Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsinki-city 2009  (Luettu 167225 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #150 : 09.03.2009 16:26:49 »



Mutta kuten eilen tuli selväksi, Venus perääntyy ja exiä "ilmestyy" paikalle, joten minä vaihdan nikkiä Kaurisenergystä johonkin muuhun. Uskomatonta että exä kehtaa ilmestyä paikalle! Hän syyllistyi tietoturvarikokseen, koska oli kirjautunut minuna sisälle, mutta sepäs hoituu kyllä... Töppäsi kyllä nyt perinpohjaisesti!


 Shocked

No johan on. Shocked Muistin justiinsa, minkälaisia suomalaiset miehet ovat. buck2
En kaipaa yhtään. Smiley
Nyt ajattelen, että onneksi en tullut, koska minulla oli muutenkin lauantaina huono päivä.
Olisi voinut tulla pahempi sotku jos tälläinen Wieniläis-hienostopee olisi avannut  aurinko merkurius kaksoset askendentti skorpioni mars oinas:sen
sanallisen arkkunsa jollekin typerälle(nimitys varmaan ihan perusteltua tässä tapauksessa)pohjalais-juntille.
Muutenkaan en ole useampien suomalais-miesten fanittaja.
Olisi varmaan tullut juristeille töitä. :Smiley


Mukava kuulla, että teillä oli muutoin hauskaa. Smiley

Seuraavalla kerralla, mutta jos siellä on noita ongelmallisia exiä, niin.. Undecided
-pelkään muutoinkin suomessa miehiä, kun niillä ei ole mitään sivistystä, eikä järkeä.

 
tallennettu
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #151 : 09.03.2009 22:41:11 »

Heips kaikille ja kiitokset viimeisestä! Erityisesti Kaurisenergialle, hienoa että organisoit miitin onnistuneesti  Smiley Oli oikein hauska ilta, ylitti odotukseni smitten Taas kerran kannatti luottaa vaistoonsa ja olla rohkea Smiley Seikkailumieleni on tuonut viime aikoina hurjasti hyviä asioita ja ihmisiä tullessaan, joten luotan jatkossakin intuitiooni  Wink Mikä aspekti se kartallani olikaan, joka tämän tuo? Laitan Kaurisenergialle ja Theukselle karttani yv:nä, kuten puhetta oli. Te ehkä osaatte auttaa, miten pääsen tulkitsemisissa eteen päin ja mihin asioihin kannattaa tarkemmin paneutua? Hurjasti kiitoksia etukäteen, jos jaksatte vaivautua  smitten

Eilisen olin tietysti ihan maanisena koneella opiskelemassa kaiken laista astrologiaan liityvää Cheesy Tämä on minulle niin tyypillistä, innostun aina ihan satasella jostain ja olen kärsimätön, kun kaikki pitäisi oppia heti. Tämä varmaan käy myös ilmi jotenkin kartaltani Grin? Sinänsä ymmärtääkseni astrologia on ihan hyvä koulu tuohon vaivaan, nopea oppiminen ilman kärsivällisyyttä lienee mahdotonta Grin Outo yhdistelmä muuten, olen mielestäni hyvinkin päämäärätietoinen ja työskentelen pitkäjänteisesti päämääräni saavuttaakseni, mutta silti olen samaan aikaan kärsimätön uglystupid2

Tuo Ajatuksen liikeidea astrologiapalveluista oli aivan loistava oivallus  Grin Theus, miltäs kuulostaa? Minusta tässä ideassa on todellakin ajatusta (heh), minun vain täytyy äkkiä opiskella lisää, että pääsen paremmin mukaan kartalle Cheesy Mutta Kauriille se ei liene ongelma Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #152 : 09.03.2009 23:11:04 »

Eilisen olin tietysti ihan maanisena koneella opiskelemassa kaiken laista astrologiaan liityvää Cheesy Tämä on minulle niin tyypillistä, innostun aina ihan satasella jostain ja olen kärsimätön, kun kaikki pitäisi oppia heti. Tämä varmaan käy myös ilmi jotenkin kartaltani Grin?

Tjaa, olitkos se sinä, jolla oli kartan tarkin aspekti mars aspect_squ uranus (kuten itselläni)..? Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #153 : 10.03.2009 00:46:17 »

Joo, sieltähän se selitys löytyy...kiitos Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #154 : 10.03.2009 20:59:13 »

Laitoin sulle paikan yv:nä. Sitä ei saa kertoa täällä julkisesti, ettei tule töllistelijöitä paikalle...  Wink

Ja tulihan se exä paikalle töllistelemään, muten kuten todettiin niin itse töppäsi.  Grin

Voi harmi kun kaikki eivät päässeet paikalle, nyt oli kyllä tosi kiva jengi kasassa mutta ensi kerralla sitten... Ensi kerta varmaan määräytyy sen mukaan miten Sasha pääset tänne! Jos mulla ei olis tuota Rapua niin varmaan iskisin ulkomaalaisen, kyllä nää suomipertit on välillä niin juntteja...  Shocked

Ex väittää että joku teistä olisi kertonut paikan hänelle, mutta vaikeeta on tätä uskoa. Tunnustaako joku?

Muuten olen tässä mietiskellyt uutta nikkiä, joka olisi aivan erilainen kuin tämä vanha ja nauruksi menee kun yritän kehitellä täysin uutta identiteettiä... Rapu keksi että ota "alter ego" joka on ihan erilainen ja kirjoittele molemmilla nikeillä, jolloin voisin tarvittaessa keskustella itseni kanssa... No, katsotaan nyt.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #155 : 10.03.2009 21:41:19 »

2funny psyko mikä psyko  buck2

 Grin

Ens kerralla voidaan sopia nämä hommat vaikka fb:ssä tai sitten olen sillä uudella nikilläni.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #156 : 10.03.2009 23:08:40 »

Ex väittää että joku teistä olisi kertonut paikan hänelle, mutta vaikeeta on tätä uskoa. Tunnustaako joku?

Hih!  Grin

Ei oo todellista... ei sitten muuta tähän hätään keksinyt?
Olis nyt edes valehdellut sen olleen sattuma. Miksikäs me hänelle se olisi kerrottu ja ennenkaikkea kiinnostaisi, että miksi hän tulee nykyisen naisystävänsä kanssa samaan ravintolaan syömään jossa sinä tapaat astroharrastajia?  idiot2

Ihan vähän kiinnostaa myös, että miksi tämä nykyinen lady suostuu moiseen?  crazy2 Grin

Onhan porukkaa!

Mutta vielä kerran, kyllä meidän porukka oli aivan YKKÖSTÄ!
Kiitos kaunis kaikille hauskasta illasta, eritoten Kaurisenergialle joka tapaamisen järjesti!  smitten
Minä en naamakirjassa ole, joten yv:nä otan innolla uudet kutsut vastaan.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #157 : 10.03.2009 23:55:35 »

Laitoin sulle paikan yv:nä. Sitä ei saa kertoa täällä julkisesti, ettei tule töllistelijöitä paikalle...  Wink
Ex väittää että joku teistä olisi kertonut paikan hänelle, mutta vaikeeta on tätä uskoa. Tunnustaako joku?
 

Hee he hee, mutta sekään ei vielä selitä minkä takia hänen piti tunkea paikalle... taitaa vähän vanha suola janottaa, nii'in  Kiss

Mutta, onneksi sulla on nykyään niin mukava ja komea mies Smiley

Niinkuin sanoin, se oli korkeimman johdatusta, etten tullut aikaisemmin paikalle. Mä en olisi millään malttanut olla avaamatta suutani ja tällä 3.huoneella ja sivaltavalla sarkasmilla olisin varmaan lopulta saanut lautasesta päähäni  crazy2

tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #158 : 11.03.2009 00:07:03 »

Mie tunnustan laittaneeni tiedon yv.nä Hyperölle, mutta ei muille ole tullut kertoiltua asiasta. Tästä kirjoittelimme oinaiden topic.ssa ja taitaa se siellä olla vieläkin. Avecini varmasti saa synnin päästön  angel
Ompa ikävä sotku tai ainakin tylsä vale exältä...
 Huh
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #159 : 11.03.2009 00:12:02 »

Ai herranen aika, mikä JUMALA se Kauriin RAPU on!!!  Kiss

 Kiss OTTAISIN  Kiss

 2funny
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #160 : 11.03.2009 09:29:44 »

Ex väittää että joku teistä olisi kertonut paikan hänelle, mutta vaikeeta on tätä uskoa. Tunnustaako joku?

Shocked No en kyllä usko tuota että kukaan meistä olisi.  Shocked

Lainaus
Mutta vielä kerran, kyllä meidän porukka oli aivan YKKÖSTÄ!
Aivan.  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #161 : 11.03.2009 12:14:24 »

Ohh tuon _rakkauden_ monet kasvot  Shocked


Niin, minäkään en ole FB:ssa, joten yvtä vaan, kiitos  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #162 : 11.03.2009 20:59:41 »

Mutta, onneksi sulla on nykyään niin mukava ja komea mies Smiley


Ai herranen aika, mikä JUMALA se Kauriin RAPU on!!!  Kiss

 Kiss OTTAISIN  Kiss

No joo, onhan sillä hyvä hauis ja tiukka pylly.  Wink

Kaikkein parasta on kyllä se luonne, ja vaikka Ravut osaavat olla rasittavia, niin myös sitten sitä tunnetta löytyy ja hellyyttä... ja ...  Tongue

Mutta todellakin, meillä oli hauskaa ja löydämme kyllä tapoja pitää yhteyttä jatkossakin. Yritän edelleen miettiä sitä uutta nikkiä (joka olisi niin erilainen ettei sitä yhdistäisi minuun).

Huomaatteko muuten että tällä aiheella on TOOOSI paljon lukijoita, eli varmaan moni luki ja oli aikeissa tulla mukaan muttei uskaltanut. No, olipa ainakin sellainen porukka kasassa että kaikki saivat olla juuri sellaisia kuin ovat -sellaisia me ollaan.  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #163 : 11.03.2009 22:25:03 »



 ja vaikka Ravut osaavat olla rasittavia,


En ymmärrä tätä lausetta  idiot2


Mun puolesta voitais laittaa uusi mitti joskus kesällä pystyyn... kesä miitti/aurinko ravussa ja tehdäänkö Kauris tällä kertaa siiten niin, että ilmoitat exällesi ennen miittiä mihin olemme menossa ja koska niin sen ei tarvi käydä sun juttuja dyykkaamassa  Grin 

Kävin juuri saattelemassa yhden existäni(sen Tanskalaisen) takaisin matkaan kohti cph  Cry vuosia kuluu ja aina vain on haikeaa... no ok, on mussa näköjään ton verran rapua. smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #164 : 12.03.2009 18:57:02 »

ja vaikka Ravut osaavat olla rasittavia,


En ymmärrä tätä lausetta  idiot2

No katsos kun Rapu elää niin paljon tunteella että silloin kun hän on hyvällä päällä, niin hän näyttää sen puhumalla ja pussaamalla ja laulamalla. Tuo Rapu laulaa miltei koko ajan, ja välillä se rasittaa... Ja hän tekee sen siksi koska hän on hyvällä tuulella.

Jos taas on huono päivä tai joku juttu järkyttää häntä, niin sitten ollaan melkein köyttä kaulan ympäri laittamassa...  Wink

Laitoin sulle Theus yv:nä Ravun kartan niin jos vaikka tänne voisit jotain kommentoida, mitä tuon komean hauiksen taakse mielestäsi kätkeytyy...

Seuraavalla kerralla tosiaan taas pidetään hauskaa ja exä mukaan tietysti!  Grin

Se että tätä ketjua on luettu noinkin monta kertaa osoittaa, että monet elävät tässä mukana ja miettivät oikeasti millaisia ihmisiä me olemme... Ja tiedoksi että olemme kaikki ihan järkeviä, normaaleja (tai siis normaalia mukavampia) tyyppejä emmekä tosiaan istuskele foliohattu päässä emmekä surise vaan keskustelemme toistemme kuulumisista ym.

Jos kyseessä olisi haista paska -foorumi niin en usko että tapaamiset sujusivat yhtä mukavasti.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: