Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mä nyt teen?  (Luettu 30226 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« : 14.04.2013 16:12:02 »

Henkimaailma on lähestynyt kuukauden sisällä kolme kertaa kotonani niin että ilma alkaa väreillä joka huoneessa ja läsnäoloa ei voi olla aistimatta.
Eilen tää tapahtui kaksi kertaa. Pyysin poistumaan ja väreily hävisi. En pelännyt mutta jotenkin kummastutti kun viime kuussa kävin meediolla niin eikö asiat siellä tullu selväksi kun pitää taas koittaa lähestyä?
Mä en halua avautua nyt tässä vaiheessa yhtään enempää.

Onko nää jotain testejä et miten reagoin vai mistä ihmeestä on kyse?
Tunnen heti kun se lähestyminen alkaa eli ilma väreilee ja pikkuhiljaa väreily lisääntyy, sit sanon stop koska en halua ottaa vastaan.
Miten pitäis toimia? Mistä mä tiedän onko jollain asiaa vai onko tää vaan koulutusta?
Voisko joku viisas vastata? Tää hämmentää taas kerran...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 14.04.2013 17:16:41 »

Pikkari, en tiijä onko tää viisas vastaus. :Smiley   mut tuli mieleen et oisko se ollut..miehesi  h.maailmasta.. joka yritti tulla sinulle kertomaan jotakin.. coolsmiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2013 18:00:05 »

Voipi ollakin mut mitä uutta asiaa nyt on mitä ei voinut viime kuussa sanoa? Mä en pelkää sitä väreilyä mutta  aiemmin kun siitä alkoi muodostuu hahmo, säikähdin kyllä.
Mitä tapahtuu jos mä annan sen värähtelyn jatkua? Tai mistä kukaan sitä voi tietää mutta mul menee pupu pöksyyn alle parissa minuutissa ja sit haluun sen ihmeilman poistuvan.
Säikkyisin myös kasvojen näkemistä varmaan. Hahmoja jos jonkinlaisia olen kohdannut mutta kasvoja en ole nähnyt koskaan, onneks.
Puhuin ääneen että jos asiaa on, voi ilmottaa unessa. Muistin vasta hetki sit että näin unen Panu Rajalasta.
Sit muistin myös että jossain haastattelussa sanoi kuinka häntä häiritsi että Katri-Helena "seurusteli" kuolleen miehensä kanssa.
Unelmassa, sä oot oikeessa.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 14.04.2013 18:37:00 »

Ai..et näit tuollaisen unen.. Huh ja Panu Rajala sano tuolleen
No juu..mun piti sanoman..vielä äsken..et miehesi vaan halusi kertoa, et kuinka hän sinua rakastaa. Huh smitten smitten
Tuli vaan semmonen tunne.. angel

Ja varmasti vois mennä pupu pöksyyn..jos hänet näkisit.
Mut tuli mieleen.M.Jeesus..kun hän ilmestyi..eikä moni uskonut..et hän on sama Mestari.
Niin ajattelin et mitenhän ne reagoivat jotka näkivät hänet. smitten

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 14.04.2013 19:44:55 »

Tuli mieleen äsken..kun tapasin täs kerran yhen vanhan mukavan mummon.hän oli kävelyllä.
Niin hän alkoi kertomaan..et hänellä on mies kuollut ajat sitten..mummo sanoi.. että  tunsi pitkän aikaa...kuoleman jälkeen...että mies oli hänen luonaan.. aamiaisella ynm..puhuikin miehelle.. smitten
Hän sanoi sitten lopuksi..ettei  ole ottanut uutta miestä..sen jälkeen. smitten
« Viimeksi muokattu: 14.04.2013 19:47:10 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.2013 19:48:47 »

Pikkari  Shocked
Lauantaina klo 15.00 TV5 uusi meediosarja: Viestejä tuonpuoleisesta - Theresa Caputo. Katsoin eilisen nauhoituksen. Aikamoista, kun henget ottavat yhteyttä kaiken aikaa esteettömästi. Ruokakaupassa ja kaikkien arkisten askarten keskellä. Theresa sanoi, että on säikäyttänyt monta ihmistä kun on alkanut kertoa heille tuolla kadullakin terveisiä ja sanomia.

Olen itse kovasti kiinnostunut tuonpuoleisten mahdollisista yhteydenotoista. Kun lapsuudenkodissani kävi parantaja muutama vuosi sitten, hän totesi sukulaisten roikkuvan ovenpielessä kaiken aikaa. Eivät kyllä itsestään ilmoittaneet mitenkään, seurasivat vaan silloista elämänmenoa.
Ja yleensä meediot sanovat olevansa väsyneitä istunnon jälkeen. Tämä Theresa on kyllä varsinainen energiapakkaus ja puhuu kaiken aikaa ja tekee samalla, ei merkkiäkään väsymyksestä. Onko yhteydenpito tullut niin helpoksi nykyisten energioiden aikana? Vai mistä on kysymys?
Varsinainen kommunikaatiotulva.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 14.04.2013 22:33:35 »

Energia on vahvaa tänä aikana ja onhan se ollut jo pari vuotta erilainen. Kertoo jotain et tän mun tutun meedion  nuorimmat asiakkaat on 10-vuotiaita jotka tulee vanhempiensa kanssa istuntoon

Voi unelmassa...ihana viesti  smitten smitten angel

Puolenyön aikoihin eilen oli se lähestyminen kun mietin uutta sisustusta ja jäin pohtii keittiöön ison kaapin kohdalle että pidänkö ton vai laitanko kiertoon. Mieheni liittyy vahvasti siihen huonekaluun mutta se vie liikaa tilaa ja jäin tsiigailee jolloin tapahtui se toinen ilman väreily.
Tää teksti vaikuttaa ihan hullulta mutta näitä ilmiöitä on tosi vaikea kuvailla

Olin tosi ahdistunut eilen koko päivän ja alkuillasta alkoi seinissä vilkkuminen. Ainakin parikymmentä kertaa välkähti ihan kirkas valo ympäri olohuonetta ja myöhemmin sit ne värinät.
Kai ne koitti auttaa olossani mutta olis kyllä niin outoa nähdä kuolleen kasvot. Mielessä pyörii tosi ristiriitaisia ajatuksia.
Unelmassa, mun miehen hiukset oli ihan samanlaiset mitä Jeesuksella on kuvattu olleen.. Miten sä tollaisen vielä kirjoititkin...?
Mä tarvitsen rohkeutta. Seuraavan kerran mä annan sen värinän mennä loppuun asti. Katsotaan mitä tapahtuu.

Kauheesti ajatuksia. Jos voisi tehdä niinkuin oikea meedio eli rauhoittaa mieli ja avata kanava, nää jutut olisi paljon helpompia mutta nyt tässä ajassa ja täällä mun kehitystasolla ei osaa vielä. Kanava aukeilee mitensattuu.

Lisa Williams teki tota samaa eli antoi luentoja vai mitä lie katsomuksia keskellä katua mikä on mun mielestä tosi härömeininkiä. Toki ihmiset halua lohtua menetyksen koettuaan mutta jos meedio paukkaa paikalle ja kertoo henkilökohtaisia, tunteita herättäviä asioita muualla kuin rauhallisessa, yksityisessä paikassa on mielestäni köpömeininki.
L.W oli aikaisemmin nöyremmän oloinen. En ole koskaan tajunnut show-juttuja meedioiden taholta vaikkei asia niin kuolemanvakava olekaan  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.04.2013 22:56:15 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 14.04.2013 22:57:52 »

Pikkari..kun mä rakastan  Mestaria    smitten smitten  hänen lempeää katsettaan..ynm smitten smitten

Ja juuh, anna vaan mennä se värinä loppuun. Eikai siihen nyt voi kuollakkaan.. :Smiley angel smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 14.04.2013 23:02:15 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #8 : 14.04.2013 23:59:56 »

Seinissä välähtelee taas kirkas valo. Aika kummaa että kaksi uskovaista kaveriani soitti just tänään. Toinen manasi että demonit kiusaa ja toinen kehotti luottamaan valoon. Lauloi virren puhelimessa ja kertoi rukouksen voimasta
Kumpikaan ei tiennyt mitään etukäteen näistä mun jutuista.
En todellakaan leiki näillä asioilla.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 15.04.2013 00:05:49 »

Höpsistä..demonit..mitä ne on.. idiot2
Valoa vaan..valoa kohti.. angel smitten smitten
Ja pikkari..toivon sinulle rauhaa.. smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 15.04.2013 00:14:33 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #10 : 15.04.2013 00:13:08 »

Kiitos ihanainen  smitten angel
Mieli hairahti hetkeksi.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 15.04.2013 00:15:51 »

Kiitos ihanainen  smitten angel
Mieli hairahti hetkeksi.

Ole hyvä..lempeitä oloja siulle.. angel smitten
ps. ajattelin näin..et sä kuitenkin rakastat..sitä miestäsi..ja hän aistii sen.. smitten smitten

« Viimeksi muokattu: 15.04.2013 00:22:39 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #12 : 15.04.2013 04:41:31 »

Ei ole muuten ensimmäinen kerta kun sinun kans olen kontaktissa niin mun koti on täynnä enkelienergiaa  angel
Tunnistan sen värähtelyn heti ja se on hienojakoisempaa kuin henkimaailman

Sinussa on voimaa, unelmassa  smitten

Jäi kuitenkin hieman häiritsee oma pupupöksyilyni joten oottelen millon seuraavaks tapahtuu ja kerään rohkeutta
Nyt suihkun kautta puhtaisiin lakanoihin ja unimaailmaan.

Mukavaa alkavaa viikkoa astroväki  Smiley
Päivittelen hurumenoa täältä sit kun tapahtuu  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13 : 15.04.2013 09:40:41 »

Juuh, sie oot herkkis.. :Smiley niin varmasti tunsit..ku kirjoteltiin... Wink   angel arvelin niin.... Wink Cheesy
Ja ei kannata pelätä..pupupöksyn :Smiley  ku tulta päin vaan. Cheesy

 Samoin mukavaa..kevään alkua ja Rakkautta kaikille. smitten smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #14 : 15.04.2013 09:41:52 »

Tulipa tässä mieleen että kannattaisiko yrittää neuvotella oppaasi kanssa siitä että alkaisit esim ottaa hallitusti ja tiettynä aikana näitä yhteyksiä vastaan? Nyt vaikuttaa siltä että nämä tulee puun takaa ja et osaa vielä sulkea ja avata kanavia itse, joten ehkä, tilanteen rauhoittamiseksi olisi parempaa että yrität järjestää nämä niin ettei koko ajan tarvitse arjen keskellä liikaa keskittyä näihin. Itselläni oli hieman samantapainen vaihe ja pidemmän päälle se voi käydä raskaaksi jos ei saa olla yhtään omassa rauhassa kun siltä tuntuu.
Tsemppiä nyt kuitenkin sinne  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: