Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2020135 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1425 : 20.07.2012 10:20:48 »

Uusi kierukka  Smiley Olin taas vaihteeks  Shocked kun lääkäri sanoi että se entinen on vaan lähtenyt irti mut miksen mä ole huomannut mitään kun se hökötin on tullut ulos?!  uglystupid2
Oon joskus lukenut tapauksista mut nyt kävi itelle.
Tosi kiva lekuri ja säästöä tuli kun ei pidä maksaa kuin poliklinikkamaksu
Aurinko paistaa ja jotenkin tyyni olo  smitten
Pyysin enkeleitä mukaan sairaalaan ja tunsin läsnäolon  angel
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1426 : 20.07.2012 23:50:55 »

Mä lähden aamulla Jyväskylään ja ensi viikolla Kotkan Meripäiville TELTTAILEEN.. Jeeee

 smitten

Minsa
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1427 : 21.07.2012 20:59:11 »

Karmee 6 tuntia kestävä vatsakipu (meinasin soittaa ambulanssin), 3 päivän ripuli ja monta päivää kestävä reisi-säärikipu menivätten ohi,
ja nyt on ollu taas hirrrrveeen kiva olo ja toivottavasti saa taas olla pitkään terveenä, insha'Allah.
tallennettu

.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1428 : 22.07.2012 11:55:21 »

aurinko paistaa ja kohta kohti karjurokkia Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1429 : 01.08.2012 00:35:46 »



                                                  coolsmiley


                                 Homma hoidettu.


             
                                 smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1430 : 24.08.2012 13:41:51 »

leffatreffit koomikon kanssa kotisohvalla
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #1431 : 24.08.2012 17:22:20 »

Sain loiiiistavan inspiraation ja keksin mahtavan idean uudelle tarinalle, enkä malta odottaa, että pääsen sen toteuttamaan.
Ja iloiseksi minut tekee (jälleen kerran) Emilie Autumn ja hänen musiikkinsa. Ei päivääkään ilman hänen musiikkinsa kuuntelua/kirjansa lukemista. ♥
Ja mahtavaa oli myös ilme erään pienen tytön kasvoilla, kun sanoin hänelle, että hänellä on aivan käsittämättömän kaunis laulu ääni. Tuli tosi upea mieli, kun uskalsin kehua tätä tyttöä ja tehdä hänen päivästään (toivottavasti) hieman ihanemman.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2012 17:27:34 kirjoittanut Syringe » tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1432 : 24.08.2012 17:41:06 »

Ihana päivä, aurinko paistaa, upea olo ja mikä parasta hyvä seura  :Smiley

Rakkautta ja valoa..

 smitten

Minna
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1433 : 24.08.2012 21:51:42 »

Oli lempeä saa ja oli ihanaa käydä eräässä vanhassa kaupunginosassa joka on täynnä mielenkiintosia kauppoja ja kauniita maisemia, tapasin kivan ihmisen.
tallennettu

.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1434 : 18.09.2012 21:22:47 »

Jippiiii  Cheesy Taisin löytää oikean psykoterapeutin!!!
Viime yönä oli tosi vilkkaat unet ja vanha viisaan näköinen mies ohjasi mua sekä halusi auttaa. Kuiskasi "terapiaaaaa" Olen miettinyt jo pari kuukautta että keskusteluapu tulis enemmän kun tarpeeseen tässä elämänvaiheessa.
No vaiheessa on tää juttu tosiaan vielä mutta niin voimakkaan intuitiivisen tunteen sain tästä ihmisestä (jota en ole vielä edes tavannut) että huomenna otan heti aamusta yhteyttä ja varaan ajan.
Loppuu sit tällä palstalla piipittäminen ja rauhoittavien nappailu.
Ahdistuksen perimmäisen syyn jo tiedän mutta se pitää vielä kohdata turvallisesti. Homeopatia toimii myös.
Eilen illalla tuli kipu vasempaan käteen aivan kuin joku olis polttanut tulella ja kipu levisi kyynärpäähän hetkeksi.
Oudoin oli tänä aamuna: aivan kuin olis ollut kaksi puolta kropassa. Koko vasen puoli päälaesta varpaisiin joka kohdasta kipee, oikeella puolella ei mitään. Oli tosiaankin skitsofreeninen olo muttei se kestänyt kauan.
Huomenna hammaslääkäri soittaa ja sovitaan sopivasta esilääkityksestä viisurin poistoon. Mä yökkään niin helposti että takahampaiden hoidossa tarvitaan tujut dropit  Cool
Syksy on ihanaa aikaa. Ei väliä sateesta ja hämärästä. Tää nauttii  Smiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1435 : 21.09.2012 15:50:53 »

Parasta tässä päivässä on Tommi, et Kuuhildalle terkkuset; sun ihanan ajatus toimi heti!!! Kiss

Ja on vielä toinenkin ilonasia, sovin et tavataan Espanjan ystävieni kanssa vielä tänä vuonna eli alettiin fixaamaan ajankohtaa jotta näen kaikki. Ja alkaa näyttää siltä, että aletaan tekemään yhteistyötä niin pikkuhiljaa hyvä tulee..  knuppel2

 smitten

Minna
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1436 : 28.09.2012 22:23:21 »

Naapuri tuli pistäytyy alkuillasta ja ohjas mut sivuille www.bkwsu.org/finland
Me mennään maanantaina noiden hurujengin Ajattele posiivisesti- iltaan  Cheesy
Sitä todellakin kaipaan koska sain taas vaihtees niin megalomaanisen raivarin päivällä. Tosi onnekas kyllä olen että mun ystävät tietää skitson luonteeni ja jatkaa vaan keskustelua vaikka pimahtelisin miten sattuu.
Mua vituttaa faija ennnen kaikkee!! Lupas mulle sen talon, tänään perui kokojutun ja tätä eestaas systeemii on kestänyt kuukausi kaupalla
Nää on kuintenkin hänen kiinteistöjään ja hän päättää mun hyväksi mutta mutsi toimii takapiruna koko ajan.
Voi luoja kun olisin edes hetken terveenä että saisin opinnot lopuun ettei olis toisten armoilla koko ajan.
Loreenin Euphoria täysillä auttoi kyl hieman  Smiley Ei paska-aika ikuisuuksia kestä
Mä nautin tästä syksyn viileydestä kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Läpivedossa, kynttilän liekit lepattaen hämärässä mieli pikkuhiljaa rauhoittuu.
Pieni myssyttely myös sallitua tänä vkl ja sit alkaa taas homeopatiakuukausi.
Vinkvink. kannattaa ostaa luontaistuotekaupasta vahvaa c-vitamiinii. Mulla sellasta missä acerolaa, gojia ja agaita.
Kirjotinkohan oikein. Potkuu antaa kyllä. Inkiväärii ja valkosipulia raakana. Karaistamista tulevaa kylmää aikaa varten. Kyllä mä vieläkin ajoittain nappaan miedon rauhoittavan että en räjäyttäis koko maailmaa.
Nyt taxi alle ja baariin pitkäst aikaa. Muutama drinkki ja lisää happee.
Mukavaa perjantai-iltaa astroväelle!!  coolsmiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1437 : 02.10.2012 19:41:15 »

oltiin perheen kanssa uimassa ja sen jälkee syötii hampet
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1438 : 05.10.2012 15:30:07 »

Alkaa viikonloppu.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #1439 : 05.10.2012 16:40:09 »

Tällä viikolla on saatu niin paljon aikaan, ettei oikein vielä edes ymmärrä mitä tapahtu mutta niin ne planeetat vaan järjestää asiat.

Kaikki rästissä olleet työt on tehty ja nyt vain asunnon sisustus käyntiin niin voi sitten laittaa senkin myyntiin.. Smiley

Elämä muuttuu kertaheitolla kun proge Kuu alkaa pistää asioihin vauhtia näillä Pluto neliöillä.. IHANAAAAA VIIKONLOPPUUUU!!!

smitten

Minna
tallennettu
Sivuja: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: