Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitää kiinni!!  (Luettu 5740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« : 25.11.2012 14:41:23 »

En kertakaikkiaan PÄÄSE eroon eräästä ihmisestä!! En MILLÄÄN. Siis ongelma on hänen puoleltaan, mutta myös omaltani, minä itse pidän hänestä nyt kiinni, enkä tahdo!!!!!!

Eniten syyttäisin synastriassa sitä, että hänen aurinkonsa istuu Lilith Ceres yhtymälläni, mutta;
Miehen Venus on Pallaksellani, ja Merkurius tulee Antivertexilleni.
Miehen Ceres kvinkunssissa Junolleni.
Hänen Vestansa kvinkunssi Pholukseni.
Hänen Neptunuksensa neliöi Marsia ja Venustani.
Miehen Jupiter ja Saturnus yhtymä oppositiossa  Pholukselleni ja sekstiilissä nousulleni ja Uranus/Jupiter yhtymälle.
Hänen vertex/onnenpiste/ noususolmunsa kolmiossa Pholukselleni.
Miehen Juno neliö Vertexini ja yhtymässä Saturnukseni ja onnepisteeni.
Miehen MC ja minun Plutoni yhtymässä.


Tässä kaikkein tarkimmat aspektit.
 Löytyisikö näistä jotain valaisevaa sen suhteen, että mistä tämä johtuu ja sitäkautta jos valaistuisin, että mitä minun täytyy tehdä päästäkseni eroon tästä ihmisestä?!!
Olen tooooosi kiitollinen jos joku kiinnostuu näitä avaamaan.
Todella turhauttavaa!!!!!!



tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.11.2012 14:53:07 »

Onko kyseessä mahdollisesti lastesi isä? En minä noista synastrian aspekteista muita pitänyt erityisen raskauttavina paitsi Pluton yhtymää MC:lle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 25.11.2012 15:13:31 »

Juu, nuorimmaisen isä.

Lisäksi löytyy vielä kvinkunssi 210 astetta, hänen noususolmunsa ja minun Neptunukseni.
Kohtalokasta ja tarkoituksenmukaista Neptunusläksyä kyllä  buck2

Pluton ollessa yhtymässä johonkin muuhun akseliin, se olisikin selkeämpi, mutta että keskitaivaalle?  buck2

Näen kyllä miten olen hänelle Plutoa tässä kohtaa edustanut, mutta että mitä se nyt enää tuolla kiinni pitäisi?


tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 25.11.2012 15:53:42 »

Kannattaa muistaa, että MC voi hyvinkin kuvata vanhemmuutta (kartasta riippuen MC kuvaa isää tai äitiä) ja siksi minulle tuli ensimmäisenä mieleen juuri se asia, että yhteinen lapsi on nyt se kiinnipitävä asia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 25.11.2012 16:07:07 »

Eniten syyttäisin synastriassa sitä, että hänen aurinkonsa istuu Lilith Ceres yhtymälläni

Olen samaa mieltä tästä.
 ceres huoltajuus, yksinhuoltajuus, lapsen äiti, joka miehelle on tärkeää vielä eron jälkeenkin.
Ja Lilith jos mikä on salakavalasti kiinnipitävä liima. Salakavala siksi, että se toimii alitajuisella tasolla,
on tallentunut tunnekehoon ja on vaikea tiedostaa. (Lilith  aspect_con Lilith kokemus..)
Lilithiin liitetään myös ns. "lapsiuhri", "great mother" niin hyvässä kuin pahassa.
Lapsiuhri vois olla tässä tapauksessa miehen pelkoa menettää lapsensa. Oikeus isyyteen  aurinko ?
Ja sinun taholta ehkä jotain alitajuista tunnetta lapsen oikeudesta myös isään,
eli tasapainoilet ? omien ja lasten tunteiden välimaastossa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25.11.2012 16:15:47 »

 pluto on ns. siementäjä eli lapsen biologinen isä.
Mikä painoarvo sillä on sinulle ja miehelle?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 25.11.2012 16:17:43 »

Eniten syyttäisin synastriassa sitä, että hänen aurinkonsa istuu Lilith Ceres yhtymälläni


Ahh, tämän katsoin huolimattomasti. Juu, on merkitystä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #7 : 25.11.2012 16:32:46 »

Ahaa! Kiintoisaa.
En ole tiennyt että MC voi kuvata suoraan myöskin vanhemmuutta :Smiley ...ja sepä on muuten toisin päin, Hänen Plutonsa ja minun MC;ni. ovat ne toisinkin päin jonkinmoisessa yhtymässä mutta tämä on tarkka.

Mutta, yhteinen lapsi on kuitenkin asia joka saa olla ja jonka kanssa toivoisin voivani elää ilman, että löydän itseni jatkuvasti haihattelemasta typeryyksiä tämän miehen suhteen  tickedoff

No niin nikki...ja kun olemme Lilithin, Ceresin ja Auringon kanssa vielä kauriin merkissä, niin pidämme kiinni sitkeästi kuin itse pirut!
Tieten tai tiedostamatta; paljon tiedostamatonta, en usko että kumpikaan meistä enää hirveästi haluaisi tässä roikkua vaan päästä eteenpäin, MUTTA.
Ja mies varmastikin pelkää menettävänsä osin lapsensa; kyllä...tai että lapsesta kiinni pitäminen on hankalaa...ja minä juuri tänään hänelle soittaessani mietin, että koetan siinä kiikkua vaakalaudalla edustamassa lapsen asioita hänen edukseen, koettaen pitää omat tuntemukseni taka-alalla samalla. Eli Ceres soitti auringolle ja Lilith häilyi takana  :Smiley

Mutta kysymys kuuluukin, että mitä ihmettä tälle voi tehdä?! Jos miekkonen ymmärtäisi astrologiaa, voisin osoittaa hänelle tuota kuviota kartalta ja selittää että kas näin, tässä syy, ei ole kyse muusta kun siitä että taivaankappaleet ovat hassusti ristissä Wink Et sinä minua rakasta.
Mutta taitaisi olla totaalisen turha yritys.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.11.2012 16:58:34 »

Klassisen astrologian mukaan MC ja IC kuvaavat meidän omia vanhempiamme, mutta kyllä se minusta toimii niinkin, että ne voivat kuvata meitä vanhempina. Ei ole ensimmäinen kerta, että kun jokin työasioihin muutosta lupaava transiitti tulee MC:lle, niin nainen tuleekin raskaaksi.  Wink Eräällä tuttavamiehellä on Saturnus 10. huoneessa, joka voisi kuvata vaikkapa taipumusta työnarkomaniaan. No, hän on kyllä uran suhteen täysin kunnianhimoton, mutta on sen sijaan ollut 9 lapsen uusioperheen isä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #9 : 25.11.2012 18:16:51 »

No niin siis tuo sopii minuunkin erinomaisesti, kolmen lapsen yh, Pluto ja Saturnus yhtymässä MC:llä kympissä, Pluto vaaka, Saturnus skorpioni. Ja Pluto on 29 asteessa siellä.
Uraosasto ja työelämä taasen on saanut ko. Planeettojen toisenmoisia puolia osakseen....ihan olematon ja surkea osasto se.
Eli tähdet ainakin tuntuisivat laskevan vanhemmuuden jokseenkin samaan kastiin työn yms. kanssa, vaikka meillä täällä sitä harvemmin tehdäänkään  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #10 : 27.11.2012 17:51:23 »

Kompositiota katsellessani sieltä löytyi mm. Lilith nousulta, ja Pluto oppositio Kuu.
Siinäkin sitä on.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: