Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 68147 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harakansulka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 25.05.2014 00:16:11 »

Hei, olen aika uusi täällä ja olen nyt selaillut foorumia innoissani läpi. Olisiko täällä ketään kukkujaa joka haluaisi vilkaista minulle korteista tai muuten?  Cheesy smitten
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2014 19:10:23 »

Voinhan minä sinulle kortin nostaa. (Mutta minä vasta harjoittelen, että ei kannata ottaa liian vakavasti...)

Sinulle nousi kaksi korttia, joista toinen kertoo emotionaalisesta tuskasta ja ihmissuhteen päättymisestä. Tulevaisuus on kuitenkin lupaava, sillä suremiseen ei kannata tuhlata liikaa aikaa, vaan jatkaa elämää ja etsiä onnea toisaalta. Onneton aika ei kestä kauan. Toinen kortti on sadonkorjuun kortti, joka tarkoittaa saavutusta tai projektin onnistunutta valmistumista. Lisäksi kortissa on vahvasti koti esillä, enteilee remonttia tai mahdollisesti edessä olevaa muuttoa.
tallennettu
Harakansulka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2014 23:09:01 »

Kiitos. Mielenkiintoisia juttuja tuli esiin... emotionaalista tuskaa on ollut juu, mutta mitähän ihmissuhdetta kortit kertovat päättyväksi?  idiot2 parisuhden on hyvällä pohjalla ainakin. Edessä oleva muutto, hmmm. Se on ainakin ollut pitkään mielenpäällä.. Hauskoja ajatuksia, kiitos VanillaHeart!  smitten
tallennettu
cci63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #3 : 27.05.2014 23:19:18 »

Katsoisitko VanillaHeart myös minulle ? Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 28.05.2014 10:09:29 »

Psst! Itsekin kortteja käännelleenä neuvon, että kysykää vähän tarkempia kysymyksiä, niin kortit on helpompi tulkita!  Smiley

Hiivin taas pois, koska en tällä hetkellä nostele, mutta ajattelimpahan sanoa  Wink
tallennettu
Harakansulka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 28.05.2014 15:25:57 »

No jos joku vielä nostelee kortteja, niin voisin kuulla rahasta.. olenko kenties oikealla tiellä, tai kannattaako uusi suunta?  :Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #6 : 28.05.2014 20:18:38 »

Mulle sais kanssa nostaa tolle asunnolle, jotta onko se se, mihin muutetaan?
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #7 : 29.05.2014 17:34:07 »

Hei Harkansulka,

Nostan sinulle raha-asioihin kortteja.

Ensinnäkin nousee yrittäjyys, oletko yrittäjä tai harkinnut omaa yritystä? Vapaus on tärkeä asia, mutta sinua ahdistaa taloudellinen epävarmuus. Olet lahjakas ja osaat järjestellä asioita aktiivisesti ja käytännöllisesti. Työasioissa on edessäsi tai jopa nyt parhaillaan käynnissä innostava haaste, johon sinulla on tarve näyttää mihin pystyt. Neuvottele työasioista, nyt on siihen hyvä hetki. Rahaongelmasi ratkeavat vielä, tulet saavuttamaan hyvän toimeentulon ja aineellisen turvallisuuden.


terveisin
VanillaHeart
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #8 : 29.05.2014 18:00:49 »

Mulle sais kanssa nostaa tolle asunnolle, jotta onko se se, mihin muutetaan?

hei Kyllikki6

Nyt saattaa olla, että olen ihan hakoteillä kun vastaan korttien sekä intuition pohjalta. Sinulle nousi maljoja. Maljat liittyvät tunteisiin, eli tulkitsen niin, että olet kovin ihastunut uuteen asuntoon ja haluaisit sen. Kortit kertovat tärkeästä valinnasta ja kehottaa huolellisuuteen, sillä kaikki ei ole niinkuin päällepäin näyttää. Onko hinta ja asunnon kunto oikeassa suhteessa toisiinsa? Lisäksi noussut lanttien kortti kertoo taloudellisesta haasteesta. Etsintä jatkuu, uusia mahdollisuuksia tulee. Luota sydämeesi ja intuitioosi että tiedät mistä ovesta astua.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9 : 29.05.2014 19:46:42 »

No juu, vähän rahastukselta haiskahti munkin nenään, päätin eilen, että mikäli mitään ei kuulu, unohdan koko kämpän. Ei kuulunut. Muutenkin tuon muuton suhteen on monta muuttujaa, joten otan aikalisän ja mietin mitä todella haluan. Jännä muuten, että tuolta tunnepuolelta puskee koko ajan lapsuudenkoti läpi, ehken siis edes tiedä minne olen menossa  smitten
tallennettu
kajal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #10 : 29.05.2014 20:17:40 »

Hei,

haluaisiko joku katsoa minulle? Särkynyt sydän ja vähän haparointia muutenkin ihmissuhteissa. Kiitos jo valmiiksi  smitten
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #11 : 29.05.2014 20:58:15 »

Hei,

haluaisiko joku katsoa minulle? Särkynyt sydän ja vähän haparointia muutenkin ihmissuhteissa. Kiitos jo valmiiksi  smitten

Hei Kajal,

Sinulle nousi korttti, joka kuvaa nykyhetkeäsi, tunnet olevasi aallonpohjassa, yksinäisenä ja petettynä. Tästä ei ole muuta tietä kuin parempaan suuntaan kohti parempia aikoja. Ole huoleti, pohjakosketus on pian ohi. Toinen kortti pyytää rauhoittamaan mielen, sillä sinulla on kaikki mitä tarvitseet menestyäksesi seuravassa ihmissuhteessa. Pidä kiinni itsevarmuudestasi, kasvata henkistä voimavaraasi ja pysy kärsivällisenä. Anna myös anteeksi sekä itsellesi että entiselle kumppanillesi. Lopuksi nousi vielä kortti tummasta ritarista, joka on sovinnainen ja luotettava. Vankka mies, joka ottaa vastuun harteilleen ja on työteliäs. sellaista olisi luvassa Smiley
tallennettu
kajal
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #12 : 29.05.2014 21:12:24 »

Kiitos, VanillaHeart,

sattuipa niin, että kuvasit juuri millainen on ihannemieheni, että sen suhteen ainakin meni nappiin  Wink

-kajal
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #13 : 29.05.2014 21:50:38 »

Hei Vanilla Heart! Jos ehdit, katsotko minulle olenko oikeassa suunnassa nykyisessä työpaikassani kun en sinne oikein vuosienkaan saatossa ole asettunut hyvin. Muutakaan ei ole löytynyt tilalle.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Harakansulka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #14 : 29.05.2014 22:07:41 »

Hei Harkansulka,

Nostan sinulle raha-asioihin kortteja.

Ensinnäkin nousee yrittäjyys, oletko yrittäjä tai harkinnut omaa yritystä? Vapaus on tärkeä asia, mutta sinua ahdistaa taloudellinen epävarmuus. Olet lahjakas ja osaat järjestellä asioita aktiivisesti ja käytännöllisesti. Työasioissa on edessäsi tai jopa nyt parhaillaan käynnissä innostava haaste, johon sinulla on tarve näyttää mihin pystyt. Neuvottele työasioista, nyt on siihen hyvä hetki. Rahaongelmasi ratkeavat vielä, tulet saavuttamaan hyvän toimeentulon ja aineellisen turvallisuuden.


terveisin
VanillaHeart

En ole yrittäjä, mutta joskus salaisesti tästä haaveillut. Nyt se ei kuitenkaan olisi mahdollista. Aika kivasti meni nappiin muuten, ja katsotaan miten käy. Kiitos  Smiley angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: