Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: reikikurssi  (Luettu 48550 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 16.12.2005 11:32:43 »

Onneksi tuo maski peittää suurimman osan kasvojen alueen mustelmista.  Grin
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #46 : 16.12.2005 11:47:57 »

Vielä ajatus suvaitsevaisuudesta: sitäkin voidaan käyttää alistamisen välineenä. Kaikesta ei tarvitse aina olla yhtä mieltä, ja jos mieli pahoittuu puolin tai toisin, on ensimmäisenä vilkaistava peiliin. Tämä aihe on ainakin minulle tuonut monta mietettä mieleen, ei välttämättä juuri TÄMÄN keskustelun vuoksi vaan aikaisempien kokemusten.

Rakkaus ja hyväksyntä ovat suuria sanoja. Olen nähnyt niiden taakse piilotettavan paljon käsittelemättömiä asioita. Siksi en koskaan käytä niitä kevytmielisesti (ainakin tähän pyrin  Embarrassed) ja yritän olla peittämättä tummempia tunteita niiden lämpöön ja pehmeyteen. Minulla kun on vielä niin paljon tunnekuonaa työstettävänä, että omat motiivit täytyy ensin tarkastella...  Cry

On kuitenkin vallan ihanaa, jos joku toimii todella vilpittömästi rakkaudesta käsin.
  smitten
Se on tavattoman harvinaista kuitenkin se Cry
« Viimeksi muokattu: 16.12.2005 12:06:11 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Innali
Vieras
« Vastaus #47 : 16.12.2005 11:58:38 »

Minä lupaan rakas Ivan lähettää sinulle oikein paljon rakkautta   smitten ja REIKIÄ.... Olet siunattu...

Tämä on nyt vain Ivanin oma juttu, joten lähetetään kaikki hänelle KAIKKI REIKILÄISET rakkautta ja Reikiä , Ivan on meidän parhaita opettajia juuri tällä hetkellä  smitten  
 angel Ariel

Ihmettelen suuresti kyseistä tapaa lähettää energioita.
Henkilö (Ivan) on itse läsnä keskustelussa, eikä ole pyytänyt energioita tai muutakaan apua.
Kaikki ne, jotka työskentelevät energioiden kanssa, varmasti tietävät, että ilman avunpyyntöä/tai lupaa yksikään energianhoitaja ei lähde energioita lähettämään kenellekään henkilökohtaisesti.
Saati sitten vielä pyytämään muita mukaan energianlähetykseen.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 16.12.2005 12:22:03 »

Reikin ja reikiläisten osalta Arielin viesti on innokkuudessaan varmasti mennyt hieman Reikin periaatteiden ylitse ja lupakin jäi pyytämättä. Rakkautta sen sijaan saa mielestäni lähetellä vapaasti. Ainakin itse aion tehdä niin jatkossakin.  Wink smitten
tallennettu

Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #49 : 16.12.2005 12:37:47 »

Kiitos, vain kaikille... osui näköjään hieman arkaan paikkaa... Se ei muuten mene sinne... minne sitä ei ole pyydetty, jos ei se ole tarkoitus, mutta kuka tietää, oliko se?

Anteeksi... tässä tapahtui vähän vanhanaikaisesti... eli molenna tuli sellainen tunne, että nostin itseni ylemmäksi ja laskin muita alemmaksi, eli alemuudentunotinen ylpeä ihminen nosti päänsä, mutta siitä ei ollut kysymys... minä tunsin itseni siinä vaiheessa ihan oikeasti opettajani edessä pieneksi, niin suuri hän oli ja siksi se ilo purkaantui... smitten
Ja ehkä oli hyvä niin, koska se myös pistää meitä ajattelemaan... Tarkoitus ei ollut loukata missään tapauksessa ketään.. ja minähän vain kiitin , niin suuresta opettajastani, jolla ihan oikeasti haluan kaikkea hyvää, jos se on pahasta, hyi meitä ihmisiä.

En koskaan voi parantaa tai auttaa ihmistä, senhän me tiedämme, mutta koin niin suurta rakkautta juuri Ivania kohtaan, koska hän antoi minulle vastauksen. Tuomitsevaisuuteen. Smiley  Ei minusta vaan minun kauttani ja aivan kelle vain... mikä minä olen sanomaan, kuka saa ja kuka ei.

  Sanotaanko, että se oli vain toivomus pyyntö Ivanille, koska hän aukaisi minun silmät, sain vastauksen juuri kun pyysin.... kuka saa rakkautta ja kuka ei... minun kauttani... tapahtukoon sinun tahtosi.. Jos jotain sillä loukkasin, se ei ollut tarkoitus ja pahoittelen jos aiheutin mielipahaa.
Minä Pyydän Teiltä Kaikilta Anteeksi, jos loukkasin Teitä sillä, että halusin lähimmäiselleni vain hyvää
  Embarrassed
 
Perus asia vain hieman katosi, eli se mitä todellinen reiki on... se on kaikkea mitä kaikki ovat sanoneet, mutta myös me vielä olemme ihmisiä ja meillä on vielä jokaisella omat juttumme, jonka kanssa saamme kasvaa... kiitos ihanien peilien... ja Suurten opettajien, kuten Ivan. ja niin moni muu tällä palstalla.. Smiley

Mutta kukaan noista jutuista ei saa kuitenkaan minua muuttamaan itseäni, on vain niin paljon työtä, jota voimme rakkaudella ja olkoon se sitten reiki tai mikä tahansa... meillä kaikilla on töitä, mutta parantakaamme ensin itse itsemme, niin... MUtta minä tyttö jatkan kaikesta huolimatta jakamaan rakkautta... se ei ole minusta voi, mitä enemmän annat, sitä enemmän saat  smitten
 angel Ariel

Kaikkea ihanaa kaikille... kyllä elämä opettaa....
tallennettu
Innali
Vieras
« Vastaus #50 : 16.12.2005 12:40:32 »

Toki May, en tarkoittanut, ettei Rakkautta saisi lähettää.
Rakkauden lähettäminen on kaunista.

Se tapa vaan, miten asia on hoidettu... hmm.. Undecided.
Asialla ei ole ammattitaitoinen energianhoitaja.
En sano sen enempää asiasta.
Sanon vaan, että ne jotka ovat vähänkin opiskelleet asiaa, tietävät, että näin ei toimita.

Toisen tahtoa pitää kunnioittaa; se on hänen oikeutensa.
Ja se on Rakkautta parhaimmillaan.

Ei oman egon pönkittäminen.

Olen siis pahoillani, Ivan, että jouduit kokemaan sellaista.
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #51 : 16.12.2005 12:44:44 »

Mielestäni Seppo kertoi aika kauniisti tämän....
Chriron Kolmio Venus aspektissa
Tämän transiitin myötä löydät puhtaamman merkityksen henkilökohtaiselle arvomaailmallesi ehkä useidenkin henkisesti korkealle kehittyneiden kanssaihmistesi välityksellä. Uskallat luottaa aikaisempaa paremmin sisäiseen näkemykseesi ja seurata alitajuntasi ohjausta erilaisissa ihmissuhteissa. Sinusta heijastuu korkeampi ymmärrys toista ihmistä kohtaan ja siksi rakkauselämässään vaikeuksiin ajautuneet siipirikot parveilevat ympärilläsi tämän jakson aikana. Aiheutat oman kehittyneen ymmärryksesi vuoksi riippuvuutta tähän asti vaille todellista rakkautta jääneessä ihmisessä. Varo siis uhraamasta itseäsi rakkauden alttarille vain siksi, että toinen ihminen ei tunnu selviävän elämässään eteenpäin ilman sinua. Sellaisella suhteella ei ole onnellista tulevaisuutta. Löydät uusia puhtaampia arvoja kaikille elämäsi osa-alueille ja saatat sitoutua tavalla tai toisella parantavien hoitomuotojen toteuttamiseen omassa elämässäsi. Yksi puhtaimmista rakkausenergian välittämismuodoista on Reiki, jossa ihminen asettuu puolueettomaksi kanavaksi parantavalle energialle. Reikiä tehtäessä ei pyritä parantamaan fyysistä oiretta vaan sen aiheuttaja, jolloin ymmärretään mahdollisen oireen henkistä ymmärrystä kasvattava merkitys. Tarkoitus on ennemminkin oppia elämään sairautensa kanssa kuin konkreettisesti parantua.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 16.12.2005 12:45:31 »


Ei oman egon pönkittäminen.

Totta, mutta jos joku haluaa lähettää palstalla rakkautta, ei meillä ole tarvittavaa tietoa hänen motiiveistaan voidaksemme tuomita sen oman egon pönkittämiseksi.

Ja vielä hyvä mietelause suvaitsevuudesta:
"Olen nähnyt paljon suvaitsemattomuutta suvaitsemisen puolustamisessa. - Samuel Taylor Coleridge "

Tässä on läksyn paikka itsellänikin.  Wink smitten Grin
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #53 : 16.12.2005 13:32:29 »

smitten

Kannattaa kuitenkin muistaa, että jopa parhainkin energiahoitaja on epätäydellinen ja varmasti tekee virhearviointeja aivan kuten muutkin ihmiset.

 smitten smitten smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #54 : 16.12.2005 13:33:41 »

Näinhän se menee...
 angel
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #55 : 16.12.2005 13:55:30 »

smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  angel
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Ivan
Vieras
« Vastaus #56 : 16.12.2005 16:51:05 »

Kiitos, vain kaikille... osui näköjään hieman arkaan paikkaa... Se ei muuten mene sinne... minne sitä ei ole pyydetty, jos ei se ole tarkoitus, mutta kuka tietää, oliko se?
Mä tiedän.

En koskaan voi parantaa tai auttaa ihmistä, senhän me tiedämme, mutta koin niin suurta rakkautta juuri Ivania kohtaan, koska hän antoi minulle vastauksen. Tuomitsevaisuuteen.
Enhän mä edes vastannut mitään?


ja Suurten opettajien, kuten Ivan.
Cheesy
Suuruuteni voisi näkyä myös lompakossa, kolehtia pystyyn kaikki samoin tuntevat  angel
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #57 : 16.12.2005 16:55:03 »

smitten

Kannattaa kuitenkin muistaa, että jopa parhainkin energiahoitaja on epätäydellinen ja varmasti tekee virhearviointeja aivan kuten muutkin ihmiset.

 smitten smitten smitten

Mitä yrität tällä sanoa?

Esim minä en ikinä tee virheitä.
Motoksi : Tärkeintä elämässä on, että ei tee virheitä (Kummeli)


EDIT !!!
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #58 : 16.12.2005 17:29:19 »

Wink

joo, vaikuttaa siltä...






Ps. kiitos kun käytit poista  "nappulaa"
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #59 : 16.12.2005 17:54:28 »

Voi rakas Ivan, et edes tiedä mitä olet saanut aikaan, tai minä... Mutta kuitenkin minä osoitin oman kirjoitukseni vain Ivanille, mutta näköjään se osui niin moneen muuhunkin... MINÄ KIITIN IVANIA....  Smiley Toivon todella sinulle kaikkea hyvää jatkossa ja toivottavasti näemme lisääkin tällä foorumilla... ja toivon, että kaikki rahakirstusi täyttököön sekä rahasta että rakkaudesta... Kiitos sinulle... Olet vielä todella monelle opettaja, varsinkin noilla lyhyillä mutta niin puhuttelevilla lauseillasi... osut siihen mihin pitääkin... No taas tästäkin varmasti tulee puhumista... mutta ota sinä vain kaiken minkä saat...

Tämä on nyt viimeinen kerta, kun otan osaa tähän keskusteluun… Tämä on kyllä aika mielenkiintoista, olen todella oppinut paljon, kiitos teille kaikille. Kirjoituksessani, siis vain yhdessä se mihin kohdistin aikaisemmin rakkauden... 

( Pelko oli se, mistä kiitin Ivania , jos joku tietää rakkauden vastakohta on pelko ja kaikki negatiivisyys, on alun perin kotoisin vain pelosta., kuten mysö tuomitsevaisuus kuuluu niihin)

... huomioni, oli vain Ivan, MINÄ KIITIN HÄNTÄ;   smitten Miksi siis haloo? Ja kuitenkaan, hän ei ole edes montaa kertaa enää kommentoinut asiaa… miksi siis muut närkästyvät?… Onko näin… että,…
Kun minä en ole hyvä, en saa olla hyvä, enkä saa arvostaa itseäni, saatika ketään muutakaan ja kukaan muukaan ei saa olla?
Tai kun minä en saa ilmaista itseäni vapaasti, miksi siis muut saavat, se loukkaa muita tai silloin nolaan itseni?
tai kun en saa tehdä virheitä, eikä kukaan muukaan saa tehdä virheitä!…. mutta…

 Emme voi tuomita toisia.. koska emme me tee virheitä,KUKAAN, sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan ns. ”virheiden” kautta me olemme täällä oppimassa, mutta nämä kirjoitukset suurista Reikin eettisistä periaatteista, onko aika turhaa jos kerran lähdemme tuolle tuomitsemisen tielle….

” Jos ja kun joku saa minut ärtymään, se tapahtuu vain siksi, että hän käytöksellään muistuttaa minua niistä asioista, jotka juuri itselläni ovat läksynä. ”
Ja ”Reiki toimii niin kuin on kohteen kannalta hyväksi ja jää toimimatta vain silloin, kun sen ei pidäkään toimia. Voitte aina luottaa, että lähetys menee juuri niin kuin sen kuuluukin mennä”
( Elämän oppilapsi, Aila Nuortamo). Ja samaisessa kirjassa on konkreettisesti ne Mikao Usuin reikin eettiset säännöt, joita itse olen jo vuosikausia noudattanut….

Juuri tänä päivänä vihastu
-   eli juuri tänä päivänä olen lempeä, laupias, anteeksiantava
Juuri tänä päivänä en murehdi
-   eli juuri tänä päivänä olen luottavainen
Arvosta vanhempiasi, opettajiasi ja kaikenikäisiä ihmisiä
-   eli juuri tänä päivänä olen ystävällinen kaikille olennoille kaikin tavoin
Ansaitse elantosi rehellisesti
-   eli juuri tänä päivänä olen rehellinen
Osoita kiitollisuutta kaikkea elävää kohtaan
-   eli juuri tänä päivänä olen kiitollinen kaikista osakseni tulleista siunauksista
Kiitos- Kiitos- Kiitos
 
Ote Mikao Usuin muistokirjoituksesta: " Reiki ei ainoastaan paranna sairauksia, vaan se vahvistaa henkisiä kykyjämme, tasapainoittaa mielemmä, tekee kehostamme terveen ja siten auttaa meitä saavuttamaan onnellisuutta"( Lähde: www.reikisivut.com)

Toivon, silti kaikille reikiläisille ja kaikille muille hyvää, rauhallista ja onnellista joulun odotuksen aikaa… Olkoon Rakkaus kanssanne  smitten  smitten  smitten

 :angel:Ariel
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: