Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 124525 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #90 : 08.10.2007 20:35:17 »

Niin, Sasha, minun omatuntoni ja elämäntapani ei moista salli. Eläminen muiden kustannuksella ei ole aitoa menestymistä. Arvostan enemmän menestystä joka on ansaittu oikein. Jokainen voi tästä sitten vetää omat johtopäätöksensä sen suhteen mikä on oikein. Mutta, elämässäni on paljon vaikutusvaltaisia ja menestyviä ihmisiä joiden avulla olisin voinut saavuttaa vaikka mitä, mutta enpä ole tarjottuihin tilaisuuksiin tarttunut, vaan tiedän että saan ansaitsemani kunnioituksen ja menestyksen ihan itse, omin avuin.

Omin avuin, lihaksin ja aivoin jokainen luo menestyksensä.
Kukaan ei auta sinua tai minua
sen enempää kuin muitakaan.
Kyllä siihen pitää käyttää omaa päätänsä ja tarttua tilaisuuksista kiinni,
kun niitä eteen tulee.

Joka ainoa menestyksensä luonut tietää, että kaikkia ei voi miellyttää
ja aina on joku, joka sanoo, että se ei ole oikein ansaittu menestys,
koska hän ei ole sitä saanut ja kokee, että se on häneltä pois.
Aina voi kysyä mikä on "oikein" ansaittu menestys kenenkin mielestä? Wink

Kuullostaa hiukan hölmöltä sanoa, että "elämässäni on paljon vaikutusvaltaisia ja menestyviä ihmisiä joiden avulla olisin voinut saavuttaa vaikka mitä",
koska päivän päätteeksi, et saavuttanut sitä "vaikka mitä",
-syystä tai toisesta. Wink


Pr henkilöinä kyllä pärjää kun on sosiaalinen ja kaunis, mutta se ei minulle riitä, osaisinko arvostaa jotain jonka olen saanut vain niiden avujen takia?


Niinkö luulet? Smiley
Kauneudesta ja sosiaalisista taidoista on hyötyä kaikilla aloilla,
mutta maailma on täynnänsä kauniita ja sosiaalisia ihmisiä
ja sillä ei vielä pitkälle pötkitä.

Minulta pärjääminen PR-johtajana on vaatinut 6 vuoden opiskelun yliopistossa,
kielten opiskelua, harjoitteluja ja työskentelyä mitä ihmeellismmissä paikoissa paskalla palkalla, sisukkuutta, rohkeutta, oma-aloitteisuutta ja sosiaalisen turvaverkon rakentamista ja ennen kaikkea ammattitaitoa, joka kartutettu vuosien varrella.
Siis aivan normaali ja varsin konstailematon ja rehellinen tie. Smiley

Menestyneet ja vaikutusvaltaiset ihmiset ovat tulleet minun elämääni,
en minä heidän. Se on luontainen lieve-ilmiö sillon, kun olet valmis tekemään
rajusti töitä menestyksesi eteen,
kuten suurin osa menestyneistä ja vaikutusvaltaisista ihmistä on tehnyt.
Samankaltaisuus vetää puoleensa. Wink


Samasta asiasta puhut, hieman eri kantilta vaan ja varmasti sisimmässäsi tiedät mitä minä tarkoitan, jota osaat katsastella/kierrellä hieman pinnallisemmalta kantilta. No, ei tässä haeta syyllisiä mihinkään, enkä halua, enkä voi kanssasi ainakaan väitellä, näkökantoja kun on enkä tunne historiaasi, syyttelekään en. Paljonhan täällä kirjoittelet kaikenlaista, niiden perusteella vain kyseenalaistan.  :Smiley

Eikai siinä mitään hölmöä ole, jos pärjää elämässä ilman oljenkorsia, ehkä arvomaailma on se ero jonka takia koet tekstini/ajatukseni hölmöksi, miksi ottaisin vastaan jotain jonka tekeminen ei vastaa arvomaailmaani ja ko. tehtävän/duunin saaminen tuntuu tulevan väärin keinoin?! Ja kyllä, olen saavuttanut vaikka mitä, rehellisesti. Elämässä menestymisellä en puhu ainoastaan työkuvioista. Ja kokemuksien kautta jokainen viisastuu ja kasvaa. Sitähän niitämme, mitä kylvämme.

Mutta aiheesta ollaan hienosti poikettu hivenen henkilökohtaisuuksien puolelle, se ei ollut tarkoitus, hmnnn....mielipiteeni ei ainakaan muuttunut aiheen kysymykseen liittyen. Painotan vielä kuitenkin, että kivojakin, rehellisiä kaksosia on!!!  Wink
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
selkälokki
Vieras
« Vastaus #91 : 09.10.2007 17:22:58 »

Siivooja iski jälleen! Koittakaahan pysyä nahoissanne rakkaat astrolaiset! Smiley police
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #92 : 09.10.2007 17:26:45 »

Hyvä, kiitos!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
MuruMaikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #93 : 09.10.2007 17:57:28 »

Lainaus
- oinas  Neuvo: Älä suututa. Ikinä ei lepy. Uhattuasi oinasta voit vain etsiä itsellesi turvallista pitkäaikais-piiloa. Epäoikeudenmukaisuus heille kaatuu omaan niskaasi. .

EIO TOTTA! Yhtäkään oinasta en tunne joka olisi pitkävihainen!! PAKKO olla jotain maata mukana, muuten ei onnistu nimittäin tämä väite olemaan totta!  Wink Mutta epäoikeudenmukaisuuden saa kyllä tuta joka sitä viljelee  knuppel2 Kyllä.

Sama täällä, kaiken muun kökön myönnän mutten pitkävihaisuutta  Grin
Olen rasittava ja kaikkea mahdollista mutta en pitkävihainen  Grin


Juupa juu! Oinaat ova todella hyvin hyvin  hyväntahtoisia. Vaikka repivät terveytensä rikki, kun säästävät toista fyysiseltä työltä. *haikeutta*  Ja Wink ymmärtävät hyvän päälle *naurua vajaa kilometri* tottavie. Yksi oinas aikoinaan kaappasi kainaloonsa ja vihille asti.
Olen tuntenut elämässäni montakin oinasta, sekä miehiä että naisia. Jokaiseen heistä sopii tuo "paras etsiä pitkäaikaispiilo" lausahdus. Miehenikin uhosi, jos kohtasi asiattomuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Hän hioi välillä iltakaudet suunnitelmia, kuinka nolaisi huonokäytöksiset ihmiset, yhden kerrallaan. Mieluiten pysyvästi. Naurattaa ihan vaan vieläkin, kun muistan miten hän turhantärkeyteen ja moukkamaiseen käytökseen suhtautui. Voi jeeveli!  Mutta ystäviensä puolta piti vaikka meni välillä omat ja vieraatkin varat puolustukseen.

Pitäisiköhän valta antaa kokonaan oinaille, niin heikompia ei kukaan voisi huijata, eikä huonoa käytöstä suvaittaisi enää ollenkaan. Saataisiin glamouria arkipäivään ja voisimme olla turvattuja ja tehokkaita. Mitäs tuumaatte? Vai onko totta, että 2012 maailma siirtyy oinaitten aikaan, vaiko? tähdistöön kaikkineen. Ai ku ihanaa!

Oli kyllä ihan sama kuka sellaista hänelle teki, mutta vähällä ei päässyt jos törkeili tai lipsui sopimuksesta. Jos joku asia sovittiin kahdenkesken ja toinen osapuoli sen pitkin maailmoita kuulutti, oli sen kaverin aika turha tulla odottamaan anteeksiantoa tai minkäänlaista vastapalvelua.
Täytyykin pyytää tuttaviani katsomaan hänen, siis mieheni, karttansa kokonaisuudessaan. Tutkitaan nyt kun on aloitettu.

Itse pyrin toimeentulemaan jokaisen kanssa, mutta omaa rauhaani ei kukaan saa häiritä. Silloin ohjaan lempeästi mutta päättäväisesti ovelle ja lipsautan puolitotuuden, joka ei ole vesimiehelle ominaista. Kuitenkin "päätäni alkoi yllättäen särkeä" juuri silloin, kun huono käytös alkoi. *naurua*

Jousimiehissä silmä lepää, mutta korva ei. Semmoisia höläytyksiä on tullut kuultua heiltä. Valitettavasti myös suurimman tietämäni vakuutuspetoksen toinen osapuoli oli jousimies, joka luuli olevansa kaikkien naisten märkien päiväunien kohde.

Onneksi on todellisiakin miehiä. Niinkuin aviom:ni oli. Nainen saa olla nainen, kun on oinasmies elämässä. Ja kaupat myyvät korvatulppia, kun tahtoo välillä omaa rauhaa maailmanparantajan rinnalla.

 smitten oinas
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #94 : 10.10.2007 11:54:09 »

Onko todellakin hedelmällistä miettiä miten ei tule toimeen? Eilen halusin nimenomaan vikassa viestissä osoittaa, miten kaikki ei-toimeen-tulemattomuus on pelkkää teatteria, ja miten ihmisillä on aina jotain yhteistä. Mutta Suuri Luuta kävi..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #95 : 10.10.2007 13:58:51 »

Enpä ole koko ketjua jaksanut lukea, mutta päätin kuitenkin kommentoida  Cheesy

Vaikeita ja hankalia tyyppejä ilmestyy eteen elämässä aina, koska ne on täällä meitä kouluttamassa ja kasvattamassa  knuppel2, mutta en menis jakamaan heitä aurinkomerkkien mukaan vaikeiksi tai helpoiksi. Yleensä mitä henkisesti kehittyneempi ihminen on sitä helpompi hänen kanssaan on tulla toimeen merkistä riippumatta. Sama pätee myös toisin päin. Sitä on silloin oppinut katsomaan "merkin taakse" ja ymmärtää, että ihmisiähän me kaikki ollaan ja jokaisella on hyvää tarkoittava sielu siellä jossain kerrosten alla  angel. Joidenkin kohdalla joutuu tosin katsomaan useampaan kertaan ja tosi tarkkaan  Kiss
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #96 : 10.10.2007 17:08:16 »

Mutta Suuri Luuta kävi..

Moiks SA, voi olla että siinä kiiressä poistin jonkun asiallisenkin viestin, tälläkertaa luutailu ei kohdistunut sinun viesteihisi sinänsä, mutta poistettavia viestejä oli niin paljon, että siinä voi mennä hyväkin viesti hukkaan, tai sitten se olisi ollut outo ilman niitä muita viestejä siinä rinnalla. Olisikin ihana, kun ihmiset kirjoittelisivat suht koht sopuisasti, ei tämä nimittäin erityisen suurta herkkua aina ole vahtia aikuisia ihmisiä. buck2 Ja ainahan siitä koko foorumi kärsii, kun ruvetaan täällä "peistä taittamaan", tavalla tai toisella.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #97 : 10.10.2007 17:22:29 »

Kun tarkemmin asiaa ajattelen, olisi aika hauskaa olla mode. Siinä ainakin oppisi neutraalia suhtautumista, jne.  Cool Nytkin jo kaikki ärsytys tuppaa menemään kuin vesi hanhen selästä.   Wink
« Viimeksi muokattu: 10.10.2007 17:27:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #98 : 10.10.2007 18:20:19 »

Lainaus
- oinas  Neuvo: Älä suututa. Ikinä ei lepy. Uhattuasi oinasta voit vain etsiä itsellesi turvallista pitkäaikais-piiloa. Epäoikeudenmukaisuus heille kaatuu omaan niskaasi. .

EIO TOTTA! Yhtäkään oinasta en tunne joka olisi pitkävihainen!! PAKKO olla jotain maata mukana, muuten ei onnistu nimittäin tämä väite olemaan totta!  Wink Mutta epäoikeudenmukaisuuden saa kyllä tuta joka sitä viljelee  knuppel2 Kyllä.

Sama täällä, kaiken muun kökön myönnän mutten pitkävihaisuutta  Grin
Olen rasittava ja kaikkea mahdollista mutta en pitkävihainen  Grin


Juupa juu! Oinaat ova todella hyvin hyvin  hyväntahtoisia. Vaikka repivät terveytensä rikki, kun säästävät toista fyysiseltä työltä. *haikeutta*  Ja Wink ymmärtävät hyvän päälle *naurua vajaa kilometri* tottavie. Yksi oinas aikoinaan kaappasi kainaloonsa ja vihille asti.
Olen tuntenut elämässäni montakin oinasta, sekä miehiä että naisia. Jokaiseen heistä sopii tuo "paras etsiä pitkäaikaispiilo" lausahdus. Miehenikin uhosi, jos kohtasi asiattomuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Hän hioi välillä iltakaudet suunnitelmia, kuinka nolaisi huonokäytöksiset ihmiset, yhden kerrallaan. Mieluiten pysyvästi. Naurattaa ihan vaan vieläkin, kun muistan miten hän turhantärkeyteen ja moukkamaiseen käytökseen suhtautui. Voi jeeveli!  Mutta ystäviensä puolta piti vaikka meni välillä omat ja vieraatkin varat puolustukseen.

Pitäisiköhän valta antaa kokonaan oinaille, niin heikompia ei kukaan voisi huijata, eikä huonoa käytöstä suvaittaisi enää ollenkaan. Saataisiin glamouria arkipäivään ja voisimme olla turvattuja ja tehokkaita. Mitäs tuumaatte? Vai onko totta, että 2012 maailma siirtyy oinaitten aikaan, vaiko? tähdistöön kaikkineen. Ai ku ihanaa!

Oli kyllä ihan sama kuka sellaista hänelle teki, mutta vähällä ei päässyt jos törkeili tai lipsui sopimuksesta. Jos joku asia sovittiin kahdenkesken ja toinen osapuoli sen pitkin maailmoita kuulutti, oli sen kaverin aika turha tulla odottamaan anteeksiantoa tai minkäänlaista vastapalvelua.
Täytyykin pyytää tuttaviani katsomaan hänen, siis mieheni, karttansa kokonaisuudessaan. Tutkitaan nyt kun on aloitettu.

Itse pyrin toimeentulemaan jokaisen kanssa, mutta omaa rauhaani ei kukaan saa häiritä. Silloin ohjaan lempeästi mutta päättäväisesti ovelle ja lipsautan puolitotuuden, joka ei ole vesimiehelle ominaista. Kuitenkin "päätäni alkoi yllättäen särkeä" juuri silloin, kun huono käytös alkoi. *naurua*

Jousimiehissä silmä lepää, mutta korva ei. Semmoisia höläytyksiä on tullut kuultua heiltä. Valitettavasti myös suurimman tietämäni vakuutuspetoksen toinen osapuoli oli jousimies, joka luuli olevansa kaikkien naisten märkien päiväunien kohde.

Onneksi on todellisiakin miehiä. Niinkuin aviom:ni oli. Nainen saa olla nainen, kun on oinasmies elämässä. Ja kaupat myyvät korvatulppia, kun tahtoo välillä omaa rauhaa maailmanparantajan rinnalla.

 smitten oinas

Oinas on sellainen piikki muiden lihassa  Cool

By the way, vesimiehen aika alkaa 2012, vai mitä sanovat paremmin asiasta tietävät?
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #99 : 12.10.2007 14:06:06 »

Näiden kanssa meikäläinen ei tule juttuun:

 neitsyt

Neitsytnaisten kanssa en tule toimeen sitten mitenkään.. Ja tunne on useimmiten molemminpuolinen, neitsytnaiset eivät tule mun kanssa juttuun, mikä on jo monesti koettu. Suurin osa neitsyistä, mitä tunnen, ovat kovia kitisemään, mikään ei ole koskaan hyvin, perusasenne on niiiiin negatiivinen ja ovat - kyllä, kyllä - pilkunn*ssijoita. Ja suuttuvat herkästi ja ovat todella, todella pitkävihaisia - tosin mä olen hyvin tyypillinen jouskari, joka puhuu ensin suunsa puhtaaksi ja ajattelee vasta sitten, mitä onkaan tullut höläytettyä.. :Smiley Embarrassed  Eli tämmöinen hiukan höpsö, vauhdikas, perusoptimistinen ja joka paikkaan ehtivä jousimies ei oikein ymmärrä rauhallista, tunnollista ja herkkää neitsyttä Undecided

Uskon kuitenkin, että poikkeus vahvistaa säännön, koska yksi koulukavereistani, jonka kanssa vietän paljon aikaa ja jonka seurassa viihdyn, on neitsytmies smitten

 rapu

Eieiei... Ottavat mielellään marttyyrin roolin, liian herkkiä meikäläiselle ja jotenkin yleisesti ottaen hiukan rasittavia (johtuneeko sitten siitä, kun mun laskeva merkki on juuri rapu ??). Ei natsaa.

 kauris - naisten kanssa yleensä tulen juttuun, mutta miesten kanssa en. Työteliäitä, mikä on sinällään erittäin hyvä, mutta ovat muka aina oikeassa ja rupeavat kiukuttelemaan hyvinkin lapsellisesti, jos homma ei suju heidän tahtonsa mukaan.

 vaaka

Kaveritasolla tosi mukavia ja ihania, ja ihan pop hauskanpitoseuraa ja "pinnallisista" asioista jutustellessa. Mutta sitten, kun pitäisi päättää jotain... Ei prkl! Siitä seuraa semmoista kääntöä ja kädenvääntöä, kun vaaka ei tiedä mitä haluaa, punnitsee kaikki vaihtoehdot ja sen jälkeen vaihtoehtojen vaihtoehdot ja ei senkään jälkeen osaa päättää, mitä haluaa. Nysvääjiä. Enkä pidä vaakoja ihan sataprosenttisen luotettavina, kaikissa tapaamissani vaa'oissa on ollut jotain semmoista, mikä ei ole herättänyt täyttä luottamusta Huh  Herkkä vaisto vaiko sitten vainoharhaisuutta, I dunno..

Tällä hetkellä on vääntöä yhden vaakamiehen kanssa, kun ei tiedä, haluaako olla vai ei.. Välillä haluaa, välillä ei - alkaa jo olla semmoinen olo, että mä vihellän kohta sen pelin poikki, kun ei ratkaisua ala syntymään Undecided

Juu, älkää please tappako mua kommenttieni perusteella :Smiley  Huomasin, että jousimies ei näköjään ole kovinkaan pidetty merkki - ja mun kirjoituksen jälkeenhän tilanne korjaantuu, juu! knuppel2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1336



Profiili
« Vastaus #100 : 13.10.2007 09:31:24 »

Juh, heh!

Vaaka on todellinen nysväämisen taituri, samoin monet nousumerkkivaa'at.

Vinkkinä suhdeasioihin sanoisin, että vaa'an kanssa kannattaa olla päättäväinen ja kertoa hänelle mikä sinulle sopii tai sitten ei.

Kyllä vaaka (tai -nousu) löytää polkunsa kainaloosi tai rinnallesi, jos olet diplomaattinen ja päättäväinen.

Continuining in a minute...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #101 : 13.10.2007 09:38:57 »

Sen sijaan oinas aina tietää missä mennään..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #102 : 17.11.2007 17:52:01 »

Kiitos Sasha! Miksi se on niin vaikeaa antaa toisen
hengittääkkin  2funny 2funny
Tunnistin itseni.
Vastaus kysymyseen : fisujen kanssa ollut joskus pientä
hässäkkää nämä kummatkin ovat taiteellisesti hyvin
lahjakkaita. Johtuneeko siitä , että jalat eivät  ole maan pinnalla.
Kaksosiin on kumma viha/rakkaussuhde.



tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #103 : 17.11.2007 18:40:13 »

Täytyypi tunnustaa, että tulen yleensä toimeen ihmisen ku ihmisen kanssa. Toki joskus on niitä immeisiä, joista jo kaukaakin havaitsee, ettei kemiat kohtaa tippaakaan  Grin . Tässä vast ikään mulla oli on/off suhde oinasmiehen kanssa (nousu kaksonen)... minä härkä (nousu skorppari). Pari viikkoo meillä meni aina mukavasti, mut sitte oltiin napit vastakkain. Jutut meni kyl hyvin yksiin, mutta joku kumma siinä aina klikkas. Ehkä kummankin itsepäisyys... Ja en voinut sietää oinaan suuren suurta egoa...hän oli paras kaikessa ja kaikista. Muiden jutut eivät paljoa  kiinnostaneet... saa siinä selitellä omia juttuja ku toinen katselee seinille  2funny Niin ja kun puhutaan siitä että oinaat sanoo suoraan asiat niinku ne on...niin toisin kyl tän oinaan kans kävi. Hameen ois päälle saanu panna ku tekstareilla ja mesen välityksellä erosta ilmoitti. Vaikka tavatessamme hänkin mainosti, että HÄN sanoo asiat suoraan sitten ku jotain sanottavaa on... Että näin   knuppel2 Enpä taida toista kertaa oinasta elämääni ottaa  knuppel2 Miettinyt olen et mikäköhän merkki mulle sit sopis... Cheesy
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #104 : 17.11.2007 20:12:02 »

Näin Oinaana pakko sanoa, että ollaampa nyt rehellisiä  Smiley! Ensinnäkin Oinas on ITSEKÄS ja toiseksi jos se pääsee jollekkin tosissaan suuttumaan, niin HILIVATIN PITKÄVIHANEN, mutta eihän sitä näytetä vaikka aina se siellä sisällä on ! Oinasko nyt alentuisi moisiin, mutta voi sitä tyytyväistä hymyä ja mieltä, kun tämä suuttumuksen kohteena oleva kokee vastoinkäymisiä :" Oppiipahan ruoja jotakin" . Näinhän se valitettavasti on. Toiseksi Oinas on kyllä rehellinen ITSELLEEN, mutta toisille asia yleensä ilmaistaan sievemmin, koska eihän Oinas halua ketään suututtaa vaan olla kaikkien kaveri.Toiseksi toisten asiat ei kiinnosta jos ei mielenkiinnon kohde ole sama. Kaikkien kanssa kyllä jutellaan ja hymyillään, mutta paljonkos oikeasti jää mieleen toisen kertomaa jos ei ole itseä kiinnostavasta asiasta kyse ? Minulla ne ainakin ovat vain hajanaisia mielikuvia sieltä sun täältä  :Smiley.

Itse tulen aika lailla toimeen kaikkien merkkien kanssa, mutta parhaiten on yhteys toiminut Vesimiesten, Jousimiesten, Kaksosten, Kauriiden, Skorpioonien ja Kalojen kanssa. Varovaisesti "antennit" toiminnassa juttelen Rapujen, Leijonien, Neitsyiden, Vaakojen ja Härkien kanssa.Pahimmat yhteentörmäykset on sattunut toisien Oinaiden kanssa  Grin. Mitenhän lie mahdollista  2funny  2funny   
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: