Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sietämätön kuuni  (Luettu 4126 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« : 27.06.2006 20:32:06 »

Minulla on ollut ikäni konflikteja kuun kanssa. Olen päättänyt kesyttää sen (tai se minut) mutta tarvitsisin tietävämpien neuvoja.

Olin noin 10-vuotias kun näin seuraavan unen:
Katsoin huoneeni ikkunasta ulos pimeyteen vain täysikuu näkyi taivaalla. Käskin sen mennä pois ja niin se meni. Pelästyin, josko olin suututtanut kuun, koska se ei palannut.

En muista pelkäsinkö kuutamoa jo ennen tätä untani, mutta sen jälkeen muistan pelänneeni lapsuudessani ja nuoruudessani. En tosin vieläkään haluaisi kuutamokävelylle.  Embarrassed

Muuten kuunvaihe vaikuttaa minuun voimakkaasti. Ennen olin yliherkkä ja riitaisa täydenkuun aikaan, mieheni tarkistikin kuun tilanteen käytöksestäni. Nykyisin sen vaikutus on voimakkaampi mustasta kuun jälkeen.

 aurinko  jousimies
 askendentti  leijona
 kuu 19 41  aspect_con  saturnus 19 20  vesimies:ssä 8. huone
 kuu  aspect_squ  neptunus
 kuu  aspect_ssx  merkurius

Olen vielä tässä astroilussa aika tietämätön, joten vinkit kelpaavat. idiot2 Kiss



 

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 27.06.2006 20:42:14 »

Kutsu ihmeessä se Kuu (intuitio, tunteet, hellyys, lämpö) takaisin.

Miksi sitä pelkäät?

 smitten   kuu
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.06.2006 21:35:18 »

..siksi että se vaikuttaa sinulla luihin ja ytimiin asti,
sähköistää mielen,lataa alitajunnan ja kuolemanpelon,josta olisi JÄRJEN avulla selvittävä..
tallennettu
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #3 : 28.06.2006 23:57:00 »

Hyvä levoton, kuu edustaa intuitiota,feminiinisyyttä tunteita.Psykologisesti suuntautunut astr. sanoo kuun myös indikoivan äitiä ja äitiyttä.Kun katson kuusi aspekteja herääkin mieleeni kysymys omasta äitisuhteestasi, oliko äitisi mahd jotenkin "herkkä", rajoittiko hän ehkä sinua, tai oliko sinulla(onko)kokemus "ankarasta"äidistä..?Onko sinulla lapsia?Kuinka koet oman äitiytesi?Aika henkilökohtaisia kokemuksuksia tässä kyllä kyselen..Kiitos jo valmiiksi jos haluat vastata. Kiss
tallennettu
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #4 : 29.06.2006 11:04:12 »

Jaa-a. Äitini oli, sanoisinko, yliherkkä ja pyöritti perheen tunneskaaloja aina sen hetkisellä käyttäytymisellään. Itselläni ei lapsia ole, en ole saanut niitä.

Olen saanut käsiteltyä nuo asiat ja haluaisinkin saada käännettyä tilanteen voimavarakseni. Olen pähkäillyt voisiko huoneeni 9  chiron 10 astetta  kalat:ssa liittyä mitenkään kokonaisuuteen.

Huh, miten sekavaa Kiss  idiot2

tallennettu
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #5 : 30.06.2006 00:21:34 »

Hyvä levoton, paljonhan elämään onneksi vaikuttaa muukin kuin äiti Wink ja olen iloinen puolestasi että haluat eteenpäin mennä. Sinulla leijona nousee ja au jousimiehessä eli oletan että sinulta ei rohkeutta puutu!?Khiron laajentumisen(henk. ja fyys.)huoneessa mielestäni rohkaisee jousimiehen intuitiivista tarvetta laajentua,oppia uutta.Se voi olla tärkeä tie eheytymiseen.

Voi olla pelottavaa "istahtaa"kuunsa eli tunteidensa äärelle mutta sekinhän pitää aina silloin tällöin tehdä.Nyt,kun olet käsitellyt vanhat asiat on sinussa tilaa uudelle!!Voimia ja Rohkeutta!! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: