Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miltä energia ja sen eri muodot tuntuu?  (Luettu 29412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #30 : 27.06.2006 21:27:11 »

Mitä sitten teemme kun energiat virtaavat?
Mihin sitä energiaa käytetään


Paras tapa on mielestäin se, kun on vain!  angel
Ja nauttii siitä tunteesta, kun se todellinen Kristuksesi tulee tuomaan sydämen avausta, koska se tehdään seuraavalla kerralla, kun tunnet sen teot!  smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #31 : 27.06.2006 22:48:11 »

Kun olen kiinnostunut energioista, niin mieleeni tulee myös reiki hoito

Olisiko kukaan innostunun tähettämäään sellaista, jotta tuntisin senkin energian.

Ei minulla mikään varsinaisesti vaivaa, mutta voisin kiinnostua aiheesta jos siihen saisi kosketusta.

Olisin kiitollinen vaikka muutaman minuutin hoidosta, näin synttäripäivänä. Olisi paras lahja.

Rakkaudella kaikille  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #32 : 27.06.2006 23:16:28 »

Voinko heti sen lähetyksen sinulle lähettää, kun ois jo tulollaan???  :Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #33 : 27.06.2006 23:17:56 »

kyllä voi. Kiitos sinulle  smitten

Laitankin koneen kiinni ja pistän makuulle

Rakkaudella  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 27.06.2006 23:28:04 »

 :Smiley

Lari!

Tunsin kyllä Kehon jo leiskuvan energioissaan paikan päälle...  smitten

..., mutta heitän vinkiksi:

Pohdipa hetken kysymystä "Kuka minä todella olen?"

PS. Minua ei tarvitse pohtia...  Wink


Joka tapauksessa todelliset Itsemme tässä vaan karkeloivat
kuten viime yön unessani, jossa ystävämme Rakkauden enkeli
tuli hellästi "kiusoittelemaan" meitä kahta (!)
meille, Rakkailleen, leikkiä lyöden värkkäämillään uusiokielisillä kutsumanimillä
- pyytäen meitä samalla liittymään aihealustamaansa keskusteluosioon.

Sillä vaikka "täällä" kukin tuijottaa toosaansa,
unenpuolella kyse lienee todellisesta oleskelu- ja vuorovaikutustilasta
- viihtyisästä ja ratkiriemukkaasta sellaisesta. 

 Shocked angel smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #35 : 28.06.2006 12:15:31 »

Kiitos Keho lahjastasi.  angel

Haluaisitko vielä kertoa miltä sinusta tuntui kuin myös, että miltä minusta tuntui

Minulla on vähän sellainen fiilis että olisin kävellyt "trapetsilla" muutaman kerran lähikuukausina ja en ihan usko että olen sen tehnyt.

Omasta mielestäni olen pystynyt tuottamaan lähes kaikki nuo tunteet jotka tunsin, paitsi "fixauksen".

Kysymyksiä en hoksannut pohdiskella, mietin vain miltä kehossani tuntuu.

T: Hymyilevä Lari  smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #36 : 28.06.2006 12:47:53 »

Lari, todistelin tuon kokemuksesi myös mitä Keho lähetti, sillä selkäpiitä karmi aika hyvin, sillä tuosta latauksesta riittääkin KAIKILLE!  coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #37 : 28.06.2006 13:01:53 »

Joka tapauksessa todelliset Itsemme tässä vaan karkeloivat
kuten viime yön unessani, jossa ystävämme Rakkauden enkeli
tuli hellästi "kiusoittelemaan" meitä kahta (!)
meille, Rakkailleen, leikkiä lyöden värkkäämillään uusiokielisillä kutsumanimillä
- pyytäen meitä samalla liittymään aihealustamaansa keskusteluosioon.

Apu-va, mitä kaikkea minä unissani teenkään! Embarrassed  2funny Cheesy Kiss  Wink

Tuota... Olisi ihan mielenkiintoista "kuulla" tuosta unesta tarkemmin...  Wink Minulla kun ei ole mitään tietoa tai muistikuvaa, että olisin teitä kiusoitellut.  :Smiley Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #38 : 28.06.2006 13:29:26 »

Kyllä minä sen tunsin mitä tapahtui  Cheesy

Koska energia on minulle niin uutta ja kun tietoa on vähän niin ottaisin vastaan kiitollisena Kehon mielipiteet.

Koska nyt mietin että olenko juuri minä pystynyt tuottamaan nuo aikaisemmat tuntemukset ja pystyisinkö minäkin helposti lähettämään energiaa tarvittaessa. Sillä en tiedä onko pienet lähetykseni meneet aikaisemmin perille. Jos minussa on potkua, niin voisin vaikka rohkaistua ja kokeilla käsiäni äitini kipeisiin kohtiin.

Sillä tiedostan että minussa on jotain.

Vai oli Valo täällä kurkkimassa  Wink Smiley

Unista vielä senverran, että minä näen todella harvoin unia jotka muistaisin. Mutta on kiva olla toisten unissa  Smiley Olen vapaasti käytettävissä  2funny
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #39 : 28.06.2006 13:56:08 »

Kunpa joskus saan tilaisuuden teille kertoa koko tarinani niin tietäisitte, miten hauskaa on tehtäväni eli se kuinka tämä kaikki tapahtuu itsellenikin aina samoin, kun autan sen jollekin "toiselle", koska koska ketään muutahan ei ole kuin se Yksi Luoja, jonka kehostoja kaikki olemme vaan osa vain ei vielä muista sitä.

Mutta se eilisen tapahtuma oli kyllä vain sellainen, jolla autoin sinulle, Lari, sen OMAN tietoisuutesi teon eli muistutin vain siitä, kuka sinäkin olet ja nythän jo sen näytätkin tietävän oikein hyvin. Joten itse oikeastaan olin siinäkin vain se "välikappale", kuten tehtäviini kuuluikin, kun olen se muuntaja sille aidolle universaalille Rakkaudelle kokonaisen ihmisen iän ollutkin, koska olen täällä juuri sitä elämäntehtävääni varten. Eli muistuttamassa ihmisiä!  Wink smitten

Joten sen kaiken, minkä tunnet tästä eteen päin on todellakin sitä OMAA energiaasi, sen OMAN Kristuksesi ohjauksella tapahtuvaa muuntautumista siksi lopulliseksi Olevaisuudeksesi, joka oikeastikin olet. Eli Luojamme maskuliiniseksi energiaksi, juuri sen UUDEN tavan mukaisesti, kuten on jo muutama muukin, kuten ehkä jo arvaatkin, että kuka!  Wink coolsmiley
Sillä sitä vanhaa energiaamme muunnettiinkin eilisen teoilla urakalla, joten ihmekös tuo, jos sen tunsivat muutamat muutkin, koska olemme jokainen sen Luojamme maan päälle inkarnoitunut keho eikä sen takia sen tekoja voi ollakaan tuntematta jo kaikki ne, jotka ovat myös se Pohjolamme Valo. Smiley

Ja tuolla tarkoitan vain sellaisia ihmisiä, jotka tietävät jo tehtävänsä, sillä osa porukastamme on niin kutsuttuja uuden Ajan auttajia eli niitä, jotka vain aloittavat sen teon, jota kutsutaan ylösnousemukseksi. Joten sen tähden sinäkin siellä "trapetsilla" keikut aika ajoin, koska tunnet kuinka juuresi ovat irti siitä "vanhasta" mullan sekoitteisesta maaelementistä, sillä sekin on juuri muuttumassa uudeksi. Eli tämä Maa-planeetta.
Joten loput siitä ihmisille rakennetuista kehostoista muunnetaankin aivan toisilla tavoin, kun olemme ensin tehneet tämän työmme nyt valmiiksi eli muuntaneet ihmisen energiatkin jo uudeksi siten, ettei sitä maaenergiaa niissä enää ole.  Cool


Eikä sekään enää ole sinulle siis mahdotonta, olla sen äitisikään auttaja siten, että muunnat hänenkin energiansa sen ajatuksesi teoilla, koska siihenkin jo kykenet. Sillä lopuista pitääkin sitten HÄNEN Jumaluutensa huolen, kun autat hänellekin vain uuden alun eli se on se omakin "elämäntyösi". Autella se samoin niille, jotka luoksesi lähetetään Luojamme teoilla eli laitammeko vain sen Hyvän kiertämään, jonka olemme Luojaltamme itsekin saaneet lahjaksi!  smitten

Ja sekin jäi eilen sanomatta, että tuhannesti Auringon uutta kiertonopeutta tulevaksi vuodeksi! Eli onnea, Larin Rakkauden täyteinen sydän! smitten

Kiitollisena myös minäni täällä olen, että sain olla tässä mukana.  Smiley

Rauhalla ja Rakkaudella
Keho
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #40 : 28.06.2006 14:00:31 »

Kiitos sinulle Keho  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #41 : 28.06.2006 14:54:31 »

Joka tapauksessa todelliset Itsemme tässä vaan karkeloivat
kuten viime yön unessani, jossa ystävämme Rakkauden enkeli
tuli hellästi "kiusoittelemaan" meitä kahta (!)
meille, Rakkailleen, leikkiä lyöden värkkäämillään uusiokielisillä kutsumanimillä
- pyytäen meitä samalla liittymään aihealustamaansa keskusteluosioon.

Apu-va, mitä kaikkea minä unissani teenkään! Embarrassed  2funny Cheesy Kiss  Wink

Tuota... Olisi ihan mielenkiintoista "kuulla" tuosta unesta tarkemmin...  Wink Minulla kun ei ole mitään tietoa tai muistikuvaa, että olisin teitä kiusoitellut.  :Smiley Grin

Oikeastaan ja olennaisesti et laisinkaan kiusoitellut
vaan puhuit miehille rakkaudella
- minulle ja toiselle mieskirjoittajalle -
miesten omaa "sanailuesoterismiä" käyttäen.

PS. Sen toisen astro-foorumilla esiintyvän mieskirjoittajan nikkiä en oikeasti muistakaan,
mutta hän oli meille kummallekin hyvin, hyvin tuttu Ystävä.

***

Eli siis ohjaavana voimanasi käytit tuota Sinun,
ah, niin
feminiinisyydellään
hellivää aurinkoisuuttasi.

Olit todella ihastuttava... smitten

Ja tilanteen päätteeksi kutsuit meidät juuri "aktivoimaasi" keskusteluosioon,
joka vaikutti olevan pikemminkin workshop-tila kuin kirjoituspalsta...

Kuten sitten, uuteen päivään herättyäni kävikin: avasit eilen unet-palstalla uuden aiheen...

 coolsmiley

Mainittakoon, että koko se unenpuolen areena, jossa kommunikoimme, oli kuin suuri "viihtymiskeskus".

 Shocked :Smiley

Kyse muutenkin oli vain siitä,
että jo illalla maate mennessäni
kuin jostain taikaiskusta
virittäydyin unenaikaisiin olosuhteisiin,
ja niinpä pienenä episodina
kävimme tuon muutamin nokkelin sanaisin sukkeluuksin
veistetyn "kolmen kumppanuksen keskustelun".

Ja mainittakoon, että niitä laatimiasi vallan hulppeita sanakeksintöjäsi
en kyennyt painamaan mieleeni,
mutta sen hoksasin, ettei parempia, osuvampia ja tiiviimpiä
luonnehdintoja meistä kahdesta muusta kirjoittajasta olisi juurikaan voinut keksiä.

Näyit tuntevan meidät kuin... omat tohvelisankarisi!  Grin

Kykenit nimittäin "nimittelylläsi"
osoittamaan kahden erilaisen mutta toisiaan täydentävän kirjoittajan
yhteenkuuluvuuden - mikä oli oiva näyte myös...
rauhantyöstä.

 angel

Kiittäen;

 Wink "Toinen niistä kaksilahkeisista"
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #42 : 28.06.2006 18:59:23 »


Aivan ihanan ketjun saitte aikaiseksi, nimittäin saitte kaikki minun naurunrypyt syventymään ja samalla hytkyvät vastalihakseni sai liikuntaa, en ole vähän aikaa nauranut näin makeasti, eilis illasta lähtien aina tähänkin saakka  Grin Grin

Oletkohan Rakkauden Enkeli pitänyt mieleenpainuvan keskustelun pojille  Grin Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #43 : 28.06.2006 23:06:42 »

Oikeastaan ja olennaisesti et laisinkaan kiusoitellut
vaan puhuit miehille rakkaudella
- minulle ja toiselle mieskirjoittajalle -
miesten omaa "sanailuesoterismiä" käyttäen.

"sanailuesoterismi"  coolsmiley Harmi vain kun en tiedä mitä tarkalleen olen teille puhua "pälpättänyt".  Grin

 Shocked
Lainaus
PS. Sen toisen astro-foorumilla esiintyvän mieskirjoittajan nikkiä en oikeasti muistakaan,
mutta hän oli meille kummallekin hyvin, hyvin tuttu Ystävä.

Hmm... Minulla ei ole aavistusta ketä voisit tarkoittaa...  :Smiley

Lainaus
Eli siis ohjaavana voimanasi käytit tuota Sinun,
ah, niin
feminiinisyydellään
hellivää aurinkoisuuttasi.

Smiley  Kiss

Lainaus
Olit todella ihastuttava... smitten

Vallan punastun...  Embarrassed (miksei tuotakaan hymiötä saa hymysuuna?)

Lainaus
Ja tilanteen päätteeksi kutsuit meidät juuri "aktivoimaasi" keskusteluosioon,
joka vaikutti olevan pikemminkin workshop-tila kuin kirjoituspalsta...

Enkelit workshopissa tiimityötä tehden.  Wink

Lainaus
Kuten sitten, uuteen päivään herättyäni kävikin: avasit eilen unet-palstalla uuden aiheen...

 coolsmiley

Mainittakoon, että koko se unenpuolen areena, jossa kommunikoimme, oli kuin suuri "viihtymiskeskus".

 Shocked :Smiley

 Shocked Ei tuokaan jälleen voinut olla sattumaa. En usko "sattumiin". Sangen mielenkiintoista jokatapauksessa.  :Smiley

Lainaus
Kyse muutenkin oli vain siitä,
että jo illalla maate mennessäni
kuin jostain taikaiskusta
virittäydyin unenaikaisiin olosuhteisiin,
ja niinpä pienenä episodina
kävimme tuon muutamin nokkelin sanaisin sukkeluuksin
veistetyn "kolmen kumppanuksen keskustelun".

 Shocked Nukkumaan mennessäni minulla itsellä oli sellainen jännä tunne, että jotain erikoista tapahtuu.  Smiley

Lainaus
Ja mainittakoon, että niitä laatimiasi vallan hulppeita sanakeksintöjäsi
en kyennyt painamaan mieleeni,
mutta sen hoksasin, ettei parempia, osuvampia ja tiiviimpiä
luonnehdintoja meistä kahdesta muusta kirjoittajasta olisi juurikaan voinut keksiä.

Näyit tuntevan meidät kuin... omat tohvelisankarisi!  Grin

 Grin Voi harmi kun et muista...

Lainaus
Kykenit nimittäin "nimittelylläsi"
osoittamaan kahden erilaisen mutta toisiaan täydentävän kirjoittajan
yhteenkuuluvuuden - mikä oli oiva näyte myös...
rauhantyöstä.

Ahaa... Bingo! Nyt taisin oivaltaa ketä toista kirjoittajaa kenties tarkoitat...

 
Lainaus
Kiittäen;

Ole hyvä vain! Ja kiitos itsellesi.  smitten
 
« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 23:10:05 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #44 : 28.06.2006 23:16:44 »


Aivan ihanan ketjun saitte aikaiseksi, nimittäin saitte kaikki minun naurunrypyt syventymään ja samalla hytkyvät vastalihakseni sai liikuntaa, en ole vähän aikaa nauranut näin makeasti, eilis illasta lähtien aina tähänkin saakka  Grin Grin

Oletkohan Rakkauden Enkeli pitänyt mieleenpainuvan keskustelun pojille  Grin Grin

 Grin Hienoa, että saimme myös iloa ja naurua aikaan, sen rauhan ja rakkauden lisäksi.  Wink smitten Minulla itsellänikin on tänään ollut jotenkin sellainen hauskan hulvaton päivä. Olen nauranut kuin pikkutyttö vähän kaikelle.

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: