Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2020149 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1440 : 17.10.2012 15:32:02 »

Hammaskirurgi leikkas viisaudenhampaan tänä aamuna ja jännitin niin että yökkäilin mut kaikki meni hyvin. Jälkikipukin ihan hallittavissa, tosin näytän marsulta kun toinen poski ihan turvoksissa  Grin
Sain diapamii esilääkityksenä mut olin niin hypriksissä käynnin jälkeen etten tuntenut enää rauhoittavaa vaikutusta. Nyt kun otin kaks iltasiiderii, on olo kuin missäkin ihme vuoristoradassa ja laulattaa  Cheesy
Eli hipusen mukavissa olosissa siivoilen hieman vinossa.
Esilääkitys oli kiva   :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.10.2012 18:28:58 kirjoittanut pikkari » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1441 : 18.10.2012 17:06:49 »

Lasten ilmeet kun luettiin satuja  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1442 : 18.10.2012 21:53:57 »

Jipii!! Mä meen tekee demon ja se lähetetään levy-yhtiöön. Olen aivan sairaan ujo esiintyjä enkä minnekkään estraadille kaipaa mutta haluun kuulla ammattilaisten mielipiteen äänestäni josta karaokeyleisö on kyl tykänny
Saas nähdä mitä tapahtuu...  Cool
Olen käyny vaan yhden kerran laulutunnilla ja maikka tykkäs mun äänestä kehottaen kaymään kerran viikossa luonaan. Oon sairastellut vaan niin hitosti ja tunti pitäis perua kaksi päivää aikasemmin esteen sattuessa joten en ole pystynyt sopii tunteja kun oireilu voi alkaa kuin salama kirkkallta taivaalta näiden perusvaivojen lisäks.
Mieheni tuttavapiirissä on musiikki-ihmisiä joten yhteyttä vaan pitää ottaa ja mennä jännityksestä täristen jodlaa  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1443 : 19.10.2012 19:15:03 »

Loma alkoi Cheesy Ajattelin nukkua, valvoa yöt, hakata koodia ja hommailla kaikkea muuta hienoa niin että tuntuu Grin Plus hiukan käydä shoppailemassa sekä reissussa Cool
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1444 : 20.10.2012 18:47:10 »

Kasvit. Ne vaan on ihan uskomattoman hienoja pikku otuksia, kun malttaa pysähtyä katsomaan.  Grin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1445 : 31.10.2012 19:26:47 »

Työharjoittelu ohi Afro Kohta jos kirjoittais loppurapsan ja tienais vähän opintopisteitä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1446 : 01.11.2012 01:08:13 »

No nyt on lääkitys kohillaan  Cheesy Sain adrenaliinikynän testiin että jos alan turpoilee hengityselimistä.
Aamullla heräsin jalkapohjien sekä kämmenein kutinaan ja sekä kädet + jalkapohjat tuposi. Rukoilin taas niin pitkään että nukahdin siihen.
Mun lääkäri on niin superihana  smitten Nyt on kaik mahdolliset dropit joita päivittäin ja jos ei kahdessa viikossa tehoa, saan vihdoin sen lähetteen.
Aika hurjaa tökätä reiteen piikki adrenaliinia mut parempi se kuin haukkoo happee kurkku tuvonneena.
Tohtori sanoi et jos on noin huonot henkilökemiat tk-lääkärin kanssa, sen voi vaihtaa samantien.
Mä en vaatinut mitään silloin, pyysin apua ainoastaan ja mikä mieletön ero tällä.
Nyt voi nukkuu yön rauhassa sillä jos angsti hiipii kurkkuun, lyö piikki reiteen ja oottele hyviä aikoja  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1447 : 01.11.2012 16:48:39 »

Hyvää marraskuuta astroystävät  Smiley
Ihmeen tasapainoinen, hyvä olo ilman minkäänlaisia oireita. Olen todella kiitollinen niin ihanasta lääkäristä joka mulla on  smitten
Hän on lääk.lis, hammaslääkäri ja leukakirurgian erikoislääkäri eli superpätevä ukkeli joka tsekkas eilen myös ton leikatun viisurin. Kaik ok.
Hassua miten pää toimii... kun tiedät että apu on lähellä (tropit omas kaapissa) oireilu vähenee tai sit mä oon vaan psyk som hullu  crazy2
Mies toi kauniin ruusukimpun mulle hetki sit. Tuoksuu tosi hyvälle tässä läppärin lähistöllä  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1448 : 02.11.2012 19:32:15 »

Vau mikä paikka.. Tanssityttöbaari/kahvila jossa naisrobotteja Cheesy Afro Jos olisi rahaa, niin vois ihan huvikseen perustaa tommosen tänne susrajalle Grin Eniten kyllä kiinnostaisi, että kuka sinne ekana uskaltais tulla Grin Grin

http://img.photobucket.com/albums/v221/magica/TOKIO12/DSC_0322b.jpg
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #1449 : 03.11.2012 17:09:16 »

Parasta tässä päivässä on, että on jättänyt vanhat asiat taaksensa kummittelemaan ja keskittynyt oman päänsä miettimisestä toisten kiusaamiseen Wink. Muuta parasta on että antoi köyhänä vähän rahaa pienen liikkeen yksinyrittäjälle ja se että päivä on suhteellisen alussa. Iloo teil kaikil
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1450 : 03.11.2012 18:03:39 »

Kahvi on hyvänmakuista. :3
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1451 : 04.11.2012 16:34:52 »

En tiedä onko parasta mutta ihmetyttää positiivisessa mielessä miten mun taskuun on ilmestynyt rahaa.
Olin eilen taas baarissa ja lähdettiin vaan kahdeks tunniks, en ottanut korttia mukaan eikä käteistäkään ollut paljon kun ajattelin ettei me mitään kännejä ehditä edes vetää.
Nyt löysin saman verran rahaa farkkujen taskusta mitä oli lähtiessä eilen  idiot2 ihmejuttu

Hassuu oli vedellä drikkejä mun entisen lukion reksin kanssa. Hän halus laulaa mulle monta kertaa karaokessa ja mä lauleskelin itsekin pitkäst aikaa  Smiley oli kiva ilta
« Viimeksi muokattu: 04.11.2012 17:01:15 kirjoittanut pikkari » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1452 : 05.11.2012 12:48:48 »

En tiedä onko parasta mutta ihmetyttää positiivisessa mielessä miten mun taskuun on ilmestynyt rahaa.
Olin eilen taas baarissa ja lähdettiin vaan kahdeks tunniks, en ottanut korttia mukaan eikä käteistäkään ollut paljon kun ajattelin ettei me mitään kännejä ehditä edes vetää.
Nyt löysin saman verran rahaa farkkujen taskusta mitä oli lähtiessä eilen  idiot2 ihmejuttu



Raha voi joskus poikia merkillisellä tavalla, mullekki on joskus käyny niin - Välillä sitä taas katoo ihan ihmeellissesti, esim viime kesänä mä oon varma et mult on jossain vaiheessa tippunu jonekki sata euroo tai sit se sama entiteetti joka pistää rahan mystisesti poikimaan ottaa sen välillä takasin  idiot2
tallennettu

.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1453 : 09.11.2012 23:54:45 »

Maarit Tastula on tosi hyvä haastattelija. Ooperalaulaja Jorma Hynnisen tarina omasta pojastaan oli koskettava.
Nyt ei haittaa enää yhtään etten ole frendien kans Tavastialla. Tulipa paljon ajateltavaa taas kerran.
Asioiden suhteuttaminen on yks tärkeimpiä asioita tässä elämässsä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1454 : 10.11.2012 20:23:16 »

Olen tosi tyytyväinen että ystäväperhe saa kolmen viikon kuluttua uuden kodin ja pääsevät pois siitä kauheesta homeluolasta  Smiley
Inhottava vatsatauti on ohi ja muutenkin hyvä fiilis.
Ensi viikolla tulee tähänkin asuntoon superpuhdistus eli mun oireilun pitäis sit loppua. On tosi jyry tökötti jolla vedellään asunnon kaikki pinnat. Täytyy käyttää kaasunaamaria, silmäsuojia sekä suojapukua ettei sitä myrkkyä roisku iholle mutta se tökötti tappaa kaiken itiöstön mitä täällä vielä on.
Faija lupas hoitaa kaasunaamarit + suojajutut pojille jotka tulee homman sit suorittaa. Minne ihmeeseen mä laitan kaikki kukat? Ne ei voi olla samassa tilassa tai kuolevat eli kyse tosi myrkystä.
Pitää olla pois kodista jonkun aikaa kun tää puhdistus on tehty. Yli 200 euroa maksaa moinen myrkky ja saa tod luvan kans toimia tai sit mä laitan koko mestan tuleen
Aikaisempi kallis otsonointikäsittely oli yhtä tyhjän kans ja silläkin hintaa 450 euroa eli kyllä ihmisiä kusetetaan noissa homeputsauksissa vaikka luvataan maat ja taivaat tehosta.
Nyt mulla on luja luottamus siihen että tää superkäsittely auttaa kera enkeliavun  angel angel angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: