Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskoopit aikaansa edellä?  (Luettu 7287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 26.10.2005 11:38:29 »

Oletteko muut huomanneet, että päivähoroskoopissa ilmoitetut tapahtumat tapahtuvat oikeast myöhemmin? Mä hätkähdin tänään, kun noin viikko takaperin huomautettiin yhdessä päivähoroskoopissa taidostani imarrella. Juuri tuona päivänä mitään asiaan viittaavaa ei tapahtunut, mutta tänään sain imarreltuani erään vuosia hiertäneen asian nytkähtämään eteenpäin.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 11:57:58 »

Kyllä mullekkin on joskus käyny toteen päivähoroskoopit  Smiley
Tiedä sit onko se vaan sattumaa....  Shocked
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2005 12:28:34 »

Nimenomaan olen huomannut just tuon saman, mutta enemmänkin päinvastoin, eli luvattu tapahtuma tai ilmiö on ollut näkyvillä jo esim. viikon aiemmin. Mutta onhan noi vaikutusjaksot toisissa transiiteissa pitkällisiä, eli kaipa vaikutukset voi olla vähän myös taaksepäin. :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 26.10.2005 13:27:42 »

Lainaus
Kyllä mullekkin on joskus käyny toteen päivähoroskoopit 

Heh, mulla jopa kerran sanottiin, että "anna itsellesi lupa herkutella" ja samana päivänä 3 työkaveria toi kahvipullaa Cheesy
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 16:29:22 »

Sinä päivänä kun menin naimisiin oli aamullisessa lehdessä viikon horoskooppi jossa oli: Hyvä aika sitoutua ja tehdä kauaskantoisia suunnitelmia....

oon ollu naimisissa 18 vuotta ! Ei piru helppoa se ei ole ollut mutta mää luulen että tästä hioutuu vielä "keinutuolisuhde" vanhoille päivillekin.

Kyllä ne pitää paikkansa silloin tällöin!

Mut fortuna ei oo ollut lupauksista huolimatta paikallaan. tickedoff
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2005 18:10:24 »

Mulla oli samansuuntainen horoskooppi kun aloitin yhden jälleenmyyntihomman (ei aloe), mutta aika hiljasta on, osin en oo jaksanu kovin paljoa panostaakaan asiaan. Jospas joskus... Smiley
tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2005 19:00:21 »

Joskus kaappeja ja papereita siivoilleissa on vuosia vanhoja tilattuja horoskooppeja lueskeltu. Oppiasiat niistä huomaan vasta vuosia myöhemmin. Joka viikko tulee luettua ainakin kerran viikon villitystä ja vertailtua menneitä päiviä. Nykyisin tulee tosi usein varoituksia sanomisista, väärinkäsityksistä ja tunteiden puhumisesta/ urputi, urputi- juttelemisesta. Pitäisi osata pitää tietyt mölyt omassa mahassa mutta purkaa ne sieltä pois aiheuttamatta vahinkoa kenellekään  crazy2
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: