Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus peruuttaa - vaikutus ihmissuhteeseen?  (Luettu 5900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 17.08.2016 14:37:18 »

Heips,

eräs aurinko-Kauris tuntuu seilaavan elämässäni edestakaisin - välillä olemme kovinkin läheisiä, välillä on mennyt vuosia ettemme ole olleet tekemisissä. Mitään suurta draamaa ei ole varsinaisesti ollut missään välissä, ei siis välirikkoja tai sellaisia. Kun olemme läheisiä, tapaamme säännöllisesti, seksi on intohimoista ja kaikki on muutenkin hyvin, mutta ko. Kaurista ei saa sitoutumaan ja kun taas vetäydyn nuolemaan haavojani (milloinkohan sitä oppisi...?) niin Kauriskin vetäytyy omiin oloihinsa työnarkomaniansa pariin. Vuosia myöhemmin törmäämme taas ja sama kuvio toistuu.

Tutustuimme netissä ja tapasimme ensimmäisen kerran fyysisesti maaliskuussa 2011, jolloin Saturnus perääntyi. Tätä seurasi vielä yksi tapaaminen huhtikuussa 2011, jonka jälkeen Saturnus alkoi kulkea suoraan kesäkuussa 2011. Kauris muutti toiseen maahan töihin ja minä tapasin ex-kumppanini jonka kanssa vierähtikin useampi vuosi. Vuosina 2012-2014 tapasin Kaurista platonisesti muutaman tapahtuman yhteydessä, ajankohtina jolloin Saturnus myöskin perääntyi. 2015 emme nähneet lainkaan emmekä olleet muutenkaan tekemisissä, koska olin omistautunut toiselle ihmissuhteelle erottuani exästäni.

Tänä vuonna (2016) Saturnus alkoi perääntyä maaliskuun lopulla. Aloin jutella niitä näitä Kauriin kanssa toukokuussa ja sovimme että tulen tapaamaan häntä ulkomaille kesällä. Vietinkin kesän hänen luonaan ja kaikki oli ihanaa, mutta sen jälkeen hän vetäytyi jälleen, ja nyt elokuussa Saturnus kääntyikin suoraan jälleen.

Saturnus alkaa peruuttaa jälleen huhtikuussa 2017, ja kääntyy suoraan elokuussa. Mikä voisi selittää että kohtaamiset tuntuvat tapahtuvan aina peruutusten aikana? Itselläni ei ole Kauriissa mitään, koko merkki jää 3.huoneen sisään syntymäkartalla. Saturnus on itsellä 1.huoneessa Skorpionissa. Aurinko-Kauriilla taas on aurinko merkurius mars kauris. Mainittavaa lisäksi että hänellä on askendentti skorpioni joka on siis aspect_con omaan saturnus.

Kuulisin mielelläni näkemyksiä!

tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2016 21:06:46 »

No on kyllä mielenkiintoinen kuvio. Ihan sivuhuomiona muuten, minullakin oli eräs  aurinko kauris jonka kanssa oli säätöä silloin tällöin. Sitten taas ei mitään pitkään aikaan, kunnes tapasimme jälleen. Lämpimät välit ja helppo jutella, silloin kun olimme yhdessä niin oli hyvä, mutta ei sitoutumista. Tämä on  kauris aika yllättävä piirre näköjään. Nimesinkin tuon tyypin ystäväksi, koska sitä se suhde lopulta enemmän oli. Minulla selittää nousu rapu ja  mars kauris, suorastaan ihme ettei  kauris miehiä ole enemmänkin ollut elämässäni.

Mutta teidän tapauksessa todella jännä, jos noudattaa noin tarkkaan  saturnus perääntymistä. Oletko muuten tutkinut synastria tai kompositio karttoja sinun ja tämän miehen välillä? Luultavasti siellä  saturnus jotenkin merkittävä. Tekisi mieli sanoa jotain karmasta, koska senkin voisi liittää saturnukseen. Mutta en tiedä, ehkä teillä on joku juttu vielä kesken ja tuon perääntyvän  saturnus kanssa sitä selvitätte. Onko sinulla toiveita sitoutumisesta tämän miehen kanssa?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #2 : 07.09.2016 15:43:32 »

Haluaisin hänen kanssaan oikean suhteen (kuten olen halunnut jo monta vuotta) mutta hän on aina asettanut työn etusijalle elämässään - on siis hyvinkin patologinen työnarkomaani. Olen halunnut ottaa asian puheeksi monesti, mutta hänen mielestään hänellä ei ole ongelmaa ja työn laittaminen kaiken edelle (myös vakavien parisuhteiden, joita hänellä ei ole koskaan aikuisiällä ollut), on hänen mukaansa tietoinen valinta. Itse näen että hänellä on jotain käsittelemätöntä traumaa menneisyydestä ja hän käyttää työtä sen käsittelemisen välttämiseen - addiktio sekin. Hän on joskus ohimennen maininnut että hänellä kesti 10 vuotta toipua teini-iässä tapahtuneesta seurustelusuhteen päättymisestä, eikä hän ole tietoisesti halunnut kokea sitä henkistä tuskaa uudelleen, joten hän on vältellyt parisuhteita.

Hänellä  saturnus vaaka 11.huoneessa, joka synastriassa tekee minun kartalleni  aspect_sex merkurius (jousimies 2H),  aspect_con venus ( vaaka 12H),  aspect_con mars (vaaka 11H), aspect_sex uranus (jousimies 2H), aspect_tri chiron (kaksoset 8H)

Minulla saturnus skorpioni 1.huoneessa, joka synastriassa tekee hänen kartalleen aspect_sex aurinko (kauris 2H), aspect_sex merkurius (kauris 2H), aspect_squ kuunsolmu (leijona 9H), aspect_opp chiron (harka 7H), aspect_con askendentti (skorpioni)

Listasin vain nuo pääaspektit, meillä lisäksi paljon pikkuaspekteja molempien Saturnuksesta muihin planeettoihin, semisekstiili tuntuu olevan yleisin. Synastriassa  saturnus aspect_ssx saturnus, 0'15 astetta.

Kompositiokartassa ei ollut mitään silmiinpistävää,  saturnus 12H  vaaka, Juno yksin  kauris 3H.  saturnus  aspect_squ kuu (rapu 9H),  aspect_sex merkurius (jousimies 2H),  aspect_sex neptunus (jousimies 2H),  aspect_con pluto (vaaka 12H),  aspect_squ Juno (kauris 3H),  aspect_con askendentti (vaaka)

Mihin kannattaisi kiinnittää huomiota?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: