Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä näet tässä kuvassa?  (Luettu 28721 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #60 : 02.10.2006 16:01:54 »

Katsoin tätä kuvaa eilen ensimmäisen kerran. Olin krapulassa, v-ttuuntunut, masentunut, alakuloinen ja muutenkin huonossa hapessa (eli ymmärsitte varmaan, ettei mikään hyvä päivä.. Wink), niin hetken kun olin katsonut kuvaa, tuli ihan järkyttävän paha ja ahdistunut olo. En vain pystynyt katsomaan sitä, vaikka en siinä mitään nähnytkään. Nyt vasta huomasin noi Asterixin pistämän tarkennokset missä näkyy hahmoja. Eikä enää tee pahaa. Olin eilen jotenkin yliherkkä, kai tosta kuvasta tuli sitten jotain pahoja viboja...
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #61 : 05.10.2006 17:46:57 »



Mielenkiintoista.
Ristin oikealla puolella näkyisi tumma henkilö, luultavasti mies, jolla on jotain sylissään, muuta en näe... Sad
Täytyypä katsoa kuinka monta henkilöa muut ovat löytäneet...

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
MetalLady
Vieras
« Vastaus #62 : 07.10.2006 21:09:47 »

Mun tyttären vastaus, hän siis näki enemmän mitä minä.

Klikkaa kuvaa.

ps. tuota punasta hän ei tarkoittanut.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #63 : 07.10.2006 22:52:54 »

Minä näin kolme hahmoa; yhden puiden välissä ja yhden oikealla puolen, yhden vasemmalla puolen.

Kaikki nämä ihmishahmot pitelivät päätään jotenkin vaivaantuneilla ilmeillä. Tämä ongelma liittyy päähän jotenkin. Cool

Oliko pojalla (kertomuksessa 1. sivulla) ongelmia liittyen omaan tietoisuuteen, minuuteen, psyykeeseen jne. idiot2 Tai vain krapula ja pää pipi? crazy2 uglystupid2

Mutta päitään ne hahmot pitelivät.
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Aavistuksia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #64 : 24.10.2006 19:54:47 »

en sitten tiedä tarkkaan, mutta minä näen oikealla puolella naisen, vaalea puku, tumma pitkä tukka. Vasemmalla puolella ihan rungon vieressä on poika...? tumma tukkainen, olisiko joku 8-10v? Näillä oli kyllä päät ihan paikoillaan hartioiden välissä.  Smiley
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #65 : 25.10.2006 00:14:06 »

Heh, ei ne minun näkemät olennot nyt ihan sentään päät kainalossa tuolla hengaillu... Grin

Pitivät raskaasti käsillään kiinni päästä, niin kuin olisi kauhea pääkipu tai jotain.

Pääkivun ikävyyden tietää kaikki sen joskus tunteneet, toivon ettei tämä keskustelu ajaudu diagnosoimaan kipupäitä... angel

mua kyllä kiinostaisi keskustelun aloittaneelta kuulla, että onko se alkuperäinen tarina noiden kuvien takana saanut mitään uusia käänteitä??
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: