Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 324941 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #90 : 16.01.2010 12:46:48 »

moikka! pystyisitkö katsoa myös minulle  Smiley haluaisin tietää tietenkin rakkauselämästä,ei ole miestä,mutta pientä tapailua,josta kuitenkaan mitään vakavaa ole tullut on/off linjaa . ja sitten,työ,jatkuuko sama työ,vai tuleeko haluamani haasteet? ja sitten vielä mahtaako se muutto tulla(se mies asuu 700km päässä) kiitos smitten

Katsellaan.  Smiley
Virta vie jonnekin päin. Se lähtee vähän niin kuin sivupolulle. Taidat lähteä seuraamaan sitä. Mies ja jonkinlainen muutos. Muutos liittyy tähän mieheen, mies tekee jonkin muutoksen, suuren muutoksen oman elämänsä suhteen laskettuna. Melkein niin kuin täyskäännös voisi olla, mutta jotain. Ja se on aika merkityksellinen juttu tälle miehelle. Sitten näen sinut jonkin sisään laitettuna, valvottuna tavallaan. Voisko nyt olla niin että tämä mies valvoo sinun tekemisiäsi..
Nyt en osaa kyllä katsoa enempää. Jotain täälä kyllä olisi, mutta en oikein osaa ymmärtää sitä.. Hassua, mulle tuli sellainen tunne että tuntisin tämän miehen, mutta tuskin se nyt on mahdollista.. Ehkä hänessä on vain jotain samaa kuin jossain tutussani.. Mutta, näin tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #91 : 16.01.2010 12:53:55 »

Hei!

Pystyisitko nostamaan minullekin? Rakkauskuviot... Smiley

Nostetaan.  Grin
Kyllä täällä ihan suhdetta näkyy.  Smiley Jotenkin kauniin kesäistä. Tuleepa mieleen jokin kesäasunto/kesämökki. Yhteinen loma siellä ehkä. Tässä nyt ainakin intohimoa riittää. Kaikin puolin ihan mukavalta jutulta näyttää.  Wink Aika lyhyeen tyssäsi nyt, mutta näin.  Grin
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #92 : 16.01.2010 13:26:01 »

Nostaisitko minulle myös  smitten smitten

 angel smitten

kiitos Cheesy
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #93 : 16.01.2010 16:18:07 »

Moi!

Nostaisitko minulle kortin. Aihealueena tämän vuoden suunnitelmat, saanko ne toteutettua?


Kiitos!  smitten
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #94 : 16.01.2010 20:01:44 »

Katsotko minullekkin tummalle yhille rakkauteen smitten
tallennettu
sakemanni81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #95 : 16.01.2010 20:26:53 »

moikka! pystyisitkö katsoa myös minulle  Smiley haluaisin tietää tietenkin rakkauselämästä,ei ole miestä,mutta pientä tapailua,josta kuitenkaan mitään vakavaa ole tullut on/off linjaa . ja sitten,työ,jatkuuko sama työ,vai tuleeko haluamani haasteet? ja sitten vielä mahtaako se muutto tulla(se mies asuu 700km päässä) kiitos smitten

Katsellaan.  Smiley
Virta vie jonnekin päin. Se lähtee vähän niin kuin sivupolulle. Taidat lähteä seuraamaan sitä. Mies ja jonkinlainen muutos. Muutos liittyy tähän mieheen, mies tekee jonkin muutoksen, suuren muutoksen oman elämänsä suhteen laskettuna. Melkein niin kuin täyskäännös voisi olla, mutta jotain. Ja se on aika merkityksellinen juttu tälle miehelle. Sitten näen sinut jonkin sisään laitettuna, valvottuna tavallaan. Voisko nyt olla niin että tämä mies valvoo sinun tekemisiäsi..
Nyt en osaa kyllä katsoa enempää. Jotain täälä kyllä olisi, mutta en oikein osaa ymmärtää sitä.. Hassua, mulle tuli sellainen tunne että tuntisin tämän miehen, mutta tuskin se nyt on mahdollista.. Ehkä hänessä on vain jotain samaa kuin jossain tutussani.. Mutta, näin tällä kertaa.  Smiley

kuullostaa aika pelottavalta..mutta se on tosi,jos meidän rakkaus syttyy niin tämä mies joutuu tekemään kyllä radikaaleja päätöksiä ja aloittamaan ihan kaiken alusta..mutta tota asiaa että mä olen jonkun sisällä tai tarkkaillaan,niin en ymmärrä,tai sit se on mun ex mies joka mua tarkkailee,koska hänellä on vielä tunteita,vaikka hänellä onkin uusi nais ystävä. jos pystyt niin katso pikkasen lisää..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #96 : 18.01.2010 14:09:29 »


kuullostaa aika pelottavalta..mutta se on tosi,jos meidän rakkaus syttyy niin tämä mies joutuu tekemään kyllä radikaaleja päätöksiä ja aloittamaan ihan kaiken alusta..mutta tota asiaa että mä olen jonkun sisällä tai tarkkaillaan,niin en ymmärrä,tai sit se on mun ex mies joka mua tarkkailee,koska hänellä on vielä tunteita,vaikka hänellä onkin uusi nais ystävä. jos pystyt niin katso pikkasen lisää..


Voin katsella vielä uudestaan, jos nyt näyttäisi jotain..  Smiley
Hmm.. tässä on taas selvästi joku mies, ja tämän miehen ympärillä on sumua. Ehkä sinä et jollain tapaa kuitenkaan pysty ymmärtämään sitä kuinka suuri merkitys todellisuudessa tälle miehelle on näillä asioilla mitä hän päättää. Tästä sumumiehestä nousee yhä näitä tietynlaisia hallitsevuuden kortteja. En tiedä millä tasolla se sitten voisi toteutua, ehkä jollain ajatuksen tasolla vain. Vaikea on yrittää objektiivisesti tulkita kenestä on kyse, ei tule selvää mielikuvaa.  Smiley Mutta nostin kuitenkin ex-miehellesikin kortteja, ja nousi liuta naisia. Ehkäpä se kertoo hänen tämänhetkisistä ajatuksistaan. Jotain naispähkäilyjä..  Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #97 : 18.01.2010 14:24:25 »

kukku Smiley
haluaisin tietää kans yhden jutskan, jos suostut Wink
Rakkausrintamalla kans smitten smitten
kiitos! Smiley

Suostunhan minä.  Grin
Miehen metsästys käynnissä, vai mikäköhän tässä on. No, olet jollain toimillasi saanut sen aikaan että tuollainen tulva on tulossa kohden. Et näköjään lopeta sitä, ja näin ollen tuo tulva tulee siis lähemmäs. Maa näyttää aika kuivalta tässä. Aika lailla sellaiselta, että tuntuu että kun tuo tulva pyyhkäisee siitä yli, niin se ei välttämättä edes tunnu niin pehmeältä, vaan ehkä jopa ei miltään tai pistävältäkin. Ainakin kyllä kutsut sitä luoksesi aika voimakkaasti. Sitten nousee tällainen vanhempi mies, ja häneen liittyy nyt jotain aika kipeääkin..jotain hankalaa..välissänne on jotain estävää.. Mutta mitä merkitystä sillä on, kun aiot kuitenkin tehdä niin kuin olet päättänyt tehdä. Jeps, kyllä kannattaa tehdä niin kuin olet päättänyt, ettet ihan kuivu.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #98 : 18.01.2010 14:36:30 »

Nostaisitko minullekin kortin, yksi mies aiheuttaa päänvaivaa...?

Nostellaan.  Smiley
Oho. Tälläinen ihana vanhanaikaisen elokuvan romanssi-kortti nousee ensimmäisenä.  Grin Humprey Bogart tulee mieleen..  Wink Joo-o, mies tässä kyllä on. Härkämies. Mutta ei siitä miehestä oikein mitään nouse.. neutraalia. Lähinnä täältä nousee sinusta, sinun henkisen itsesi kehittymisestä. Lisäksi näyttää siltä, että sinulla itselläsi on kyky tietää miten tuo asia on vaikka se nyt aiheuttaisikin päänvaivaa. Lukossa..hmm..et ehkä anna sen oman tietosi ja vaistojesi tulla sieltä esiin, olet jollain tavalla jumiutunut johonkin vanhaan tapaan käyttäytyä. Ja nyt se mies.. ota asia mielummin rennosti, ja anna itsesi kuunnella omia ajatuksiasi. Ei tässä mitään hätää näytä olevan. Rauhallisesti. Ota ensin selvää itsestäsi.  Smiley
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #99 : 19.01.2010 17:59:31 »

Kurkistaisitko minullekin miltä työ ja rakkauskuviot näyttävät.

Kiitos kaunis jo etukäteen  smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Ave^^
Vieras
« Vastaus #100 : 20.01.2010 12:40:36 »

Heips Smiley

Minäkin haluaisin rakkauteen korttia, jos vielä sulla voimia riittää Smiley


kiitos !

Nostellaan.  Smiley
Se pohja minkä päällä nyt seisot, on hieman helposti luiskahtelevaa, ei oikein ollenkaan pysyvää ja kiinteää ja luotettavaa. Jotain siinä päällä voi olla nyt ihan kivaakin, mutta mitään on vaikea pitää pitkään kasassa jos perustukset eivät ole kunnossa. Se tulipalo alkaa pikkuhiljaa sieltä pohjasta käsin. Hmm, eli, selvitä ensin se pohja millä seisot, panosta siihen. Muuten kaikki mitä teet on loppujen lopuksi vain tyhjäkäyntiä. Luulen, että silloin jossain vaiheessa alkaa se merkityksen tunne kadota pikku hiljaa, ja sitä on vaikea saada takaisin ilman että on jotain mistä ottaa tukea. Aika kevyen tuen päällä näyttäisi että seisot nyt.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #101 : 20.01.2010 12:51:38 »

Moikka.

Voisitko nostaa minulle kortin ihan yleisellä tasolla (miltäs tuo kevät näyttää), ei siis mieskyselyjä tällä kertaa  Grin

Kiitos!

Nostetaan.  Grin
Raunioita ja kylmää. Mutta suuntaa sinulle taidetaan näyttää todella vahvasti että minne nyt mennä. Tuntuu, että et taida edes pelätä lainkaan tuota suuntaa, päämäärätietoisesti menet sitä kohti. Haluat vahvasti uudistua. Mene vain siihen suuntaan, vaikka epäilyjä olisikin. Opastuksen kyllä näkisin tässä hyvin vahvana.
Sitten näkyy nuori tyttö, joka rakentaa jotakin, ehkä omassa elämässään. Hän lähtee pois, rakentaa uutta. Vanhat asiat eivät silti kaikkoa hänen mielestään, ainahan ne ovat siellä läsnä.
Ja sitten näkyy vielä mies, joka on hyvin rakastunut johonkuhun naiseen. Lupaava suhde. Näitä ihmisiä en osaa henkilöittää keneksikään. Mutta tämä suhde tässä mistä äsken kirjoitin näyttää todella hyvältä. Siitä on turha murehtia.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #102 : 20.01.2010 13:04:46 »

Nostaisitko minulle myös  smitten smitten

 angel smitten

kiitos Cheesy

Nostellaan.  Smiley
Jaaha. Mies. Häneen on hyvin voimakas suhde. Toinen mies. Tulee mieleen veli. Tai veljellinen suhde tähän mieheen. Tämä mies auttaa sinua murheissasi. Hyvä mies, lempeä. Turvaat häneen, muttet näe hänen itsensä sisällä riehuvaa huonoa oloa. Tuo huono olo johtuu josta kusta naisesta. Hänellä on tunteita tuota naista kohtaan. Hän on lempeä, hän ei ole niin kova taistelemaan. Tuo ensin mainitsemani mies tuntuu taas varsin kovalta. Hänessä on jotain maagista, jotain vetovoimaa. Vaaran henkeä. Näen tässä että antaudut hänelle. Ja, ehkä et näekään mitään muuta kuin hänet. Hmm, näkyisi vielä joku kolmas mies, jolle tulee ero.. Toivottavasti otat tästä jotain selvää.  Grin No juu, ja kuten ketjun alussa totesin, tämähän ei välttämättä ole mitenkään totta.  Grin
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #103 : 20.01.2010 14:15:55 »

Nostaisitko minulle myös  smitten smitten

 angel smitten

kiitos Cheesy

Nostellaan.  Smiley
Jaaha. Mies. Häneen on hyvin voimakas suhde. Toinen mies. Tulee mieleen veli. Tai veljellinen suhde tähän mieheen. Tämä mies auttaa sinua murheissasi. Hyvä mies, lempeä. Turvaat häneen, muttet näe hänen itsensä sisällä riehuvaa huonoa oloa. Tuo huono olo johtuu josta kusta naisesta. Hänellä on tunteita tuota naista kohtaan. Hän on lempeä, hän ei ole niin kova taistelemaan. Tuo ensin mainitsemani mies tuntuu taas varsin kovalta. Hänessä on jotain maagista, jotain vetovoimaa. Vaaran henkeä. Näen tässä että antaudut hänelle. Ja, ehkä et näekään mitään muuta kuin hänet. Hmm, näkyisi vielä joku kolmas mies, jolle tulee ero.. Toivottavasti otat tästä jotain selvää.  Grin No juu, ja kuten ketjun alussa totesin, tämähän ei välttämättä ole mitenkään totta.  Grin

Hui kauhia mitkä kortit Shocked  Mulla on ollu tässä suhde erääseen mieheen 2 ½ vuotta on-off periaatteella, voimakasluontoinen mies....kaksoisliekiksenikin häntä on sanottu. Tällä hetkellä suhde on off, vaikea vaan päästää irti molemmin puolin. Joku kumma meitä vetää yhteen. Tällä hetkellä todellakin näen vain hänet. Tämä toinen mies on ilmeisesti setäni, jolle puran surut ja murheet. Setäni on lempeä mies, aina valmis jeesaamaan ja kuuntelemaan. Hänellä on kanssa ollut vaikea suhde erääseen naiseen, vasta saivat taas riitansa sovittua. Hui...sitä kolmatta miestä odotellessa...osaatko kertoa tästä kolmannesta miehestä jotain?

Kiitos  Shocked smitten smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #104 : 20.01.2010 16:30:24 »

Viittisikkö minullekkin nostaa kortin?

Semmoista asiaa, kun
minulla on jokin saamarin panta päässä, siis niin kuin kuvaannollisesti tuolla sisällä, hä? nIin just.
Että mitä hempsattia mun nyt tarvis tässä maailmassa sitten tehdä, että saisin tämän psyykkisen/henkisen/energeettisen voiman käyttöön?
Energian suuntaus kortti siisen olisi poikaa. no jotteikö tyttöäkin olisi.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: