Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko viestin kuolleelta?  (Luettu 25061 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #15 : 10.11.2011 18:27:03 »

No ei täs auta sun kui todistaa kykysi enne ku lähet. Voin toimia julukisena koekaniinina.
Kerrohan mulle mun lähitulevaisuuden tapahtumat. Ois kiva jos sanoman oikeaksi todistamine tapahtunee niin,
notta ois jotain viestiä nykyisyydestä. Ihan sama, mikä henki, mutta jos kykenet, niin Toivo-niminen nykyine raato ois kiva ylläri.
Se kuol kupsahti sairaskohtaukseen. Ei allergioita, kuumetta, eikä sukupualitauteja, mutta lievää syntymähulluutta.
Laita viestin jatkoksi, sanon sitte, oliko oikeen vai menikö päin persettä.
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #16 : 10.11.2011 18:33:00 »

No ei täs auta sun kui todistaa kykysi enne ku lähet. Voin toimia julukisena koekaniinina.
Kerrohan mulle mun lähitulevaisuuden tapahtumat. Ois kiva jos sanoman oikeaksi todistamine tapahtunee niin,
notta ois jotain viestiä nykyisyydestä. Ihan sama, mikä henki, mutta jos kykenet, niin Toivo-niminen nykyine raato ois kiva ylläri.
Se kuol kupsahti sairaskohtaukseen. Ei allergioita, kuumetta, eikä sukupualitauteja, mutta lievää syntymähulluutta.
Laita viestin jatkoksi, sanon sitte, oliko oikeen vai menikö päin persettä.

Ensinnäkin, teille kylmille skeptikoille en aio mitään todistella, tärkeintä on että tunnen kykyni itse. Miksi minun täytyisi todistaa se teille? Eikö ole tärkeintä, että uskon itseeni? Minä en ole teille velkaa todisteluja kyvyistäni.
Toisekseen, jos tulevaisuus kiinnostaa, kysy ystävältäni Ennustajalta. Minä itse, kuten jo sanoin, en tulevaisuuden verhoa vielä toistaiseksi osaa raottaa. Aurat ja henget ovat enemmän alaani, ja henget vastaavat vain tarkoin valikoituihin kysymyksiin. En viitsi edes vaivautua kutsumaan Toivoa luokseni, sillä kuten jo sanoin, minun ei tarvitse todistaa mitään.
Lisäksi käytökseksi vahvisti mielipidettäni tämän paikan suvaitsemattomuudesta.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #17 : 10.11.2011 18:41:30 »

No ei täs auta sun kui todistaa kykysi enne ku lähet. Voin toimia julukisena koekaniinina.
Kerrohan mulle mun lähitulevaisuuden tapahtumat. Ois kiva jos sanoman oikeaksi todistamine tapahtunee niin,
notta ois jotain viestiä nykyisyydestä. Ihan sama, mikä henki, mutta jos kykenet, niin Toivo-niminen nykyine raato ois kiva ylläri.
Se kuol kupsahti sairaskohtaukseen. Ei allergioita, kuumetta, eikä sukupualitauteja, mutta lievää syntymähulluutta.
Laita viestin jatkoksi, sanon sitte, oliko oikeen vai menikö päin persettä.

Ensinnäkin, teille kylmille skeptikoille en aio mitään todistella, tärkeintä on että tunnen kykyni itse. Miksi minun täytyisi todistaa se teille? Eikö ole tärkeintä, että uskon itseeni? Minä en ole teille velkaa todisteluja kyvyistäni.
Toisekseen, jos tulevaisuus kiinnostaa, kysy ystävältäni Ennustajalta. Minä itse, kuten jo sanoin, en tulevaisuuden verhoa vielä toistaiseksi osaa raottaa. Aurat ja henget ovat enemmän alaani, ja henget vastaavat vain tarkoin valikoituihin kysymyksiin. En viitsi edes vaivautua kutsumaan Toivoa luokseni, sillä kuten jo sanoin, minun ei tarvitse todistaa mitään.
Lisäksi käytökseksi vahvisti mielipidettäni tämän paikan suvaitsemattomuudesta.

En ole skeptikko, enkä kylymä, aivan tavalline suomalaine mies ja yritän antaa mahollisuuden näide naisten keskellä.
Laita viesti eteenpäi ystävälles Ennustajalle, ku en löyrä ko. henkilöä ja sen kirjoituksia.
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.2011 18:48:46 »

No ei täs auta sun kui todistaa kykysi enne ku lähet. Voin toimia julukisena koekaniinina.
Kerrohan mulle mun lähitulevaisuuden tapahtumat. Ois kiva jos sanoman oikeaksi todistamine tapahtunee niin,
notta ois jotain viestiä nykyisyydestä. Ihan sama, mikä henki, mutta jos kykenet, niin Toivo-niminen nykyine raato ois kiva ylläri.
Se kuol kupsahti sairaskohtaukseen. Ei allergioita, kuumetta, eikä sukupualitauteja, mutta lievää syntymähulluutta.
Laita viestin jatkoksi, sanon sitte, oliko oikeen vai menikö päin persettä.

Ensinnäkin, teille kylmille skeptikoille en aio mitään todistella, tärkeintä on että tunnen kykyni itse. Miksi minun täytyisi todistaa se teille? Eikö ole tärkeintä, että uskon itseeni? Minä en ole teille velkaa todisteluja kyvyistäni.
Toisekseen, jos tulevaisuus kiinnostaa, kysy ystävältäni Ennustajalta. Minä itse, kuten jo sanoin, en tulevaisuuden verhoa vielä toistaiseksi osaa raottaa. Aurat ja henget ovat enemmän alaani, ja henget vastaavat vain tarkoin valikoituihin kysymyksiin. En viitsi edes vaivautua kutsumaan Toivoa luokseni, sillä kuten jo sanoin, minun ei tarvitse todistaa mitään.
Lisäksi käytökseksi vahvisti mielipidettäni tämän paikan suvaitsemattomuudesta.

En ole skeptikko, enkä kylymä, aivan tavalline suomalaine mies ja yritän antaa mahollisuuden näide naisten keskellä.
Laita viesti eteenpäi ystävälles Ennustajalle, ku en löyrä ko. henkilöä ja sen kirjoituksia.


Täältäpä hänet löydät: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44036.0
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #19 : 10.11.2011 18:55:12 »

No ei täs auta sun kui todistaa kykysi enne ku lähet. Voin toimia julukisena koekaniinina.
Kerrohan mulle mun lähitulevaisuuden tapahtumat. Ois kiva jos sanoman oikeaksi todistamine tapahtunee niin,
notta ois jotain viestiä nykyisyydestä. Ihan sama, mikä henki, mutta jos kykenet, niin Toivo-niminen nykyine raato ois kiva ylläri.
Se kuol kupsahti sairaskohtaukseen. Ei allergioita, kuumetta, eikä sukupualitauteja, mutta lievää syntymähulluutta.
Laita viestin jatkoksi, sanon sitte, oliko oikeen vai menikö päin persettä.

Ensinnäkin, teille kylmille skeptikoille en aio mitään todistella, tärkeintä on että tunnen kykyni itse. Miksi minun täytyisi todistaa se teille? Eikö ole tärkeintä, että uskon itseeni? Minä en ole teille velkaa todisteluja kyvyistäni.
Toisekseen, jos tulevaisuus kiinnostaa, kysy ystävältäni Ennustajalta. Minä itse, kuten jo sanoin, en tulevaisuuden verhoa vielä toistaiseksi osaa raottaa. Aurat ja henget ovat enemmän alaani, ja henget vastaavat vain tarkoin valikoituihin kysymyksiin. En viitsi edes vaivautua kutsumaan Toivoa luokseni, sillä kuten jo sanoin, minun ei tarvitse todistaa mitään.
Lisäksi käytökseksi vahvisti mielipidettäni tämän paikan suvaitsemattomuudesta.

En ole skeptikko, enkä kylymä, aivan tavalline suomalaine mies ja yritän antaa mahollisuuden näide naisten keskellä.
Laita viesti eteenpäi ystävälles Ennustajalle, ku en löyrä ko. henkilöä ja sen kirjoituksia.


Täältäpä hänet löydät: http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44036.0

Kiittää ja kumartaa! Laitoin jo viestiä. Smiley Saat erelleen laittaa omies kykyjes mukaa omia näkyjäs, mut ymmärrän kyl,
jos tarviit rauhottumisaikoo. Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #20 : 10.11.2011 19:19:36 »

Antakaa ihimiste eres yrittää! Sillä ei o mitää väliä, minkä ikänen, mitä sukupualta erustaa tai mitä kursseja o käyny
ja mitä kirjoja lukenu. Saaha sitä yrittää vaikka monella profiililla jos nii parhaaksee näkee.
Jos ei mee nappii, niin mitä sitte. Ei mikää oo kivehe kirjoitettua. Ottanee huumorilla ennemmi ku vihamielisyyrellä. Smiley
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2011 23:37:58 »

Jos haluat joltain tietyltä hengeltä (esimerkiksi omalta läheiseltäsi) vastauksen, sinun on kerrottava hänestä jotakin, esimerkiksi miten hän kuoli, mitä sukua hän oli sinulle, etunimikään ei olisi pahitteeksi.

Miksi haluat tälläisiä tietoja? Eräs näkijä välitti minulle viestin äidiltäni ja siskoltani, kuolleilta. Hän ei tarvinnut mitään tuollaista tietoa?.Miksi sinä tarvitset?

Ja mulle tuli mieleen kun luin aloitusviestiäsi että mistä tiedät että tunnnistat huijarit? Siis etteivät henget huijaa sinua? Mistä tiedät että he ovat niitä keitä he sanovat olevansa?

Ja sun reagointis kun sinua ei kaikki uskoneet on lapsellista. Et näy kestävän kritiikkiä. Se kertoo paljon ja hälytyskellot ainakin mulla kilkattaa.

Niin ja siis ensimmäinen ajatus joka mulle tuli kun aloin lukea kirjoitustas oli juuri tuo jotta "mistä tiedät jottei henget huijaa sinua".
Se vain pamahti jostain. Niinkuin ensivaikutelma. Pisti miettimään sekin.

Ja sun iälläsi ei sen asian kanssa ole mitään merkitystä. Mutta tällä käytökselläs kyllä mitä näytit kun kaikki eivat kumarra ja pokkaa on paljonkin merkitystä...
« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 23:48:46 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #22 : 11.11.2011 00:09:01 »

Ensinnäkin, teille kylmille skeptikoille en aio mitään todistella, tärkeintä on että tunnen kykyni itse. Miksi minun täytyisi todistaa se teille? Eikö ole tärkeintä, että uskon itseeni? Minä en ole teille velkaa todisteluja kyvyistäni.
Toisekseen, jos tulevaisuus kiinnostaa, kysy ystävältäni Ennustajalta. Minä itse, kuten jo sanoin, en tulevaisuuden verhoa vielä toistaiseksi osaa raottaa. Aurat ja henget ovat enemmän alaani, ja henget vastaavat vain tarkoin valikoituihin kysymyksiin. En viitsi edes vaivautua kutsumaan Toivoa luokseni, sillä kuten jo sanoin, minun ei tarvitse todistaa mitään.
Lisäksi käytökseksi vahvisti mielipidettäni tämän paikan suvaitsemattomuudesta.

Kalahtiko kalikka vai miksi suutut, jos kerran olen väärässä? Jos olisit sitä mitä väität niin korkeintaan naurahtaisit epäuskolleni ja porskuttaisit eteenpäin. Kyseenalaistamiseen on ihan hyvä tottua, varsinkin jos sinulla on kuvailemiasi kykyjä. Kyllähän tuolla toisessa ketjussa kritisoidaan vahvasti Lännen valkoiseksi tiikeriksi ilmoittautunutta henkilöä, miksei sitten sinua?

Nimijuttu oli ainoastaan yksi silmiin pistänyt seikka tässä koko sopassa. Kuten sanoin, kiinnitin siihen erityisesti huomiota oman kokemukseni takia. Aura on harvinainen, Ansa vielä harvinaisempi ja Pauno lähes sukupuuttoon hävinnyt nimi.

Ainakaan toistaiseksi en ole perääntymässä kannassani, mutta nythän sinulla on mahdollisuus todistaa minun olevan väärässä. Toivon, että teet sen. Smiley

Ps. Henkiset kyvyt eivät todellakaan katso ikää, mutta elämänkokemus sen sijaan useimmiten katsoo.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 11.11.2011 01:14:38 »

Mitä pahastumiseen ja ihmisten ihmettelyihin kyvyistäsi tulee, minun täytyy kertoa, että sivustollamme ON ollut huijareita. On ollut käyttäjää, jotka ovat "kanavoineet" ties mitä huuhaata ja kun asioita on ruvettu selvittelemään, siitä on syntynyt kauhea sota Tongue Ihmisiä on bannattu ja samaiset persoonat ovat ilmestyneet takaisin uusilla nimimerkeillä ja taas syttynyt toinen sota.

Eli, tällaisen historian valossa foorumiltamme löytyy varmasti henkilöitä, jotka ovat epäluuloisia. Mutta, no hätä! Suosittelen, että jos haluat aidosti tehdä luentoja, perustat uuden ketjun. Aloituksenahan voi olla ihan vain, että "Hei, haluaisitko viestin edesmenneeltä läheiseltäsi? Kaipaisin tällaisia ja tällaisia tietoja, jotta löydän oikean sielun". Näin sinulla on mahdollisuus aloittaa alusta ja näyttää mistä se kana pissii Grin Sinulla on aina mahdollisuus lukita tämä ketju ja aloittaa uusi. Lisäksi, jos osoittautuisitkin huijariksi, asia kantautuisi kyllä moderaattorien korviin. Jos osaat asiasi hyvin, sinullahan ei ole mitään hätää! Cool

Ymmärrän tuon tietojen kaipaamisen. Minäkin kaipaan tiettyjä tietoja asiakkaistani - osaan tulkinnoista tarvitsen ihan valokuvan. Missään ei sanota, että on asiansa osaava vain siinä tapauksessa, jos tekee töitä juuri tällä tavalla. Kamalaa, jos kaikkien pitäisi mennä saman pillin lurituksen mukaan! Tulkintatavat ovat persoonallisia ja yksilöllisiä, siinä missä taitelijoidenkin tyylit Smiley

Ilmaistulkinnat ovat aina kysyttyjä ja erittäin hyvä tapa kerryttää kokemusta sekä treenata omaa osaamista! Älä luovuta näin helpolla, sillä henkisellä tiellä yksi asia on varma - aina löytyy vastustusta! Vastustuksen kautta kasvaa entistä voimakkaammaksi, sillä kuten joku meidän foorumillamme sanoikin hienosti "Tartteehan kukatkin paskaa kasvaakseen". Samoin kaikkein upeimmat timantit syntyvät kovan puristuksen alaisena... Wink
« Viimeksi muokattu: 11.11.2011 01:16:11 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 11.11.2011 10:43:13 »

Olen nyt täysin varma, että jätän tämän sivuston taakseni, tuo sanomasi (lihavoitu) oli viimeinen naula arkkuun. Onhan se teidän mielestänne varmaan hauskaa naureskella, että "jotkut nuoret pikkutytöt täällä", mutta minusta ei ole hauskaa, että käytöstäni verrataan pikkutytön käytökseen. Jos olen rohkeasti ylpeä kyvyistäni, niin olenko sitten heti "varsamaisen innostunut" ja "hyvin nuori ihminen"? Tiedoksi nyt kaikille, olen 20-vuotias datanomikoulutuksessa oleva nainen, enkä mitään muuta. Minulla on myös täysi oikeus loukkaantua näistä syytöksistä.

Neuvo ihmiseltä, joka ikänsä puolesta voisi olla äitisi:
Älä lue asioita ihmisten tekstien rivien väliin. Jos nimittäin teet niin, olet itse vastuussa virhetulkinnoistasi. Yllä esim yhdistät minun tekstiäni toisen kirjoittajan tekstiin ja puhut naureskelusta. Minä en ole naureskellut sinulle ollenkaan, vaan koetin vastata ihan vakavahenkisesti. Pyrin ihan rehellisesti vain kertomaan, mikä vaikutelma teksteistänne tulee, sinun ja Ennustajan. Mutta sinä reagoit siihen juuri niinkuin on odotettavissakin ikäiseltäsi ihmiseltä, joka vielä lukee saamansa viestit tunnekuohun vallassa huolimattomasti. Yllä siteeraamani oma vastauksesi vain alleviivaa niitä havaintoja, joita ikääsi täällä kommentoineet ihmiset ovat antaneet.

Kuka sinulle muutenkaan on naureskellut? Projisoit toisiin ihmisiin omaa naurunalaiseksi tulemisen pelkoasi.
Minun tekstissäni luki, että teksteistänne tulee 'varsamaisen innostunut vaikutelma.'  

Huomaatko? Sana vaikutelma tarkoittaa, että se on se sisäinen tunne mikä minulle tuli kun luin tekstiäsi. Se ei siis kerro sinusta mitään, vaan ainoastaan siitä, millainen tunne minulle tuli tekstiäsi lukiessa.  Suututat itseäsi ihan turhaan kun luet ihmisten tekstien rivien väliin asioita, joita niissä ei ole. Siitä suuttumuksesta olet vastuussa ihan vain itse ja ennen pitkää huomaat että itsensä suututtaminen siitä, mitä muut sanovat on ihan turhaa ajan haaskausta.

« Viimeksi muokattu: 11.11.2011 10:48:34 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #25 : 11.11.2011 12:37:38 »

Juu, henkisyydellä ja näkemisellä ei tarvitse olla yhteyttä, ja iällä siinä on tekemistä vielä vähemmän. Harmillinen asia sinänsä, sillä tuommoista voi niin kovin helposti väärinkäyttää.
Toki siitä on itse vastuussa, mutta kuitenkin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #26 : 11.11.2011 13:49:26 »

Juu, henkisyydellä ja näkemisellä ei tarvitse olla yhteyttä, ja iällä siinä on tekemistä vielä vähemmän. Harmillinen asia sinänsä, sillä tuommoista voi niin kovin helposti väärinkäyttää.
Toki siitä on itse vastuussa, mutta kuitenkin.

Tämä on totta ja se on hyvä muistaa Smiley Minultakin löytyy ystäviä, jotka ovat henkisyydessään pitkällä, mutta eivät näe asioita. Osa näkee vain itselleen, osa ei sitäkään. Jokaisen tie menee justiinsa tasan siten, että se tukee ihmisen omaa kehitystä.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #27 : 11.11.2011 19:01:24 »

Minun mielestäni tämän Aurataiturin, kuten myös ystävänsä Ennustajan teksti on hiukan liiankin kypsää ja taitavaa.
Aivan kuin kirjoittaja pelkäisi pienintäkin lipsahdusta pois korrektista, jottei kukaan vain alkaisi epäillä minkäänlaista vilppiä.
Se on eräs asia, joka saa minut kananlihalle. Ellei aivan fyysisellä tasolla niin psyykkisessä mielessä kuitenkin.

Tämä mielipide on siis minun henkilökohtainen mielipiteeni, eikä missään nimessä tarkoita että se olisi jotenkin ainoa totuus.
Monesta tämänkaltainen fiksu ja jäykähkö ote voi olla hyvinkin luottamusta herättävää, mutta minunlaisestani henkilöstä, jolla on rento ote oikeastaan kaikkeen, se on kovin epäilyksiä herättävää.

En siis ymmärtänyt tekstiä lukiessani, että kyse on yllä mainitsemastani asiasta, mutta siitä se kuitenkin osaltaan johtuu.
Tosin ei se aivan ainoa syy taida olla.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #28 : 11.11.2011 19:28:17 »

Ja haluatko viestin kuolleelta?
Kuka puhuu kuolleista? Vähän turhan...mahtipontista?

No niin, nyt minä lopetan, .... ketjusta tulee pian; näin opit hyväksi huijariksi: vältä näitä! buck2

 Lips Sealed
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #29 : 12.11.2011 14:22:37 »

Minä puhun kuolleista, koska sitähän ne ovat. Voisitteko jo tosiaankin lopettaa tuon jatkuvan arvostelun? Alan olla kyllästynyt siihen. Ja kai saan kirjoittaa haluamallani tavalla? pitäiskö sitte tälleen sokeltaa ettei kukaa vahingososkkkaa mitää ymärä, kelpasikoko se telle paremmi??!!!?!?!?! Kuuhilda, voisit miettiä syytöksiäsi oikein kunnolla, kaikkia epäilyjään ei tarvitse julkaista. Tuo loukkaa minua syvältä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: