Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 124524 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #60 : 25.09.2007 17:09:59 »

Ehdottomasti vesimiehen!! Ja seuraava on Neitsyt. Neitsyen kanssa tulee tomeen, jo aina antaa hänen olla oikeassa ja tekee, miten hän tahtoo  Angry idiot2
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #61 : 25.09.2007 17:20:15 »

Skorpparit ei lepy herkästi, juuri eräs skorppari työkaverinikin sen totesi tänään. Sanoi ettei ikinä anna helpolla anteeksi.
Voisiko sen pitkävihaisen oinaan kartalla olla myös skorpparia?

Oinas skorpioni ihminen on muuten räjähtävää sorttia, pelottava jopa  Grin Tunnen erään  aurinko  skorpioni ja  askendentti  oinas ja on tulinen. Mutta itse tulen kyllä juttuun vaikka välillä hirvittääkin  Grin
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #62 : 25.09.2007 21:11:21 »

Kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhui jousimiehestä...
Eh he.
Olen tuplajoukkari itse 2funny

Mua ärsyttää sellaset nippelitarkat neitsyet.....ja vaikka mun rakas sisko ja hyvä ystävä on rapuja kummatkin niin en joksus vaan voi ymmärtää heitä...

Kauriit ovat joskus ylimielisiä tai kaikkitietäviä...kuten härät. Kaksoset vaan niin älyttömän ajattelemattomia, että hu hu.

Mutta hyvänen aika, eihän sitä näin voi yleistää. Kunhan kommentoin Smiley

A
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #63 : 26.09.2007 15:25:05 »

...

Mutta hyvänen aika, eihän sitä näin voi yleistää. Kunhan kommentoin Smiley

A
Ei voikaan, aikuisten oikeasti, mutta minäkin annan JO itselleni hieman enemmän liekaa kuin ennen, näissä yleistysasioissa.
Vinkkejä ja vihjeitähän täältä vain saa - ja sitä peilipintaa  Kiss Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
selkälokki
Vieras
« Vastaus #64 : 26.09.2007 17:24:30 »

Niin, kantsii muistaa, että kun tässä puhutaan näistä huonoista puolista, niin joka merkillä on myös rutkasti hyviäkin puolia, ne eivät vaan tässä ketjussa tahdo tulla esille. Jopa juuri niillä merkeillä, jotka meinaavat eniten ärsyttää, on myös se kolikon kauniimpi puoli.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #65 : 27.09.2007 00:33:41 »

AIVAN  WinkWink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #66 : 27.09.2007 16:34:53 »


Lueskelin taas tuota otsikkoa.

Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?

Tarkoittaa nyt mielestäni myöskin sitä, että kenen kanssa minä en tule toimeen.

Minusta kysymys on silloin vain minusta itsestäni. Miten minä osaan suhautua eri luonteenlaatuisiin ihmisiin, ja miksi tulen jonkun kanssa huonosti toimeen.

Minähän en voi vaikuttaa siihen toiseen ihmiseen paljoakaan, mutta kylläkin omaan suhtautumiseeni sen toisen ihmisen ominaisuuksiin.
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 27.09.2007 16:46:52 »

Eikö ole yhtä hassua miettiä, miksi joidenkuiden kanssa tulee paremmin toimeen tai miksi ihmiset ovat niin kovin tähtimerkkiensä leimaamia?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #68 : 27.09.2007 21:27:58 »

Minusta kysymys on silloin vain minusta itsestäni. Miten minä osaan suhautua eri luonteenlaatuisiin ihmisiin, ja miksi tulen jonkun kanssa huonosti toimeen.

Osuit asian ytimeen  smitten  Ehkä juuri he, jotka koemme kaikkein vaikeimmiksi, ovatkin suurimpia opettajiamme elämän tiellä.


tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #69 : 28.09.2007 18:22:04 »

Minähän en voi vaikuttaa siihen toiseen ihmiseen paljoakaan, mutta kylläkin omaan suhtautumiseeni sen toisen ihmisen ominaisuuksiin.

Asiahan on just näin. Ainoa mihin oikeasti voi vaikuttaa, on oma suhtautumisensa. Astrologian avulla voi tietysti oppia ymmärtämään, miksi ei tule kaikkien kanssa yhtä jouhevasti toimeen - haasteet löytyvät sieltä omalta kartalta. Smiley

Tosin otsikkoon viitaten houkutteli aluksi vastata myös niin, että merkkien kanssa tulen toimeen mainiosti. Ne ovat ihmiset, jotka aiheuttavat ongelmia... :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Atomi
Vieras
« Vastaus #70 : 28.09.2007 18:51:40 »

Tosin otsikkoon viitaten houkutteli aluksi vastata myös niin, että merkkien kanssa tulen toimeen mainiosti. Ne ovat ihmiset, jotka aiheuttavat ongelmia... :Smiley
Allekirjoitan!     smitten
tallennettu
mustaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #71 : 02.10.2007 11:40:46 »

Vesimies ja kaksonen ovat merkit joiden kanssa tulen huonoiten toimeen..kieroja ja kaksnaamaisia.   knuppel2
tallennettu

Aurinko-Leijona
Asc-Jousimies
Kuu-Oinas
Merkurius-Leijona
Venus-Neitsyt
Mars-Neitsyt
Punainen Resonoiva Lohikäärme
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #72 : 03.10.2007 22:13:31 »

Kaikkien kanssa tulen toimeen
mutta muutamasta merkistä löytyy jokunen tosi ärsyttävä kokemus:
rapu-,leijona- ja oinas-naiset sekä kala- ja skrorpparimiehet. Ja kaikki ärsyttävät epäluotettavuudellaan ja itsekkyydellään! (ja nuo kyseiset rapu- ja oinas- merkkiset naiset pitävät minua ystävänään (tosin en enää suostu heidän hyväksikäytettäväkseen)  )
Ja neitsyt naisista sellainen kokemus että aluksi ovat ylimpiä ystäviä ja yhtäkkiä katkaisevat kaikki siteet enkä tänä päivänäkään tiedä miksi. Luultavasti olen laukonut jotain "totuudentorvestani" ja ovat loukkaantuneet, en tiedä, kun eivät suostu puhumaan. (osaako joku neitsyt kertoa mitä tuollainen käytös tarkoittaa?)

Sanoo vesimies, nouseva vaaka, kuu leijonassa
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #73 : 04.10.2007 17:10:58 »

Luultavasti olen laukonut jotain "totuudentorvestani" ja ovat loukkaantuneet, en tiedä, kun eivät suostu puhumaan. (osaako joku neitsyt kertoa mitä tuollainen käytös tarkoittaa?)

Luultavasti juuri näin  Lips Sealed  Oman kokemukseni mukaan  neitsyt katkaisee välit hyvinkin jyrkästi ihmiseen, jonka kokee loukanneen itseään. Ei turhia selittelyjä. Siinä voi tosiaan nopeasti leppyvä  vesimies olla vähän ihmeissään... Anteeksipyyntö ja toiselle riittävästi aikaa asioiden miettimiseen voisivat olla hyvä resepti. Näinhän meille "totuudentorville" valitettavasti joskus käy  buck2

Nimimerkillä  aurinko vesimies (yhteiselämää  aurinkoneitsyt:n kanssa jo vuodesta 2001  smitten)
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
selkälokki
Vieras
« Vastaus #74 : 04.10.2007 20:50:53 »



Nimimerkillä  aurinko vesimies (yhteiselämää  aurinkoneitsyt:n kanssa jo vuodesta 2001  smitten)
hehhee täällä nimimerkki  aurinko vesimies yhteiselämää  aurinko neitsyt kanssa vuodesta 2000  Cheesy
Meillähän oli yhteisiä piirteitä kartalla muutoinkin, mikähän mahtais olla se tekijä, että on pitänyt moinen pilkunviilaaja ottaa aisaparikseen?  Smiley smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: