Sivuja: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5636500 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4860 : 09.11.2008 16:37:10 »

LIZZY: mullakin oli eilen illalla ihan hirvee migreeni  Shocked Undecided Päätä jomotti heti niin että  knuppel2
Käytiin sit  kalat kans hakee ateriat hesestä et jos olis helpottanu mutta paskat...
ku olin sen syöny niin alko vielä kaiken lisäks oksettaa  Grin Sit ei auttanu ku mennä nukkumaan,
meni kyllä aika myöhään ennenku sai unen sen kivun kans. Lips Sealed
Aamuyöstä oli ihanaa ku  kalat tarras mut tiukasti sen kainaloon ja sanoi ne
maagiset "mä rakastan sua" sanat  smitten

Väsyttää vaan vieläki ihan pirusti.. kohta  harka sisko tulee käymään lättyjä syömässä  Cheesy
Kyllähän  harka :lle ruoka maistuu  Grin (toivottavasti ei muista niitä velkoja mitä en oo sille
vieläkään maksanu...)
Ja siivoomisesta puheenollen,pitäs munki tän päivän aikana mennä siivoo rekkavarasto...
Sain eilen ku hoitokoiraa ulkoilutin niin uuden asiakkaan,joku nainen vaan tarras mua hihasta
että "ootko sää se dogsitter?" ku oli nähny mut usein sitä koiraa ulkoiluttamassa..
Kysy sit että voisinko sen Perhoskoiraa joskus hoitaa jos ne menee matkalle,
tottakai suostuin  angel Perhoskoirat on ollu pienestä pitäen erityisen lähellä mun sydäntä
mutta en oo silti omaks hankkinu kuin noita luurankojalkoja  Cool
no ehkä vanhoilla päivillä sitten...

ihana uni TIGRIXellä  Smiley mä näin monesti ku mun hoitohevonen kuoli niin siitä unia,
joissa se tuli vaan mun luokse ja katsoi suoraan silmiin. smitten Ja sen vaan tuntee,että
se ei oo pelkkä uni,vaan että se on oikeesti siinä LÄSNÄ. ja tulee just sellanen rauhallinen olo
että kaikki on nyt hyvin. angel muistan ku silitin sen silkkistä karvaa
hetken ja sit se käänty ja haihtu pois...
Se oli mulle niin tärkeä hevonen että ei kukaan voi koskaan ottaa sen paikkaa
mun sydämestä  smitten
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 16:43:08 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4861 : 09.11.2008 17:27:55 »

Niin.. Jotenkin mikään ei oo sen ihanampaa kuin ne rakkaat jotka ovat poistuneet keskuudestamme, tulevat uniin vierailemaan.. Smiley

Isä ja kissa käyvät kyllä usein, tosin tunnen niiden läsnäolon usein hereilläkin. Ne ovat aina lähellä, sillä tiedän isän toimivan henkisenä oppaanani ja kissa on tietenkin aina sen mukana.. Grin Ja ne antavat joskus hätkähdyttävän selkeitä merkkejä itsestään...

Toivottavasti ketään täällä ei häiritse miten paljon puhun ja ylistän aina mun isää.. Grin
Eihän se mikään täydellinen ihminen ollut tietenkään, mutta jollain tapaa sellainen persoona ja sellainen sielu, jota on äärettömän helppo kunnioittaa....

Ihmisten ei varmaan tarvitse olla kovinkaan ihmeellisiä, niin aina ne herättää mussa tunteita..
Ihailen niin suunnattomasti tätä kaikkea erilaisuutta... smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4862 : 09.11.2008 21:27:20 »

Liikkuva linna on kyllä maailman ihanin ja just se Hauru..... Kiss Kiss smitten Voi mä haluun sellaisen rakkauden.. Grin
Paitsi en halua muuttua mummoksi jonkun kirouksen vuoksi... Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4863 : 09.11.2008 21:33:28 »

Ihania unia teillä Tigrix ja Kengu!  smitten Tottakai tärkeistä ihmisistä puhuu paljon. Oli sitten kyseessä elossa oleva henkilö tai jo toisiin ulottuvuuksiin poistunut läheinen.

Laitoin kynttilöitä ja tarjoilen suklaa viennetta jäätelökakkua, joka löytyi pakkasesta. Olkaa hyvät. Joskus sitä yllättyy iloisesti.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4864 : 09.11.2008 21:48:04 »

Lizzy, et tiedä miten kiitollisesti otan tarjoamaasi jätskiä.. Grin


Mulla on ihan hirvee hedari myös, joko sulla meni ohi? Yleensä mun päätä ei särje, tää tuli juoksulenkin jälkeen... Söin kyllä äsken, että ehkä se pian helpottaa...

Mä vaan kuuntelen täällä Britney Spearssia... En mä tiiä mikä mua vaivaa.. Ehkä oon muuttumassa takas teiniksi.. Ja hyvä niin, ei mun tarvii vanheta...... Grin Grin

Elwyn, mä kyllä tykkään myös erikoisen näköisistä tyypeistä... Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4865 : 09.11.2008 21:58:12 »

Keksin just yhden jutun dc kauriiseeni liittyen... kun tuolla toisaalla sitä pohdin... etten sitä oikeen ymmärrä...

Mä kans ihailen todella paljon ja lepuutan silmiäni, jos jossain tulee vastaan joku mies, joka näkee todella vaivaa ulkonäkönsä eteen. :Smiley  coolsmiley

Toisaalta se sitten ehkä on tuota dc kaurista, että jollain syvällä tasolla nää kauheen laittautuneet miehet herättää mussa kuitenkin levottomuutta ja sellasta jotain je ne sais quoi... että sitten kuitenkin olen oikeasti enemmän kiinnostunut miehistä, jotka ei pidä ulkonäköä niin olennaisena asiana. hmm...

Mutta tuosta luonnepuolesta olen kyllä samaa mieltä. Se ei todellakaan ole sama kenen kanssa aikaa viettää ja jos toinen on luova niin sitä on toisenkin hyvä ymmärtää, vaikka tää toinen ei olisikaan itse.
Muoks: tossa just tarvii sitä itsetuntemusta, että yleensä tietää millainen on, jotta tietää sitten mitä ominaisuuksia toiselta kaipaa ja haluaa vastapainoksi tai vahvistamaan. Toi on kyllä ihan tosi iso asia.

Tigrix, kiva että maistuu.  Smiley Kyllä mulla vieläkin ajottain jomottaa päätä, mutta kyllä tuntuu että se pahin migreeni vaihe meni ohi. Huh. Tuntuu tosi hyvältä kun painetaso päässä näyttää tasottuneen. En ymmärrä minkä takia mä oon viime vuosina jotenki alkanu kärsiin migreeneistä. Ennen mulla oli ihan tosi harvoin pää edes kipeenä.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 22:03:43 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4866 : 09.11.2008 22:38:08 »

Laita se ilmoitus  kuu skorpioni aikaan niin eiköhän tapahdu...  coolsmiley :Smiley

Ei mutta varmasti sitä aidompia ja kiinnostavampia vastauksia saa mitä rehellisempi ilmoitus on. Että kannattaa kokeilla.  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4867 : 09.11.2008 22:46:53 »

kenet mä muuten voisin nakittaa tutkimaan mun ap-karttaa? Cheesy alkaa noi synttärit vissiin lähestyä pian.. Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4868 : 09.11.2008 23:06:37 »

Tuolla on ihan hyviä ohjeita ap-kartan tulkitsemiseen, kun vaan jaksaa paneutua..


Hohhoi... Mä kävin äsken puntarissa ja ei ollut kivaa... Heh...

http://www.youtube.com/watch?v=tv4FLmhADFg

Jukka Poika - Pläski...  2funny


"Jos sä oot liian laiha, niin sit sua paleltaa aina.
Josset sä mitään paina, vie tuuli sut mukana aina."  smitten
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #4869 : 10.11.2008 13:11:34 »

On kyllä loistavat sanat, melkein yhtä loistavat kun Ismo Alangon Taiteilijaelämää.  Wink

Taas hyvin jälkiviisaana alkoi mietityttää: syysloma oli tuossa lokakuun viimeisellä viikolla, eikä käynyt aika pitkäksi. Jäi ihan lomaa ikävä  Grin

nimittäin tulipa siinä loman kuluessa romutettua auto, riideltyä oikein kunnolla miehen kanssa ja melkein sain häädönkin kämpästä.  uglystupid2 + se perus biletys (sitä ja myöhäisiä aamuja jäi ikävä) loma huipentui vielä tietoon siitä, että läheiseni joutuu vankilaan. Jes! sitten oli vielä alkuviikosta marraskuussa niskatuki ja sairaslomaa. Nyt siis mietiskelen tässä, olisiko jollain transiitilla ollut jotain tekemistä tapahtumien kanssa.

varsinainen fiasko. Oon yrittäny körrötellä rauhassa nyt viikonlopun ja toivottavasti tästä viikosta ei tuu yhtä rankka.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4870 : 10.11.2008 13:26:40 »

Mä lintsaan taas. Huoh..  Undecided

Häissä oli kivaa, kuvia odotettavissa ehkä huomenissa. Nyt meen takas nukkuu.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4871 : 10.11.2008 16:01:22 »

taas löytöjä.

http://www.astrobar.fi/yhteystiedot.html

http://www.kirstimelto.fi/astrokalenteri.htm

http://www.kuutarha.fi/kartan_osasia/mars/

ihme juttu, en ollut ennen eksynyt,

http://forum.astro.com/cgi/forum.cgi
« Viimeksi muokattu: 10.11.2008 16:05:01 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4872 : 10.11.2008 16:13:25 »

ahaa, Venus edustaa rakkauden hienompaa puolta ja Mars lihallisempaa.. ja Jousimies vapautta..

Rakkaus-horoskooppikirjat kertovat, millä tavoin rakkauden henkistä puolta hallitseva Venus ja lihallisempaa aistillisuutta edustava Mars vaikuttavat rakkauselämäämme säädellessään suhtautumistamme romanttiseen rakkauteen ja seksuaaliseen intohimoon.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4873 : 10.11.2008 19:24:30 »

No joo, siis tosi nukkuva ja uninen maanantai.  Tongue
En ole saanut oikein mitään aikaiseksi koko päivänä...
Oon vaan ihan tajuttoman väsynyt,, Ihan pohjaanpalanut fiilis, raaputtakaa joku mut irti!!  2funny

Oon vaan lukenut kaikkia terveysaiheisia tutkimuksia, jotta olen milloin vain valmis loistamaan nippelitiedolla.. Menin kyllä vähän sekaisin kun luin omega-6 ja omega-3 rasvahapoista.. Alfalinoleenihappo.. Tongue Linolihappo.. Tongue EPA ja DHA.. Kysykää MITÄ VAIN niin lupaan, en osaa vastata!!  2funny

Ja luettuani kaikkia kauhutarinoita haitallisesta transrasvasta ja vartalotyypeistä, omenavartalotyypistä jolla on alttius olla "piilolihava" eli kerää sisäelinten ympärille niin sanottua viskeraalista rasvaa, aloin miettiin että taidan kuulua riskiryhmään tän tasapaksun vartaloni kanssa.. Ja sitten mun alkoi tekemään mieli ruisleipää, jonka päällä ois kunnon kerros ihan rehellistä meijerivoita, namnam.. Cheesy

No tämä jääköön haaveeksi ainakin toistaiseksi..

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4874 : 10.11.2008 19:37:07 »

Olen oppinut tänään:

ACE eli angiotensiiniä konvertoiva entsyymi, saa verisuonet vetäytymään kokoon, joten verenpaine nousee. Verenpainetautiin määrätään usein ACE- estäjiä, jotka mitätöivät entsyymin toiminnan.
Olen tiennyt että soija tekee hyvää verenpaineelle, mutta se että se toimii ihan samalla tavoin kuin kemialliset lääkkeenä määrättävät ACE-estäjät, oli uusi juttu. Joten kaikki verenpainetautiset, soijaa kehiin!! Afro
tallennettu
Sivuja: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: