuin mä!  Smiley

tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #9178 : 29.04.2009 19:00:01 »

Luotan teidän arvioonne neidit, sortsit menee jatkoon.  Cool

Tosin en mä niitä varmaankaan uskalla pukee ennen kesää päälle.  Grin

Mä näin jo tänään kevään ekat pikku-pikku farkkushortsit, eli ei kun päälle vaan  Cool  Harmi, kun en nähnyt kuvaa... mutta jos kerran uskalsit laittaa kuvan tänne, hyvä sen on oltava! 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9179 : 29.04.2009 19:02:56 »

pieni muistutus, vaikka huomenna kyllä vappuhulinoin..

Silloin kun näette tai kuulette näitä asioita tapahtuvan, teidän on tärkeää pysyä omassa voimassanne henkisinä ihmisolentoina ja katsoa suurempaa kuvaa. Ette ole voimattomia - olette voimakkaita, kun täysin ymmärrätte uuden roolinne, mihin olette kulkemassa viidennen ulottuvuuden olentona. Tässä muutamia asioita, joita enkelit ovat korostaneet minulle:
 
* Kaikki mitä sielulle tapahtuu, auttaa sitä kehittymään.
* Kuolema ei yllätä koskaan ketään sielua.
* Jokainen sielu on sopinut jokaisesta tilanteesta, mikä sille tapahtuu - onnettomuuksista terroristihyökkäyksiin.
* Jokaisella sielulla on vapaa tahto kärsiä tai olla onnellinen.
* Meidän ei ole tarkoitus tuomita toisen sielun päätöksiä.
* Emme voi tietää maan päällä ollessamme koko syytä siihen, miksi sielu tekee jonkin päätöksen.
* Meidän ei ole tarkoitus sekaantua toisen sielun polkuun.
* Meidän on tarkoitus olla myötätuntoinen sielun jokaista päätöstä kohtaan.
* Meidän on tarkoitus rakastaa näitä sieluja, vaikka he näyttävät vahingoittavan itseään tai toisia.

Olemme täällä harhassa nimeltään maapallo. On erittäin helppoa unohtaa, että tämä ei ole todellista. Kyse on suuresta näytelmästä, joka on suunniteltu sallimaan sielunne muistaa, että se on osa Jumalaa. Kun muistatte, verhot laskeutuvat ja kaikki näyttelijät tulevat pois näyttämöltä ja menevät yhdessä juhlimaan. Kukaan ei ole vihainen toiselle. Aivan päinvastoin, jokainen on innoissaan siitä, että näytelmä on ohi ja jokainen sielu on kasvanut näytelmän vuoksi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: