Sivuja: 1 ... 320 321 [322] 323 324 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5636501 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4815 : 07.11.2008 23:23:47 »

Ihana tää Ressu Redford - Kuka On Se Oikea kappale  Cry
Ei voi kuunnella ettei tuu tippa silmään... jotenki herkkä olo... käytiin pitkästä
aikaa pikkusiskon ( vesimies ) kans saunassa kynttilän valossa  smitten On se niin rakas..
Tässä vielä linkki tohon kappaleeseen jos joku haluaa fiilistellä.. meinasin kirjoittaa että viilistellä  2funny

http://www.youtube.com/watch?v=l5R8jS0RGcs


tule lähemmäksi,jos minua etsit,
katu kapenee,matkaasi jatkaa,
ja vasta tien päässä
ehkä sua odotan,
on sydämeeni niin pitkä matka...
kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria,
niin moni tarjoaa vaan pelkkiä kuoria,
Niin moni tulee vastaan,kuka on se oikea?
niin moni tulee vastaan...


 Cry Cry smitten

Hyvät yöt!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4816 : 08.11.2008 12:23:10 »

Taas saa haaveilla kunnon eväistä, kuivattu rausku alkaa vähitellen etomaan. Undecided
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4817 : 08.11.2008 14:09:56 »

Tulkaa meikkaa mut  buck2 Ja laittaa hiukset  buck2 buck2 Huoh..  Embarrassed
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4818 : 08.11.2008 14:27:37 »

No joo.. Mua vähän masentaa kun nukuin vahingossa kahteentoista..!  crazy2

Huomenta.  Sad

Näin unta vauvoista, jotka mun piti pukea jonkun tietyn kaavan mukaan ja yritin joltain kysyä aina että menikö tämä nyt näin ja oliko se niin, mutta se tyyppi ei ikinä vastannu mulle niin en saanu valmiiksi sitä hommaa!! Vähänkö oli ärsytävää.....

Sitten ostin kirjakaupasta törkeenmakeeta kirjepaperia jossa oli kaikkia värikkäitä eläinten kuvia ja olin herätessäni pettynyt kun se olikin vaan unta.. 2funny

Mietin tässä... .. Koulutehtäviä... *hirveee puistatus bbblrrhhh*  Undecided .. Siis... Pitäisi...

nyt - en - kykene - ajattelemaan - tätä - asiaa - enempää  crazy2


*menee meikkaamaan Lionheartille kunnon halloween-maskin*  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4819 : 08.11.2008 14:33:24 »

oiski saanu nukkua mut ku ei --> http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=380474&Title=Ilkan+jakelu+my%F6h%E4styi+painoteknisten+ongelmien+vuoksi

..mullon soinu puhelin vartin yli viis lähtien.. sain aamupäivällä nukuttua pari tuntia pienissä pätkissä.. siis sen aikaa mitä puhelin ei soinu.. nyt oon sit vaihtanu yöpaidan pois ja pitäs vähän siivoilla ja sit illalla bilettämään!! eihän tätä selvinpäin kestä saateri..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4820 : 08.11.2008 17:34:45 »

Ai että.. Kiitos Jumalalle ja Luojalle ja Luolajumalalle... smitten

Tein äsken keittoa jääkaapin jämävihanneksista..
1 peruna, 1 porkkana, 1 nauris + pieni pussi pakastevihanneksia + 2dl makaroonia + loraus ruokakermaa..

Nam nam nam nam nam.. En ole varmaan ikinä iloinnut näin paljon näin yksinkertaisesta ruuasta ja mikä parasta, siitä riitää vielä huomisellekin!!  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4821 : 08.11.2008 20:06:40 »

Haluan myös kiittää Jumalaa ja Luojaa ja Maailmankaikkeutta siitä, että minulle annettiin pieni toivon pilkahdus ja uskoa että kyllä kaikki vielä kääntyy hyväksi.

Tulikukka niin kauniisti puhui tuolla toisessa aiheessa, että kuin joku pitäisi kaikesta huolimatta kädestä kiinni ja ohjaisi. Minullakin on ollut tänään juuri tuollainen olo.  Cry smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4822 : 08.11.2008 20:39:09 »

Pystyykö jostain nollaamaan viestinsä, niin ettei tarvisi poistaa niitä yksitellen?
Jos haluaa poistaa ne kaikki?  idiot2

Jos joku tietäisi...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4823 : 08.11.2008 21:17:57 »

Ei niitä varmaan pysty? Ehkä kannattais laitta ylläpidolle kysymystä tosta...

Miksi haluat poistaa kaikki viestisi?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4824 : 08.11.2008 21:46:47 »

No en juuri tällä hetkellä halua, mutta on joskus ollut sellainen fiilis.
Ja joskus kyllä sen teenkin, mutta aika ei ole vielä kypsä.  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4825 : 08.11.2008 22:27:06 »

Hmmmm  :Smiley

Mikä meiningii  Wink

 Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4826 : 08.11.2008 22:39:37 »

väsynyt  buck2

Olin sentään eilen keikalla, että en ihan toivoton tapaus vielä ole.  Grin

Olin kuuntelemassa ja katselemassa Jenni Vartiaista. Oli todella hyvä meiningi siellä.  laugh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4827 : 08.11.2008 22:50:59 »

Mun vaakamaiset ammattisuunnitelmat on aina tyrmätty. Äiti on vaan naureskellu ja ollu että pöh.  Cry

Ei silti, en tiedä jaksaisinko sitä. Ei musta taitais olla sellaseen, vaikka mulle sais kyllä asiakkaat tilittää ihan vapaasti ja voisin psykologisoida siinä samalla.  Grin

Oon miettinyt, että ehkä mun olis kuitenkin pitäny hakee lukee psykologiaa. Kiva kun tässä vaiheessa tulee mieleen...

Vaikka toisaalta, nimenomaan tässä vaiheessa, mikäpä ei tulis.  Cry
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #4828 : 08.11.2008 23:01:19 »

Elwyn, mulle vois laittaa hiuspedennyksen  Wink

Mitähän minä..
Tänään ostin verhokankaan  ja sitten verhokiskon. Kattoon sen asensin ja sit verhot tulee ihan katosta lattiaan.  knuppel2 Tongue

Ikeasta kävin vilkaisemassa lamppua joka jäi kerran mieleen mutta olikin 24v lamppu. Joten jostain pitänee hommata makuhuoneenlamppu kunhan vaan sattu kiva silmään. Auts  Grin

Ehkäpä ajetaan sitten parta  coolsmiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4829 : 08.11.2008 23:01:35 »

Niin.. Onhan se toki kivaa näpertää ihmisten rasvaisia ja hilseisiä päitä ja kuunnella tilityksiä, olla aina mukavalla tuulella ja seisoskella koko päivä.. Naks naks, saksikäsi tulee varmasti kipeeks, samoin selkä..
Anteeks.. Grin Oon vaan kuunnellu mun kampaajaystävää liikaa.. Pieni palkka ja raskas duuni..

Onneksi minusta tulee sairaanhoitaja.. Se on varmasti maailman ihanin ja kiitollisin ammatti.  smiley6600


Tällä hetkellä voisin sanoa että lyödäänkö vetoa, niin sillä hetkellä kun saan paperit käsiin niin... Haen töihin vaikka Siwan kassalle!! Oon niin täynnä tätä ammattia ja sitä kaikkee mitä täydellisyyttä se multa vaatis, että tiedän että musta ei ole ikinä siihen. Ja v-tuttaa jos joku luokkakaveri yms muu pullistelee silmiään päässä siihen että sanon että mua ei enää kiinnosta..

En todellakaan mee mihinkään sairaalaan töihin, enkä vanhainkotiin, enkä mielisairaalaan...

Se on liian sosiaalinen ja rajoittava duuni, mä tarvitsen omaa tilaa enkä halua vastuuta niin monesta asiasta yhtä aikaa, enkä tykkää raportoimisesta, puhelimeen vastailemisesta ja papereiden kirjoittelusta..

Mun  kauris sisko haukkui mut lyttyyn silloin kun hain tähän kouluun ja kertoi monesta ihmisestä joka oli tähän ammattiin valmistunut mutta ei mennyt työelämään vaan vaihtoi alaa, ja sanoi että mulle käy samoin.. Kymmenen pistettä sille lausunnolle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 320 321 [322] 323 324 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: