Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsinki-city 2009  (Luettu 165964 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #135 : 08.03.2009 12:19:01 »

Kiitos teille kaikille jotka olitte miitissä, oli ihanaa nähdä teitä ja hauskaa oli.  smitten Minä, Ajatus ja Kaurisenergiaa jäimme vielä hetkeksi sen jälkeen kun suurin osa teistä "karkasi" kertarysäyksellä. Hidas härkä jäi siihen ihmettelemään, että täh mihin ne nyt melkein kaikki rykäs.  Grin Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #136 : 08.03.2009 12:44:16 »

Joo, kiitos kaikille mukana olleille. Oli taas äärettömän mukava nähdä teitä!  smitten

Mutta kuten eilen tuli selväksi, Venus perääntyy ja exiä "ilmestyy" paikalle, joten minä vaihdan nikkiä Kaurisenergystä johonkin muuhun. Uskomatonta että exä kehtaa ilmestyä paikalle! Hän syyllistyi tietoturvarikokseen, koska oli kirjautunut minuna sisälle, mutta sepäs hoituu kyllä... Töppäsi kyllä nyt perinpohjaisesti!

Mutta teitä oli  hauska nähdä taas!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #137 : 08.03.2009 13:04:53 »

Ok energy.  smitten Lähetin sulle postia vielä tuohon vanhaan nikkiin.  Wink Mulle voi muuten sitten by the way lähettää yksityisviestiä rakkaat miittiläiset jos haluatte minut kaveriksi facebookiin. Siitä kun oli eilen puhe tuosta naamakirjasta... Mielelläni itse lisäisin teidät sinne. Wink angel
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #138 : 08.03.2009 14:43:47 »

Olipas mielenkiintoinen ilta!
Kyllähän tällaiset livekohtaamiset on ihan huippuja. Ihania persoonallisuuksia laidasta laitaan.

Kiitos minunkin puolesta. Jatkuu seuraavassa numerossa  Grin
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #139 : 08.03.2009 14:55:21 »

'Huomenta'  Kiss

Olipa hauska tavata teitä kaikkia   smitten
Laittakee yv.tä niin saadaan lisättyä facebookkiin  Smiley


Merkillinen tuo R venus kun niitä exiä sateli, it's raining men halleluja... se on varmaan sellaista anteeksiannon juhlaa tuo perääntyminen  Wink

Huhhuh... nyt saa kyllä rilluttelu luvan taas hetkeksi riittä  Grin

Muistakaa rakastaa itseänne! smitten
Näihin tunnelmiin: http://www.youtube.com/watch?v=VeI9c9Uvlrs&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=ybRKg8e1r6s&feature=channel_page
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 16:55:16 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #140 : 08.03.2009 15:53:08 »

Suurkiitos minunkin puolestani, oli mukava ilta, hyvää ruokaa ja hauskaa porukkaa paikalla! Erityiskiitos Kaurisenergialle järkkäilystä ja synttäriyllätyksestä! smitten Siinäpä hyvin yhdistyivät teemat venus ja uranus!

Löysin tosiaan itseni viimeisten joukosta notkumasta, vaikka alun perin koko paikalle pääsy oli epävarmaa. Sitä se uranus teettää..? Grin Kiitos Theukselle ap-karttatulkinnasta, se käy sulta paljon näppärämmin kuin itseltäni - 3. huone pelittää! Jos perustatte sen yhteisen firman Capriwomanin kanssa, niin sun täytyy ehdottomasti ottaa sivubisnekseksi karttatulkintojen teko - valkatkaa vaikka ne kaupiteltavat tuotteet/palvelut asiakkaan kartan mukaan. Wink

Oli kiva tavata uusia astrolaisia ja samoin nähdä pitkästä aikaa teitä aiemmissa Helsingin-miiteissä olleita! Kirjoitelkaa ihmeessä aina kun ehditte. Astron ja FB:n olen toistaiseksi yksityisyyssyistä pitänyt erillään, mutta kiva vain, jos astrotuttuja löytyy jatkossa sieltäkin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #141 : 08.03.2009 18:07:41 »

Heissan vain ja jätti isot kiitokset kaikille  smitten
Alku"kankeuden" jälkeen... aattelin, että johan on tahmeaa sakkia, kun tunnelmat olivat mitä olivat  :Smiley Upeaa, että ehdin nähdä myös sen riemullisemman puolen... ei jäänyt väärää kuvaa  Wink

Karkasiko moni muukin samaan aikaan, kun me? Voi, anteeksi! Ei ollut tartuttaa lähdöntunnelmaa... tajusin itse vain mitä se kello oli  Shocked  Vajaan parin tunnin kotimatkan jälkeen, alle 6h yöunien ja nyt työpäivän päättyessä... *haukotus*
...saunaan ja nukkuun, ei muuta tule pieneen mieleenkään  knuppel2
Ensi kerralla toivon, ettei ole duunia ennen eikä jälkeen  angel

Mutta hei, ensi kerralla taas ja ihmetelläänhän täällä  Wink
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #142 : 08.03.2009 18:24:34 »


Kiitos Theukselle ap-karttatulkinnasta, se käy sulta paljon näppärämmin kuin itseltäni - 3. huone pelittää! Jos perustatte sen yhteisen firman Capriwomanin kanssa, niin sun täytyy ehdottomasti ottaa sivubisnekseksi karttatulkintojen teko - valkatkaa vaikka ne kaupiteltavat tuotteet/palvelut asiakkaan kartan mukaan. Wink



Kiitos itsellesi, mä olenkin joskus miettinyt, että vois laittaa tonne auttajalistalle yhteystiedot kun nämä tähdet ovat niin monta vuotta olleet suuren suuri intohimo  Cheesy
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
0408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #143 : 08.03.2009 20:31:41 »

 0408 Kiittää ja kumartaa!

Mulle saa myös laittaa viestiä, jos haluaa liittyä FB rinkiin.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #144 : 08.03.2009 21:22:33 »

0408 Kiittää ja kumartaa!

Vitsit että olit yhden mun kaverin näköinen!! Vieläkin ihmetyttää (taisin sen muutaman kerran mainitakin) Grin

Oli kyllä kiva nähdä teidät "uudet" tyypit myös, suurin osahan oli jo minulle vanhoja tuttuja.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #145 : 08.03.2009 22:41:48 »


Karkasiko moni muukin samaan aikaan, kun me?

Ei, me 'karattiin' kertarysäyksellä vasta kahden aikoihin sieltä jatkopaikasta   Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #146 : 08.03.2009 23:04:35 »

Heissan vain ja jätti isot kiitokset kaikille  smitten
Alku"kankeuden" jälkeen... aattelin, että johan on tahmeaa sakkia, kun tunnelmat olivat mitä olivat  :Smiley Upeaa, että ehdin nähdä myös sen riemullisemman puolen... ei jäänyt väärää kuvaa  Wink

Nyt en muista varmaksi, mutta teidän tulo taisi osua tähän "exä-episodiin" - ehkä siksi jähmeät tunnelmat...kiva, jos ei samanlainen kuva jäänyt kuitenkaan. Päin vastoin, porukkaa tosiaan oli vielä pikkutunneillakin koossa pikaisen laskutoimituksen jälkeen 12 henkeä, eli zodiakin verran. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #147 : 09.03.2009 00:18:37 »

Joopa, siihen pöllähdettiin  Wink
Ja hieno homma, jos kahteen asti miittinki eli ja voi hyvin... olin aatoksella mukana, sillä taisin katsoa kelloa siinä 02 tienoolla viimisen kerran  Cheesy Ette päästäneet toista koisaan, joo, joo... että näin  Grin

Da, da, mutta nyt mie reikun täällä... vuoroin vierais  :Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #148 : 09.03.2009 01:16:26 »

Huhhuh vihdoinkin selvis himaan tuosta  smitten illasta.. Täytyypi vielä ottaa uudesti!  Cheesy
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #149 : 09.03.2009 11:38:39 »

Hm, muisti palaa pätkittäin....  varmaan joku musta aukko on sujahtanut ohi  :Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: