Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1 Kenellä menee hyvin?  (Luettu 18104 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 12.05.2009 09:23:10 »

keillä menee hyvin ja miksi?? olisi hauska kuulla. itsellä menee hyvin koska toivottu työnvaihdos tulee, on bileitä, ystäviä ja bisneksiä jotka pistän liikkeelle taas piakkoin. odotan erään markkinointipomon tapaamista. hän toimii alalla jonka liikev. 7000 $ mrd/ v.

joten antaa kuulua. hei allaoleva on muuten totta, koska vkl saan kuulla uutiset erään firman tapahtuasta/ Stockholm.
.

 jousimies

Viikonloppu

Viikonloppuna Aurinko tekee neliötä Jupiterille, Chironille ja Neptunukselle. Tunnelma on herkkääkin herkempää ja siksi monia piilossa olleita juttuja nousee esiin. osa niistä tuottaa väkisin pettymyksiä ja silloin sinun on tärkeätä ymmärtää, että jokainen pettymys on seurausta vain sinun odotuksistasi. Tässä hetkessä eläjä ei koe pettymyksiä. Sitä kannattaa opetella.

Perjantai 15.05.2009

Jousimies

Näinä päivinä saat varautua onnekkaaseen syöksykiitoon kohti suunnitelmiesi toteutumista. Älä silti mene tapahtumien edelle. Siinä saattaa nyt käydä todella kehnosti. Missään nimessä et saisi elää yli varojesi ainoassakaan tilanteessa, sillä tällaisena hetkenä otetut lainat ovat tavallista vaikeampia maksaa takaisin.








« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:11:34 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #1 : 12.05.2009 10:17:50 »

"pyydetään neuvoja eikä toimita niiden mukaan"

Huh huh, lueskelin tuossa juttujasi, star, vastauksia muiden ihan todellisiin ongelmiin. En tarkoita pahalla, mutta oletko itse harkinnut terapiaa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 12.05.2009 10:19:59 »

jahas, jos tämä menee tälle linjalle, pitänee lukita topic. otsikko "menee hyvin" ilmeisesti ärsyttää, jos itsellä pitkän linjan ongelmia. itsellä ainakin ne keinot joita olen sanonut, ovat pelanneet.. olen antanut neuvoja nimimerkille "rubiinitar" ja hän on viimeisessä viestissään naureskellut. käytin aika paljon aikaa tähän. kiinnostaisi keskustella menestyksestä eikä loputtomista ongelmista. eli siis lopputuloksena auttamiselle on jälleen kerran nimittely??


mutta jos ei menestyksestä haluta puhua, se on sitten eri asia. ehkä onni pitää kätkeä.
 
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:11:43 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #3 : 12.05.2009 10:35:21 »

Lainaus
Se kel onni on, se onnen kätkeköön
Niinhän se menee.. Eli valitettavasti suomalaisten perisynti on katkeruus ja aina jos toisella menee paremmin, niin siitä pitää olla heti mustasukkanen ja mieluusti tuhota se. Esimerkkinä avoautot, jos sä ajat sellasella (esim. vaiks ny kansanauto Porsche) kaupungilla, niin naamalle lentää sylkeä ja roskia. No, mikäs siinä, ei se mua haittaa, mut ihmetyttää lähinnä miksi näin, eikö voi suoda toiselle onnea jos itsellä menee päin prinkkalaa?

Itselläni menee hyvin henkisesti, olen kehittynyt valtavasti parin vuoden takaisesta tilanteesta, ja uskon olevani pitkästä aikaa niin iloinen, että kiinnostan vastakkaista sukupuoltakin taas normaalia enemmän, kun flirttiä alkaa tulla (saattaa osin johtua myöskin keväästä smitten) enemmän päivä päivältä jeejee.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 12.05.2009 10:36:28 »

hienoa!

no jos jotkut muut haluavat kertoa mitkä asiat menevät hyvin, niin sana on vapaa.. kiitos ei osoitteluja.. koettakaa kestää jos joku sanoo, missä menestyy-

http://www.louisehay.com/affirmations/yesterday.php
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:11:53 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #5 : 12.05.2009 14:49:17 »

Meikäläisellä on ainakin alkaneet nuo taidehommat etenemään oikein urakalla, joten menestystä sillä puolella.
Lainaus
hän toimii alalla jonka liikev. 7000 mrd/ v.
  Shocked
Ei ihan tuohon malliin kuitenkaan  Grin

tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 21.05.2009 13:08:50 »

Tämähän kaikki riippuu siitä missä roikutaan.  Wink

Minulla menee rahojen puolesta paremmin kuin koskaan, silloin varmaan menee hyvin. Olen tottunut ikäni hyvin pieneen suhteessa rahaan ja materiaaliin. Harva arvaisi kuinka. Mutta kerrankin olen kaupassa, eikä tarvitse pihdata eikä tuntea huonoa omaatuntoa jos itselleenkin hankkii vähän piristettä. Jopa matkustan! Eli lapset saavat tulla toimeen omillaan ja velka on pientä.

Siis hyvin menee!!

Olen tervekin, jalat kantavat eikä mitään suurempia vaivoja! Olen siitä tosi kiitollinen!

Se että saan asua paikassa missä luonto on lähellä, on suurta eliksiiriä! Olen kuningatar siellä!

Minua rakastetaan, se on elämässä tärkeintä. Minä rakastan, se on yhtä tärkeää!

Kun osaisi ajan jakaa siten, ettei päässä surise ja kanna huonoa omaatuntoa siitä, ettei aika riitä kaikille. Se on varmaan tämän ajan pirullista temppuilua, johon helposti menee mukaan.
Jopa Marsin neliöt ja oppositiot ovat sen toteen näyttäneet!

Mutta niin kauan kun on kiitollisuutta, terveyttä ja ystäviä, menee hyvin. Kiitos elämälle!!!   smittensmittensmitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 21.05.2009 13:34:10 »

tuntuuko että jouduit tekemään paljon hommia? kuulostaa tasapainoiselta elämältä.

lukaisin tuossa jälleen sen yhden lauseen.. kun maailmankaikkeus saa tilauksen Sinulta, se alkaa heti järjestää asioita siten, että saat tilaamasi mahdollisimman nopeasti. jos tilauksesi on selkeä, prosessi ei vie paljon aikaa. no, itsellä yhden vuoden kiemuran jälkeen alkaa taas tapahtua, en osallistu yhteen seminaariin Turussa kesä, vaan elokuu. sain juuri Vip lipun.
.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:12:03 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #8 : 21.05.2009 19:05:45 »

kiinnostaisi keskustella menestyksestä eikä loputtomista ongelmista.  [/i]

.
 

Tää on hyvä Star!  smitten
Joku viisas sanoi joskus, että emme pääse ikinä valoon analysoimalla loputtomasti pimeyttä....hmm Marianne Williamsson taisi olla, hieno ihminen.

Mulla menee hyvin ja olen onnellinen ja kiitollinen lukuisista asioista. Aloitan kiinnostavassa duunissa pian ja tänään on treffit(kolmannet/sama henkilö!) ja kaikkea muutakin kivaa, ihania ystäviä yms.kukkia, perhosia ja hattaraa...hehe
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 21.05.2009 23:12:38 »

menee hyvin kun pääsen ravusta eroon, mikälie sille tulikin, evvk. ja tänään se riitti kun nähtiin. no en ole 3 kuukauteen paljon sanonutkaan. no kaksosmies piristi, menen sen kanssa vaikka bilettään ja taas joogakoululle heh heh kesäkuussa.  Tongue Cool

onneksi siis menee hyvin talous+partyt, koska.. mutta voisi rakkaustilanne kääntyä toisinkinpäin taas. vaikka joidenkin kanssa oli vaikeaa niin kyllä se rakkausenergia virtasi siinä...
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:12:20 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #10 : 22.05.2009 18:00:32 »

Menee hyvin, odotellessa et saako hyvä palkkasen kesäduunin, mut jos ei saa niin sitten ei mee niin hyvin valitettavasti, vaan pitää keksiä joku harraste josta vois saada vuokran verran + vähän ylimäärästä et pärjää syksyyn asti.. Mut silti menee oivallisesti, tänään kavereiden tuparit, huomenna toiset, ulkona on lämmintä ja linnut laulaa, kuka voi olla huonolla tuulella?Huh
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #11 : 22.05.2009 19:05:02 »

Tärkeä aihe, josta tulin ainakin itse heti paremmalle tuulelle  smitten  Siis tottahan on, ettei onnesta ja menestyksestä Suomessa oikein osata puhua - saatikka ottaa sitä toisen onnea vilpittömän iloisesti vastaan. Ja kun onni kuitenkin osittain on myös asennekysymys. Hymy vetää puoleensa hymyn jne.

Omassa elämässäni on kuluneen vuoden aikana ollut ja on tiedossa tuleviakin vaikeita asioita, mutta kyllä - juuri nyt ja tässä menee hyvin. Ikäänkuin  jupiter olisi vihdoin muistanut, kenen Auringon päällä sitä lopulta seilataan  Cheesy ... pieniä valonpilkahduksia, mutta sitäkin tärkeämpiä. Kyllä näillä taas jaksaa!
Onnea kaikille onnellisille  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #12 : 24.05.2009 19:54:23 »

Theuppis!!  smitten
Onko se duuni se...?

Onnea!  Cheesy

Myös kolmansista treffeistä  Grin Mulla oli vain yhdet  Grin (mutta uusia pukkaa...  Wink)

On on... just se! Kelaa  Shocked

tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 24.05.2009 21:23:38 »

theus, tuo se vasta sai hymyilemään omien syvämietteiden keskellä (jotka muuten selkiytyivät taas kummasti)..

http://www.myspace.com/sethmc
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 11:12:33 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #14 : 25.05.2009 23:02:47 »

theus, tuo se vasta sai hymyilemään omien syvämietteiden keskellä (jotka muuten selkiytyivät taas kummasti)..

http://www.myspace.com/sethmc
No kiva, että hymyillytti...  Smiley
En valitettavasti tunne tuota sethiä henkikökohtaisesti, myspacen etusivut kaverit päivittyvät automaattisesti joka kerta kun lataa sivun  Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: