Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 124919 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #120 : 26.12.2007 19:57:26 »

Minulla on myös eräs neitsyt-ystävätär. On ollut jo muutaman vuoden, mutta nyt vasta kävin hänen omassa kotonaan kylässä...Hän on vieläpä moninkertainen neitsyt (nousu tosin kaksonen). Koska mieheni on neitsyt, niin odotin tietynlaista järjestystä jne. Mutta ylläri ylläri, kotinsa oli kyllä melko boheemi. Tavaroita oli paljon vain pinoissa hyllyllä ja keittiön tasoilla oli paljon esillä ruokapaketteja, siis muropaketteja jne. Kissa sai rauhassa olla ruokapöydällä...Ei siellä likaista ollut vähässäkään määrin, mutta varsin boheemia. Niin, että taitaa poikkeus vahvistaa säännön. Tiedän kyllä, että tämä ystäväni on monissa muissa asioissa hyvin pikkutarkka ja vaativa, mutta ei näköjään järjestyksen kanssa. Smiley
Mukava ja luotettava ystävä.
tallennettu
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #121 : 26.12.2007 21:17:13 »

Rapu-miehet... niiden kanssa menee järki.  uglystupid2

Toisaalta huomaan, että ystävistäni puuttuvat oinaat ja skorpionit täysin.

Mutta rapu on jostakin syystä sellainen, että pidempi keskustelu saa minut puremaan hammasta ja keksimään syyn poistua tilasta. Jankkaajia, jotka eivät puhu samasta asiasta kuin minä vaikka luulevat niin. Arggh!

Elisa
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #122 : 26.12.2007 21:47:58 »

Jankkaajia, jotka eivät puhu samasta asiasta kuin minä vaikka luulevat niin. Arggh!

Myönnän tuon.  Wink  askendentti Rapu,   kuu Rapu.

Mutta kun sen huomaa, niin pääsee pitemmälle.  Wink  Vaikeaa se on kyllä.
Tuossa tapauksessa auttaa  kalat-ystävä. Hän tajuaa puolesta sanasta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #123 : 27.12.2007 16:29:02 »

Se on niinkuin viisaat sanovat. Jos joku ärsyttää, etsi se piste ITSESSÄSI mitä voit muuttaa, ettei ärsytä enää.

Minulla ei vielä tosissaan mene rapujen kanssa järki - ovat aika erilaisia keskenään. Yksi voi olla työtä välttelevä (vaikka tekee paljon kuitenkin) ja hellä, kun toinen bisnes ja kova. Ai mitä, pitikö sen olla kauriin ominaisuus?
« Viimeksi muokattu: 27.12.2007 16:31:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jousileijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #124 : 10.01.2008 21:04:29 »


Jostain kumman syystä en tule toimeen neitsyeiden kanssa tai oikeastaan päinvastoin, he eivät tule toimeen kanssani. crazy2

Nouseva jousimies ja aurinkoleijona yhdessä tuovat luonteeseeni avoimuutta. Niinpä mahtipontisen avoimesti aina tuon esiin huonoja puoliani. Jotenkin se on sitäkin, että olen tavallaan estänyt kritiikin, koska olen ensin asian ilmoittanut. Siinä leijonaa ja jousimiestä hyvänä yhdistelmänä.   uglystupid2

Ja jostain syystä se harmittaa neitsyitä kovasti.

Johtuuko se siitä, että neitsyelle ei jää kritisoitavaa tai neitsyelle tulee jotenkin turvaton olo, kun kaikki onkin jo paljastunut?
Vai vaikuttavatko muut vähemmän virheellisiltä neitsyen silmissä,
kun peitteilevät enemmän huonoja ominaisuuksiaan?

Jotenkin olen ihmetellyt sitä neitsyen kriittisyyttä muutenkin. Yksityiskohdissa ovat lahjakkaita, mutta kun tuijottavat vain virheitä, ihmisen hyvät puolet jäävät kokonaan huomaamatta. Suurpiirteisenä itse yritän ajatella kokonaisuutta enemmän enkä hermostu, jos jonkun pipo on vähän vinossa. smitten

Lopulta sitten hermostun ja silloin kyllä lopullisesti.  tickedoff

Rapujen kanssa en yleensä tule aluksi toimeen, mutta ajan myötä ravut tajuavat minut vaarattomaksi ja sitten tullaan hyvinkin toimeen. Smiley 
tallennettu
mayasofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #125 : 25.01.2008 22:50:58 »

Mielenkiintoista. Mulla on aina ollut ongelmia skorppari-naisten kanssa. Ne on jotenkin maton alta vetäjiä, vaikka vaikuttavat hyvin symppiksiltä. Ilman tulen merkit ovat kummajaisia, mutta johtavat merkit ovat ok. Itse aur rapu, kuu ja nouseva kauris, näihin solmuihin kuuluvat härkä ja skorpioni, jotka ovat lasteni merkit, hassua. Mutta he ovat molemmat poikia. Ihania! En tunne astrologiaa hyvin, en osaa tulkita karttoja, mutta lueskelen tiuhaan näitä juttuja. Kauriit rulettaa ei voi mitään Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #126 : 25.01.2008 23:07:29 »

Kauriit rulettaa ei voi mitään Wink

Kauriit rulettaa. Ei voi mitään.  Sitähän me.   Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #127 : 25.01.2008 23:28:40 »

Itse olen kaksonen. pidempiaiksiset suhteet olivat merkiltään oinas ja viimeinen neitsyt, loppuaikoina heissä ilmaantui sietämättömiä piireteitä, mikä ei tietenkään minusta johtunut.. angel
Suuresti viehättäviä/saavuttamattomia ovat olleet jousimies ja rapu.
Mitäköhän merkkiä sitä kannattais lähteä jakomielitautisen hakemaan seuraavaksi? :Smiley
tallennettu

Varpasillaan
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #128 : 25.01.2008 23:35:54 »

Mitäköhän merkkiä sitä kannattais lähteä jakomielitautisen hakemaan seuraavaksi? :Smiley

Älä hae merkkiä, hae ihmistä!  Smiley

Niin pitkään kuin tässä on astrologiaa tutkinut, niin sitä enemmän tulee siihen johtopäätökseen että aurinkomerkillä ei ole väliä. Tietysti siitä voi vetää joitain johtopäätöksiä, lähinnä huumorilla ja stereotypioilla, mutta:

Ota ihminen, älä kysy merkkiä!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #129 : 26.01.2008 00:00:21 »

Toi rapu mua kiusaa ja pahasti tällä hetkellä..  smitten on kyllä tosin kiusannut jo 13 vuotta!!!!! ajatuksia ja silmäilyjä ollut nämä vuodet... buck2 Nyt tuli tilaisuus olla yhdessä ja kokeilla, rapu peruutti kahdeksi viikoksi pois, ja tänään lähestyi uudelleen....
Mitäs tästä sanot..? :Smiley
tallennettu

Varpasillaan
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #130 : 26.01.2008 20:04:35 »

13 vuotta pehmittelyä ja nyt sitten äksöniä!  Grin Ja Rapu vielä peruuttaa!  Grin Eiköhän olis aika tehdä rohkeasti aloite ja katsoa mitä siitä tulee. Jos alkuerät ovat noin hitaat, niin ehkäpä loppu onkin sitten elämänikäinen?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #131 : 26.01.2008 20:50:34 »

Yks juttu, ravut on sellaisia. Itsekin katselin vähän rytmiä erään kanssa. Peruuttelu ei ole ollenkaan tavatonta heille, vaikka itse suoraviivaisena voi olla vähän pihalla (kun palaavat). Kannattaa pitää silmällä muitakin merkkejä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #132 : 26.01.2008 22:41:02 »

 Cheesy
eilen se lähestyi ja tänään se taas pakitti... no nyt se illan edellä taas lähestyi "hysteerisena hykerteli puhelimessa" uglystupid2
Ajatelkaas kuinka hassua että naapurin rouva sai etiäisen ja pyysi puhelimitse kutsua häihin! kuulemma minua kohtaan tuli hääfiilis... 2funny
Voi kun on IHANA kutka vatsan pohjalla...
 Cheesy
tallennettu

Varpasillaan
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #133 : 27.01.2008 11:29:58 »

??

samaa peliä.. minuakin kutsuttiin eilen. No ei meillä ole sen kummemasta kyse kuin että halusin vähän enempi romantiikkaa saikulle, tai menee aika bisneksiin.

Mietin että kun en ole koskaan seurustellut leijonan kanssa, olisko se hyvä idea? Joskus oli ihan lievää kipinän poikasta parin kanssa.

Oinaan kanssa kauan hakkailua.. eilen mietin että onkohan oinaatkaan niin.. vai olikohan se se poliittinen puhe, kun eräs oinaskin voi olla tuuliviiri, paitsi perheensä suhteen..

edelleen vaikeimmasta päästä kalat, kauris, kaksosta en kokeilisi suhteessa. Noin näppituntumalla, ei kannattaisi yrittää sellaisia, mitä jo etukäteen epäilee.

Vai onko joku oppinut jostain katastrofisuhteesta jotain?
« Viimeksi muokattu: 27.01.2008 11:36:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #134 : 07.07.2008 10:10:48 »

Kappas. Vanha aihe, mutta kun lukaisin, yllättäen RAVUT saivat eniten kritiikkiä ketjussa, mitä nyt laskin. Itse olin aika coolina nähtävästi tuolla joulu-tammikuussa, nautin ravun herkkyydestä ja "ihanuudesta" mutta olipa tää loppu siis varsinainen tempaus. Odottelin kaikkeuden tuovan muutakin??

 kaksoset Kaksonen hyvänä kakkosena,  vaaka vaaka ja  kalat kalat mainittiin nähtävästi vähiten.

Voi  rapu rapumiehiä siis, Vesa Keskis-ketjussa kritiikkiä. Ehkä se on sitten niin. Ovat herkkiä ja heillä vaikuttaa olevan aikaa lorvia suhteessa, kun muilla kova kiire tehdä ja kokea ja suorittaa. Mutta kun oikuttelu, peruuttelu, pettäminen, juominen tms tulee kuvaan.. se siitä koti-idyllistä sitten.

 kauris Kauris ei koskaan antanut ymmärtää että kotisohva olis se juttu, vaan maailma ja yhteiskunta, suoritus.. pehmoja molemmat.

 oinas Oinaita haukuttiin täällä kait hieman  leijona leijonia enemmän. Eihän tässä tiedä mikä merkki siis.. olis mukava.. halusin ajatella että kaikki, mikäs heissä mättäis.  coolsmiley 
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 10:17:35 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: