Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelit hyviä? Demonit pahoja?  (Luettu 162395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #195 : 24.10.2008 13:30:23 »

siis että miksi materia on pimeää? tai siis nähdään sellaiseksi...

Jos se olisi ikäänkuin tumma heijastuspinta, johon se Walo luoviintuu  Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #196 : 25.10.2008 11:51:27 »


ja se kristinuskon jumala (ei saatanaa, vaan ) pahuudellisuutta siinä mielessä, että hän pyrki pitämään itsellään kaiken tiedon ja siten vallan...

Eihän Jumala näin toimi, vaan ihmiset itse.  Huh



Lainaus
Tieto ilman Rakkautta on arvotonta.

Totta.


Lainaus
Onko Rakkaus sitten symbolisesti se Kristus-periaate, sitä en tiedä, ehkä se on?

Hmm... Kyllä näinkin voisi asian ilmaista...  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #197 : 27.10.2008 10:33:21 »

Nyt, jumaluuden lupaaminen heille on hyvin outoa, sillä mitä enemmän "jumalia" on, sitä enemmän termi "Jumala" menettää merkitystään. Näetkö sinä tämän järjettömyyden? Kenties et, mutta se näyttää ilmiselvältä minulle. Sinä näet, minun perspektiivistäni, että jos me kaikki olemme jumalia silloin ei ole Jumalaa.

*Tämä on silleen jännä hommeli että NEW AGEssa hyvin usein sanotaan, olette Luojia ja luotte. Onko se lucifeerista? Vai mistä se tulee? Eikö sekin tule jotenkin kanavoituna?? ketä ja mitä henkiolentoa?? Ja mihin se vaikuttaa??

Nuo pimeys Lucifer jutut tulee kyllä aina esiin galaktisen liiton väännöissä. Paras oli se mitä kuulin soulilta, että "Jumala menetti vallan luotuunsa nähden ja taisteli vallan takaisin!"



heh heh
« Viimeksi muokattu: 27.10.2008 10:43:48 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #198 : 27.10.2008 13:14:01 »

Rakkauden Valo'lta:


Lainaus
Lainaus
ja se kristinuskon jumala (ei saatanaa, vaan ) pahuudellisuutta siinä mielessä, että hän pyrki pitämään itsellään kaiken tiedon ja siten vallan...

Eihän Jumala näin toimi, vaan ihmiset itse.  Huh


Hmm...mitä Raamatun kertomus Aatamista, Eevasta , käärmeestä ja tiedon puusta sinulle symboloi?


Jumalahan viskaa ihmiset alas paratiisista maanpäälle kärsimyksiin, Jumala rankaisee ihmisiä siitä, että he rohkenivat etsiä tietoa. Käärme, joka viekoitteli tiedon hankintaan nimetään saatanaksi.

Joten jumala sanoo: Tieto on pahuudellista. Tieto on kielletty...tiedon etsinnästä seuraa rangaistus.

?

Lainaus
Lainaus
Tieto ilman Rakkautta on arvotonta.

Totta.


Kyllä, mutta myös toisinpäin: Rakkaus ilman tietoa voi olla joskus typeryyttä...joko ajautuu hyväksikäytetyksi tai tekee rakkaudessaan enemmän haittaa kuin hyvää kun ei tiedä asian oikeata laitaa....


Lainaus
Lainaus
Onko Rakkaus sitten symbolisesti se Kristus-periaate, sitä en tiedä, ehkä se on?

Hmm... Kyllä näinkin voisi asian ilmaista...  :Smiley


Ei minullakaan mitään Kristusta vastaan ole, vaan kristittynä esiintyvien ihmisten julmuutta ja tekopyhyyttä, joka puetaan kristuskaapuun.


(itse kun en esiinny kristittynä, niin en ota kristuksen kunniaakaan mutta en myöskään pidä häntä syntipukkina joka uhrataan syntieni tähden. En halua että ketään toista yksilöä uhrataan minun tähteni, varsinkaan sellaista kuin Jeesus.)


En tarkoita Sinua tässä sitten tuolla kritiikilläni! Wink

 
Myös se sitten, että Rakkauden periaate on olemassa myös niissä kulttuureissa ja uskonnoissa joissa kristuksesta ei oltu kuultukaan.



Kiitos kommentistasi, arvostan erityisesti sinulta kuulla näkemystä kun olet kristitty ilmeisesti "pintaa syvemmältä" kun täällä on ollut ilo kuulla myös buddhalaista näkemystä. Missä hindut ovat? smitten



Miten muuten koet sen, että Raamatussa sanotaan että ne jotka pelastuvat on jo valittu alussa, ja heidän nimensä on jo kirjoitettu johonkin jumalan kirjaan, joten tavallaan onko se sama miten elät kun joka tapauksessa kohtalosi on jo päätetty?


hih, minä kuulun varmaan siihen jengiin jonka nimiä ei siellä näy 2funny



Jeesuksella on paljon sanoja mistä diggaan, kuten esimerkiksi se, että hän sanoi että "jumalan valtakunta on jo keskellänne" Cool


Miten muuten kristityt suhtautuu astrologiaan, kun tässähän on niin selkeästi kyse pakanallisesta perinteestä, merkit sekä planeetat ovat pakanauskontoihin perustuvia....eli voisipa jopa sanoa että niiden juuret ovat ns. teistisessä satanismissa. :Smiley ?


Miten itse koet yhtälön astrologia ja kristinusko?


Noh, kyllähän jeesuksenkin syntymämyyttiin liittyy astrologia, tähti ja itämaan tietäjät Wink



Entä kristinusko ja seksuaalisuus? "Laulujen Laulu" psalmeissa (?) on kaunis....





Jos et jaksa vastailla, en loukkaannu, mulla on vaan kyselyikä.


-Dawnchild 3 v Grin


Huom. Raamattu on kuitenkin vain ihmisten kirjoittama, eli sisältää siis hyvin paljon "vääristymiä" totuudesta. Ja siinä kirjassa on niin paljon symboliikkaa että sitä ei voi kirjaimellisesti sanasta sanaan tulkita, niinkuin useimmat "uskikset "valitettavasti tekevät... Minä näen tuon Aatamin ja Eevan tarinan päinvastaisena. Me olemme itse itsemme "syösseet alas" ei Jumala ja juuri päinvastoin kuin tuossa tarinassa, me olemme "vajonneet alas" "paratiisista" juuri siksi, koska olemme hylänneet sen tiedon hedelmän ja puun ja vaipuneet unohdukseen ja tietämättömyyteen totuudesta, joka oikeasti on kaikille sallittu ja kaikkien saatavissa. Aikanaan ja edelleen. Useimpien ihmisten täytyisi vielä vain "herätä" tuosta tietämättömyyden ja unohduksen "unesta".  Wink

Ja en sitten tiedä mitä tarkoitat tuolla kristityllä "pintaa syvemmältä"? Riippuen mitä sillä tarkoitat niin joko olen tai en. Mutta tässä kuitenkin ihan pätkä kirjoitustani tuolta kahvi ja teetuvasta, joka vastaa aikalailla moniin noihin kysymyksistäsi. Eli mikään perinteinen kristitty en suinkaan ole, vaikka kuulunkin edelleen ja jatkossa kirkkoon ja vaikka opiskelenkin sosionomi-DIAKONIKSI:

Oikein mukavia opiskelukavereita olen saanut, enkä luulojeni mukaan ollutkaan ihan ainut sosionomi-diakoniksi opiskeleva joka on "erilainen" ja ei usko ihan samalla tavalla kuin ns. perinteiset kristityt. Näiden parin, myös lapsia omaavan ja minun tapaani hieman varttuneemman nuorisolinjalaisen   kanssa olenkin tullut parhaiten toimeen. Olemme keskustelluut jotain reikistä, astrologiasta yms.

Luokallani on kuitenkin myös sellaisia, jotka olisivat varmasti valmiita "pamputtamaan" minua raamatulla päähän jos tietäisivät kaikki "harhaoppiset" ajatukseni.   En tarkoita tällä kuitenkaan mitään pahaa, sillä jokaisella on toki oikeus uskoa niinkuin haluaa ja mukavia ihmisiä hekin kuitenkin ovat. Vielä ainakaan ei ole syntynyt mitään isompia keskusteluita/väittelyitä, kun olen toistaiseksi pysytellyt aika hiljaa ja taka-alalla. Ei ole tullut vielä sellaista tilannetta missä tarvitsisi tuoda omia näkemyksiäni esiin, mutta mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää...   

kaikenkaikkiaan on ollut mielenkiintoista sukeltaa tähän kristilliseen maailmaan hieman syvemmin ja henkilökohtaisemmin. Aivan loistava tunnelma ja pyhyys on vallinnut aina silloin, kun koulu on järjestänyt opiskelijoiden voimin messuja n. kerran kuukaudessa. Eli ehtoollista on tullut nautittua enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Ennen tätä opiskeluani nautinkin sitä viimeksi ripille päästyäni.   Viimeksi oli ryhmäni vuoro järjestää tuo messu ja olin mukana musiikkiryhmässä. Rakastan laulamista. Jeesus on kyllä ollut selkeästi läsnä tässä kaikessa opiskelussani. Mielenkiinnolla odotan mitä kaikkea tästä vielä poikii...     ;)Ja aivan ihanaa, kun me pääsemme jossain vaiheessa hiljaisuuden retriittiinkin pariksi päiväksi luonnon helmaan. Siellä on sitten aikaa hiljentyä ja meditoida. Opiskeluni  ei toki ole pelkästään sitä diakoni "hihhulointia", sillä tuleehan minusta myös sosionomi, eli monenlaista sosiaalialan juttua myös ja kyllähän ne pelkkään diakonikoulutukseenkin kuuluisivat. Sitä mukaa mitä opintoni ovat edenneet, yhä enemmän koen olevani juuri oikealla alalla.


Rakkaudella, Rakkauden Valo  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.10.2008 13:16:21 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #199 : 27.10.2008 13:46:27 »

Piti silti tulla vielä vastailemaan vähän yksityiskohtaisemmin...  Grin

Lainaus
Ei minullakaan mitään Kristusta vastaan ole, vaan kristittynä esiintyvien ihmisten julmuutta ja tekopyhyyttä, joka puetaan kristuskaapuun.

Täysin samaa mieltä.  coolsmiley smitten

Lainaus
Myös se sitten, että Rakkauden periaate on olemassa myös niissä kulttuureissa ja uskonnoissa joissa kristuksesta ei oltu kuultukaan.

Oi toki, se on kaikkialla riippumatta uskonnoista.  smitten

Lainaus
Miten muuten koet sen, että Raamatussa sanotaan että ne jotka pelastuvat on jo valittu alussa, ja heidän nimensä on jo kirjoitettu johonkin jumalan kirjaan, joten tavallaan onko se sama miten elät kun joka tapauksessa kohtalosi on jo päätetty?

No tavallaan on valittu, mutta noita valittuja olemme me ihan kaikki. 2funny Riippumatta uskosta.  Wink Tietyt asiat, (mutta ei kaikkea) on valittu/päätetty ennen maan päälle tuloa omassa "sielunsuunnitelmassamme".

Lainaus
Miten muuten kristityt suhtautuu astrologiaan, kun tässähän on niin selkeästi kyse pakanallisesta perinteestä, merkit sekä planeetat ovat pakanauskontoihin perustuvia....eli voisipa jopa sanoa että niiden juuret ovat ns. teistisessä satanismissa.

Useimmat suhtautuvat hyvin nihkeästi, mutta en minä todellakaan.  Wink En myöskään näe astrologialla olevan yhteyttä satanismiin.  Huh

Lainaus
Miten itse koet yhtälön astrologia ja kristinusko?


Noh, kyllähän jeesuksenkin syntymämyyttiin liittyy astrologia, tähti ja itämaan tietäjät

Mielestäni ihan hyvä, eikä mitenkään toisiaan poissulkeva yhtälö. Ja nimenomaan itämaan tietäjätkin käyttivät astrologiaa.  Wink angel

Kiitos Dawnchild kysymyksistäsi.  smitten Tuli tässä muuten vielä mieleen se, että usein koen olevani ikäänkuin "kahden tulen välissä". Eli monet EI kristityt omine ennakkoasenteineen ja käsityksineen lokeroivat minut automaattisesti "uskikseksi" ja "hihhuliksi" jos sanon olevani kristitty ja puolestaan monet kristityt taas näkevät ja luokittelevat minut "harhaoppiseksi" tms. Tämä ei ollu siis henkilökohtaisesti sinulle Dawnchild, pohdiskelin vain...  :Smiley Minä olen kuitenkin minä, en mitään noista luokitteluista ja siltikin kaikkea niitä ja vielä enemmän.  Grin angel smitten MINÄ OLEN.  angel






tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #200 : 18.11.2008 22:59:19 »

Heh, löysin tuosta väitetystä pahuuden prinssistä mahtipontista kirjoitelmaa:


Lucifer

Joulukuun mysterio

Kuudennen arkaanan valoisa puoli. Kristuksen syntymä.

On sysimusta synkkä yö. Ääntäkään ei kuulu. Maa nukkuu. Sielut nukkuvat... Tuntuu kaamealta ... Äkkiä läpäisee valonuoli samettimustan taivaan kuin valosäde. Sen jälkeen tulee toinen ja sitten kolmas. Ne ovat kirkasta valoa, joka ikään kuin leikkaa valojuoviksi mustan yön raskaan ilmapiirin. Suuri taistelu alkaa. Synkkyys ei tahdo alistua, yhä uudestaan verhoaa musta yö loistavan valon. Mutta taaskin alkavat valosäteet kiihkeän taistelun. Musta verho ratkeaa ja valosäteitten loistossa ilmestyy Hän, joka on vaihtanut Nirvanan autuuden ja voiman ristiin ja maan orjantappurakruunuun. Se on Hän, joka on särkenyt kristallinkirkkaan sydämensä voidakseen pelastaa kadotukseen kulkevat sielut. Hän on särkenyt sydämensä maan teräviä kallioita vastaan, jotta hänen sydämensä valovälkähdykset tunkisivat ihmisten sydämiin, haavoittaisivat ne verille, jotta ne pääsisivät vuodattamaan myötätunnon pelastavia veripisaroita. Sillä on sanottu: "Vain se ihminen voi astua Tielle, jonka jalat on sydänveressä puhdistuneet."

Loistava, palavista valosäteistä punottu vaippa laskeutuu aaltoilevina poimuina pitkin Hänen vartaloaan ja näyttää valontuojan solakat muodot. Kasvot ovat jumalallisen kauniit miehen kasvot, ja kaikki kadotettujen ja harhaan kulkeneitten ihmislasten kärsimykset ja tuskat heijastuvat Hänen puoleksi suljetuissa, jumalallisissa silmissään. Hänen korkealla otsallaan loistaa auringon lailla viisihaarainen tähti, jonka kirkkaat säteet valaisevat kaikki taivaan ja maan ääret. Hänen korkealle kohotettu oikea kätensä pitelee seitsenhaaraista kynttilänjalkaa. Sen jalustin on ylösalaisin käännetyn Venus-merkin muotoinen ja sen seitsemän kynttilää palavat kirkkaasti. Kullakin kynttilällä on vastaavan planeetan väri ja tuoksu, sillä kukin kuvaa yhtä maailmankaikkeuden seitsemästä maailmasta. Keskellä paloi Hänen oma kynttilänsä ruusunvärisellä valolla. Se on kestänyt kautta pitkien elämien, kautta kärsimysten ja taistelujen. Se oli Venuksen kädellä sytytetty kynttilä.

Jumalallinen sanansaattaja laskeutuu lentäen auttamaan kärsivää maailmaa. Mutta kuta lähemmäksi hän tulee sitä voimakkaammiksi käyvät vihollisten pyörteet, jotka kiiruhtavat sammuttamaan kynttilöiden jumalallista tulta. Mutta heidän työnsä on turhaa. Valo-olennon jalka on jo maata valaissut ja Hänen oikea kätensä, joka tähän asti on ollut piilossa, kohoaa. Majesteetillisena se laskee maan päälle seitsemän maailman ylevän voittajan säteilevän kruunun. Tällä hetkellä kaikuvat taivasten piireissä majesteetilliset ja jumalalliset sävelet. Ne täyttävät ilman ja kuuluvat ihmisille, jotka kutsua tahtoivat totella. Ne, jotka kuulivat, olivat maailman ensimmäisiä tietäjiä Hekin pitivät käsissään samanlaista soihtua, mutta niistä olivat useat kynttilät sammuneet. Seitsemästä kynttilästä paloi vain kolme. He lähestyivät ja kumartuivat Valontuojan eteen. Nostamatta päätään ja sanaakaan sanomatta ojensivat he soihtunsa Häntä kohden. Hän sytytti oman soihtunsa jumalallisella tulella uudestaan nuo sammuneet kynttilät. Viisaat ja valtiaat eivät uskaltaneet nostaa päätään vaan jäivät hänen eteensä polvilleen haltiotilassa. Mitään sanomatta nousivat he sitten taas, ja uskaltamatta katsella Valontuojaa menivät he pois peittäen vaipoillaan huolellisesti sytytetyt soihtunsa. Mutta ne, joilla oli silmät nähdä, huomasivat heidän valonsa. He lähestyivät vuorostaan pitkissä sarjoissa tietäjiä ja sytyttivät uudestaan omat sammuneet kynttilänsä heidän soihduistaan tuona pimeänä, mutta samalla loistavana kirkkaana yönä.

Kautta tuskien, kautta epätoivon kyynelten kaikuu uudestisyntyneitten sielujen majesteetillinen kuoro ja sointujen jumalalliseen harmoniaan yhtyvät hetkeksi taivas ja maa. Sen aiheutti Hän, joka oli itsensä uhrannut; Hän, joka oli tuonut valon; Hän, jonka kautta loistava seitsenhaarainen tähti oli kaiverrettu kaikkeen olevaiseen.

Aum

-Eräät tutkijat-
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #201 : 21.11.2008 00:36:51 »


mistä helvetistä näitä lauseita oikeen tippuu? 2funny

Jos sie vaan nappaat ne enkelinä ilmasta..  :Smiley


Ujutan tähän linkin aikaisempiin pohdintoihin jotenkin liittyen, jossa tutkaillaan niitä näitä tähdellisiä tuosta Plejadien merkityksestä ja vähän muustakin.. Sivustolla on myös kivasti infoa Illuminati retkueesta sun muunlaisesta hössäkästä...

http://www.illuminati-news.com/33-degrees.htm

tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #202 : 22.11.2008 01:33:26 »



                                      coolsmiley


              HEI !  Jospa " TÄMÄ "  Lusifer onkin minä ITSE, EGO, joka on vienyt

                valon ITSEENSÄ, irti korkeimmasta. JA, patsastelee täällä

                   maanpäällä KAIKKIVALTIAANA.   ?     Onko näin  ?


                                                      angel






tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #203 : 07.12.2008 23:47:03 »

Musta on kans hassua, että Hengellä olisi edes minkäänlaista sukupuoltakaan... eihän ihmisen sielullakaan sitä kaite ole, mutta taipumukset miehisiin tai naisellisiin energiaominaisuuksiin vaihtelevat hieman..

Kaippa se on näitä ihmisen luomia merkityksiä onko jokin sitä taikka sitten tätä knuppel2



Mater.. Äiti ~ aine
jos Taivaallinen Isä olisi sitten se Valo joidenka yhteistyöstä nämä hämmennyksen rattaat pyörivät  idiot2



kysyy taas mitä elämä on  Undecided



tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #204 : 08.12.2008 03:09:49 »

tuosta Mater - Materia yhteydestä en tykkää ollenkaan.....minusta on törkeä loukkaus väittää että äidit ja naiset ovat pelkkää materiaa....

eihän materiaa ilman Henkeä olekkaan... nainen/aine onkin symbioottinen vertauksellisuus olemassaolon perustasta tai jotain..


Mie taas tykkään ajatuksesta että eläisimme joka hetki Jumalemon läsnäisyydessä...  smitten
Vaikka eihän ajattelulla pääse ihan läsnä..

Siten jokainen vastaantulevakin olisi eräänlainen valohiukkasaspekti tuosta sanoilla kuvaamattomasta....   Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #205 : 09.12.2008 08:27:12 »


kuuleppas kolli, minä se tässä nainen  olen ja minä tiedän paremmin kuin sinä mikä on nainen koska sinä olet mies. perusasiat kuntoon! Grin


kyllä naiseus on henkistä siinä missä mieheyskin, ei nainen ole yhtä kuin aine. ja omat materiansa kummallakin. ihan samoin voisin ajatella pääseväni...hmm...njoo öö kietoutumaan toteemipaalun ympärille kun se mieheys on niin ihanan materiaalista smitten


Oo vaan.

Ihan luonnollisesti vaan


Mitenkä satunkin kuuntelemaan No woman no cryta....
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #206 : 09.12.2008 10:43:15 »

Mie ainaskii näen itseni äitimaan ja isätaivaan lapsosena - materian&hengen - yinin&yangin  smitten
ihan silleen yksinkertaisesti  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #207 : 09.12.2008 11:10:22 »

Lainaus käyttäjältä: dawnchild
Maailman Sielu - Anima Mundi - kristinuskossa se Baabelin Portto, ihmiskunnan suuri portto  buck2

Nuo(kin) sanat/käsitteet ovat opittuja, kouluista - mitä sitten tarkoittavatkaan  Huh
Kun kuitenkin, kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, uskonnoistaan huolimatta - IHMISarvo  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #208 : 09.12.2008 11:15:55 »

Niinpä, SE vain ON surullista  Cry
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #209 : 12.02.2009 13:57:35 »

Tässäpä vaihtoehtoista kelattavaa mikä pistäisi asiat täysin toisenlaisiin tarkoitusperiin tämänhetkisen kristinuskon perusarvoista.. Jotain tuolla voisi pitää jopa ihan paikkaansakkin :Smiley

http://www.freewebs.com/eridu666/Origins.html
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: