Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton neliö Kheironiin/Onko kokemuksia?  (Luettu 6291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« : 11.01.2006 20:46:53 »

Transiittilistani mukaan saan ensi vuodeksi kartalleni Pluton neliön Kheironiin (joka on kartallani 4.huoneessa kalojen lopussa). Nikulan erään aspektikirjan mukaan kyseinen tr ei lupaile kovin hyvää, ja se itse asiassa tuntuu vähän pelottavalta. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta kuviosta? Olen viime aikana tutkinut menneiden vuosien transiittejani, ja Pluto on itselläni ollut aika kohtalokas planeetta.
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2006 20:48:51 »

Hups, laitoin vahingossa kysymykseni väärään lokeroon, sehän olisi kuulunut tuonne alemmas transiittiasioihin...
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2006 22:17:19 »

Haloo, kuuleeko kukaan? Edes joku...  Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 12.01.2006 15:55:51 »

Moi! Oma Kheironini on 7. huoneessa ja kun Pluto teki siihen neliötä vuosituhannen vaihteessa, koin suuria mullistuksia parisuhteessa. Miehestä oli väliaikainen ero ja tuolloin koin hyvin onnellisen rakkaussuhteen, joka kuitenkin sai yllättäen onnettoman lopun.

Kyllähän tuo 4. huoneeseen osuessaan varmasti tuo jotain näkyvää ja opettavaista kodin ja perheen asioihin, oli se sitten oma perhe tai esim. omat vanhemmat, lähisukulaiset tms.. Juurikaan enempää en valitettavasti osaa enkä uskalla arvailla, etenkin kun olet jo tutkaillut asiaa Nikulan kirjasta. Toivottavasti muutkin innostuvat kertoilemaan kokemuksiaan tr. Pluton neliöstä Kheironiin.

PS. Siirrän tämän saman tien sinne oikeaan lokeroon.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.01.2006 15:57:22 kirjoittanut May » tallennettu

saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2006 19:08:53 »

Minulla on tämä transiitti juuri loppusuoralla. Kiron on 20 asteessa kaloissa ysihuone, kun taas Pluto vetelee nyt jo jossain 24 asteessa. Ei mulla mitään traagista ole sattunut. Ysihuoneen teemoista elämänkatsomukselliset jutut on ollut pinnalla, mitään matkoja ei oo ollut, eikä opiskeluja, paitsi nämä omatoimiset mielenkiinnonkohteet. Elämänkatsomus on tullut syvemmäksi. Samanaikaisesti mulla tosin Saturnus seilasi huoneessa kakstoista ja ehkä jotain muutakin, muttei tule juuri nyt mieleen.

Jostain luin, että tämä aspekti voi tuottaa huvittavia väärinkäsityksiä hoidoissa. Sinulle tuputetaan hoitoa ja apua silloin kun et sitä tarvitse, ja itse toimit samoin tilanteessa, silloin kun sitä ei tarvita.

Että tämmösten transiittien alla täällä olen antanut tulkintoja ja neuvoja,  Wink.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #5 : 12.01.2006 19:10:42 »

Ja sitten piti lisätä, että avuliaisuutesi voi olla niin käsittämättömän suurta, että se vaan ymmärretään väärin. Esimerkkinä on mainittu Jung. HÄnellä se syntymäkartalla.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2006 20:04:22 »

Kiitos vastauksista. Odotan mielenkiinnolla lisää kuvauksia omakohtaisista Pluto-Kheiron -kokemuksista...

Ja pahoittelut tuosta väärästä lokerosta, eipä tullut mietittyä, mihin sitä rupeaa tekstiään tuputtaan...
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.01.2006 19:01:34 »

Sinima, ei mitään pahoittelemista väärän lokeron takia. Kiva, että meillä modeillakin riittää töitä.  Cheesy
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: