Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustajan kertomaa  (Luettu 3827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keijunkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 12.06.2008 11:11:43 »

Osaako kukaan selventää minulle muutamia selvänäkijän kertomia juttuja, kun en tajunnut kysyä tarkemmin?
Ensinnäkin olen kuulema elänyt edellisen kerran täällä maanpäällä todella kauan sitten (siis todella tuhansia vuosia sitten)joskus silkkitien aikoihin?, tämä nainen kertoi että olen ollut joko munkkina tai silkkitien kulkijana. Hän ei saanut siihen selvyyttä (enkä tajunnut enempää kysyäkään silloin), että miksi olen ollut näin mielettömän kauan poissa täältä?
Miten sitä saisi selvyyttä entisistä elämistään, kun minulla ei ole yhtään mitään mutuja mistään aiemmasta elämästäni?
Karman vuoksi en enää nyt täällä kuulema ole, karma velkani olen maksanut pois kokonaisuudessaan.
ja kun en tajunnut tietenkään kysyä, mikä minun tarkoitus on sitten täällä? Voi kun nämä tuntuu niin vaikeilta asioilta tajuta.
Sairaudet jotka olen "saanut" ei ole karmallisia, vaan olen syntynyt ko. sukuun ottaakseni nämä sairaudet itselleni (jotenkin näin se meni)?
Kaikki muu mitä kuulin tuntui oikealta niin mennestä kuin nykyhetkestäkin, tulevastahan en tiedä. Näihin olen nyt kuitenkin vaan aina uudelleen ja uudelleen palannut mietteissäni. Ne jotenkin vain vaivaa minua, kun ei tiedä kun osan asiasta.
Onko näissä mitään järkeä?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.06.2008 11:09:42 »

Jaa-a. Yleensä kaikki karman suorittaneet ovat syntyneet tänne vapaa ehtoisesti auttamaan ihmiskuntaa. Tavalla tai toisella. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.06.2008 13:14:02 »

Niin. Luin juuri tiibetiläisestä astrologiasta, että karman suorittaneet palaavat vain omasta halustaan ja saavat päättää paikan mihin tulevat.

Myös olen lukenut että näitä 'valonkantajia' on syntynyt paljon tähän aikaan auttamaan ihmiskuntaa.

Pikkuisen kuitenkin tuo tiibetiläinen ajattelu (jota ehkä tällä selvännäkijällä oli tulkinnoissaan ehkä) on ristiriidassa sen länsimaisen new age- ajattelun kanssa, jossa jokainen saisi valita näitä juttuja omasta tahdostaan. Mitenkähän AthaMaarit tämän selittäisi?

Ihmisen kuin selvännäkijäihmisenkin kautta tulkitseminen kuitenkin tapahtuu hänen kielellään ja hänen tämän hetken ymmärtämyksellä. Mutta mielenkiintoista... :Smiley Hän kuitenkin on antanut sinulle haastetta tarkkailla olotilaasi tässä maailmassa.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 13.06.2008 13:17:36 »

Tuosta tiibetiläisestä astrologiasta ja jälleensyntymästä tuli mieleen, että eilen tuli JIM-kanavalta mielenkiintoinen dokumentti tiibetiläisestä Kuolleiden kirjasta. Löysin englanninkielisen linkin: The Tibetan Book of the Dead. Siinä puhutaan mm. bardoista eli eri vaiheista, joita sielu käy läpi kuoltuaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: