Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähdet ja huumorintaju.. hih hih  (Luettu 22082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cleo
Vieras
« Vastaus #15 : 21.10.2005 17:31:19 »

Ja hitsi, en hallitse näitä lihavointeja ja hehkutuksia, suokaa anteeksi..aikas superglow oli se peli kyllä!  idiot2  laugh
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #16 : 21.10.2005 18:37:00 »

Hei Cleo Smiley

Lainaus
No, minä ainakin tykkään Kauriiden omalaatuisesta huumorintajusta. Se on tavallaan "piilotettua", vähän sellaista hienovaraista englantilaistyyppistä huumoria jota ei kaikki huomaa. Minusta se on oivallista! Cheesy
Minä kätken sanohini moniselitteisyyksiä angel angel, sitä huumoria jota itse viljelen, ei oivalla kuin oma siippa parhaiten police


Lainaus
Sitten Jupiter askendantilla ja Aurinko-Mars-yhtymä ysihuoneessa tuo jouskarimaisuutta kehiin, eli toisinaan tulee kohellettua sanoissa ja teoissa. Joille voi sitten nauraa paitsi muut, niin myös itse! Grin
Tämä on Jouskarin parhaimpia piirteitä, nauraa itselleen ja löytää huumori sieltäkin, missä muut eivät sitä näe 2funny

Lainaus
Eilen esimerkiksi tuosta Lunean vinkistä innostuneena päätin mennä illalla myös pelihalliin, tohkailin miehelleni että pitää voittaa bile-rahaa hedelmäpelistä, jee jee! No, niistä saksalaisista masiinoista ei ottanut juuri mitään tolkkua, kumpikin oltiin huuli pyöreinä kun väliin voitin jotain "pisteitä" ja kone alko soimaan ja vilkuttaan valoja ja oli joku mahis johonkin superpeliin!
No, jossain vaiheessa meidän käsityksen mukaan voitin 5 euroa, mut kun pinnoja ilmaispeliin vielä oli niin jatkettiin..sitten se vaan loppui! tickedoff Mentiin kysyyn, miksei saada siitä voitonmaksusta niitä 5 euroa ulos, ja pelihallin pitäjä selitti, ettei siitä voi voittaa rahaa vaan PISTEITÄ!!! Vähänkö tunsin itseni tyhmäksi! Ja kuka muutenkaan pelaa hedelmäpeliä voittaakseen pisteitä???  uglystupid2 Mutta sainpahan nauraa itselleni. 2funny 2funny 2funny

Maalasin mielessäni kuvan käynnistäsi hedelmäpelillä ja nämä hymiöt auttavat oivaltamaan tosi hyvin, missä mennään police
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 21.10.2005 18:41:45 »

Oma huumorintajuni on toisinaan erikoinen, sarkastinenkin. Toisaalta taas joskus röhötän todella lapsellisille kökkökakka vitseille  idiot2
Kaikki eivät huumoriani aina ymmärrä, mutta onneksi miehelläni on yhtä outo huumorintaju  Smiley
Silloin kun olen väsynyt niin kaikki naurattaa.
Läheiseni sanovat minua usein hassuksi/hauskaksi, tiedäppä siitä sitten..  coolsmiley
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #18 : 21.10.2005 22:42:53 »

Heh...  2funny  uglystupid2

Tunnustan olevani kaksonen ja nousevalta jouskari. Huumorintajua on ja tykkään nauraa, mutta yleensä en naura tavallisille vitseille vaan revin ilon irti tilannekomiikasta. Oon kyl seurannu stand-uppia ja siel tulee ihan muakin naurattavia juttuja, hehheh.

Viime aikoina ei vaan tullu oikein hyviä ja aitoja nauruja. Kämppikseni on kalat eikä kyllä tajua aina hauskoja letkautuksiani (ehkä syynä ikäerokin), mutta ollaan me naurettukin. Mua hieman pelottaa että musta on tulossa liian kyyninen.
Mietiskelin tässä taas myös mieskriteerejäni, mitä kaipaan eniten. Huomattavaksi kriteeriksi nousi se, että miehen pitää saada mut nauramaan. Sellasta ei oo tapahtunu pitkään aikaan. Mä saatan saada miehet nauramaan, mutta harvassa on ne, jotka saa mut nauramaan kunnolla.  Sad

Leijonat on aika hauskoja ja nauravaisia ihmisiä. Ainakin lähipiirini sellaiset. Varsinkin yhden leijonan kanssa synkkaa todella hyvin ja meillä on ollut hyviä nauruhetkiä. Tosin ne lähtevät melkein aina siitä, että mussa on jotain huvittavaa.  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #19 : 21.10.2005 23:01:44 »

Mulle on aina ollut tärkeää, et miehellä on samanlainen huumorintaju ja saa mut nauramaan. Se on yksi niitä asioita, jotka mielestäni pitää suhteen pystyssä Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 22.10.2005 11:28:31 »

Kyllähän useimmilla kauriilla on vain
aika hyväkin huumorintaju, siinä vain taitaa
olla se ettei hekään nyt ihan mitä tahansa kakka juttuja
ala nauramaan tai riman alituksia.
Korkeat kriteerit taitaa siis olla niissäkin.
Jupiterikin voi tehdä ihmisestä huumorintajuisen, (1. huoneessa itselläni)
tunnen yleensä että minulta voi ehkä lähteä hauskoja juttuja
välillä mutta harvemmin niille itse nauraa, tai.. no...
Kyllä sitä tulee omille vitseilleenkin naurettua kun koittaa keventää
tunnelmaa jossain porukassa missä kaikilla on naamat
sen näköisenä että oltaisiin juotu jotain muutakin keltaista kuin jaffaa.

Kai sitä on hyvä nauraa omille vitseille, ei ainakaan
jutuista nauttiva yleisö karkaa...  crazy2
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Minja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Eteen päin,sanoi mummo lumessa


Profiili
« Vastaus #21 : 23.10.2005 18:46:30 »

Oon aurinko-fisuli...Huumorintajua löytyy omasta- ja muiden mielestä...Tilannekomiikka on parasta mitä ilman rahaa saa 2funny Tosin huumorissakin on jokaisella se oma maku..Tietylle tuulelle osuessani viljelen ironiaa,sarkastisuutta ja muutenkin ns.negatiivista huumoria ja sanan säilä laulaa... Kiss Välillä jopa niin,että alkaa itseäkin hymyilyttämään...Mä oon silti tässä porukassa aikast pihal,kun en oo ehtiny yhtää paneutuu ja oppinu ymmärtää noit karttoi ja niiden tulkintaa jne...
tallennettu

"Revin kaiken.Raastoin.Uhosin.Vihasin.Nyt voin aloittaa taas kaiken alusta."
Aurinko kalat
Kuu Oinas
Nouseva neitsyt
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #22 : 23.10.2005 18:58:36 »

Täällä yks Kaksonen (aurinko, Merkurius, Venus), joka ajautuu vääntämään vitsiä joka hemmetin asiasta joka paikassa. Cheesy Uranus just ja just Jousimiehessä. Ihmiset pitää hauskana ja pidän itsekin kyllä, minoon vähän sellanen luonne. Joskus mua alkaa ärsyttää, että enkö pysty muka 10 sekuntia olemaan asiallinen.

Mun huumori on yleensä sellasta aika piikittelevää ja vattumaista, ironista, hih, onneksi pahempia väärinymmärryksiä ei ole sattunut kuitenkaan. Kaksimielisyydet voi naurattaa ihan liikaa. Lisäksi nauran leffoissa useinkin sellasille kohdille, joissa kukaan muu ei näe mitään hauskaa (mies lyö kirveellä jonkun pään tohjoksi, muut on Sad ja minä 2funny )
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #23 : 23.10.2005 20:40:28 »

Hauska aihe, Timotheus. Wink Täällä mainittiin useassa kohdassa Jousimies ja Jupiter, ja itsekin yhdistän niihin tietynlaisen rempseyden ja nauravaisuuden. Itselläni on Jupiter väljässä yhtymässä Kalat-aurinkoon ykköshuoneessa ja Kauris-noususta huolimatta olen kai useimmiten ihan positiivinen ja hymyilevä tyyppi...ainakin seurassa, jossa koen, että sitä asiallista Kauris-roolia ei tarvita. Kuu-Merkurius Vesimiehessä kuvaa varmaankin sitä, että pidän eniten verbaalihuumorista. Esim. Tinan kirjoitukset foorumilla saavat usein nauramaan (kiitosta vaan, Tina Wink) ja kaikenlaiset tilanteeseen sopivat nokkeluudet ylipäätäänkin hauskuuttavat.

Avomieheni on Skorppari, kuu Kaksosissa ja ehkä juuri tuon kuun aseman vuoksi huumorintajumme osuu aika hyvin yksiin. Nauramme erityisesti englantilaisille sarjoille kuten Men Behaving Badly (Huonosti käyttäytyvät miehet), Fawlty Towers (Pitkän-Jussin majatalo), Blackadder (Musta kyy) ja Black Books (Kirjava joukko). Myös Nick Parkin animaatiot ovat ehdottomia suosikkejamme, esim. Chicken Run (Kananlento) ja Wallace & Gromitit ovat loistavia. Cheesy Suosittelen muuten katsomaan tämän uuden W&G:n eli The Curse of the Were-Rabbit (Kanin kirous). Kaksoset merkkinä ja Merkurius sen planeettana voisivat kuvata juuri nokkelaa, mutta tietyllä tavalla lapsenomaista huumoria.

Itse en välitä ns. alapäähuumorista, rasistivitseistä tai kakkavitseistä, mitä varmasti nousu-Kauris taas osaltaan kuvaa. Myöskään Härässä, 2. tai 8. huoneissa ei ole planeettoja (Skorpparissa vain Uranus).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #24 : 24.10.2005 11:03:27 »

Minulla on Aurinko aspect_con Merkurius kaksosissa ja Venus ravussa...

Kyllä muuten osui Irkkusen kuvaus omasta huumorintajustaan melko nappiin omani kanssa! Wink

Minulle käy aina varsinkin ollessani lasteni kanssa elokuvissa, niin muut vanhemmat istuvat hiljaa lastensa vieressä ja katselevat kovin vakavan näköisinä elokuvaa, niin minä siellä nauraa räkätän yksin  2funny ja joskus jopa omat lapsenikin katsovat hieman pitkään  idiot2 kun äiti käkättää minkä ehtii  2funny

Myös töissä minulta kysytään heti, että mikä minulla on jos en satu juuri sillä hetkellä hymyilemään tai kommentoi asiaa omalla "mielipiteelläni"  Wink
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #25 : 24.10.2005 11:09:13 »

Mutta kaksosten kanssa olen nauranut parhaiten ja makeimmin. Se täytyy tunnustaa 2funny 2funny 2funny
Kaksoset on niin välittömiä ja luonnostaan koomisia...  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #26 : 24.10.2005 14:40:31 »

Oon samaa mieltä että kaksosten kanssa saa parhaat naurut  2funny
Mä oon aina tykänny eniten englantilaista sarjoista , en valmiiksi nauretuista amerikkalaisista (paitsi Frazier on sikahauska  2funny)
Varmaankin johtuu nousevasta ja kuujouskarista että oon kova nauramaan  2funny On aina ihmetelly kun elokuvissakin saatan saada kauheen naurukohtauksen sellasessa kohassa mikä ei muita kyl naurata  idiot2
Kamut pitää mua hauskana ihmisenä ja osaan kyllä nauraa omille kommelluksillenikin  Grin Enkä kyl aina välttämättä ees ite tajuu mitä hauskaa oon sanonu ja toinen nauraa kippurassa  :Smiley

Oinas73
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #27 : 24.10.2005 14:59:46 »

Aurinko-Jouskarina osaan monien mielestä nauraa myös väärään aikaan  Wink Tai sitten se on vaan sitä että monet muut merkit on "herkkänahkaisempia".

Nauru piristää! Pahan mielenkin saa käännettyä hyväksi kun keksii jotain jolle voi ihan vilpittömästi hekottaa vähän aikaa, eikä sitä sitten oikeen enää muistakaan, mikä hetki sitten harmitti.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #28 : 27.10.2005 12:16:08 »

Omasta mielestäni skorpparit ovat pahimpia huulenheittäjiä, varsinkin miehet, sellaisia vekkuleita seuramiehiä Grin

Myös kauriiitten musta ja kuivahko huumorintaju on aina uponnut..tyyliin naama perusvakavana heittävät sitten yllättäen jotain nasevaa Smiley

Itselläni kyllä on merkurius kaksosissa mutta onkin 8.huoneessa ja perääntyvänä eli kovin kummoinen seuraneiti en ole, ainakaan tuntemattomien seurassa. Kirjallisena ilmaisuni taas aiheuttaa aika ajoin aikamoisia naurunpyrähdyksiä, suullisesti ei sitten onnistukaan, harmi sinänsä, sekin taito olisi hyvä osata :Smiley
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #29 : 28.10.2005 21:21:24 »

Ite oon skorpioni ja ite tykkään kauheesti kauriitten ihanan sarkastisen nasevasta huumorista  Grin En kyll tajuu et miten kaverit sanoo mua kauhean hauskaksi kun en ees välttämättä huomaa olevani mikään kauhee "hauskuuttaja".  Huh Cheesy Täytyy kyll myöntää et kaksoset pystyy kyll laukoo niit vitsejään 10 sekunnin välein jos sille tuulelle sattuu. Olisittepa nähneet kun mun luokan kaks kaksospoikaa istu englannin tunnilla vierekkäin ja vääns vitsejä oikeen kilpaa sitä rataa että..!! Skorpionina olemisesta on muuten se hyöty, että vaikka oonkin joskus tosi väsynyt ja masentunut, niin pystyn vääntää vitsiä ja olemaan ihan tavallisen hauska oma itseni (ainakin ulkoisesti) vaikka mikä olisi. Se varmaan liittyy siihen miten mä skorpionina en halua tietenkään paljastaa syvimpiä tuntojani lähimmillenikään.  Wink Rakastan olla salaperänen. Vesimiehiä en kyllä tajua. Eräs mun ystävä on vesimies, ja semmonen tylsimys-tosikko ettei oo tosikaan! Meidän välit sen kanssa on kyll vähän viilentyny, mut ei mikään yllätys kun ollaan kerran vesimies ja skorppari. Leijonatkin on tosi ihania, kun ne sille päälle sattuu. Ykskin mun luokan leijonapoika sano että "sun silmät näyttää ihan siltä kuin sä miettisit kymmentä eri keinoa murhata mut".  2funny
Se oli kyll aika huvittavaa.
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: