Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko viestin kuolleelta?  (Luettu 25200 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #45 : 06.12.2011 15:35:45 »

No ei tietenkään...tarvis olla tosi sensitiivinen sen toisen suhteen, ja varsinkin kun ihmisellä on tapana pelätä semmosta jo valmiiksi mitä se ei ymmärrä, niin ei missään nimessä tarvis enää pelotella kertomalla harkitsemattomasti näistä "pahoista" jutuista.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #46 : 07.12.2011 01:52:25 »

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, MUTTA... (ainainen mutta Grin) minun mielestä toisia ei kannata alkaa pelottelemaan. Sävy, jolla "pahoista" asioista puhutaan on aika merkittävä näissä hommissa, ja mielestäni näkijöiden/kanavoitsijoiden/jne täytyisi noudattaa tiettyjä eettisiä periaatteita. Turha pelottelu pois. Wink

Mä olen samaa mieltä, en kyllä nyt tiedä mihin tuo pelottelu viittaa onko joku ennustaja (aurataituri jopa?) pelotellu sua. Ei tarvi vastata. Ja mä meinasinkin justiin siltä kantilta jotta just näitä näkijöitä yms. saa kritisoida jos on tarve. Ilman jotta tullaan höpöttämään "voi kun et ole henkinen kun nyt et tajua pitää turpaas kiinni..." Ja jos näkijäksi aikoo pitää itsetunto olla sitä mallia jotta kärsii myös negatiiviset palautteet eikä odota vain sitä pusi pusia ja pokkaamista ja kumarrusta. Kertoo pakjon ihmisestä miten reagoi negatiiviseen palautteeseen...(joo en mäkään osaa aina hyvin reagoida...  :Smiley)
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Saxpi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #47 : 24.01.2012 10:24:32 »

Mulla on huonoja uutisia.
Sain vihjeen että "kuolleet" (en pidä ilmaisusta koska minusta enemmänkin on kyse toiseen ulottuvuuteen siirtymisestä) eivät voi viestiä sanoin puheena jonka kuulee mielessään. He eivät myöskään näe. Varmaan tästäkin tulee sanomista mutta vihjeen mukaan pahat alienit esittää kuolleita ihmisiä eläville. Ne näkee joten voivat kertoa paljon sen turvin ja ilmeisesti muutenkin saavat asioita selville.
Yksi ystävistäni haluaa välittää viestin "Älkää luottako meedioihin". Vastaukset tulevat vain kyllä ja ei muodossa joten lause on itse keksimäni johon sain myönteisen vastauksen.
En ole koskaan nähnyt kuolleita enkä voisi ottaa kovin vakavasti vaikka näkisinkin koska mistä sen tietäisi ketä oikeasti katselee.
Ollessani 5-vuotias heräsin yöllä siihen kun sähköinen naisen ääni kutsui minua nimeltä. Koin tilanteen epämiellyttävänä. Nykytietämyksen mukaan kyseessä oli siis paha alien. Itse asiassa molemmat vanhempani myös herätettiin yöllä. Äitini oli juuri silloin yksin kotona ennen syntymääni. Heräsi siihen että joku nainen huutaa hänen nimeään ja juoksee portaat alas.
Minulla kun on näitä erikoiskykyjä niin otin koekaniiniksi yhden nimimerkin tästä ketjusta ja kysyin yhdeltä ystävältäni että tapahtuuko tälle nimimerkille jotain erikoista lähitulevaisuudessa. Ei osannut vastata, he he.
On "kuulemma" myös niin ettei ruumiista irtautuneena voi nähdä itseään katon rajasta. En siis tiedä mistä nämä lukuisat tarinat katon rajasta näkemisestä tulevat. Myöskään mitään mitä tekee ruumiista irtautuneena ei voi muistaa omilla avuillaan koska Telluksen ihmisten sielussa ei ole toimintoa millä siirtää kerätty tieto ruumiin aivoihin.
Sellaista kerrottiin myös että murhatun ihmisen sielu jää harhailemaan. Palaa kotiin jotenkin automaattisesti. Yleensä siis. Eihän se mitään uutta tietoa tosin ole.
Se missä mä olen hyvä on tunteiden aistiminen. Kerran kun olin lomamatkalla Espanjassa tuli tunne että pitää soittaa ystävättärelle. En reagoinut ennen kuin muutaman päivän päästä kun tunne ei vaan kadonnut. Kun soitin niin ystävätär oli surkeana koska oli saanut keskenmenon.
Ongelmana tuntuu olevan se että asioista kyllä kerrotaan mutta usein asian tajuaa vasta jälkeen päin. Esim Fukushiman onnettomuuden oli tarkoitus olla paljon pahempi kuin se loppujen lopuksi oli ja saadaan olla onnellisia että selvittiin näinkin vähällä.
Erikoinen tapaus oli syksyllä 2010 kun juomalasiini ilmestyi ns. demonin kuva. Osa suomalaisista väitti sitä järjestään feikiksi ja osa haukkui minut mielisairaaksi. Cheesy Paranormaaliblogin Wespa pyysi minua kuvaamaan lasia uudemmankin kerran ja siitäkin sain haukut niin kuin kuvaaminen olisi ollut oma ideani.
Olen ollut pari kertaa pakkohoidossa ja touhu oli kuin itsestään Saatanasta (vaikken Jumalaan uskokaan). Yht´äkkiä kun on kaikessa rauhassa kotona tehdään rynnäkön tapainen poliisien kanssa kun on niin kova "hätä" että nyt varmasti joku kuolee jos minua ei heti välittömästi laita pakkohoitoon. Hyvä niin, eipähän tarvitse enää sensuroida juttujaan. Olinkin turhan hiljaa ennen rääkkäämistä.
Sitten kun eksyin ulkomaalaisten seuraan netissä ja puhuin pari kuukautta monta tuntia päivittäin samojen ihmisten kanssa niin huomasinkin olevani aika lahjakas sosiaalisesti. Sai puhua vapaasti. Kerroin aikaa myöten pakkohoidoistakin mutta kukaan ei koskaan sanonut hulluksi, päin vastoin kukaan ei tuntunut epäilevän puheitani kun sanoin pakkohoitojen olleen aiheettomia. Vaikeaahan se olisi ollutkin kun olin niin pitkään jo puhellut normaalisti.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 24.01.2012 11:23:17 »

[Disclaimer: Seuraavat ajatukset edustavat omaa maailmankatsomustani, eivät mitään ehdotonta totuutta. Mutta näissä asioissa ei oikeastaan olekaan mitään muuta kuin jokaisen oma maailmankatsomus, paitsi sitten kun keksitään ne mittarit kvanttitason ilmiöiden mittaamiseen.]

Minulla on  hyviä uutisia:
Vapaan tahdon laki on ehdoton. Muilta tasoilta kotoisin olevilla olennoilla, tai edes tämän fyysisen maailman alieneilla, ei ole lupaa sössiä ihmisten vapaan tahdon kanssa millään tavoin.

Kuolleet menevät takaisin kotiin, siihen oikeaan moniulotteiseen  universumiin, jossa aikakaan ei ole lineaarinen vaan vain yksi ulottuvuus. Sitten he syntyvät uudelleen tänne maapallolle. Siellä oikeassa moniulotteisessa todellisuudessa sielu tietää kaiken, sillä hän on osa jumalaa, solu jumalan ruumiissa. Kuolleista on ihan turha olla huolissaan sen enempää, kuin olisi huolissaan näyttelijästä joka yhden näytelmän loputtua pitää vähän lomaa ennen kuin ottaa näyteltäväkseen seuraavan roolihahmonsa, eli seuraavan inkarnaationsa.

Koska sielu kuitenkin on isompi kuin mitä ihmiskehoon kerralla mahtuu, tekee sielu samaan aikaan monia asioita: Se voi olla inkarnoituneena ihmiseksi, olla samaan aikaan muutamankin toisen ihmisen oppaana ja sen lisäksi se voi samaan aikaan kertoa meedion kautta niille ihmisille jotka olivat sen läheisiä edellisessä päättyneessä inkarnaatiossa, että sillä on kaikki hyvin. Mutta sieluilla on joka tapauksessa kaikki hyvin, sillä mikä voisi olla ongelmana solulla joka on osa Jumalan ruumista? Mutta voihan sitä kysellä meediolta, jos siltä tuntuu.

Ihmisellä on tapana projisoida omia negatiivisia tunteitaan ympäröivään maailmaan, jolloin hän näkee siellä kaikenlaista pelottavaa, pahaa tai uhkaavaa. Se on toki paljon helpompaa kuin ryhtyä tutkimaan niitä negatiivisia puolia itsestään ja käsittelemään niiden takana olevia kokemuksia ja mahdollisia traumoja. Hankalaksi asian tällä hetkellä tekee se, että kun värähtelyt ovat jatkuvasti nousussa, olemme kanssaluojia.

Tämä tarkoittaa sitä, että jos olettaa olemassa olevan vaikkapa nyt 'pahoja alieneja,' niin silloin itse luo ympärilleen ja kutsuu luokseen tapahtumia ja asioita, jotka mukamas todistavat tämän oman uskomuksen todeksi. Tämä ei tarkoita, että 'pahoja alieneja' olisi olemassa, se vain tarkoittaa sitä että ihmisen kanssaluomisen voima on tällä hetkellä niin suuri, että sillä saattaa jopa huijata itseään uskomaan kaikenlaista.

Niinpä kannattaakin uskoa siihen, että dualismia hyvä/paha -asetelmaa ei ole missään muualla, kuin elävissä ihmisissä. Meissä ihmisissä voi ilmetä niin suunnaton rakkaus, kuin suunnaton pelko tai vihakin. Se on kaikki elävistä ihmisistä kotoisin, sekä taivas että helvetti ovat täällä maan päällä, meissä ihmisissä. Tämän kun muistaa, niin riittää rahkeita pitää huolta itsestään ja omasta elämästään ilman, että energiaa tuhlautuu siihen että pelkäisi/varoisi itsestään ulkomaailmaan projisoituja omia traumoja, joita olisi paljon hedelmällisempää käsitellä esimerkiksi itsetyöskentelyn tai terapian avulla. Jos ne projisoi ulkopuolelleen, niitä ei voi käsitellä eli niistä ei voi toipua.

Itse ainakin huomaan selvän eron entiseen: Kun  omat varjot on käsitelty, maailma näyttää paljon ystävällisemmältä paikalta.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Saxpi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #49 : 24.01.2012 11:31:44 »

Harvemmin onneksi. Kyllä sen tavallaan huomaa jos joku häiritsee.
Nämä mun jutut tapahtuu itse asiassa parityöskentelynä erään toisen ihmisen kanssa.
Sen kun kuulemma saa mainita.
Lieneekö yleistäkin? Itse kun en tiedä näistä asioista niin paljon vielä, esim tästä parijutusta.
En esitäkään juttujani faktana mutta kannattaa (ehkei aina) kertoa mitä kuvittelee tietävänsä niin muut voi miettiä miten todennäköistä se prosentuaalistisesti olisi että kertomastani jokin voisi olla mahdollistakin.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: